Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 17:36
Verwijderd
een forumbazin zoenen
een andere vriendin zoenen

En ik ging een keer drinken omdat ik verdrietig was om mn relatie die nog niet zo lang uit was, en toen ging ik aan elke bekende vragen die de kroeg binnen kwam hoe t gesteld was met zijn of haar seksleven. En om daar meteen achter aan te melden dat ik er zelf geen meer had
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2006, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 23-01-2006 @ 18:36 :
een forumbazin zoenen
een andere vriendin zoenen

En ik ging een keer drinken omdat ik verdrietig was om mn relatie die nog niet zo lang uit was, en toen ging ik aan elke bekende vragen die de kroeg binnen kwam hoe t gesteld was met zijn of haar seksleven. En om daar meteen achter aan te melden dat ik er zelf geen meer had
Mjah, die eerste actie is mijn actie.

Uuhm, verder ben ik wel eens dronken naar huis gefietst en onderweg geblackout; het mag een wonder heten dat ik veilig thuis ben gekomen. Hoewel dat niet erg raar is.

Ik praat ook altijd teveel als ik (te)veel gedronken heb. En dat is voor de mensen om mij heen niet altijd prettig.

En ik ben wel eens op een lullig moment, met mijn ex-vriend, in bed, in slaap gevallen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 21:04
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Risce schreef op 23-01-2006 @ 18:28 :
misschien eens een potje vasseline en een zeekomkommer meenemen naar de shop?
Weet je hoe lang ik al niet meer voor mezelf naar de shop ben geweest. Maar ik zal er eens aan denken. Dan gaan we een hoop vage taferelen meemaken dat kan ik je wel vertellen.
Oud 23-01-2006, 22:03
stickie
stickie is offline
[QUOTE]Katje schreef op 23-01-2006 @ 09:41 :
En terecht. als je het fijn vindt om met een vlindermes op zak te lopen en er dan ook nog graag mee kloot ben je een onovertroffen randdebiel tuig [/Q

Pardon? Hoezo ben ik tuig als ik het fijn vind om op mijn kamer te kloten met een vlindermes, ik heb hem toevallig in mijn zak zitten, maar bij een mes gaat het om de gedachte erachter toch. Tuig? hahaha
Oud 23-01-2006, 22:49
Footprint
Footprint is offline
hehe?
Oud 24-01-2006, 17:01
PatoLoco
PatoLoco is offline
Ergens in de buurt van mij thuis is er een klein vijvertje waar we vaak naartoe gaan om te blowen.
Op een dag stonden we daar dus lekker stoned te wezen toen ik op het geniale idee kwam om rond die vijver te lopen. Dan zie je alle kikkers angstig in het water springen, 't heeft een soort 'wave effect', de ééne na de andere springt er enthousiast in. Iets waar ik blijkbaar enorm van kan genieten als ik onder invloed ben

Ik dus vol enthousiasme een deel van die vijver rondgelopen, toen zag ik opeens iets vreemd in het gras liggen. Ik vertraagde dus en stapte langs dat 'vreemde' ding in het gras (wat later gewoon niets speciaal bleek te zijn) terwijl ik er naar keek. Vanuit m'n ooghoeken lette ik er op dat ik niet in dat vijvertje zou lopen. Ik zag voor mij nog lekker veel gras liggen dus het leek mij geen slecht idee om ge woon rechtdoor te stappen.

Jammergenoeg was dit geen gras maar gewoon een soort riet ofzo dat uit het water stak. Door m'n stonedheid en door het kijken uit m'n ooghoeken zag ik dit dus niet, het zag er gewoon uit als'n mooi lapje groene grond.
Mijn verbazing was dan ook wel groot toen mijn been een kleine meter het 'gras' inzakte. Door dit vrij grote hoogteverschil viel ik ook met m'n hele gewicht vooruit, de enige oplossing om niet frontaal in het water te belanden was mijn tweede been ook in de vijver zetten.

Maar omdat ik echt bijna die vijver inviel moest ik meerdere passen zetten om m'n evenwicht te houden, nu stond ik al ongeveer in het midden van die vijver en terugkeren gaat trager dan gewoon recht vooruit dus ben ik maar gezellig in één vlotte beweging die vijver doorgelopen

Mjah...
voor m'n vrienden was het wel grappig natuurlijk Zij wisten niet wat ze zagen toen ze mij opeens door dat vijvertje zagen lopen Moet best wel een leuk zicht geweest zijn

Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 18:27
lawallan
lawallan is offline
Op een werkweek in Rome dronk ik voor het eerst wodka, na een paar glazen ben je redelijk aangeschoten maar gaat alles nog wel, een blikje bier daarna en je kan niks meer. Toen iemand mij nog een blikje toegooide (heel rustig) stuiterde hij tegen mijn voorhoofd aan waarna ik mijn handen nog tegen elkaar klapte alsof ik hem ving. Ik wilde niet meer drinken en was zo boos dat toen iemand me weer een blikje toegooide ik hem met alle kracht die ik had weggooide (ik ben sterker als ik dronken ben) het blikje miste iemand op een paar cm na en er zat een deuk in de muur, daarna heb ik de wc ondergekotst wat een vriend daarna voor me heeft opgeruimt, ben ik hem nog steeds zeer dankbaar voor. Toen ik daarna nonchelant tegen de kast wou aanleunen alsof er niks gebeurd was vergat ik het verschil tussen leunen en hangen waardoor de kast bijna omviel (alleen omdat er 5 mensen riepen dat ik moest lostlaten deed ik dat ook) daarna heb ik nog in een prullenbak gekosts wat nog een tijd bleef stinken.

Een andere keer probeerde ik te fietsen maar knalde tegen zo'n klein rood paaltje aan (gas en electra ofzo) dit zorgde ervoor dat ik mezelf lanceerde over mijn stuur heen.
Oud 24-01-2006, 21:28
Risce
Risce is offline
Citaat:
PatoLoco schreef op 24-01-2006 @ 18:01 :
Blaat
Ik kan het me wel voorstellen
Oud 26-01-2006, 18:40
Verwijderd
hilarisch dit

mijn stomste actie: knetter met een groep verstoppertje spelen en dan denken dat je geen lachkick krijgt als je achter de boom staat waar de zoeker telt... was best jammer

vast nog meer stomme dingen gedaan maar die kan ik me niet herinneren atm
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 19:45
Horus
Horus is offline
Met vrienden op een koude herfstdag door de Utrechtse singel varen met massa's bier en port aan boord, om dan tot de conclusie te komen dat je moet pissen. Ik dus de stuurman vragen of ie ff naar de kant wilde zodat k een boom kon bevuilen. Het uitstappen lukte alleen niet, door mn dronkenheid dacht ik dat de wal iets dichterbij was. Belandde dus met een poot in de singel, waarna die poot verder weggleed en ik mn andere poot ook moest gebruiken. Met kletsnatte benen nog een half uur gevaren bij een prettige temperatuur van 5 graden

Of met een maat op maandag avond zo erg kapot gezopen dat ik de volgende ochtend dronken naar school moest fietsen, en daar naar met de neus op feiten gedrukt te worden: Luistertoets duits...

8,4 dat wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten