Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Alles ging anderhalfjaar perfect en nu heeft hij besloten om toch te stoppen met zijn studie in mijn studentenstad en in het buitenland zijn droomstudie te gaan volgen. Ik weet dat ik hem moet supporten en dergelijke, maar ik kán het echt niet.
Welke studie, welk buitenland, en hoeveel geld hebben jullie..? Buitenland hoeft geen probleem te zijn; ik ken tenminste één Nederland/Amerika-relatie die ondertussen gelukkig getrouwd zijn met kindje onderweg. Maar okee, misschien is dit nog de oh-god-nee-fase en moet je alleen nog maar even geschrokken en verdrietig doen

OT: Ah hij heeft me superlief verzorgd deze week <3 Hij is echt zo'n enorm schatje.
Advertentie
Oud 04-02-2011, 23:30
HFSH
HFSH is offline
Ik ben er na bijna 5 jaar eigenlijk nog niet overheen. Het is ondertussen een beetje absurd geworden.

Gelukkig denk ik er niet vaak aan. Maar ervaring heeft uitgewezen dat het minder verstandig is om nieuwe relaties te beginnen tot ik dit gevoel écht kwijt ben, en niet slechts onderdruk

Het mag wel eens een keertje ophouden wat mij betreft
Oud 05-02-2011, 09:27
ZitriN
ZitriN is offline
Citaat:
Welke studie, welk buitenland, en hoeveel geld hebben jullie..? Buitenland hoeft geen probleem te zijn; ik ken tenminste één Nederland/Amerika-relatie die ondertussen gelukkig getrouwd zijn met kindje onderweg. Maar okee, misschien is dit nog de oh-god-nee-fase en moet je alleen nog maar even geschrokken en verdrietig doen

OT: Ah hij heeft me superlief verzorgd deze week <3 Hij is echt zo'n enorm schatje.
Belgie wegens het toelatingsexamen wat daar is, terwijl je hier numerus fixus hebt, ik woon in Groningen (dus niet Noord Brabant en dat het eigenlijk maar twee uur reistijd is) Met openbaar vervoer ben je ruim 7 uur onderweg zonder vertraging, en het belgische openbaar vervoer is echt om te huilen. Bellen en smsen gaat ook lastig worden, we hebben allebei niet bepaald geld (ik heb een aanvullende beurs, betekent dat ik van mijn ouders niets krijg omdat die ook geen geld hebben en hij heeft een gehandicapte broer waar het geld aan opgaat). En ik heb natuurlijk helemaal fout gereageerd, maar ik ken mezelf en ik ken mezelf in eerdere relaties en ik heb gewoon echt meer nodig dan de twee keer per maand die we elkaar dan zullen zien.

En het is niet het einde van de wereld en dat weet ik ook wel, en anderen kunne het ook, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik hier gelukkig van ga worden.
Oud 05-02-2011, 10:45
Verwijderd
Ah dat is een rotend, maar totaal niet onmogelijk. Ik snap je gevoel wel (ik had vroegah altijd relaties in m'n eigen stad, woonde hooguit op 10 minuten fietsen van elkaar - en toen ging ik bij deze opeens zelf verhuizen, waardoor ik met een langeafstandsrelatie zat waarbij we elkaar op een gegeven moment maar eens in de twee weken zagen, ook met weinig geld voor reizen en bellen. Terwijl ik altijd heb gezegd dat ik nooit een langeafstandsrelatie wilde hebben, ik zag dat echt totaal niet zitten), maar als de relatie echt goed zit, is het ook zonde om er hierom mee te kappen toch...? Hij zal niet eeuwig daar wonen, en misschien kun jij over een tijdje wel voor een paar jaar bij hem in de buurt gaan wonen... Skype scheelt bovendien enorm in de telefoonkosten.
Oud 05-02-2011, 11:27
ST*R
ST*R is offline
UItgaan is goed voor mn zelfvertrouwen Maar wat is dat toch met jongens die blijven flirten ookal weten ze dat je een vriend hebt, 1 deed het zelfs waar mn vriendje naast stond
Maargoed, bijna 5 maanden en nog steeds heeeel erg verliefd! Af en toe word ik wel een beetje verdrietig als ik eraan denk dat er nog zoveel kan gebeuren waardoor het fout gaat. Maar eigenlijk weet ik ook wel dat wat wij hebben niet zo snel kapot gaat, en dat wij vast alles wel overleven Ik wil echt echt heel graag voor altijd bij hem blijven!
Oud 05-02-2011, 11:30
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
UItgaan is goed voor mn zelfvertrouwen Maar wat is dat toch met jongens die blijven flirten ookal weten ze dat je een vriend hebt, 1 deed het zelfs waar mn vriendje naast stond
Maargoed, bijna 5 maanden en nog steeds heeeel erg verliefd! Af en toe word ik wel een beetje verdrietig als ik eraan denk dat er nog zoveel kan gebeuren waardoor het fout gaat. Maar eigenlijk weet ik ook wel dat wat wij hebben niet zo snel kapot gaat, en dat wij vast alles wel overleven Ik wil echt echt heel graag voor altijd bij hem blijven!
5 Maanden is toch al best weer een tijdje, wat super dat jullie nog steeds verliefd zijn! En pff, wat zijn sommige jongens dan lomp zeg.

ot: Ik ben zó gelukkig weer met hem samen te zijn. Hij is echt de liefde van mijn leven, daar zijn we na 12 jaar knipperlichten wel achter <3
Oud 05-02-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
5 Maanden is toch al best weer een tijdje, wat super dat jullie nog steeds verliefd zijn! En pff, wat zijn sommige jongens dan lomp zeg.
What you give is what you get. Kennelijk straal jij ook niet overtuigend uit dat je er geen behoefte aan hebt. Anders zouden ze niet met je flirten. En je zegt het zelf al in je eerste zin: je geniet ervan, dus je zal het ook wel voeden. Geeft niet, maar dan snap ik je verbazing niet zo.
Oud 05-02-2011, 13:47
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Ik ben zó gelukkig weer met hem samen te zijn. Hij is echt de liefde van mijn leven, daar zijn we na 12 jaar knipperlichten wel achter
Leuk!! Ik ben blij voor je!
Ik ben echter wel gestopt met knipperlichten, maar ik herken dat gevoel. Dat is niet te omschrijven.

ot:
Gaat wel weer ok met ons!
Ik merk alleen dat ik wel chaggi en overgevoelig ben als ik te weinig slaap of moe ben.
Oud 05-02-2011, 14:33
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
What you give is what you get. Kennelijk straal jij ook niet overtuigend uit dat je er geen behoefte aan hebt. Anders zouden ze niet met je flirten. En je zegt het zelf al in je eerste zin: je geniet ervan, dus je zal het ook wel voeden. Geeft niet, maar dan snap ik je verbazing niet zo.
Natuurlijk vind ik het wel leuk als jongens met me flirten, en miss straal ik daardoor niet overtuigend uit dat ik er geen behoefte aan heb, maar het is echt niet zo dat ik ontzettend flirterig terug doe, het komt vooral van hun kant. Maar de verbazing ging er dus over dat ik het een beetje raar vindt dat jongens met me blijven flirten als ik net heb gezegd dat ik een vriendje heb. En vooral als ze weten dat dat vriendje naast me staat. Dan heeft het toch totaal geen zin meer om verder te flirten? Zeker als ik dus niet heel flirterig terug doe. Trouwens, ookal flirt ik een beetje terug (want volgens mij doe ik dat nog wel eens onbewust), dan vind ik het nog steeds raar want ze weten dan toch dat er niks gaat gebeuren? Als ik een jongen probeerde te regelen die zegt dat hij een vriendin heeft, maar toch een klein beetje flirterig doet zou ik ook gewoon verder lopen. Er zijn genoeg jongens die geen vriendin hebben zou ik dan denken.

Laatst gewijzigd op 05-02-2011 om 14:40.
Oud 05-02-2011, 14:42
ST*R
ST*R is offline
Citaat:

ot: Ik ben zó gelukkig weer met hem samen te zijn. Hij is echt de liefde van mijn leven, daar zijn we na 12 jaar knipperlichten wel achter <3
ja nou ik ken 'm 5 maanden, officieel een relatie is een maandje minder.
klinkt goed bij jou! nog last van je ex die opeens binnen komt lopen ofzo?
Oud 05-02-2011, 14:43
indigo
indigo is offline
Hij is lief <3. En nou wil ik heeeeel graag dat we deze week hoger op de lijst staan voor een huisje.
Oud 05-02-2011, 16:03
Mensch
Mensch is offline
Ik was gister bij een vriendin blijven slapen, en mijn ex woonde toevallig ook in dat dorp. Het is nogal een raar verhaal met die ex, want we vinden elkaar hartstikke leuk, maar er is nooit echt iets van gekomen. Nou had ik hem gesmst dat ik daar best wel van baalde, ik moest het even kwijt. En het was al best wel laat toen, het was echt 2 uur in de nacht. Hij vertelde dat hij net naar huis kwam, en dat als ik hem wou zien nu naar buiten moest komen. Dus ik vertelde die vriendin de waarheid, en ben naar buiten gegaan in pyjama.

We hebben een stuk gelopen, en we zijn in een speel kasteel gaan zitten uiteindelijk. Wat daar gebeurde was echt wonderlijk. We hebben heel goed en fijn gepraat, we hebben gezoend, en zijn nog verder gegaan. Maar kort samengevat, het was prachtig. Het waaide heel hard en we hadden het allebei heel erg koud, maar we hielden elkaar warm.

Nou heb ik een probleem. Namelijk, ik weet heel zeker van zijn kant dat hij niet op zoek is naar een vaste relatie. Hij heeft sinds het begin duidelijk gemaakt dat het hem alleen om het lichamelijke ging, en ik heb daar mee in gestemd. ik heb een keer eerder zo'n relatie gehad, maar dat is niet goed afgelopen. Ik werd verliefd, hij niet, ruzie, klaar. Maar het verschil is dat ik denk dat hij mij wel heel erg leuk vindt. We hebben naast dat het heel erg romantisch was die nacht, ook zo veel lol gehad.

Ik denk dat ik hem gewoon beschouw als een (iets te) goede vriend. Maar nou heb ik een vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Hebben er mensen in de zelfde situatie gezeten als ik nu zit?
Oud 05-02-2011, 21:42
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Natuurlijk vind ik het wel leuk als jongens met me flirten, en miss straal ik daardoor niet overtuigend uit dat ik er geen behoefte aan heb, maar het is echt niet zo dat ik ontzettend flirterig terug doe, het komt vooral van hun kant. Maar de verbazing ging er dus over dat ik het een beetje raar vindt dat jongens met me blijven flirten als ik net heb gezegd dat ik een vriendje heb. En vooral als ze weten dat dat vriendje naast me staat. Dan heeft het toch totaal geen zin meer om verder te flirten? Zeker als ik dus niet heel flirterig terug doe. Trouwens, ookal flirt ik een beetje terug (want volgens mij doe ik dat nog wel eens onbewust), dan vind ik het nog steeds raar want ze weten dan toch dat er niks gaat gebeuren? Als ik een jongen probeerde te regelen die zegt dat hij een vriendin heeft, maar toch een klein beetje flirterig doet zou ik ook gewoon verder lopen. Er zijn genoeg jongens die geen vriendin hebben zou ik dan denken.
En er zijn genoeg jongens die een vriendin hebben en tóch met iemand zoenen die ze aantrekkelijk vinden, en voor meisjes geldt dat ook. Dus als je een klein beetje terugflirt, kan een jongen ook denken 'há, zelfs ondanks haar vriendje flirt ze met me, ze moet zich wel héél erg tot me aangetrokken voelen'
Oud 06-02-2011, 09:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Precies, wat Giftig Kevertje zegt. Komt bij dat die vriend niet hun, maar jóu probleem is, en als jij vreemdgaat met hun dan hebben zij een lekkere wip gehad en jij een probleem. Het niet-flirten moet echt uit jezelf komen.
Oud 06-02-2011, 09:04
Verwijderd
nou nou nou... Flirten kan ook gewoon onschuldig zijn. Daar doet het hebben van een partner echt niks aan af. Dingen gebeuren nu eenmaal, en wordt pas een probleem op het moment dat het meer word dat alleen wat onschuldig geflirt. Maak het nou niet groter dan het is.
Oud 06-02-2011, 10:31
T.M.
T.M. is offline
Ja ik hou van confronteren. En ik weet dat daardoor de sfeer niet gezellig wordt, maar ze moet eens ophouden met dat afreageren, want daar word ik geen gezellige jongen van. (Ja, dan wordt me ego geraakt als het onterecht is.)
Maar we praten wel sneller met elkaar om dit soort dingetjes uit te spreken. De manier waarop: naja, we zijn allebei wel koppig, en eerst moet bij ons de irritatie eruit, voordat we weer normaal kunnen doen.
Oud 06-02-2011, 10:36
ST*R
ST*R is offline
@ Louis Armstrong: Precies. Nou lijkt het net alsof ik ontzettend aan het flirten ben met iedereen en dat is echt niet zo Ik ben juist nog nooit zo niet-bezig met flirten en andere jongens geweest als nu. Ik ben gewoon best vrolijk en lacherig en dat wordt vaak als flirten gezien maar dat bedoel ik meestal niet zo.
Maargoed.
Ik mis 'm!! Waarschijnlijk zie ik 'm morgen weer en ik kan echt niet wachten
Oud 06-02-2011, 14:52
justmelissax
justmelissax is offline
Laatste tijd gaat het echt slecht
We zien elkaar weinig enzo, veel ruzie..

Hij doet wel lief nog als we geen ruzie hebbe dan...

vanavond heeft ie met zn ex afgesproken en heb er geen goed gevoel bij. hij zei dat ze gewoon iets gingen drinken maarja.....
Oud 06-02-2011, 14:52
Miekje*
Miekje* is offline
Nnnnnggggg .
Oud 06-02-2011, 15:03
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
vanavond heeft ie met zn ex afgesproken en heb er geen goed gevoel bij. hij zei dat ze gewoon iets gingen drinken maarja.....
klinkt een beetje apart vind ik.... ik zou er ook zeker geen goed gevoel over hebben
Oud 06-02-2011, 15:13
ST*R
ST*R is offline
^ wat een onzin. je kan toch gewoon met een ex wat gaan drinken zonder dat dat wat betekent? ik zou me er niet zoveel zorgen om maken.

Ahh hij komt toch vanavond al naar me toe ookal kost dat best veel en is hij al zo arm. Jeeej nog maar een paar uur
Oud 06-02-2011, 15:42
Volk
Volk is offline
Er is een kans dat we binnenkort niet meer kunnen samenwonen en dat maakt me best wel verdrietig. Stomme bezuinigingen op het onderwijs
Oud 06-02-2011, 16:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
^ wat een onzin. je kan toch gewoon met een ex wat gaan drinken zonder dat dat wat betekent? ik zou me er niet zoveel zorgen om maken.
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat het je wat onzekerder maakt als je relatie even niet lekker loopt.

Hier gaat het nog steeds goed, gelukkig. Alleen het is stom dat ik het nu druk heb, hij daarna weer en daarna ik weer. Ik had het liever tegelijk, dat we ook tegelijk wat meer tijd voor elkaar hebben. We hebben ook alweer bijna een jaar, gaat snel zeg!
Oud 06-02-2011, 16:31
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat het je wat onzekerder maakt als je relatie even niet lekker loopt.
Hm ja dat is ook wel waar maar de reactie van En.Jay vond ik een beetje overdreven.
Oud 06-02-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Er is een kans dat we binnenkort niet meer kunnen samenwonen en dat maakt me best wel verdrietig. Stomme bezuinigingen op het onderwijs
wait, what? Huh? Hoe kan dat nou? Dat zou echr royaal klote zijn...
Oud 06-02-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Belgie wegens het toelatingsexamen wat daar is, terwijl je hier numerus fixus hebt, ik woon in Groningen (dus niet Noord Brabant en dat het eigenlijk maar twee uur reistijd is) Met openbaar vervoer ben je ruim 7 uur onderweg zonder vertraging, en het belgische openbaar vervoer is echt om te huilen. Bellen en smsen gaat ook lastig worden, we hebben allebei niet bepaald geld (ik heb een aanvullende beurs, betekent dat ik van mijn ouders niets krijg omdat die ook geen geld hebben en hij heeft een gehandicapte broer waar het geld aan opgaat). En ik heb natuurlijk helemaal fout gereageerd, maar ik ken mezelf en ik ken mezelf in eerdere relaties en ik heb gewoon echt meer nodig dan de twee keer per maand die we elkaar dan zullen zien.

En het is niet het einde van de wereld en dat weet ik ook wel, en anderen kunne het ook, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik hier gelukkig van ga worden.
Een tip: in België heb je bepaalde internet/telefonie/tv pakketten waarmee je bv. in de daluren gratis naar vaste nummers in Europa kan bellen. Dat is bij mij een mooie oplossing met ouders en vriendtoestandwathetis die in Nederland wonen. De busuren zijn hier idd bedroevend, maar ze zijn wel fijn goedkoop.
Ik kan me voorstellen dat je hier niet gelukkig van wordt, ik ken het probleem met lange afstanden, maar 7 uur heb ik nog nooit gehaald. Ik hoop voor je dat het gaat werken.
Succes!

Hier gaat het goed, hij is lief en we hebben nog een beetje gepraat gisteren. Hij is het met me eens dat we meer zijn dan friends with benefits en dat vind ik wel fijn. Ook zijn we het erover eens dat we niet gaan rotzooien met een ander omdat het toevallig voor hem niet past dat er de noemer relatie opzit. Ik heb hem ook gezegd dat ik gewoon rustig afwacht en dat ik niks meer wil rushen. Ik voel me goed bij hem en daar hoeft dan dat etiketje niet op te plakken als hij dat niet wil, het maakt eigenlijk geen verschil uit. Wel zou ik natuurlijk graag mijn status enzo naar bezet gooien op sites Van de daken schreeuwen dat ik een vriendje heb, maar ach, maakt het uit?
Volgende week gaan we samen naar de verjaardag van zijn oma en blijven we bij zijn tante slapen omdat we de dag erop een larp hebben.
Oud 06-02-2011, 22:04
Akhlys
Akhlys is offline
Ik laat me wederom weer meeslepen en zie het gebeuren dat ik weer eens keihard op m'n bek ga... Afstand bewaren is nu de beste optie, maar of ik dat wil en kan doorzetten is een 2e...
Oud 06-02-2011, 22:08
ZitriN
ZitriN is offline
Dank jullie wel allebei! Ik ben over mijn grootste schrik heen en al heb ik er nog steeds weinig vertrouwen in, er zijn ook wel wat meevallers. In België hebben ze veel vaker vakantie bijvoorbeeld en mijn vriend is wel heel redelijk, begrijpend, lief, trouw etc. Hij is in mijn leven zeg maar wel echt de stabiele factor. Daarvoor in de plaats zorg ik van mijn kant voor de nodige drama in zijn leven. En ik weet ook wel zeker dat als hij in België gaat wonen (want dat is natuurlijk nog niet eens zeker, hij moet wel een toelatingsexamen halen), ik ervan uit kan gaan dat hij voor meer dan 100 procent zich in gaat zetten voor onze relatie en ik denk dat ik dat dan ook maar gewoon moet doen. Ik ben niet meer compleet wanhopig, maar het blijft natuurlijk wel een onmogelijk roteind.
Oud 06-02-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Nnnnnggggg .
Tisser? Gaat t niet zo goed?

Citaat:
Ahh hij komt toch vanavond al naar me toe ookal kost dat best veel en is hij al zo arm. Jeeej nog maar een paar uur
Ik vind het echt zo leuk om jou zo verliefd mee te maken (ofja, in ieder geval te lezen )! Superfijn voor je, geniet er maar lekker van

Citaat:
Ik laat me wederom weer meeslepen en zie het gebeuren dat ik weer eens keihard op m'n bek ga... Afstand bewaren is nu de beste optie, maar of ik dat wil en kan doorzetten is een 2e...
Doe nou niet, dat zou zo zonde zijn. Probeer eens te bedenken dat het vaak meer succes heeft om eerst een soort van vriendschap op te bouwen met het meisje in kwestie en je niet meteen als een hongerige wolf op haar te storten. Geef jezelf de tijd om haar te leren kennen zonder dat je meteen een huwelijksaanzoek doet. Daardoor gun je haar ook meer tijd om jou te leren kennen. Mocht het dan iets worden, is het iig op meer gebaseerd dan op 'omfg, je bent zo leukaardigmooifantastischgeweldig' (even heel kort door de bocht, maar je snapt t vast wel ).
Tenminste, in mijn omgeving werkt dat zo. Er zijn vast wel weer mensen die dit tegenspreken, maargoed. Sterkte ermee, kom op! *knuffel!*

ot: Jaaaahaaaa, fijnfijnfijnfijn! Heerlijk weekend gehad <3 Lekker gezwommen - hihihi, kleine kindjes met jonge ouders en vrouwen met zwangerschapsgloed bekijken is echt heel erg leuk, vooral als we dan zelf fantaseren over onze eigen kindjes Ik heb een supermooie ring van hem gekregen en ik vind dat echt heel bijzonder, want er zat een vet lief kaartje bij met daarop precies datgene wat ik nodig had. Hij was als een klein kind zo blij toen we gisteren voor het eerst friet gingen bakken in zijn eigen eerste zelfgekochte frietpan! Helemaal blij!
Ik kan zo gelukkig worden van stomme dingen als proberen of een sikje bij hem staat of dat ik zijn haar mag knippen of dat hij gaat kijken of mijn wenkbrauwen recht zijn of proberen een wenkbrauw op te trekken of disneyfilms kijken of op een tuinstoel onder de douche op zijn schoot zitten of halfslaperig tegen hem aan kruipen of zijn gezicht als hij thuiskomt van een concert en ik zit op de bank of of of of of of of! Deze verliefdfheid lijkt maar niet over te gaan en ik vin dhet heerlijk <<3
Oud 06-02-2011, 22:20
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Doe nou niet, dat zou zo zonde zijn. Probeer eens te bedenken dat het vaak meer succes heeft om eerst een soort van vriendschap op te bouwen met het meisje in kwestie en je niet meteen als een hongerige wolf op haar te storten. Geef jezelf de tijd om haar te leren kennen zonder dat je meteen een huwelijksaanzoek doet. Daardoor gun je haar ook meer tijd om jou te leren kennen. Mocht het dan iets worden, is het iig op meer gebaseerd dan op 'omfg, je bent zo leukaardigmooifantastischgeweldig' (even heel kort door de bocht, maar je snapt t vast wel ).
Tenminste, in mijn omgeving werkt dat zo. Er zijn vast wel weer mensen die dit tegenspreken, maargoed. Sterkte ermee, kom op! *knuffel!*

ot: Jaaaahaaaa, fijnfijnfijnfijn! Heerlijk weekend gehad <3 Lekker gezwommen - hihihi, kleine kindjes met jonge ouders en vrouwen met zwangerschapsgloed bekijken is echt heel erg leuk, vooral als we dan zelf fantaseren over onze eigen kindjes Ik heb een supermooie ring van hem gekregen en ik vind dat echt heel bijzonder, want er zat een vet lief kaartje bij met daarop precies datgene wat ik nodig had. Hij was als een klein kind zo blij toen we gisteren voor het eerst friet gingen bakken in zijn eigen eerste zelfgekochte frietpan! Helemaal blij!
Ik kan zo gelukkig worden van stomme dingen als proberen of een sikje bij hem staat of dat ik zijn haar mag knippen of dat hij gaat kijken of mijn wenkbrauwen recht zijn of proberen een wenkbrauw op te trekken of disneyfilms kijken of op een tuinstoel onder de douche op zijn schoot zitten of halfslaperig tegen hem aan kruipen of zijn gezicht als hij thuiskomt van een concert en ik zit op de bank of of of of of of of! Deze verliefdfheid lijkt maar niet over te gaan en ik vin dhet heerlijk <<3
Kijk, DAT zoek ik nou. Je hebt het prima voor elkaar en dat is echt supertof^^

Ja, ik snap wel wat je bedoelt, al moest ik wel lachen om dat hongerige wolf Ik heb nu denk ik 2 weken ofzo echt contact met haar en ze is tot nu toe alles wat ik zoek... En dat is vervelend, want ik wilde eigenlijk helemaal niet dat dit zou gebeuren, net als de vorige keer en de keer daarvoor Ik wil wel echt rustig aan doen en mezelf en haar gewoon de tijd gunnen, dus dat gaan we dan ook gewoon doen. Ik was in eerste instantie van plan om via de valentijnsactie op school (rozen versturen blabla) haar mee te vragen voor een date ofzo, maar dat laat ik bij deze nog wel ff hangen.

Ga proberen alles gewoon te laten gaan zoals het gaat, we gaan het zien
Oud 06-02-2011, 22:42
Verwijderd
Niet zoeken, dan vind je niets Dit kwam ook op een totaal ongelegen moment, maar het is wel goed. Komt bj jou ook wel, geniet maar gewoon lekker van de momenten die jullie nu samen hebben, dan komt de rest ook vanzelf
Oud 07-02-2011, 01:27
Dott
Dott is offline
Fijn moment gedeeld <3 heel bijzonder.
Maar nog steeds weinig inspiratie voor 6mnd samen
Oud 07-02-2011, 10:06
Volk
Volk is offline
Citaat:
wait, what? Huh? Hoe kan dat nou? Dat zou echr royaal klote zijn...
Als ik vanaf volgend jaar €3000 extra moet gaan betalen dat moet dat zonder meer te gaan werken want anders moet ik ook nog stufi terug betalen. We huren nu particulier dus dat is vrij duur. Was allemaal heel betaalbaar tot ik er dus achter kwam dat ik extra moet gaan betalen. Nu kan ik via een stichting heel goedkoop aan een kamertje komen maar dan kan mijn vriend niet mee omdat hij niet voltijds studeert. En we moeten nog wel minimaal een jaar, misschien wel twee wachten voordat we in aanmerking komen voor een sociale huur woning. Het zuigt echt heel hard. Ik hoop dat er nog een andere manier is hoe we het kunnen regelen. Nog niks is definitief. Maar ja, alleen de gedachte al maakt me verdrietig.
Oud 07-02-2011, 10:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
We zijn deze week 8 jaar bij elkaar . En het is nog steeds heel erg fijn samen, ook in een tijdelijk minihuisje en allerlei familie-issues.
Oud 07-02-2011, 17:19
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Samen huisje opknappen is leuk hoewel het wel af en toe tot wat frustraties kan zorgen (vies nicotine huis) als iets niet helemaal lukt, maar het wordt mooi. Nu zien we elkaar een week ruim niet omdat ik op vakantie ga *snik* maaar daarna bijna samenwonen
Oud 07-02-2011, 17:55
T.M.
T.M. is offline
Vandaag niet echt mijn dag...
Beetje alle emoties door elkaar heen.
Ik wil met haar verder, ik hou van haar, en als ik denk aan haar glimlach, krijg ik de kriebeltjes. Ik moet er niet aan denken om met iemand anders te zijn.
Dat gevoel maakt me ook kwetsbaar...En dat geeft ook weer angst om gekwetst te worden.
Al die gevoelens...vind het soms maar erg lastig.
Daarnaast heb ik vaak verandering door mijn studie, werk en alles. Ik heb behoefte aan bepaalde structuur en rust. Me hoofd kan het soms even niet aan. Dat frustreert mij wel.
Ook het gevoel dat alles zo moeizaam kan gaan.
Ik merk bij mij toch veel twijfel en onzekerheid naar mijzelf toe.
Ik ben ook moe van de hele dag.
Nee, vandaag lukt het even niet in mijn hoofd.
Oud 07-02-2011, 19:11
Verwijderd
Niet zoveel nadenken T.M.!
Oud 07-02-2011, 21:07
Verwijderd
En dan kom je terug en dan staan er bloemen in je kamer Hij weet af en toe echt precies het goede op het goede moment te doen
Oud 07-02-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Fijn moment gedeeld <3 heel bijzonder.
Maar nog steeds weinig inspiratie voor 6mnd samen
Wil je cadeautje of iets gaan doen?
Oud 07-02-2011, 21:41
Dott
Dott is offline
Ik sta voor allebei open.. tis zondag over een week. Een heel weekend iets doen is geen optie, gezien we die zaterdag andere verplichtingen hebben.
Oud 07-02-2011, 21:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik sta voor allebei open.. tis zondag over een week. Een heel weekend iets doen is geen optie, gezien we die zaterdag andere verplichtingen hebben.
Wat is je budget?

Wil je per se iets doen-doen? Er is zoveel, het hangt maar net af van wat je leuk vindt.. je kunt eh.. gaan abseilen van de euromast of naar een klimmuur? Of zo..

Of een dagje naar de sauna.. Ehm, of naar een theatervoorstelling?

Of eetbare bodypaint kopen en lekker kliederen Of een kamasutraboek kopen en alle onmogelijke standjes proberen
Oud 07-02-2011, 21:59
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Niet zoveel nadenken T.M.!
Ik kan het soms niet stoppen, wat ik ook probeer...Daarom ben ik ook vaak moe.
Soms vraag ik mij wel eens af hoe het zou zijn om eens niet zo veel na te denken, hihi!
Oud 07-02-2011, 22:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tisser? Gaat t niet zo goed?
Nee, niet bepaald. De 22 januari is het uitgegaan met mijn vriend, waarmee ik meer dan twee jaar iets had. Waarom moest hij zo nodig in een onbeschofte klootzak veranderen? En nu weet ik het allemaal niet zo goed meer. Ik heb een goede vriend waar ik op het punt sta om verliefd op te worden, maar dat wil ik helemaal niet! Ik ben er wel even klaar mee, maar ik voel me zo verdomde alleen. /huilie

Laatst gewijzigd op 07-02-2011 om 22:12.
Oud 07-02-2011, 22:54
Verwijderd
^ Dat klinkt niet zo leuk Maar ik zou me iig maar niet snel ergens anders in storten, heb jij (en die goeie vriend) niks aan als je het niet zo goed weet...

OT: Zucht. Het voelt alsof ik een sneak preview krijg van m'n leven over een jaar of 5, en het bevalt me totaal niet. Het draait allemaal om werken (ok, nu stage lopen), en heb gewoon bijna geen sociaal leven. Ondertussen al wel wat mensen leren kennen, maar iedereen heeft het druk met stage, dus het beperkt zich tot af en toe een feestje/uitgaan in het weekend. Ergens zie ik het wel als goeie uitdaging voor me, want ik ben zo'n gezelschapsdier thuis dat ik maar eens moet leren dat het ook leuk is met mezelf. Heb het prima naar m'n zin zo lang ik wat te doen heb, maar als ik dan weer in een leeg huis aankom na de zoveelste lange dag zonder perspectief op afspreken met vrienden, voel ik me zo alleen en mis ik m'n vrienden thuis, en vooral hem

En het helpt ook niet voor dat laatste dat de al spaarzame interessante mannen hier a. bezet b. te jong of c. in het bezit van een miljoen Facebookvrienden, waarvan driekwart vrouw, en een wall met alleen maar aanhankelijke berichtjes daarvan zijn
Oud 08-02-2011, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Wat is je budget?

Wil je per se iets doen-doen? Er is zoveel, het hangt maar net af van wat je leuk vindt.. je kunt eh.. gaan abseilen van de euromast of naar een klimmuur? Of zo..

Of eetbare bodypaint kopen en lekker kliederen Of een kamasutraboek kopen en alle onmogelijke standjes proberen
Vinden jullie dat nou echt zo belangrijk? Natuurlijk zijn dat allemaal superleuke dingen om met je vriendje te doen, maar het hoeft toch niet perse omdat je een halfjaar hebt..
Oud 08-02-2011, 08:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vinden jullie dat nou echt zo belangrijk? Natuurlijk zijn dat allemaal superleuke dingen om met je vriendje te doen, maar het hoeft toch niet perse omdat je een halfjaar hebt..
Dott vraagt om tips, dus ik geef die. Ik zeg toch niet dat ik het belangrijk vind?
Oud 08-02-2011, 08:52
miekmuis
miekmuis is offline
Hij ging zondag mee naar een familie-ding en ik had van te voren niet verteld aan mijn familie dat ik weer met hem samen ben, dus ze waren nogal verrast om hem te zien, maar ze reageerden zó leuk Vanavond zie ik zijn vader weer voor het eerst. Allemaal erg spannend, maar ook erg leuk.
Oud 08-02-2011, 09:40
Dott
Dott is offline
Citaat:
Wat is je budget?

Sauna en theater is niks voor hem en als we met de kamasutra gaan klooien krijg ik de slappe lach en dan komt er denk ik weinig van zou ik heel onzeker van worden vermoed ik.. hihi..
Klimwand is misschien wel een idee ga eens kijken of dat een optie is met onze hoogtevrees.. haha

Nog meer ideeen zijn welkom
Oud 08-02-2011, 09:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
Aaaach nee, bedoel, we doen elke week wel leuke dingen, zoals bios of uit eten.. maar helemaal omdat t een tijdje zo slecht ging tussen ons, en t toch best bijzonder is dat het nog loopt op deze manier met onze problemen.
Wil gewoon een keertje wat bijzonders doen, en dat we een half jaar hebben vind ik een goede gelegenheid..
Nu alleen nog weten wat.. haha..
Oud 08-02-2011, 11:14
T.M.
T.M. is offline
Naja, ik denk veel, maar word er ook creatief van. Ik heb leuk ideetje voor Valentijn.
Voor de rest zie ik vaak heel veel beren op de weg (niet letterlijk.)
Soms denk ik ook: is het normaal dat dingen in mijn hoofd blijven hangen?
Voor de rest voel ik mij wel weer ok.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten