Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niemand kan echt zo lame zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom kunnen jullie nou niet even een paar dagen wachten dat ik haar opnieuw gesproken en ontmoet heb, zal mijn bevindingen dan hier bekend maken. Indien zij er geen moeite mee dat ik een foto van haar maak (wel met kleren aan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het overigens een uitermate vreemd verhaal en begrijp niet zo goed wat je nu wil bereiken met dit topic? Vraag je je af of een relatie tussen twee mensen met een groot leeftijdsverschil mogelijk is? Zo ja, zou je je niet eerst richten op de eerste bedoelingen? "Kijken naar truien", wat ze drie jaar geleden heeft toegezegd blijkbaar, klinkt niet echt 'spetterend'... En mocht er een relatie ontstaan, wens ik je erg veel succes. Ik scheel namelijk 11 jaar met mijn vriend en al lijkt de wereld af en toe erg openminded...dat is ze niet! (Cornel, doe trouwens ajb wat aan je taalgebruik...Dingen als "Ik zij" kunnen echt niet... ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 12:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 12:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mensen in onze directe omgeving waren in het begin erg sceptisch en gaven onze relatie geen kans van slagen. Inmiddels hebben we wel laten zien dat het allemaal prima gaat en krijgen we steeds meer 'goedkeuring' van de mensen om ons heen. Hoewel mijn ouders er nog steeds niets van willen weten... ![]() edit: leuke trouwfoto's trouwens! ![]() Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 13:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit is ze dan, lief hé? ![]() Maar of er nog een tweede ontmoeting gaat komen is nog niet helemaal duidelijk, zij is voor mijn doen best wel spontaan en chaotisch, maar ik vind haar kleurige kleding wel leuk. ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2007 om 18:39. |
![]() |
|
Omg
![]() Open dir: http://members.lycos.nl/aaaa111/Hakuna%20foto%202.JPG Is dit de poster: http://members.lycos.nl/aaaa111/Cornel.jpg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind haar best wel leuk, al wil ik toch liever geen relatie met haar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ondanks haar wispelturigheid heeft ze mij toch haar adres gegeven, en dat snap ik niet zo goed als ze niks van mij zou willen. ![]() Eigenlijk ben ik door deze gebeurtenis helemaal van slag af. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een stuk of 5 foto's gemaakt van haar (met toestemming) en heb haar wat copyen meegeven van foto's van mij. (oa de verwijderde foto van het topic) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek? Jos-Single | 73 | 24-08-2010 12:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoofddoek Brenda_lelie | 35 | 18-02-2003 11:54 | |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |