Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 16:14
Neeleh
Neeleh is offline
Ik heb een vraagje. Ik heb de examenbundel van Geschiedenis. gaat over lancashire en de gezagsdragers in NL. Alleen heb je bij die gezagsdragers een oefenexamen, maar zonder antwoorden. Het is van 2003-2, maar de antwoorden staan er dus niet bij. Ik heb ookal op internet gezocht, maar dan krijg ik iets over de Sovjet Unie, wie weet waar ik die antwoorden kan vinden?
Advertentie
Oud 16-05-2004, 10:36
ceylan
ceylan is offline
Ik ga het examen in zonder examenbundels, ik zie wel of ik het haal..
Oud 16-05-2004, 21:50
BCR
BCR is offline
Citaat:
Neeleh schreef op 14-05-2004 @ 17:14 :
Ik heb een vraagje. Ik heb de examenbundel van Geschiedenis. gaat over lancashire en de gezagsdragers in NL. Alleen heb je bij die gezagsdragers een oefenexamen, maar zonder antwoorden. Het is van 2003-2, maar de antwoorden staan er dus niet bij. Ik heb ookal op internet gezocht, maar dan krijg ik iets over de Sovjet Unie, wie weet waar ik die antwoorden kan vinden?
Nee, geen idee. Maar heb je wel sites gevonden waar andere examens van Lancashire + antwoorden opstaan? Of bestaan die (nog) nie ?
Oud 21-05-2004, 19:04
boer
boer is offline
www.havovwo.nl dan heb je geen examenbundels meer nodig
Oud 21-05-2004, 19:13
IvoS
IvoS is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 21-05-2004 @ 20:04 :
www.havovwo.nl dan heb je geen examenbundels meer nodig
Zijn bij bijvoorbeeld wiskunde per opgave losse PDF's, en aangezien ik wel graag een flinke voorraad heb van die oefenexamens blijf je dan bezig met uitprinten (zoals ik ook al zei in deze , zal allemaal best kunnen maar ik vind et maar vervelend, kzal blij zijn als ik goed de examens doorgekomen ben en me dr niet meer druk om hoef te maken
Oud 21-05-2004, 22:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
IvoS schreef op 21-05-2004 @ 20:13 :
Zijn bij bijvoorbeeld wiskunde per opgave losse PDF's, en aangezien ik wel graag een flinke voorraad heb van die oefenexamens blijf je dan bezig met uitprinten (zoals ik ook al zei in deze , zal allemaal best kunnen maar ik vind et maar vervelend, kzal blij zijn als ik goed de examens doorgekomen ben en me dr niet meer druk om hoef te maken
Als je niet zoveel losse bladen wil hebben moet je oefenexamens uitprinten van www.examenbundel.nl daar staan ze namelijk wel allemaal achter elkaar.

Regels voor berichten