Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2005, 00:05
Verwijderd
paco: waren jullie bij die 2e echt onder invloed van iets? HEt klinkt als té goed georganiseerd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2005, 09:45
Scooter B0y
Scooter B0y is offline
Vallen, dom lullen, over WC zeiken in plaats van er in, verhuisborden verplaatsen, ooijevaars verplaatsen (baby shit) enz enz enz
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 13:44
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
de H&M infietsen, geniaal. Hulde
Oud 09-11-2005, 14:36
paco
paco is offline
TE veel geblowed beide keren, eigenlijk na een hele middag joints waterpijpen en alles roken...

Oja: de Vrijbuiter... we moesten tentje hebben voor lowlands, maar we verveelden ons vet daar, toen zijn we in de grootste dewaard tent gaan zitten: de albatros
en 5 joints lopen roken met alle raampjes en deuren dicht, ik zag niets meer voor me ogen, toen dachten we nou gaan we hem nokken voordat die tent affikt ofzo. (paranoia)
deur open, dikke rookwolk naar boven toe: brandalarm. WIJ RENNEN! DAMN.
paar keer geflikkert over scheerlijnen en andere onzin in die veel te grote toko. Op zo'n moment lijk het alsof je een half uur door die toko rent en er geen uitgangen zijn. Terwijl je in feite na 4 minuten buiten bent.

Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 14:40
paco
paco is offline
Nog 1: na feestje op middelbare school als gang nog ff jointje roken buiten (wij regelden altijd het geluid en licht en feest dus als laatsten school uit) maar t was TERING koud, wij naar de shell lopen, die toko was al dicht maar ze hadden aan de zijkant 4 pak-en-bak'ken staan... van die karren met huif voor achter je auto.
Wij met 11 lui erin... geloof het of niet... joints roken tot het er lekker warm was, en je werd al stoned van de wolk die er hing... vet gaaf...
Oud 09-11-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-11-2005 @ 22:51 :
Onder invloed van drank en wiet een terras onderkotsen.

Onder invloed van drank en wiet testen of mijn voorhoofd of de betonnen vloer sterker is.
iets dergelijks doe ik meestal met deuren.
Stand:

deuren: veel
ik: 1
(Tja 1 deur ging ik dwars doorheen)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:35
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
paco schreef op 09-11-2005 @ 15:40 :
Nog 1: na feestje op middelbare school als gang nog ff jointje roken buiten (wij regelden altijd het geluid en licht en feest dus als laatsten school uit) maar t was TERING koud, wij naar de shell lopen, die toko was al dicht maar ze hadden aan de zijkant 4 pak-en-bak'ken staan... van die karren met huif voor achter je auto.
Wij met 11 lui erin... geloof het of niet... joints roken tot het er lekker warm was, en je werd al stoned van de wolk die er hing... vet gaaf...
, wat er op die bakken staat nodigt ook wel uit
Oud 11-11-2005, 11:13
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Piloff schreef op 04-11-2005 @ 02:02 :
Fiasco: Van rotterdam naar arnhem proberen te reizen!
Vol goede moed probeerde ik een paar treinen uit: binnenkomen, neerploffen op de bank, vragen of de trein naar arnhem gaat en vervolgens teleurgesteld een andere trein inlopen.
Na een paar treinen:
Ik: "Gaat deze trein naar arnhem?"
..: "nee."
ik: "wat zou het toch mooi zijn als dat wel zo was."

Na wat wanhoop:

Een conducteur aan z'n jasje trekken en zeggen: "Help, ik wil naar arnhem, maar het lukt niet!"
Hij keek me aan, ik pakte z'n hand vast en hij liep met me mee (hielp me lopen. ) naar een trein. Ik plofte weer neer op een bank, vroeg aan de conducteur of deze trein wel naar arnhem ging, waarna hij m'n mobieltje vroeg. Ik gaf dat ding aan hem, hij zette m'n wekker en zei dat ik er echt uit moest gaan als de wekker ging.

(natuurlijk versliep ik me.)
Kom jij wel eens in de Stortebeker of the Move in Arnhem? Volgens mij heb ik jou wel eens gezien.
Oud 12-11-2005, 20:21
Mariap0es
Mariap0es is offline
dat ik in het rond ging springen en vervolgens de beste vriend van mijn vriend ging slaan
vaag man...
Oud 13-11-2005, 03:34
2B!
2B! is offline
Op het station zingen en tegen het roosterbord van de bussen aanrennen in de hoop dat oom agent me wegens vandalisme een half uur op het politiebureau houdt en dan thuis voor de deur afzet.

Ik had de laatste bus gemist en zag dat als mijn enige hoop.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 11-11-2005 @ 12:13 :
Kom jij wel eens in de Stortebeker of the Move in Arnhem? Volgens mij heb ik jou wel eens gezien.
ruim een jaar geleden kwam ik er wel eens (lees: heel af en toe), maar het laatste jaar echt niet meer. Ik heb wel even in Arnhem gewoond, misschien dat je me in de stad gezien hebt?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 10:08
Counterfeit
Counterfeit is offline
met een fles goldstrike in de hand op de vlucht voor de politie met een fiets op mn nek door de brandnetel bosjes...
de dag daarna zat ik nog onder de uitslag
Oud 13-11-2005, 10:35
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
2B! schreef op 13-11-2005 @ 04:34 :
Op het station zingen en tegen het roosterbord van de bussen aanrennen in de hoop dat oom agent me wegens vandalisme een half uur op het politiebureau houdt en dan thuis voor de deur afzet.

Ik had de laatste bus gemist en zag dat als mijn enige hoop.
Oud 13-11-2005, 12:01
heracles4ever
heracles4ever is offline
Ik heb nog 2 andere blunders.

Een paar maanden terug gingen een maat en ik zo stoned als wat langs het tankstation wat te eten te halen.
Nietsvermoedend pakt die maat z'n geld en z'n zakje hasj uit z'n tuk en geeft dat aan die medewerker.
Die gast kijkt hem aan, zoekt het juiste bedrag ertussenuit en geeft de hasj weer netjes terug.
We wisten niet hoe snel we de shop uit moesten zijn.

Laatst gingen die jongen en ik weer wat halen bij dat tankstation.
Ik zwaar onder invloed van paddo's, ging drinken uitzoeken en een kwartier later kwam ik erachter dat de cola mij wel aanstond.
Ik sta voor de kassa en vergeet 't geld te geven en ik begin die vent in z'n gezicht uit te lachen.
Die man teruglachen,kameraad van me meelachen,die kameraad voor me betalen en wij snel het tankstation uitvluchten
Oud 13-11-2005, 12:06
Verwijderd
Citaat:
heracles4ever schreef op 13-11-2005 @ 13:01 :
Laatst gingen die jongen en ik weer wat halen bij dat tankstation.
Ik zwaar onder invloed van paddo's, ging drinken uitzoeken en een kwartier later kwam ik erachter dat de cola mij wel aanstond.
Ik sta voor de kassa en vergeet 't geld te geven en ik begin die vent in z'n gezicht uit te lachen.
Die man teruglachen,kameraad van me meelachen,die kameraad voor me betalen en wij snel het tankstation uitvluchten
deze is meesterlijk, ik zie em al helemaal voor me
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 12:38
heracles4ever
heracles4ever is offline
Ach we komen eigelijk nooit nuchter bij dat tankstation
Oud 13-11-2005, 14:03
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Piloff schreef op 13-11-2005 @ 10:32 :
ruim een jaar geleden kwam ik er wel eens (lees: heel af en toe), maar het laatste jaar echt niet meer. Ik heb wel even in Arnhem gewoond, misschien dat je me in de stad gezien hebt?
Hmm, ja ik weet het niet, ik kan me ook vergist hebben, maar je hebt zo'n bekend gezicht.
Oud 13-11-2005, 15:30
2B!
2B! is offline
Citaat:
Quantes schreef op 13-11-2005 @ 11:35 :

Das echt niet leuk hoor!

Ik was kei bezorgt toen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 16:31
Verwijderd
Ik heb eigenlijk niets te melden, maar de reacties in dit topic zijn geweldig
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 17:21
heracles4ever
heracles4ever is offline
Ik hoorde er net nog 1

Zo'n jongen, helemaal van de planeet door de pillen wil op een bankje gaan zitten, klapt achterover in de vieze bladeren en troep en komt er dan achter dat er geen bankje was
Oud 13-11-2005, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 13-11-2005 @ 15:03 :
Hmm, ja ik weet het niet, ik kan me ook vergist hebben, maar je hebt zo'n bekend gezicht.
Oh, je zal je wel vergiste hebben dan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
heracles4ever schreef op 13-11-2005 @ 18:21 :
Ik hoorde er net nog 1

Zo'n jongen, helemaal van de planeet door de pillen wil op een bankje gaan zitten, klapt achterover in de vieze bladeren en troep en komt er dan achter dat er geen bankje was
Het is ZO lekker om in van die bladerbakken te gaan liggen slapen in de gure herfstwind.
Tis een wereld opzich (met genoeg drank op)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 20:48
Curunir
Curunir is offline
Niet eens zo heel veel... Het mooie is dat ik die dingen meestal weer vergeten ben de volgende ochtend.

Allerlei afspraken in de agenda van mijn telefoon zetten, die dan tijdens tentamens af gingen is wel een leuke
Oud 15-11-2005, 17:04
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
met me dronken kop uitgedaagd worden van twee hoog naar benede te springen ( op een afdakje) en dat doen.... dat bepaalde afdakje missen.... tussen twee fietsen vallen en je schouder uit de kom
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 12:46
theVegetarian
theVegetarian is offline
Hmm, mijn stomste actie die geen persoonlijk lichamelijk letsel tot gevolg had was toch wel op Thunderdome een jaartje of twee terug, strak van de pillen en trippend van de paddo's iedereen recht in z'n gezicht aankijken en vragen waar ze die sluier voor hun mond vandaan hadden en schreeuwen dat ik er ook een wilde... Kwam niet echt charmant over wisten mijn vrienden later te vertellen
Oud 20-11-2005, 19:38
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Denken dat ik wel in een winkelwagentje van n halfpipe afkan, eindigde toch best lomp in de bosjes..
Oud 21-11-2005, 16:56
paco
paco is offline
Ik herken dat ene zo hard,
met je knetterleipe kop in een tankstation of appieheijn echt een half uur niet kunnen
kiezen wat voor drinken je wil, en dan bij de kassa niet snappen waarom je moest betalen.... echt jezus
Oud 21-11-2005, 19:29
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
paco schreef op 21-11-2005 @ 17:56 :
Ik herken dat ene zo hard,
met je knetterleipe kop in een tankstation of appieheijn echt een half uur niet kunnen
kiezen wat voor drinken je wil, en dan bij de kassa niet snappen waarom je moest betalen.... echt jezus
In de zomer stoned een supermarkt inlopen en bij de kassa erachter komen dat je zo rond de 10 tot 20 euro ( verschilt per keer) aan snoep chips en drinken hebt. Dat doet je bankrekening pijn naar een zomertje.
Oud 22-11-2005, 08:00
Suzanne (Suus)
Suzanne (Suus) is offline
Citaat:
Magican schreef op 05-11-2005 @ 14:50 :
Met een leuk meisje zoenen in een club, veel zuipen, naar buiten gaan, kotsen. Meisje gaat kijken wat er aan de hand is, ziet me kotsen en dan doodleuk, met kots om je bek, vragen:
'Krijg ik nog een kusje?'
hahahaha
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 12:28
JCG
JCG is offline
Door een bushokje fietsen. Die glasplaten zijn hard, toen kwam er een politie agent tegen komt en me verhaal doen. Maar tegelijk 20 keer per seconden sorry zeggen, dat verhaal duurde best lang toen Plus ik had een wondje op me voor hoofd wat nogal bloeden. Je had het gezicht van de agent moet zijn

Of opeens denken dat het wel een slim idee is om de dijk af te rijden met een fiets, maar niet via een weg maar door het gras. Gelukkig geen zware verwonding aan over gehouden.
Oud 22-11-2005, 17:54
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
K-pax schreef op 21-11-2005 @ 20:29 :
In de zomer stoned een supermarkt inlopen en bij de kassa erachter komen dat je zo rond de 10 tot 20 euro ( verschilt per keer) aan snoep chips en drinken hebt. Dat doet je bankrekening pijn naar een zomertje.
dat verhaal ken ik
Oud 23-11-2005, 10:22
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Op een scooter straalbezopen met 90 km/uur over de autosnelweg

Was om 4 uur snachts dus er was niet echt veel verkeer, maar 't was wel bloedlink!!! Ik kon amper mijn stuur nog recht houden

Slechte zaak, rijden onder invloed
Oud 23-11-2005, 10:24
netram
netram is offline
Citaat:
B-Hooligan schreef op 23-11-2005 @ 11:22 :

Was om 4 uur snachts dus er was niet echt veel verkeer, maar 't was wel bloedlink!!! Ik kon amper mijn stuur nog recht houden

stoer as a mofo
Oud 23-11-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
B-Hooligan schreef op 23-11-2005 @ 11:22 :

je sleurt anderen mee in hun graf zo
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 10:42
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Citaat:
deadlock schreef op 23-11-2005 @ 11:29 :

je sleurt anderen mee in hun graf zo
Er reed verder bijna niemand!!!!
Oud 23-11-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
B-Hooligan schreef op 23-11-2005 @ 11:42 :
Er reed verder bijna niemand!!!!
Dat is echt dus zo erg geen excuus.
Het gaat er niet om dat er bijna niemand reed. Dat wist je vantevoren natuurlijk niet en je had het andere verkeer als dat er was geweest dan had je gewoon zwaar niet in kunnen schatten hoe het zou zitten.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:35
confused
confused is offline
mn opa om grote vloe vragen ipv kleine
Oud 23-11-2005, 14:21
paco
paco is offline
hij zegt er toch ook bij dat het een mogolen actie was!
maar achteraf moet je er wel om kunnen lachen

en inderdaad ALTIJD voor 20 euro snoep en onzin kopen met je stoonde hoofd in de supermarkt. Ik ga nooit meer leip boodschappen doen want dan kom je met de grootste onzin thuis.
Oud 25-11-2005, 22:11
marzo
marzo is offline
een meisje smsen die je eigenlijk niet wil smsen maar et tog doet omdat je dronken bent... en de volgende ochtend denkt... ohjeee
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 14:00
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
marzo schreef op 25-11-2005 @ 23:11 :
een meisje smsen die je eigenlijk niet wil smsen maar et tog doet omdat je dronken bent... en de volgende ochtend denkt... ohjeee
herkenning

Ik wilde zo een sms'je sturen naar een jongen die zogenaamd m'n verloofde is (gewoon als grapje) Werd dat sms 'je verstuurd naar een vakantiescharrel . En dat was ik de volgende dag een beetje vergeten
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 21:01
adoruler
adoruler is offline
Eerst had mijn broer een feest gehouden en ik had toen een stripster ingehuurd als verrassing. En toen mijn broer aardig wat bier op had en aardig dronken was en ook nog stoned kwam die stripster en moest mijn broer op een stoel zitten en ging zij een beetje in haar naakie langshem lopen dansen en toen wou mij broer haar beffen en toen werd zij zo boos dat zij mijn broer midden in zijn gezicht sloeg . Toen ging ze weg.

Dit deed mijn broer ik niet.

Ik heb wel is eenkeer naakt door de buurt heen gerent
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 01:11
A*
A* is offline
Citaat:
paco schreef op 23-11-2005 @ 15:21 :
hij zegt er toch ook bij dat het een mogolen actie was!
maar achteraf moet je er wel om kunnen lachen

en inderdaad ALTIJD voor 20 euro snoep en onzin kopen met je stoonde hoofd in de supermarkt. Ik ga nooit meer leip boodschappen doen want dan kom je met de grootste onzin thuis.
Inderdaad, die fout maak ik ook elke keer.
Dan koop ik zo vreselijk veel chocola dat ik ook echt daadwerkelijk misselijk word van chocola (wat niet snel gebeurd bij mij)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 03:00
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ramgaar de supermarkt inlopen, €5 betalen en uit lamlendigheid zeggen "is wel goed zo, laat de rest maar zitten", weglopen en dan nageschreeuwd worden: "ja maar het is €7,80" (oid)

Naar de grootste kuttent in de buurt gaan, zo zat als een kanon onder begeleiding van 3 vriendinnnen terug gaan, door diezelfde 3 wakker worden gemept omdat ik out lag te gaan in een grasveld, om vervolgens door je ex (waarmee het 4 dagen daarvoor met slaande ruzie uit was gegaan) met de auto te worden thuisgebracht.
Oud 30-11-2005, 15:13
JJ13
JJ13 is offline
midden op een feest over je broek heen kotsen en dan blijkt t ook nog helemaal roze/rood te zijn door de rode wodka (en ik had een lichtblauwe broek aan (maar dat is al lang geleden hoor)
Oud 01-12-2005, 10:45
Tripo
Tripo is offline
vanaf 3 uur heel veel drinken en savonds denken dat pep en pillen goed voor je zijn, paar keer out gaan voor een korte tijd, vriendin heel erg boos maken. tja gekkenhuis

na een bbq met een maatje van me bij de plaatselijke dealer op het balkon klimmen (was er niet), daarna door de politie achtervolgt worden en gearresteerd worden in je korte broek en op slippers echt een topavond

waren wel de twee uitschieters
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 17:06
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Na een avondje hangen naar huis toe gaan en onderweg breekt mijn zadel af en moest ik op mijn bagagedrager zitten. Thuis gekomen, na een lange tijd mijn bed gevonden, schrik ik wakker uit mijn gedachten en ren ik naar beneden toe, in mijn boxer, om mijn moter op slot te zetten. Ik stond daar bij mijn fiets en ik dacht serieus dat ik een moter had.

Ook een keertje weggereden voor de politie, zonder reden wij dachten dat ze onze weed wouden hebben. Vervolgens door half Breda fietsen als een gek. Uiteindelijk wordt een maat toch ''gepakt'', hardhandig tegen de grond gewerkt, en die agenten vroegen wat er gebeurde. Bleek dat de agenten dachten dat we drugs aan het dealen waren.

Ook probeer ik elke keer als ik vaag ben mijn zusje te overtuigen dat ze ook een keertje moet blowen maar het is me nog niet gelukt. (probeer al twee jaar)

Ook een keertje stoned naar de kermis gegaan en in de booster gegaan, een atractie die de heel vaak over de kop gaat enzo. Dat was echt een hele aparte ervaring, ik lag in mijn bed en deed mijn ogen dicht en voelde me over de kop gaan, en wanneer ik mijn ogen open deed dan hield het meteen op.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 17:41
HTID
HTID is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 01-12-2005 @ 18:06 :
Ook probeer ik elke keer als ik vaag ben mijn zusje te overtuigen dat ze ook een keertje moet blowen maar het is me nog niet gelukt. (probeer al twee jaar)
omfg
Oud 01-12-2005, 22:28
Verwijderd
onder invloed van paddo's

een kwartier bezig zijn met het lichtknopje zoeken.

zo erg waus zijn dat de zwaartekracht een kwartslag draait en iedereen die dus over de muren gaat lopen, en tegen de grond aan valt enzo
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:47
confused
confused is offline
met me lamme kop aan een maria beeld vragen hoe laat het is,
en dan nog uitschelden omdat ''ze'' geen antwoord geeft
Oud 02-12-2005, 08:23
netram
netram is offline
bij een kaartjes-automaat eerst een kwartier ontdekken waar ik nou heen moest. mn pasje erin gestopt en i.p.v van mn pincode drie keer mn postcode intoetsen dus ik druk op 'annuleren' en wacht op een pasje dat niet komt. ik helemaal bang dat die automaat mn pasje ingeslikt heeft en kom 5 minuten later erachter dat ik mn pasje nooit in die auotomaat heb gestopt
Reageren

Regels voor berichten