Advertentie | |
|
![]() |
|
@lente: Hahaha, wat een verhaal
![]() ![]() ![]() OT: Nog steeds super, the good news just keeps rolling in ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat vreselijk! Nu word ik pas echt nerveus! Hahahahahahaha. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Dott: Ik pm je morgen even
![]() ot: Heerlijk weekend gehad. Het vorige weekend in E. was echt heerlijk, precies wat we nodig hadden en stiekem was de week daartussen ook wel heel fijn, zo had ik tijd om alles te laten bezinken, te merken wat het met me deed en er dit weekend weer vol van te genieten. Ik hou zo veel van hem <3 |
![]() |
|
![]() |
Ze heeft niet echt meer de gevoelens (ze houdt die op afstand omdat ik nog aan mijzelf aan het werken ben), maar we spenderen wel tijd samen en dat is gewoon gezellig en fijn
![]() Ik leer ook beter met dit soort gebeurtenissen om te gaan en mij minder druk te maken (angstig worden). Daarnaast voel ik ook vandaag veel minder stress en druk...Ik voel mij wat vrijer in me hoofd en dat voelt goed. Het is voor mij een echt leerproces, en ik ben blij dat ze veel geduld met mij heeft.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het over is...Er was al weinig vertrouwen vanuit haar kant.
In een opwelling heb ik gelogen over een stageplek (ik raakte in paniek en Ik wilde geen ruzie uit angst). Een half uur daarna heb ik alles maar opgebiecht en waarom ik gelogen heb.) Ik voel mij nu een slechte partner, maar ik vind het dapper van mijzelf dat ik alsnog het durfde op te biechten, maar het praat niks goeds.Maar na een 2-jarige relatie is dit geen goede basis voor de toekomst. Dat ligt meer aan mijzelf. Ik moet nog hard werken aan mijzelf. Zij is offc. ontzettend teleurgesteld en gekwetst. Ik neem haar niks kwalijk.... Ik wilde het hier toch even kwijt...Voel me zo stommmmmmmmm!!!! En waarom durf ik niks te delen wat belangrijk is? Stom, stom, stom. |
![]() |
|
over een maand ga ik al naar het buitenland voor drie maanden. Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in en lijkt het me heel leuk, maar aan de andere kant ga ik alle mensen hier missen en hoop ik dat mijn relatie het een beetje overleeft. Mijn vriend laat niet echt iets van zijn gevoelens blijken hierover...
|
![]() |
Ik heb een ontzettend boos e-mailtje van haar gehad....maar dan ook echt, en echt boos...Het woord '' eikel'' en ''watje'' komt er een aantal keer in terug. Ze noemt me een egoist omdat ik iets over een stageplek niet had verteld. De toonzetting en de manier waarop verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik kan het heel goed begrijpen en accepteer het ook.
Ik laat het even maar bezinken om erger te voorkomen. Gelukkig nu wel een stageplek gevonden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Om eerlijk te zijn, is zo'n mailtje niet leuk, maar ze heeft dit geschreven in een ontzettende boze bui. Blijkbaar beteken ik toch wel heel veel voor haar... ![]() Ik had een mailtje gehad meer dan week terug dat ik mijn stageplek niet door ging en heb er voor de rest niet echt naar omgekeken en wilde het nog niet vertellen uit schaamte. Ze dacht dat ik daardoor wat chaggi en gespannen was... En ze vindt het belangrijk dat ik soort dingen deel en niet te lang voor mij houdt, omdat het onbewust bij mij spanning oplevert. Gisteren wel verteld over dat ik geen stageplek had en kreeg opeens een paniekaanval, bang voor ruzie. Naderhand dacht ik: ho eens even...je kan gewoon eerlijk zijn. Opbiechten die zooi! En nu is de bom gebarsten, maar ik kan mijzelf wel recht in de spiegel kijken. |
![]() |
|
![]() |
is het raar als je berichtjes van je vriendje leest die hij anderhalf jaar geleden naar een meisje stuurde en dat je daar een soort van liefdesverdriet bij krijgt? door al die hartjes en lieve woordjes enzo..
ik vind het zelf een beetje vreemd eigenlijk. vooral omdat het nooit echt iets is geweest tussen hen, en hij zeker weten nu met mij is. is dit raar? of ligt dat gewoon aan mij? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En zoals verwacht was ik toch niet over haar heen. Zag haar gister en vandaag op school en ze heeft nog gewoon goed contact met m'n beste vriend, dus kwam ze er gewoon bij staan. Ik kon er niet echt mee omgaan, dus ben zonder iets te zeggen weggelopen. Heb haar vandaag ook maar meteen uit m'n msn gegooit, denk dat dat voor mij het beste is. Maar ja, ben gister ook nog (samen met m'n beste vriend) tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk 2e keus voor haar was in de tijd dat ze misschien wel iets voor me voelde, afgaande op een gesprek wat hij met haar had. Daaruit blijkt namelijk dat ze behoorlijk wat gevoelens heeft voor hem, al sinds ze elkaar kennen. Lullig voor haar dat hij een goedlopende relatie heeft, dus dat vind ik dan wel weer komisch.
Verder zaterdag naar een jongerencentrum geweest voor een optreden van een kennis van me en dat was erg gezellig^^ Ga daar waarschijnlijk als vrijwilliger lopen, om de tijd een beetje te vullen en nieuwe mensen te leren kennen. Ben daar ook meteen een leuk meisje tegen gekomen, scheen bij mij op school te zitten, dus vandaag haar nummer maar gevraagd en gekregen. Ze stond wel raar te kijkenXD Maar goed, ik heb er verder geen verwachtingen van, aangezien ik er wel vaker keihard naast zit laatste tijd.
|
Verwijderd
|
Mja, ik heb besloten dat ik er wel gewoon moeite in blijf steken. Hij gedraagt zich toch verliefd en alles erop en eraan bij mij, alleen dat wel de lusten, niet de lasten, zit me natuurlijk dwars. Maar goed, het lijkt nu gewoon wel iets te zijn, zonder de noemer relatie. Mijn ouders zeggen dat ik teveel push, dat zoiets vanzelf komt. Ik zie wel wat het wordt en ga gewoon genieten van het moment. Ik met mijn zekerheden willen hebben. Sowieso heb je nooit zekerheid.
Iig, hij is 4 dagen hier geweest <3 Het is fijn om hem om me heen te hebben, ik heb me niet één keer geërgerd, wat ik normaal snel heb. En sowieso is het fijn voor mij om iemand te hebben om bij thuis te komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ TM: Ik vind het een beetje raar dat ze daar zo heftig op reageert. Ik zou het juist fijn vinden dat je me uiteindelijk zou vertellen waar je zo mee zat. Aan de andere kant is het wel begrijpelijk, als het al een hele tijd vrij 'kwakkelend' gaat, barst de bom op een gegeven moment.... Wat er ook gebeurt, ik hoop dat jullie een manier vinden om ermee om te gaan zoals dat voor jullie goed is. Sterkte!
@Akhlys: FIjn dat je waarschijnlijk vrijwilligerswerk gaat doen en nieuwe mensen gaat leren kennen ![]() ![]() ![]() ot: Hihi, zijn zusje is echt heel erg schattig. Een hele tijd vertelt dat ik niet zo'n groepsmens was en waarschijnlijk nooit een 'groep' vrienden zal hebben. En dat dat soms best moeilijk is, maar dat ik dat over het algemeen helemeaal niet erg vind.... Toen ze een uurtje later naar huis ging, stond ze met haar jas aan en toen kwam ze er nog even op terug. Ze ging me op haar eigen manier geruststellen dat zij dat ook pas kreeg toen ze ging studeren en nu energie steekt in de mensen die écht vrienden zijn, en weetikwatnogallemaal. Echt heel schattig <3 Ze ging me helemaal lief vertellen en geruststellen dat dat nog wel zou komen. Geheel op haar eigen manier <3 En zijn vader is soms heel bromberig en hij moet me vaak een beetje pesten en kan in zijn vurige betoog de ander heel erg ondersneeuwen, maar toen ik over oma vertelde en ik bijna moest janken, bleef hij heel stil. En toen zei hij: 'Jij wordt vast net zo'n goed mens als je oma, dat kan niet anders.' <3 Ik voel me steeds meer thuis en welkom in zijn familie en dat is heel fijn, aangezien ik daar best een tijd moeite mee heb gehad. Hoeraaaa! |
![]() |
|
@SA: Nee, ik heb er geen verwachtingen meer bij en besef me ook inmiddels wel dat ik misschien wel heel erg opdringerig en "agressief" over kan komen door me er meteen zo op te storten. Dus alles op z'n beloop en zien hoe het loopt en mezelf blijven. We gaan het zien^^
Wel tof dat het bij jou nu steeds beter gaat ![]()
|
![]() |
|
|