Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2011, 19:14
Dott
Dott is offline
ik mag the persuit of happyness niet alleen gaan kijken.. anders zou ie moeten langskomen... zucht.. nu snap ik het helemaal niet meer

Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 19:32.
Advertentie
Oud 19-01-2011, 19:20
Dvine
Dvine is offline
Hij mist je.
Oud 19-01-2011, 19:32
Dott
Dott is offline
Ik ga er dan maar van uit dat dat goed is
Oud 19-01-2011, 19:38
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Morgen nog maar even praten, waarschijnlijk levert het niks op, alleen maar wat nutteloze informatie. Ik denk dat het nu definitief voorbij is. Toch wel goed want ik vreet mezelf hierdoor alleen maar op.
Oud 20-01-2011, 18:24
Dott
Dott is offline
Op dit moment ben ik zo vreselijk dankbaar dat ik zulk goed contact heb met zijn beste vriend
Oud 20-01-2011, 19:58
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, ik merk dat ik toch wel heel erg boos ben op mijn ex dat hij gewoon maar naar binnen is gedrongen terwijl ik niet open deed. Ik voelde me nog steeds onveilig door de inbraak van een paar maanden terug en nu heb ik helemaal het gevoel dat ik constant al mijn deuren op slot moet houden en de gordijnen dicht. Godver.
Maar goed, gelukkig heb ik wel een eindeloos fijne troost
Oud 20-01-2011, 21:08
Verwijderd
Pff, hij maakt me op dit moment heel erg boos door dingen om te draaien. Hij zegt onder andere tegen wat vrienden van me dat ik er spijt van heb dat ik het uitgemaakt heb. Zodat het lijkt alsof hij mij gedumpt heeft ofzo.. Ook doet hij ontzettend moeilijk over alles, om een reactie bij mij uit te lokken.
Maar gewoon proberen te negeren, hoe boos ik ook ben. Ik wil gewoon geen drama meer..
Oud 20-01-2011, 23:46
Dott
Dott is offline
Ik heb hem vandaag per ongeluk gezien.
Ik was bij vrienden van me die bij hem op de brink wonen, en we zaten in de keuken te praten, ik stond bij het raam en toen ik naar buiten keek fietste hij toevallig langs.
Hij zag mij ook en zwaaide.
Ik brak op dat moment en mijn vriendinnetje kwam me troosten, hij was ondertussen half teruggelopen, en liep weer weg om dat ie zag dat ik het moeilijk had en niet wilde storen.
Heb hem uit het raam geroepen en we hebben nog ff buiten staan praten.
Het komt erop neer dat ie voor mij kiest, en dat we elkaar minder moeten gaan zien (mijn inbreng).
Hij zal nooit voor de volle 100% voor mij kunnen kiezen, dat zit er gewoon niet in, kon die bij zijn ex-en ook niet.. en ergens zit bij hem ook een klein beetje de behoefte om de wereld te ontdekken en wat rond te sletten, maar die behoefte kan hij wel tegen houden.
Nu is aan mij de keuze of ik daar genoegen mee neem of niet..
Voor de rest nog wat gepraat en gezoend en nu zien we elkaar echt pas zondag weer, terwijl zijn afhankelijke kant me morgen alweer wilde zien.. mrja dat gaan we dus niet doen..
Ben nog een beetje verbaasd en alles aan het laten bezinken.
Oud 21-01-2011, 10:40
indigo
indigo is offline
Hmm, Dott, wat een rare situatie zeg. Uit je verhalen klinkt wel altijd alsof jullie het heel fijn hebben samen. Hopelijk werkt dit...

OT: ja ik ben weer verliefd! Dat raakt soms een beetje kwijt temidden van alle stages, portfolio's, schooldingen en ander regelgedoe. Het is zo fijn met hem <33.
Oud 21-01-2011, 12:29
miekmuis
miekmuis is offline
Pff, eigenlijk weer echt iedereen uit mijn omgeving nu wel dat ik weer met hem samen ben. En iedereen reageert er zó leuk op! Niemand is ook echt verbaasd. Echt heel erg fijn. We zijn er zo ontzettend zeker van dat we dit willen. Alleen zou het wel heeeeel fijn zijn als hij niet zo ver weg zou wonen. Zeker als ik straks weer stage moet lopen, want dat is altijd eindeloos funest voor mijn sociale leven.
Oud 21-01-2011, 16:26
Akhlys
Akhlys is offline
Het gaat zowaar even helemaal goed met me Ik heb vandaag me rij-examen gehaald voor de motor en kreeg zoveel felicitaties en belletjes met hoe het was gegaan dat ik even met m'n neus op het feit wordt gedrukt dat ik toch echt een geweldig sociaal leven. Zelfs als ik 10 weken niet thuis ben geweest door stage.
Verder is m'n nieuwe rooster bekend en blijkt dat mijn rooster en die van haar zodaning langs elkaar heen lopen dat we elkaar maar 1 dag in de week echt zien. En dat is voor mij dan weer heel fijn, omdat ik er toch wel tegenaan hikte.
En verder morgen weer terug naar m'n kamertje en iedereen weer zien

Ja, het gaat even weer helemaal super
Oud 21-01-2011, 19:26
Neko*
Neko* is offline
Morgen leuk dagje shoppen met liefste dinnie, echt heel veel zin in. En verder gaat mijn sociale leven wel weer erg goed de laatste tijd, op zich best tof. Alleen zo jammer dat dat zoveel energie kost altijd.
Oud 21-01-2011, 19:40
Verwijderd
Ik zit in een relationeel karmawiel. Oude, afgestootte vriendschappen worden weer aantrekkelijk terwijl ik desinteresse voel voor 'nieuwere' vrienden.
Oud 21-01-2011, 20:32
Lente
Lente is offline
ben weer thuis, wat een rampdate
Oud 21-01-2011, 21:16
niña
niña is offline
Citaat:
Details!
Oud 22-01-2011, 08:25
Dott
Dott is offline
Ja daar zijn we natuurlijk heel nieuwschierig naar
Straks shoppen met vriendinnetje *dans* zin in en vanavond uit met een vriend die heel lang in Engeland heeft gezeten dus daar heb ik ook wel heel erg zin in.
Gister toch mn vriend nog ff gezien (slecht he? ja heel slecht, schop me maar) ik zat toch nog met wat gemengde gevoelens en vragen na eergisteren en hij wilde me graag zien, dus hebben we heel veel dingen besproken.
Onder andere ook mijn twijfel en dat ik gewoon niet weet of ik genoegen kan nemen met iemand die er niet 100% in kan staan.
Toch ligt er een stuk rust over hem nu.. kan echt merken dat ie nu toch soort van besloten heeft, het zij niet volledig..
Komt ook meteen het gevoel tussen ons ten goede, heel veel gezoend en gepraat en was gewoon heel fijn.. meer als voordat ie ging twijfelen..
Oud 22-01-2011, 10:23
Verwijderd
Pff ik mis hem

Maar het is beter zo..
Oud 22-01-2011, 19:06
Goldlocks
Goldlocks is offline
Ik voel me kut met peren
hij zit in het laatste jaar, we hebben geen contact en na dit schooljaar zie ik hem dus nooit meer.
Oud 22-01-2011, 20:48
DmCraanen
DmCraanen is offline
ik houd van sophie, whieee!

Laatst gewijzigd op 22-01-2011 om 21:00.
Oud 22-01-2011, 23:59
Volk
Volk is offline
Als we samen zijn klopt alles.
Oud 23-01-2011, 00:20
tuttebel
tuttebel is offline
een opgeblazen stomme situatie, met als gevolg veel tranen, maar iets waar we hopelijk samen wel uit kunnen komen. tis shit, maar laat wel weer zien hoe sterk onze relatie is.
Oud 23-01-2011, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaaaaaa vertel!!
Oud 23-01-2011, 01:10
Verwijderd
Citaat:
een opgeblazen stomme situatie, met als gevolg veel tranen, maar iets waar we hopelijk samen wel uit kunnen komen. tis shit, maar laat wel weer zien hoe sterk onze relatie is.
Hmmmm. Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Oud 23-01-2011, 10:12
ST*R
ST*R is offline
Hij is net weg en ik ben zooooo verliefd ik kan niet eens uitleggen hoe ik me voel.
Hij zegt zulke lieve dingen <3 Hij mag echt nooit bij mij weggaan!
Oud 23-01-2011, 12:33
Verwijderd
Veel onzekerheden over omstandigheden hier, maar het wordt wel nog steeds duidelijker dat we het allemaal samen kunnen en willen gaan doen <3 't Is nog steeds zo fijn!
Oud 23-01-2011, 15:15
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik ben best wel erg onzeker en angstig... Niet goed, niet goed....Blehhh...
Wel gisteren leuke avond gehad, en we praten ook veek beter. Maar op dit moment voelt alles dubbel en onzeker. Ligt ook meer aan mij op dit moment...
Oud 23-01-2011, 15:20
Lente
Lente is offline
Citaat:
Details!
nouuuu hij zei dus echt HELEMAAL niks. In het begin dacht ik nog dat hij een beetje zenuwachtig was ofzo, maar zelfs op dingen die ik vroeg kwamen de kortst mogelijke antwoorden en hij vertelde zelf niks en vroeg mij helemaal niks. Dus het was heel stom en ik dacht dat hij niks zei omdat ie mij stom vond. Na een tijdje vond ik dat ik wel weg kon gaan, schrok me kapot toen hij me probeerde te zoenen wat een gek
Oud 23-01-2011, 15:55
Akhlys
Akhlys is offline
@lente: Hahaha, wat een verhaal Klinkt inderdaad als een rampdate Maar goed, shit happens

OT: Nog steeds super, the good news just keeps rolling in En echt... uit het NIETS ben ik helemaal over haar heen, zo bizar. Misschien veranderd dat nog wel als ik haar weer zie, maar nu kan ik gewoon aan haar denken zonder me kut te voelen of weet ik wat. Ik klaag niet in ieder geval
Oud 23-01-2011, 17:55
Verwijderd
Citaat:
nouuuu hij zei dus echt HELEMAAL niks. In het begin dacht ik nog dat hij een beetje zenuwachtig was ofzo, maar zelfs op dingen die ik vroeg kwamen de kortst mogelijke antwoorden en hij vertelde zelf niks en vroeg mij helemaal niks. Dus het was heel stom en ik dacht dat hij niks zei omdat ie mij stom vond. Na een tijdje vond ik dat ik wel weg kon gaan, schrok me kapot toen hij me probeerde te zoenen wat een gek
Omfg!!

Wat vreselijk! Nu word ik pas echt nerveus! Hahahahahahaha.
Oud 23-01-2011, 18:45
Lente
Lente is offline
Citaat:
Omfg!!

Wat vreselijk! Nu word ik pas echt nerveus! Hahahahahahaha.
ja echt ik weet niet of ik dit nog een keer durf hoewel ik wel contact heb met een heeeeel leuke jongen. of nou ja, dat lijkt zo Ik weet wel dat ik niet te lang moet wachten met afspreken, dan zijn de verwachtingen niet te hoog
Oud 23-01-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
ja echt ik weet niet of ik dit nog een keer durf hoewel ik wel contact heb met een heeeeel leuke jongen. of nou ja, dat lijkt zo Ik weet wel dat ik niet te lang moet wachten met afspreken, dan zijn de verwachtingen niet te hoog
Ja precies! Zo snel mogelijk afspreken.
Oud 23-01-2011, 22:51
Verwijderd
@Dott: Ik pm je morgen even

ot: Heerlijk weekend gehad. Het vorige weekend in E. was echt heerlijk, precies wat we nodig hadden en stiekem was de week daartussen ook wel heel fijn, zo had ik tijd om alles te laten bezinken, te merken wat het met me deed en er dit weekend weer vol van te genieten. Ik hou zo veel van hem <3
Oud 24-01-2011, 08:27
Rationeel
Rationeel is offline
@rampdate

voor het eerst sinds lang heb ik 3 nachten alleen geslapen en dat zijn er toch zeker 2 te veel
Oud 24-01-2011, 10:16
T.M.
T.M. is offline
Ze heeft niet echt meer de gevoelens (ze houdt die op afstand omdat ik nog aan mijzelf aan het werken ben), maar we spenderen wel tijd samen en dat is gewoon gezellig en fijn ...
Ik leer ook beter met dit soort gebeurtenissen om te gaan en mij minder druk te maken (angstig worden).
Daarnaast voel ik ook vandaag veel minder stress en druk...Ik voel mij wat vrijer in me hoofd en dat voelt goed.
Het is voor mij een echt leerproces, en ik ben blij dat ze veel geduld met mij heeft....

en voor de rest veel muziek luisteren..blijft echt mijn favo ding!
Oud 24-01-2011, 20:07
T.M.
T.M. is offline
Ik denk dat het over is...Er was al weinig vertrouwen vanuit haar kant.
In een opwelling heb ik gelogen over een stageplek (ik raakte in paniek en Ik wilde geen ruzie uit angst). Een half uur daarna heb ik alles maar opgebiecht en waarom ik gelogen heb.)
Ik voel mij nu een slechte partner, maar ik vind het dapper van mijzelf dat ik alsnog het durfde op te biechten, maar het praat niks goeds.Maar na een 2-jarige relatie is dit geen goede basis voor de toekomst. Dat ligt meer aan mijzelf.
Ik moet nog hard werken aan mijzelf.
Zij is offc. ontzettend teleurgesteld en gekwetst. Ik neem haar niks kwalijk....

Ik wilde het hier toch even kwijt...Voel me zo stommmmmmmmm!!!! En waarom durf ik niks te delen wat belangrijk is? Stom, stom, stom.
Oud 24-01-2011, 21:06
Verwijderd
Gisteren ontzettend veel gepraat en gelachen.
Oud 24-01-2011, 21:50
igfy
igfy is offline
over een maand ga ik al naar het buitenland voor drie maanden. Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in en lijkt het me heel leuk, maar aan de andere kant ga ik alle mensen hier missen en hoop ik dat mijn relatie het een beetje overleeft. Mijn vriend laat niet echt iets van zijn gevoelens blijken hierover...
Oud 24-01-2011, 21:59
Verwijderd
Ik mis mijn vriend zeer.
Oud 24-01-2011, 23:01
Dott
Dott is offline
Kan wel merken dat het zijn gevolgen heeft nagelaten.. ik was al redelijk onzeker.. maar dit heeft het er niet beter op gemaakt
Oud 25-01-2011, 08:59
ST*R
ST*R is offline
Ik hoop heel erg dat ik 'm vanavond weer kan zien!
Oud 25-01-2011, 09:02
T.M.
T.M. is offline
Ik heb een ontzettend boos e-mailtje van haar gehad....maar dan ook echt, en echt boos...Het woord '' eikel'' en ''watje'' komt er een aantal keer in terug. Ze noemt me een egoist omdat ik iets over een stageplek niet had verteld. De toonzetting en de manier waarop verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik kan het heel goed begrijpen en accepteer het ook.
Ik laat het even maar bezinken om erger te voorkomen.

Gelukkig nu wel een stageplek gevonden.
Oud 25-01-2011, 09:54
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik heb een ontzettend boos e-mailtje van haar gehad....maar dan ook echt, en echt boos...Het woord '' eikel'' en ''watje'' komt er een aantal keer in terug. Ze noemt me een egoist omdat ik iets over een stageplek niet had verteld. De toonzetting en de manier waarop verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik kan het heel goed begrijpen en accepteer het ook.
Ik laat het even maar bezinken om erger te voorkomen.

Gelukkig nu wel een stageplek gevonden.
Hmm, is het nu officieel uit, of is dat nog niet uitgesproken? Het blijft wel heel erg schommelen met jullie hè? Hoe voel je je er nu over?Ik vind dat mailtje van haar wel érg hard klinken. En dat omdat jij uit schaamte hebt gezegd dat je een stageplek hebt die je niet hebt en dat een half uurtje later zelf ook opbiechtte?
Oud 25-01-2011, 10:02
Nebel
Nebel is offline
Ik voel me een beetje in de steek gelaten, maar dat slaat niet ergens op.
En ik mis mijn vriendjes en vriendinnetjes in NL
Oud 25-01-2011, 10:35
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Hmm, is het nu officieel uit, of is dat nog niet uitgesproken? Het blijft wel heel erg schommelen met jullie hè? Hoe voel je je er nu over?Ik vind dat mailtje van haar wel érg hard klinken. En dat omdat jij uit schaamte hebt gezegd dat je een stageplek hebt die je niet hebt en dat een half uurtje later zelf ook opbiechtte?
Officieel is het nu niet uit...officieus lijkt het nu wel..maar als het nu uitgaat, ben ik er wel echt en echt klaar mee. Hou niet van stoplichten.

Om eerlijk te zijn, is zo'n mailtje niet leuk, maar ze heeft dit geschreven in een ontzettende boze bui. Blijkbaar beteken ik toch wel heel veel voor haar... Voor de rest raak ik niet echt in paniek, maar me concentratie is nu wel ver te zoeken.

Ik had een mailtje gehad meer dan week terug dat ik mijn stageplek niet door ging en heb er voor de rest niet echt naar omgekeken en wilde het nog niet vertellen uit schaamte. Ze dacht dat ik daardoor wat chaggi en gespannen was... En ze vindt het belangrijk dat ik soort dingen deel en niet te lang voor mij houdt, omdat het onbewust bij mij spanning oplevert.
Gisteren wel verteld over dat ik geen stageplek had en kreeg opeens een paniekaanval, bang voor ruzie. Naderhand dacht ik: ho eens even...je kan gewoon eerlijk zijn. Opbiechten die zooi! En nu is de bom gebarsten, maar ik kan mijzelf wel recht in de spiegel kijken.
Oud 25-01-2011, 15:15
Sofiieee
Sofiieee is offline
is het raar als je berichtjes van je vriendje leest die hij anderhalf jaar geleden naar een meisje stuurde en dat je daar een soort van liefdesverdriet bij krijgt? door al die hartjes en lieve woordjes enzo..
ik vind het zelf een beetje vreemd eigenlijk. vooral omdat het nooit echt iets is geweest tussen hen, en hij zeker weten nu met mij is.
is dit raar? of ligt dat gewoon aan mij?
Oud 25-01-2011, 16:18
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
is het raar als je berichtjes van je vriendje leest die hij anderhalf jaar geleden naar een meisje stuurde en dat je daar een soort van liefdesverdriet bij krijgt? door al die hartjes en lieve woordjes enzo..
ik vind het zelf een beetje vreemd eigenlijk. vooral omdat het nooit echt iets is geweest tussen hen, en hij zeker weten nu met mij is.
is dit raar? of ligt dat gewoon aan mij?
Dat is nooit leuk om te lezen, ik zou er denk ik ook wel een beetje een raar gevoel bij krijgen. Daarom moet je het ook niet doen. Jij hebt vast ook wel eens een andere jongen leuk gevonden. Het gaat erom dat jullie nu bij elkaar zijn, niet wie jullie vroeger leuk vonden .
Oud 25-01-2011, 20:22
Akhlys
Akhlys is offline
En zoals verwacht was ik toch niet over haar heen. Zag haar gister en vandaag op school en ze heeft nog gewoon goed contact met m'n beste vriend, dus kwam ze er gewoon bij staan. Ik kon er niet echt mee omgaan, dus ben zonder iets te zeggen weggelopen. Heb haar vandaag ook maar meteen uit m'n msn gegooit, denk dat dat voor mij het beste is. Maar ja, ben gister ook nog (samen met m'n beste vriend) tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk 2e keus voor haar was in de tijd dat ze misschien wel iets voor me voelde, afgaande op een gesprek wat hij met haar had. Daaruit blijkt namelijk dat ze behoorlijk wat gevoelens heeft voor hem, al sinds ze elkaar kennen. Lullig voor haar dat hij een goedlopende relatie heeft, dus dat vind ik dan wel weer komisch.

Verder zaterdag naar een jongerencentrum geweest voor een optreden van een kennis van me en dat was erg gezellig^^ Ga daar waarschijnlijk als vrijwilliger lopen, om de tijd een beetje te vullen en nieuwe mensen te leren kennen. Ben daar ook meteen een leuk meisje tegen gekomen, scheen bij mij op school te zitten, dus vandaag haar nummer maar gevraagd en gekregen. Ze stond wel raar te kijkenXD Maar goed, ik heb er verder geen verwachtingen van, aangezien ik er wel vaker keihard naast zit laatste tijd.
Oud 25-01-2011, 20:32
Verwijderd
Mja, ik heb besloten dat ik er wel gewoon moeite in blijf steken. Hij gedraagt zich toch verliefd en alles erop en eraan bij mij, alleen dat wel de lusten, niet de lasten, zit me natuurlijk dwars. Maar goed, het lijkt nu gewoon wel iets te zijn, zonder de noemer relatie. Mijn ouders zeggen dat ik teveel push, dat zoiets vanzelf komt. Ik zie wel wat het wordt en ga gewoon genieten van het moment. Ik met mijn zekerheden willen hebben. Sowieso heb je nooit zekerheid.

Iig, hij is 4 dagen hier geweest <3 Het is fijn om hem om me heen te hebben, ik heb me niet één keer geërgerd, wat ik normaal snel heb. En sowieso is het fijn voor mij om iemand te hebben om bij thuis te komen.
Oud 25-01-2011, 21:29
Verwijderd
@ TM: Ik vind het een beetje raar dat ze daar zo heftig op reageert. Ik zou het juist fijn vinden dat je me uiteindelijk zou vertellen waar je zo mee zat. Aan de andere kant is het wel begrijpelijk, als het al een hele tijd vrij 'kwakkelend' gaat, barst de bom op een gegeven moment.... Wat er ook gebeurt, ik hoop dat jullie een manier vinden om ermee om te gaan zoals dat voor jullie goed is. Sterkte!

@Akhlys: FIjn dat je waarschijnlijk vrijwilligerswerk gaat doen en nieuwe mensen gaat leren kennen Kan me herinneren dat je het er een tijd geleden nog wel moeilijk mee had, dus fijn Let je wel een beetje op dat je je niet weer meteen bovenop dat nieuwe meisje gaat storten? Ik moet me er misschien niet mee bemoeien, maar het zou zo jammer zijn als je je weer vol hoop ergens in gooit en uiteindelijk weer een blauwtje loopt... Ik hoop iig dat je een fijne tijd hebt

ot: Hihi, zijn zusje is echt heel erg schattig. Een hele tijd vertelt dat ik niet zo'n groepsmens was en waarschijnlijk nooit een 'groep' vrienden zal hebben. En dat dat soms best moeilijk is, maar dat ik dat over het algemeen helemeaal niet erg vind.... Toen ze een uurtje later naar huis ging, stond ze met haar jas aan en toen kwam ze er nog even op terug. Ze ging me op haar eigen manier geruststellen dat zij dat ook pas kreeg toen ze ging studeren en nu energie steekt in de mensen die écht vrienden zijn, en weetikwatnogallemaal. Echt heel schattig <3 Ze ging me helemaal lief vertellen en geruststellen dat dat nog wel zou komen. Geheel op haar eigen manier <3 En zijn vader is soms heel bromberig en hij moet me vaak een beetje pesten en kan in zijn vurige betoog de ander heel erg ondersneeuwen, maar toen ik over oma vertelde en ik bijna moest janken, bleef hij heel stil. En toen zei hij: 'Jij wordt vast net zo'n goed mens als je oma, dat kan niet anders.' <3
Ik voel me steeds meer thuis en welkom in zijn familie en dat is heel fijn, aangezien ik daar best een tijd moeite mee heb gehad. Hoeraaaa!
Oud 26-01-2011, 00:09
Akhlys
Akhlys is offline
@SA: Nee, ik heb er geen verwachtingen meer bij en besef me ook inmiddels wel dat ik misschien wel heel erg opdringerig en "agressief" over kan komen door me er meteen zo op te storten. Dus alles op z'n beloop en zien hoe het loopt en mezelf blijven. We gaan het zien^^
Wel tof dat het bij jou nu steeds beter gaat

Regels voor berichten