Advertentie | |
|
![]() |
|
Ugh here we go again. Ik geloof dat ik misschien toe moet geven dat ik nog steeds wel wat voel voor mijn vorige ex (waar ik nogal een geschiedenis mee heb). Nu heb ik hem gister in dronken toestand uitgenodigd en komt hij morgen langs, maar ik ben nog helemaaaaaaaaaaaaaaaal niet toe aan wat dan ook wat met liefde te maken heeft. En ik heb ook geen idee hoe hij over mij denkt. Maar ik wil het contact met hem absoluut niet kwijt. Ik word zo moe van mezelf
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hahaha de situatie ligt iets gecompliceerder
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Met neuken is niets mis, en als er niets bij komt kijken houdt het zaken inderdaad lekker simpel. Maar niet willen is niet willen, en dat moet van alle kanten gerespecteerd worden.
|
Baaah er was dus wel degelijk wat aan de hand met die "gewone vriendin" van hem... Stom wijf dat mijn vriendje probeerde te versieren, terwijl ze dondersgoed weet dat 'ie met mij gaat... Maar goed, hij was ook fout bezig. Hij is niet vreemdgegaan, maar de smsjes die hij naar haar heeft gestuurd waren echt kwetsend en gingen te ver. Knallende ruzie gehad en overwogen om het uit te maken. Inmiddels is het wel weer ok. Maar onze relatie heeft voor mij echt een flinke deuk opgelopen. Het vertrouwen moet echt teruggewonnen worden en ik wil niets meer met hem plannen de komende tijd.
|
![]() |
ot:Ik kan er gewoon niet tegen als ik de hele dag ''lekker wordt gemaakt'' dat we iets leuks gaan doen, dingen uitzoek en dat het allemaal niet door gaat, nadat ik heb opgebeld hoe de zaken er voor staan, want de tijd begon erg te dringen...En nee, er waren geen ernstige dingen gebeurd, want dan begrijp ik het wel. Ik vind het gewoon stom.
Sorry, dan kan ik niet meer gezellig doen. En ben ook misschien wat gestressed door belangrijke tentamens en deadlines. Dus dat werkt dan ook niet mee. En nu moet ik stoppen met boos blijven, want ze heeft meerdere keren sorry gezegd...Maar ik baalde er wel van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() OT: Meneer heeft het hele weekend niks uitgevoerd. Past wel een beetje in het idee dat ik heb dat hij vrijdag een date had ofzo... Ga vanavond nog wel bij 'm eten omdat ie daar nog wel enthousiast over was toen ik 'm net belde, maar kan nu al raden dat er weinig aan gaat zijn. Met die meiden gaat het dinsdag als het goed is wel opgelost worden. Maar heb er helemaal geen zin in, want ze doen zo moeilijk... pff. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Pff, over een uurtje is hij hier. *nagelbijt*
|
Mja dat had ik door.
Nou ja, dat is het punt dus, we kunnen niet uitviegelieren waarom het niet zou werken? We passen qua karakter goed bij elkaar, en tot pakweg een anderhalve maand geleden zat het met gevoel ook gewoon super en liep het allemaal perfect. Op het moment dat er bij hem prive moeilijkheden zijn dan word ie een twijfelkont in alles, en daar hoort de relatie dan ook bij. Alleen ja, ik moet ook grenzen aangeven, helemaal omdat het met mij ook niet lekker gaat nu. Dit is voor mij de laatste poging, als het niks oplevert is het over. Maar als het fout zou zitten, waarom stonden we dan allebei te janken als kleine kinderen toen ie weg ging? We zijn idd (bijna) 5 maanden bij elkaar, en kennen elkaar nu een maand of 9. Ik begrijp het gewoon niet.. maar dit is het laatste wat ik probeer.. anders is het klaar.. En misschien besluit ik deze week wel dat ik er allemaal geen zin meer in heb zo..
|
![]() |
Als jullie het zo fijn kunnen hebben met elkaar, zou ik dat niet zomaar weggooien.
Ik heb zo vaak die momenten gehad... ;-) Onze relatie is an sich wel wat stabieler, ook omdat we meer onze eigen plan trekken, niet te veel op elkaars lip zitten en vooral samen leuke dingen gaan doen. Natuurlijk zijn er kibbelingetjes en ruzietjes, en vooral in stressvolle periodes ligt dat gewoon sneller op de loer. Bij ons zit het ook nog niet helemaal goed, maar dat heeft tijd nodig. Als ik zelf alles op een rijtje heb, dingen behaald zijn die moet behaald moeten worden, komt er bij mij ook een innerlijke rust en dat neem ik mee naar mijn relatie. Geef het tijd...jullie gaan elkaar toch wel missen!! ![]() |
![]() |
|
sorry hoor, maar als ik me regelmatig onzeker zou voelen en er twijfels zijn van beide kanten, als er makkelijk irritaties en ruzies zouden ontstaan, dan had ik daar geen trek in, wil je zo de rest van je leven samen verder gaan?
ik ben helemaal voor er voor de volle 100% voor gaan, maar dan alleen voor een relatie waar ik voor de volle 100% (give or take, iedereen is wel es unhappy) gelukkig mee ben
|
als je allebei zo slecht in je vel zit, heb je daar misschien wel genoeg aan en is ook nog een moeilijke relatie te veel. jullie hebben al zo veel geprobeerd, veel twijfels, toch maar wel en dan weer niet; misschien is het voor jullie allebei slim om nu voor jezelf te kiezen. steek al je energie in het oplossen van je eigen problemen. en misschien, als het met jullie allebei beter gaat, lukt het dan samen ook wel.
|
![]() |
|
Als het uit gaat blijft het uit. We weten allebei dat de timing gewoon kut was, maar daar kunnen we nu allebei niks meer aan doen.
Hij twijfelt ook niet continu, t zijn momenten. En daarnaast zijn we gewoon heel gelukkig samen. Jullie hebben allemaal vrij makkelijk praten, en ik snap ook wel wat jullie bedoelen, maar we maken elkaar gelukkig... alleen alles eromheen werkt gewoon niet mee waardoor het lastig is. Edit: we hebben nooit ruzie en zijn zelden geirriteert door elkaar.. dus dat is sowieso niet het geval |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als het anderhalve maand geleden zo geweldig was, en nu doordat beiden niet lekker in hun vel zitten, het even minder gaat, betekent toch niet gelijk dat je niet bij elkaar past? Misschien, zoals Lente zegt, wat meer tijd haarzelf. En dan komt de rest vanzelf. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem geconfronteerd met mijn vragen. En iets in hem zegt nee. Maar hij weet het ook niet zeker. Hij heeft me beloofd er vanavond en morgen goed over na te denken en morgen zijn antwoord te geven. We zullen zien. Ik ben al uitgenodigd bij zijn ouders en zijn oma en hij gaat iig met Valentijn met mij en mijn ouders eten.
Ik heb hem gezegd dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, vooral omdat er bij mij gevoelens in het spel zijn en als we op deze manier verdergaan, raak ik gegarandeerd gekwetst. Dus of het is helemaal of helemaal niet (meer). Blijft natuurlijk wel de vraag of ik ook voet bij stuk kan houden dan ^^. @Dott: knuffel! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat hij die gevoelens wel heeft, maar dat hij gewoon veel te veel nadenkt. Hij is autistisch, dus ik vermoed dat dat ook een rol speelt. We hebben tenslotte al eens een korte relatie gehad, toen wou hij er voluit voor gaan, maar toen was ik diegene die niet met zijn 'probleem' kon omgaan. Nu is er veel veranderd enzo, dus ik denk dat dat ook weer een grote rol in zijn leven aan het spelen is. Maar dat zijn allemaal vermoedens, ik kan ook niet in zijn hoofd kijken.
Ik vind het een poging waard. Als we samen zijn, dan voel ik me fijn, op mijn gemak, gelukkig. Zelfs al is dat maar voor een tijdje, dat gevoel vind ik de moeite waard. De toekomst komt vanzelf wel, met hem/zonder hem/met iemand anders/zonder iemand anders. Overigens met mijn moeder gebeld en die vertelde dat mijn oudtante is overleden. En dat was echt een te gek mens. Superlief, altijd kaartjes sturen met Kerst en verjaardagen, dus ik ben best wel wat van streek nu. Vooral omdat ik haar zo lang niet heb gezien en nu is het te laat. |
![]() |
|
@mutant: Ik wil niet lullig zijn ofzo, maar het klinkt nogal als een aflopende zaak. Ben het ook heel erg eens met Lente.. Wat moet je met een jongen die niet overtuigd is van zijn gevoelens voor jou? Als je iemand wilt, ga je daar 100% voor en hoef je niet te bedenken wat je voor iemand voelt.
![]() @Dott: Komt wel goed, neem wat tijd voor jezelf en neem rustig de tijd om alles even te bekijken ![]() OT: Ok... Nou heb ik haar vannacht gesproken op msn. We waren beiden allebei nog laat wakker, zij voor haar verslag en ik omdat ik niet kon slapen. Uiteindelijk hebben we iets van 2 uur gebabbeld en dat voelde zo goed. Het was 2 uurtjes gewoon echt weer leuk en gezellig, zoals het ook was voordat we ruzie kregen en ze me liet vallen. Maar ik kan maar niet stoppen met aan haar te denken. En vannacht kon ik het niet laten om haar aan te spreken... Ook al weet ik dat ze niks met me wilt, behalve vriendschap. Doe ik mezelf nu niet alleen maar pijn? ![]() ![]()
|
@Ahklys, nee en dat is het gekke. Hij zegt gewoon letterlijk dat ik alles ben wat hij zoekt in een vriendinnetje, we hebben eigk nooit ruzie, hooguit als we allebei een keer koppig bezig zijn maar echt ruzie hebben we tot nu toe 1 keer gehad sinds ik hem ken.
Maar daar ligt ergens ook het gevaar, want zijn ex-en en hij hadden eigenlijk nooit een vriendschappelijke band naast de relatie, en die hebben wij wel. Daar ligt ook het probleem, dat hij zich soms afvraagt of zijn gevoel zich wel verdiept heeft omdat ie dat niet altijd voelt. Als ie niet twijfelt zegt ie ook dat ie heel blij met mij is, en dat ie van me houdt. Maar ja dat zijn allemaal theorieën, en ik kan er niks mee want hij weet het zelf niet. (daarnaast is hij wel van een klinische behandeling naar een ontslag fase gegaan, waarin we elkaar heel erg veel hebben gezien en sindsdien zijn eigk de twijfels.. daarnaast is bij mij anderhalve week terug een depressie geconstateerd, wat het ook niet makkelijker op maakt natuurlijk, al zegt hij dat dat voor hem verder geen probleem is en hij het snapt en accepteert) Ik snap er gewoon werkelijk waar geen ene reet van @Mutant *knuffel*
|
@Dott: Zoveel twijfels. Dat is echt het enige wat bij me doorkomt als ik het allemaal lees
![]()
|
@ Dott: miss is dan idd die week contact wel een goed idee. En als dat niks uitmaakt, dan werkt het miss gewoon nu niet maar wie weet later wel
![]() En Mutant, benieuwd wat z'n antwoord is. Hopelijk positief! Zo niet, moet je het/hem maar gewoon laten gaan, zeker als hij er dan nog niet helemaal uit is terwijl jij het zeker weet, want dat is ook niks. Laatst de seks jongen weer eens gezien sinds heeel lang. Maar zucht. Hij begon weer over dat hij het toch wel erg jammer vond/vindt dat ik het in de zomer beeindigd had, omdat hij het toen wel écht serieus met mij wilde proberen. Eh wat ![]() ![]() Hij weet wel dat ik nu een vriendje heb, en die heb ik net weer gezien en hij is echt 7864865 keer leuker dan de seks jongen. Dit is de eerste keer geloof ik dat ik mn vriendje/date jongen niet minder leuk vind nadat ik de seks jongen heb gezien. Ben nog steeds heel erg verliefd! Zo leuk om z'n blije hoofd te zien als ik binnenkom ![]()
|
Verwijderd
|
Knuff @ Dott en Mutant. Voor beiden geldt dat jullie goed voor jezelf moeten zorgen, ik hoop dat het lukt, kom op meiden!
ot: Heerlijk weekend gehad met JN, echt super. Kindjes waren vet lief en ik kreeg een van de grootste complimenten die ik als leidster kan krijgen. Ik was zo gelukkig afgelopen weekend en mijn schoonzusje is zo'n goede leidster! Op zo'n momenten baal ik er ontzettend van dattie er niet gewoon bij is, kan zien hoe goed ik me voel en hoe ontzettend thuis ik ben in een hal vol schreeuwende kinderen of in een vochtig dennenbos hout verzamelen met kindjes of bij het kampvuur met het probleemkindje van de groep op schoot. Ik vind dat zo mooi en het is jammer dat hij dat niet kan zien... Maargoed, komend weekend zien we elkaar weer, hoeraaaaaaa! |
![]() |
||
Citaat:
|
Mjah ik ook. Ik ben zo goed van vertrouwen (of noem het naief) om mijn wachtwoord op bekenden hun computer te onthouden, maar kennelijk moet ik dat niet meer doen dus.
@Mephisto, wederom een eindeloos lompe mannenopmerking ![]()
|
Ik sluit me aan bij mephisto wat betreft miekmuis en dott, en bij tigerly wat betreft mutant. (wat fijn als mensen het al voor je zeggen)
Hier gaat het nog steeds goed. Komende week hebben we alleen veel te weinig tijd om elkaar te zien (luxeprobleem hoor, veel te weinig betekent zoiets als 'maar 1 of 2 avonden' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Nope, is allemaal via sms gebeurd, dus dat kan hij niet hebben gelezen. Hij is nogal belazerd door zijn ex en hij heeft bij mij wel vaker gedacht dat ik een ander had. Ook toen ik afgelopen zomer een week in mijn eentje naar Engeland ben geweest. Daar kon hij dan helemaal in doorslaan. Nouja en nu weer, maar nu had hij dus wel een beetje gelijk.
|
Nee hoor, jullie zijn uitelkaar. Al had jij seks met 3 verschillende jongens per dag! Als hij het niet aankan om je met iemand anders te zien, moetie uit je buurt blijven ipv juist te gaan kijken of er iemand anders is. En uit je mail moet hij sowieso blijven, hoe de situatie ook ligt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|