Als eerst zou ik beginnen met de louter functionele dingen, zoals blowholes. Kun je gelijk mooi 'feel' krijgen met je decoupeerzaag/dremel/kolomboor. Nog mooier is een oude behuizing om op te testen.
Anyway, je zou op een groot vel dik stevig papier iets kunnen schetsen, vervolgens maak je daar iets 'concreets' van, je knipt 't zó uit dat de hele vorm eruit is en je hebt een mal. Trek die vorm na op je case, en boren/zagen maar. Of je legt die mal erop en je spuit je case. Of je doet beiden. (Let wel; éérst zagen/boren, dán pas spuiten).
Mogelijkheden alom.
Overigens, in mijn nieuwe A-Open HQ08 komen 5 extra 8x8 gaten, en ik heb al waanzinnig mooie diepblauwe hamerslagverf (spuitbus), dus dat gaat goedkomen.
Overigens, ik ben totaal niet happig op het spuiten van drives. Dat doe ik dus ook niet, de voorkant zit ik aan te denken om zilverkleurige hamerslag (dat is meer diep metallic zilver) te spuiten op de voorkant, zodat die drives minder opvallen. Én die combinatie is érg mooi, zoals de monitor HM704UTC van iiyama bewezen heeft :>
[Dit bericht is aangepast door Dobermann (19-03-2002).]
|