Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2006, 11:00
HTID
HTID is offline
Ik vertrok gister bij een maat die een half uur fietsen van me vandaan woont. toen ik net op weg was moest ik heel nodig pissen. Ik zet mn fiets aan de kant, maar krijg de knoop niet uit mn broek. Ik heel lang trekken aan die knoop en erin bijten maar ik moest echt heel nodig dus uiteindelijk heb ik mn broek met knoop er nog in met veel pijn uitgetrokken. Ben ik klaar met pissen krijg ik mn broek niet meer aan . ik heb echt 10 minuten staan proberen om die knoop eruit te halen en om gewoon mn broek aan te krijgen maar heb het uiteindelijk opgegeven en ben gewoon in mn boxershort verder gefietst (koud). Ik fiets verder, en nog geen 5 minuten later moest ik het spoor oversteken. Ik weet nog niet hoe ik het gepresteerd heb maar mn voorwiel bleef in de rails hangen waardoor ik echt keihard op mn gezicht ging. Toen ik weer opstond en rondkeek zaten er strepen op mn benen en handen, er zat een slag in mn wiel, mn remmen remmen, versnellingen en bel lagen eraf. Natuurlijk kwam er net een auto aan dus moest ik mn fiets snel van de weg afslepen waarbij ik allebei de hengsels van mn tas sloopte. Uiteindelijk heb ik dus in mn boxershort, op een verrotte fiets met een scheef stuur en een tas die ik vast moest houden een half uur door de (vries)kou gefietst
Oud 04-01-2006, 11:40
Risce
Risce is offline

En knoop? Ik neem aan dat de broek werd gesloten met een touwtje?
Oud 04-01-2006, 12:10
HTID
HTID is offline
Ik heb mn broek gewoon over mn schoenen heen uitgetrokken, die knoop zit nu nog steeds in het touwtje
Oud 04-01-2006, 12:13
KiMZz
KiMZz is offline
Dit topic ownt echt

Verkeersbord gejat: moeder van een vriend van ons werd 50 dus wij dachten we jatten zo'n bord met 50 erop. Eerst naar iemnad anders thuis gebracht, om t op een paal te zetten, en vervolgens die paal lopend naar dat huis van die vriend gebracht. Alles ging goed tot we bij die vriend in de straat kwamen en het bord in de tuin wilden zetten. Stonden 2 politie-auto's in de straat in een wijk waar normaal nooit iets gebeurt. Bord heel snel naar de garage gebracht en vervolgens een uur gewacht voor we die paal in de tuin durfden te zetten

En diezelfde vriend van mij heeft ooit aan zijn vader beloofd nooit te roken of te blowen, en aangezien die vader van hem overleden is doet hij t dus ook nooit. Maar hij wil wel mee met mij en mijn vriend als we een jointje gaan roken. Altijd in de auto op een of andere rustige plek, ramen dicht en hijsen maar. Dus op een gegeven moment stonden we ergens bij een sluis in de middle of nowhere, en mijn vriend en ik hadden een erg sterke joint. Ramen waren dus dicht en die vriend van ons zit achterin. Ik ben meestal heel vrolijk en heb 'stomme acties' en discussies als ik stoned ben, zo ook toen. Ik maakte dus een of andere opmerking en die vriend van ons kreeg een lachkick van hier tot Tokyo, uiteindelijk stond ie naast de auto te hoesten van het lachen terwijl hij geen één hijs had genomen. Was echt supergrappig

Op eerste kerstdag: mijn vriend, die andere vriend van ons en ik stonden op onze vaste 'blowplek' langs het spoor op een parkeerplaats. Nooit wouten gezien daar, maar die avond kwamen ze dus. We hadden net een jointje op en zij stonden aan dezelfde kant van het spoor te wachten voor de spoorwegovergang. Op een gegeven moment schijnen ze met een zaklamp in ons gezicht, wachten tot de trein voorbij is en draaien om. Dus wij ramen open, luchtverfrisser aan, kauwgom kauwen tot die wouten achter ons staan. Zeggen ze heel droog: 'jullie zijn kerstmis aan t ontvluchten of niet?' En mijn vriend zegt 'ja, we hadden t een beetje gehad.' Zegt een van die wouten 'hoelang blijven jullie hier nog staan?' zegt mijn vriend 'oh over een halfuurtje zijn we wel weg hoor!' (We waren knetterstoned en lam en wilden naar bed.) 'Mooi, dan zullen wij jullie niet verder storen.' En ze rijden weer weg. Even later zien we ze weer langs rijden en ik zei voor de gein 'oh ze komen je toch maar halen!'En jawel, na 2 minuten staan ze weer naast ons. 'Ja we komen toch ff terug, want volgens onze informatie had je auto 9 maanden geleden moeten worden gekeurd!' Dus mijn vriend zoekt papieren en jawel, 9 maanden te laat. Krijgt ie alsnog een boete. Die andere vriend en ik lagen dubbel, want mijn vriend heeft al 2 jaar zijn rijbewijs en zegt wekelijks 'ik heb nog noooit een boete gehad, alleen waarschuwingen!'
Ja, merry christmas schat
Oud 04-01-2006, 12:28
herz
herz is offline
lichtgevende kerstman met lantaarn jatten om vervolgens door een ANWB hulptelefoon te roepen dat de kerstman gestolen is.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 17:03
DreamZ
DreamZ is offline
Stomste actie ooit
Ik lag met de feestdagen in het ziekenhuis en waarom omdat ik
een zware hersen schudding had, was namenlijk in slaapgevallen achter het stuur (auto)op kerstnacht.
(even in het kort)Ik was namenlijk in schagen op kerstnacht gaan stappen in een
kroeg met een vriend en ze vriendin. Daar ben ik katje lam om 02.30 naar buiten gegaan
(maar ik weet er zelf helemaal niks meer vanaf) en met die vriend meegegaan naar zijn auto jointjes roken.
Daar ben ik alleen meteen in slaap gevallen, een uur later was de vriend thuis en maakte me wakker.
Vroeg of ik bij hem slaapte of nie, ik was opeens spontaan wakker en wou naar mijn auto.
Was om 3.30 terug bij me auto daar ben ik nog om 5.30 gezien door de kroeg eigenaar.
Ik lag namenlijk te slapen in me auto met de moter aan en me raam open, hij had me nog
wakker gemaakt en gezegt dat ik ook wel binnen kon pitten, hij was al dicht en had nog een matrasje liggen dus ik kon wel binnen pitten. Maar ik zou kerstonbijt bij me zus in den helder verzorgen (Daar sliep ik die nacht daarvoor ook al) dus ik zei dat ik nog wel ging slapen en daarna naar me zus zou gaan. Toen ie een kwartier later nog eens kwam kijken buiten was me auto
opeens weg. Ik weet dit alleen maar omdat het mij verteld is ik weet helemaal niks meer vanaf dat ik in de kroeg aan het drinken was. Ik werd om 8.30 gezien door een man die een ochtend wandeling maakt in callantsoog, hij zag me aan het eind van de straat langs rijden en hoorde een paar seconde later een klap. Hij tikte op me raam en maakte me wakker, vanaf daar weet ik alles zelf weer. Ik wou namenlijk eerst nog proberen te rijden tot ik door had wat er aan de hand was. En dat ik uitstapte zag ik pas echt wat er gebeurd was, ik was tegen een lantarenpaal gereden en me auto was totaal los. En in het voorraam zag ik een dikke bult zitten van me hoofd. Had met me dronken kop ook geen gordel omgedaan. En toen moest ik met de ambulance naar het ziekenhuis twee dagen plat voor me hersenschudding, en daarna rustig aan doen. Maar uit me bloedonderzoek bleek dat ik niet teveel alcohol in me bloed had zitten. Maar goed ik heb alleen een litteken op me voorhoofd nu, een joekel helaas. Me rijbewijs ben ik door het ongeluk 6 maanden kwijt en me auto
:-( die is gvd afgeschreven. En een mooie rekening van die lantarenpaal met stoep zal ongeveer €1300 gaan kosten. Zuipen is best leuk maar als je niet meer weet wat je doet en je word in zoon situatie wakker dan bedenk je je de volgende keer echt wel als je gaat drinken.
Nou ja ik leef nog en heb voor de rest helemaal niks, maar het heeft me wel met beide benen op de grond gezet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 17:09
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Tja, dat is dom.
Oud 11-01-2006, 18:38
pulsing-maggot
pulsing-maggot is offline
opgefokt door vrienden naar een metalen stang rennen. die als opstapje gebruiken en een grote sprong maken met het richtingsgevoel van een wc-pot. heeeeeeel verkeerd terecht komen waardoor mijn knie de verkeerde kant op buigd . kruisbanden gescheurd, kon een half jaar niet fatsoenlijk lopen en moet nou nog opletten met wat ik doe aan sport.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 22:27
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Panini schreef op 30-12-2005 @ 22:55 :

Bij een schoolkamp kotsen in mn voortent. Maar de volgende dag lag er niets meer want de eendjes hadden alles opgegeten

ahahaha hier moest ik echt even om lachen .
Oud 14-01-2006, 22:20
Shadow0
Shadow0 is offline
Ik liep een keer stoned door een klein kut dorp met 3 andere gasten, we hadden eieren mee die we op een raam wouden gooien van een stom wijf uit dat dorp, die een vriend van mij haat.

Helaas komen we onderweg dat meisje tegen en die vraagt zich af wat wij om een uur of 12 met 4 dozen eieren op straat doen, dus we verzinnen een smoes en ik vraag voor de grap waar ze ergens woont. ze wijst in een richting en wij lopen daar later heen.

Helaas wistten we niet precies waar ze nou woonden, dus gooiden we gewoon eieren op willekeurige huizen.

Na een stuk of 5 huizen onder te hebben gegooit keren we terug naar huis, maar komen onderweg een aggresieve dronken man tegen die voor een huis staat waar wij een kleine 10 minuten een paar eieren op hadden gegooit.

De man zegt dat we naar hem toe moeten komen en wij deden dat. Opeens begint de man een vriend van mij op zijn hoofd te slaan en we bedenken ons geen moment en proberen snel weg te rennen. Een andere jongen werd nog geschopt en toen waren we weg...

Dit was echt mijn slechtste ervaring onder invloed omdat ik bijna een bad trip kreeg, want we liepen op een heel verlaten terrein ver van de stad met de gedachte dat er steeds een man kei hard in een auto op ons af kwam rijden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Shadow0 schreef op 14-01-2006 @ 23:20 :
Dit was echt mijn slechtste ervaring onder invloed omdat ik bijna een bad trip kreeg, want we liepen op een heel verlaten terrein ver van de stad met de gedachte dat er steeds een man kei hard in een auto op ons af kwam rijden.
en behoorlijk overdreven
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 18:45
kattebolleke
kattebolleke is offline
Ik krijg een gigantische drang om op tafels te dansen als ik heb gedronken... Dus geen tafel is veilig als ik drink
En verder van die lichtgevende staafjes doorgeven, met de mond, aan een hele hoop vrienden 8-)
Voor de rest dus nog redelijk braaf
Oud 15-01-2006, 21:29
grasblater
grasblater is offline
Het schijnt dat ik tijdens de zomervakantie aan een hele groep mensen heb verklaard hoe waanzinnig geil ik wel niet was, en hoe ik <insert naam van jongen> naar mijn tent zou slepen om hem keihard te.. eh.. ja.

Die zelfde jongen liep ik een halfuurtje later tegen het lijf, en ik ging voor z'n voeten out.
Hij heeft me de hele weg terug naar m'n tent gesleept, terwijl ik in zijn armen hangend, niet in staat zelf te lopen, mijn eeuwige liefde aan hem verklaarde (en hoogstwaarschijnlijk wel meer).
Bij de tent aangekomen heb ik twee keer over hem heen gekotst.

De volgende ochtend kreeg ik te horen wat ik gedaan had, nog enigzins dronken liep ik naar zijn tent om m'n excuses aan te bieden, alwaar ik voor de derde keer over hem heen kotste.

Ik geloof dat vier jointjes, goldstrike, bier, zelfgemaakte dropshot, coebergh, en heel veel lambrusco geen goede combinatie is

Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 21:33.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 22:23
capibara
capibara is offline
Citaat:
kattebolleke schreef op 15-01-2006 @ 19:45 :
Ik krijg een gigantische drang om op tafels te dansen als ik heb gedronken... Dus geen tafel is veilig als ik drink
En verder van die lichtgevende staafjes doorgeven, met de mond, aan een hele hoop vrienden 8-)
brzr alert
Oud 16-01-2006, 13:23
Sanosuke
Sanosuke is offline
Op school trip in Engenland, ongelooflijk moe maar toch zuipen,na een paar flessen zo dronken dat ik niet meer wist waar ik was, en over alle scheerlijnen van de camping ben geflikerd
en volgende dag, bij iemand anders in de tent
Oud 16-01-2006, 19:45
kattebolleke
kattebolleke is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 15-01-2006 @ 23:23 :
brzr alert
Toch niet
4 kriek, 2 pintjes, 2 tequila's, ne passoa, ne blue röd, een gele wodka, een schuimwijntje en nog ergens iets cocktail-mixachtigs
Oud 16-01-2006, 19:59
Verwijderd
Onder invloed van alcohol:

Tegen een paaltje oplopen dat o zover weg stond
Heel hard langs zwervers rennen die liggen te slapen en ze filmen
In bootjes gaan zitten langs de gracht
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 22:04
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
kattebolleke schreef op 16-01-2006 @ 20:45 :
Toch niet
4 kriek, 2 pintjes, 2 tequila's, ne passoa, ne blue röd, een gele wodka, een schuimwijntje en nog ergens iets cocktail-mixachtigs
Toch wel, brzr is van drankje tot lifestyle verworden, beter opletten. Ofwel, je hoeft het niet te drinken om het te worden.
Oud 16-01-2006, 22:27
Verwijderd
Aldus de meester
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 22:28
Mephisto
Mephisto is offline
Ik ben een keer met een flinke dosis alcohol en Xanax (sort of valium) 3x tegen een lantaarnpaal aangelopen voordat ik doorhad dat er een lantaarnpaal stond
Oud 17-01-2006, 20:04
Fainne
Fainne is offline
gisteren heb ik voor de eerste keer gekotst en dat vond ik zo zielig voor mezelf dat ik de hele tijd hysterisch aan het huilen was
Ik heb gehoord dat ik een café heb helpen opruimen, daar herinner ik me niets van, en ook dat ik mijn onderbroek heb geshowd , geen idee waarom
Met citaat reageren
Oud 17-01-2006, 20:08
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
grasblater schreef op 15-01-2006 @ 22:29 :
Het schijnt dat ik tijdens de zomervakantie aan een hele groep mensen heb verklaard hoe waanzinnig geil ik wel niet was, en hoe ik <insert naam van jongen> naar mijn tent zou slepen om hem keihard te.. eh.. ja.

Die zelfde jongen liep ik een halfuurtje later tegen het lijf, en ik ging voor z'n voeten out.
Hij heeft me de hele weg terug naar m'n tent gesleept, terwijl ik in zijn armen hangend, niet in staat zelf te lopen, mijn eeuwige liefde aan hem verklaarde (en hoogstwaarschijnlijk wel meer).

De volgende ochtend kreeg ik te horen wat ik gedaan had, nog enigzins dronken liep ik naar zijn tent om m'n excuses aan te bieden, alwaar ik voor de derde keer over hem heen kotste.

Ik geloof dat vier jointjes, goldstrike, bier, zelfgemaakte dropshot, coebergh, en heel veel lambrusco geen goede combinatie is

charmant
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 19:02
kattebolleke
kattebolleke is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 16-01-2006 @ 23:04 :
Toch wel, brzr is van drankje tot lifestyle verworden, beter opletten. Ofwel, je hoeft het niet te drinken om het te worden.
Ik heb zelf iets tégen die brzr-lifestyle, dus daar zou ik het dan niet onder zetten...
Oud 18-01-2006, 19:25
Zyh
Zyh is offline
vriend van me had dit weekend toch een mooie:
hij wil ze vriendin bellen maar was te bezopen om ze telefon nog recht te houden.
hij bellen hoor ik ineens die kerel zo van: "huh, mam????"
Oud 19-01-2006, 09:22
dutchorion
dutchorion is offline
Citaat:
Panini schreef op 30-12-2005 @ 22:55 :

Bij een schoolkamp kotsen in mn voortent. Maar de volgende dag lag er niets meer want de eendjes hadden alles opgegeten
Heb ik ook 's meegemaakt maar dan met duiven! Echt fantastisch, ik zou bijna een aantal eendjes adopteren en los laten lopen elke keer dat er "potentieel kotsende" mensen langskomen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 10:21
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
grasblater schreef op 15-01-2006 @ 22:29 :

dat is wel heel erg.

Afgelopen weekend naar Maastricht geweest met het voetbalteam.

Ik werd zondagochtend wakker in een bed waar ik niet hoorde te liggen, onder dekens die niet van mij waren. En iedereen keek me vreemd aan en maakte opmerkingen als: "Jezus hey, waar was jij mee bezig gister" en "Eigenlijk ben jij best een vreemd mannetje". Geen flauw idee waarom ze het zeiden.

Later kwam ik erachter dat ik met eieren in de slaapzaal had lopen gooien en dat ik mijn bed had gesloopt omdat hij niet lekker lag ofzo.
Oud 19-01-2006, 14:25
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Zyh schreef op 18-01-2006 @ 20:25 :
hij wil ze vriendin bellen maar was te bezopen om ze telefon nog recht te houden.
Dat had een vriendin van mij ook een keer, maar dan anders. Ze was vergeten dat het 3 uur 's nachts had en ze wilde nog wat aan haar vader doorgeven dus ze dacht ik bel hem ff op
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 15:25
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Eerste keer alcohol:

Vodka likeur, sambuca, champagne, martini + 15 koprollen = 3 dagen ziek.

De aller alller eerste keer dat ik alcohol dronk zal ik nooit vergeten: We deden een stom spelletje op het strand en hadden allemaal goedkope troep bij ons. Het was de 1e dag op vakantie en nog maar 9 uur 's avonds en we bleven maar drinken en drinken.
Op een gegeven moment moest ik 15 koprollen maken en toen ik weer opstond werd het helemaal zwart voor m'n ogen, ik kon niet meer lopen, wou niks meer alleen maar slapen.
Mn ouders mochten het natuurlijk niet merken dus ik kon ook niet naar huis. Heb denk ik een uur in stekelbosjes gelegen mezelf er helemaal ondergekotst, tot dat de bewaker van de camping eraan kwam en me naar onze tent heeft gedragen waar ik nog een heel verhaal brabbelde dat ik echt niet had gedronken maar dat ik ongesteld was geworden, nog een keer de bewaker eronder gekotst. Daarna de volgende dag wakker worden (in de kots uiteraard) met overal bloed en pijn en een gigantische kater. M'n vader vond het overigens wel grappig en liet me iedere keer een fles sambuca zien waar ik dus weer van over m'n nek ging. Heb 3 dagen geleefd op thee en droge crackertjes.

Heb er toch zeker een jaar van geleerd Durfde de eerste 12 maanden geen drank meer aan te raken,
Oud 19-01-2006, 17:27
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
herkenning

zo ken ik er ook nog 1. Men baas kwam afgelopen maandag naar met toe met de medeling dat ie toch een raar smsje had gehad. Ik lezen, bleek dat een collega ruzie had gehad met zen vriendin daarna flink had gezopen en met dat smsje het goed wou maken. hele hoop gezeik over zijn eeuwige liefde voor haar en dat een engeltje hem in had gefluisterd dat hij haar nooit moest laten gaan (wtf ). en dat stuurde ie dan per ongeluk naar zen baas
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 20:10
Verwijderd
Ik heb wel eens:
Hey lekker ding. Neuqen?
gesms't naar een directeur ipv een vriend. Ze heten dan ook allebei Fred
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 13:03
Risce
Risce is offline
dat is iets wat ik tot op de dag van vandaag vrees dat mij gaat overkomen.
Oud 20-01-2006, 13:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
kattebolleke schreef op 18-01-2006 @ 20:02 :
Ik heb zelf iets tégen die brzr-lifestyle, dus daar zou ik het dan niet onder zetten...
Waaronder?

Citaat:
Oud 21-01-2006, 15:05
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
kattebolleke schreef op 15-01-2006 @ 19:45 :
Oud 21-01-2006, 17:36
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
deadlock schreef op 19-01-2006 @ 21:10 :
Ik heb wel eens:
Hey lekker ding. Neuqen?
Oud 22-01-2006, 16:47
tsh
tsh is offline
een paar leuke: boodschappen gaan doen voor je moeder en €20 mee krijgen, terugkomen met alleen een pak zilvervlies rijst en verder 8 repen chocolade
Oud 22-01-2006, 16:49
tsh
tsh is offline
ik was met een aantal vrienden over schuttingen aan het klimmen en door achtertuinen aan het rennen toen ik plotseling *kgrrr* hoorde, vervolgens zakte ik door het ijs van een vijver, ik rende weg waarbij ik nog een klein standbeeldje omstootte, mijn vrienden hingen in een lachkick over de schutting
Oud 22-01-2006, 16:51
tsh
tsh is offline
een feest geven en vervolgens de hele avond kotsend op de plee hangen
Oud 22-01-2006, 20:11
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Afgelopen vrijdag feestje gehad.
Liep net niet uit op een orgie.
Maar hield wel in dat iedereen door elkaar heen zoende, mannen met vrouwen, vrouwen met vrouwen, mannen met mannen.
Achteraf was het maar goed dat ik niet bleef slapen, want dat bleek nog erger te zijn dan het feestje zelf.
Oud 22-01-2006, 20:25
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
In een volle straat keihard schreeuwen hoe lekker de tieten van een vriendin waren.
Oud 22-01-2006, 20:48
stickie
stickie is offline
Ik zat net in de coffeeshop en toen schoot me deze topic tebinnen.
Ik ging toen bedenken wat mijn stomste actie onder invloed ooit was. Ik bedacht me toen die keer dat ik 's middags had zitten stonen en dan vind ik het fijn om met een vlindermes te kloten.
ik had die avond een feestje in de sassen poort. (De Zwollenaren onder ons kennen hem wel de stadstoren zeg maar.) En dat feestje was gewoon saai en achterlijk, ik heb toen maar kei hard aan het vat lopen lurken, wat geblowt en goed wat martini gaat zuipen. Dat is overigens niet aan te raden haha.

Ik vond toen mijn vlindermes in mijn zak en zou daarmee wel even een fles wijn open maken, maar ik was zo lam dat ik kei hard uitschoot en ongeveer mijn half duim eraf hakte. Ik bloeden als een rund. daarma heb ik nog een model van de Peperbus ook een bekend monument in zwolle met de grond gelijk gemaakt. Vervolgens heb ik nog even bij de kroeg mijn halve bloed vooraad aan de kapstok af gaan smeren om vervolgens naar huis te gaan en mijn moeder onder te kotsen. Al met al was dat met stipt mijn stomst(dronken)e avond van allemaal
Oud 22-01-2006, 20:59
Verwijderd
een vriend van me gister, paddo's eten, blunt roken, kotsen, even later de rest van die blunt in ze eentje oproken, en kk bad gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 22-01-2006 @ 21:59 :
een vriend van me gister, paddo's eten, blunt roken, kotsen, even later de rest van die blunt in ze eentje oproken, en kk bad gaan.
SUIKERRRRR
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 21:11
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Gister.
Door omgehakte prikkelbosjes lopen met de gedachte dat je in Vietnam zit. Vervolgens duiken en proberen verder te kruipen. Lukt helaas niet, want de takken met hele scherpe naalden lagen er nog.
En niet meer kunnen opstaan dan.
Oud 22-01-2006, 21:12
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Achter een vriend aan rennen en proberen je piemel aan hem te laten zien.
Oud 22-01-2006, 21:31
wann
wann is offline
Citaat:
Robo schreef op 22-01-2006 @ 22:10 :
SUIKERRRRR
Heb ik een keer eens geprobeerd maar een handvol haalde geen flikker uit.

Moet het geen druivensuiker zijn of zo (aangenomen dat glucose niet afbreekt tot fructose en die andere dinges om vervolgens hetzelfde effect te hebben, ben m'n biologie een beetje vergeten)?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 22:14
Verwijderd
ja maar dat riepen we toen met ze alle , de cure hier was gewoon slapen en bob marley opzetten dacht ik. mja alsnog
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 00:37
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
deadlock schreef op 19-01-2006 @ 21:10 :
Ik heb wel eens:
Hey lekker ding. Neuqen?
Oud 23-01-2006, 08:41
Verwijderd
Citaat:
stickie schreef op 22-01-2006 @ 21:48 :
en dan vind ik het fijn om met een vlindermes te kloten.(...) maar ik was zo lam dat ik kei hard uitschoot en ongeveer mijn half duim eraf hakte.
En terecht. als je het fijn vindt om met een vlindermes op zak te lopen en er dan ook nog graag mee kloot ben je een onovertroffen randdebiel tuig
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 10:07
Wammus
Wammus is offline
Ik lag me helemaal dood om dit topic.

Vanuit mezelf zijn er helaas geen nuttige toevoegingen te melden.
Oud 23-01-2006, 17:28
Risce
Risce is offline
Citaat:
wammus schreef op 23-01-2006 @ 11:07 :
Ik lag me helemaal dood om dit topic.

Vanuit mezelf zijn er helaas geen nuttige toevoegingen te melden.
misschien eens een potje vasseline en een zeekomkommer meenemen naar de shop?
Reageren

Regels voor berichten