Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben er na bijna 5 jaar eigenlijk nog niet overheen. Het is ondertussen een beetje absurd geworden.
![]() Gelukkig denk ik er niet vaak aan. Maar ervaring heeft uitgewezen dat het minder verstandig is om nieuwe relaties te beginnen tot ik dit gevoel écht kwijt ben, en niet slechts onderdruk ![]() Het mag wel eens een keertje ophouden wat mij betreft ![]()
||
![]() |
Citaat:
En het is niet het einde van de wereld en dat weet ik ook wel, en anderen kunne het ook, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik hier gelukkig van ga worden.
|
Verwijderd
|
Ah dat is een rotend, maar totaal niet onmogelijk. Ik snap je gevoel wel (ik had vroegah altijd relaties in m'n eigen stad, woonde hooguit op 10 minuten fietsen van elkaar - en toen ging ik bij deze opeens zelf verhuizen, waardoor ik met een langeafstandsrelatie zat waarbij we elkaar op een gegeven moment maar eens in de twee weken zagen, ook met weinig geld voor reizen en bellen. Terwijl ik altijd heb gezegd dat ik nooit een langeafstandsrelatie wilde hebben, ik zag dat echt totaal niet zitten), maar als de relatie echt goed zit, is het ook zonde om er hierom mee te kappen toch...? Hij zal niet eeuwig daar wonen, en misschien kun jij over een tijdje wel voor een paar jaar bij hem in de buurt gaan wonen... Skype scheelt bovendien enorm in de telefoonkosten.
|
![]() |
|
UItgaan is goed voor mn zelfvertrouwen
![]() ![]() Maargoed, bijna 5 maanden en nog steeds heeeel erg verliefd! Af en toe word ik wel een beetje verdrietig als ik eraan denk dat er nog zoveel kan gebeuren waardoor het fout gaat. Maar eigenlijk weet ik ook wel dat wat wij hebben niet zo snel kapot gaat, en dat wij vast alles wel overleven ![]()
||
Citaat:
![]() ot: Ik ben zó gelukkig weer met hem samen te zijn. Hij is echt de liefde van mijn leven, daar zijn we na 12 jaar knipperlichten wel achter <3
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben echter wel gestopt met knipperlichten, maar ik herken dat gevoel. Dat is niet te omschrijven. ![]() ot: Gaat wel weer ok met ons! ![]() Ik merk alleen dat ik wel chaggi en overgevoelig ben als ik te weinig slaap of moe ben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-02-2011 om 14:40. |
![]() |
||
Citaat:
klinkt goed bij jou! nog last van je ex die opeens binnen komt lopen ofzo?
|
Ik was gister bij een vriendin blijven slapen, en mijn ex woonde toevallig ook in dat dorp. Het is nogal een raar verhaal met die ex, want we vinden elkaar hartstikke leuk, maar er is nooit echt iets van gekomen. Nou had ik hem gesmst dat ik daar best wel van baalde, ik moest het even kwijt. En het was al best wel laat toen, het was echt 2 uur in de nacht. Hij vertelde dat hij net naar huis kwam, en dat als ik hem wou zien nu naar buiten moest komen. Dus ik vertelde die vriendin de waarheid, en ben naar buiten gegaan in pyjama.
We hebben een stuk gelopen, en we zijn in een speel kasteel gaan zitten uiteindelijk. Wat daar gebeurde was echt wonderlijk. We hebben heel goed en fijn gepraat, we hebben gezoend, en zijn nog verder gegaan. Maar kort samengevat, het was prachtig. Het waaide heel hard en we hadden het allebei heel erg koud, maar we hielden elkaar warm. Nou heb ik een probleem. Namelijk, ik weet heel zeker van zijn kant dat hij niet op zoek is naar een vaste relatie. Hij heeft sinds het begin duidelijk gemaakt dat het hem alleen om het lichamelijke ging, en ik heb daar mee in gestemd. ik heb een keer eerder zo'n relatie gehad, maar dat is niet goed afgelopen. Ik werd verliefd, hij niet, ruzie, klaar. Maar het verschil is dat ik denk dat hij mij wel heel erg leuk vindt. We hebben naast dat het heel erg romantisch was die nacht, ook zo veel lol gehad. Ik denk dat ik hem gewoon beschouw als een (iets te) goede vriend. Maar nou heb ik een vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Hebben er mensen in de zelfde situatie gezeten als ik nu zit? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja ik hou van confronteren. En ik weet dat daardoor de sfeer niet gezellig wordt, maar ze moet eens ophouden met dat afreageren, want daar word ik geen gezellige jongen van. (Ja, dan wordt me ego geraakt als het onterecht is.)
Maar we praten wel sneller met elkaar om dit soort dingetjes uit te spreken. De manier waarop: naja, we zijn allebei wel koppig, en eerst moet bij ons de irritatie eruit, voordat we weer normaal kunnen doen. |
![]() |
|
@ Louis Armstrong: Precies. Nou lijkt het net alsof ik ontzettend aan het flirten ben met iedereen en dat is echt niet zo
![]() Maargoed. Ik mis 'm!! Waarschijnlijk zie ik 'm morgen weer en ik kan echt niet wachten ![]()
|
^ wat een onzin. je kan toch gewoon met een ex wat gaan drinken zonder dat dat wat betekent? ik zou me er niet zoveel zorgen om maken.
Ahh hij komt toch vanavond al naar me toe ookal kost dat best veel en is hij al zo arm. Jeeej nog maar een paar uur ![]()
||
Citaat:
![]() Hier gaat het nog steeds goed, gelukkig. Alleen het is stom dat ik het nu druk heb, hij daarna weer en daarna ik weer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je hier niet gelukkig van wordt, ik ken het probleem met lange afstanden, maar 7 uur heb ik nog nooit gehaald. Ik hoop voor je dat het gaat werken. Succes! Hier gaat het goed, hij is lief en we hebben nog een beetje gepraat gisteren. Hij is het met me eens dat we meer zijn dan friends with benefits en dat vind ik wel fijn. Ook zijn we het erover eens dat we niet gaan rotzooien met een ander omdat het toevallig voor hem niet past dat er de noemer relatie opzit. Ik heb hem ook gezegd dat ik gewoon rustig afwacht en dat ik niks meer wil rushen. Ik voel me goed bij hem en daar hoeft dan dat etiketje niet op te plakken als hij dat niet wil, het maakt eigenlijk geen verschil uit. Wel zou ik natuurlijk graag mijn status enzo naar bezet gooien op sites ![]() Volgende week gaan we samen naar de verjaardag van zijn oma en blijven we bij zijn tante slapen omdat we de dag erop een larp hebben. |
![]() |
|
Ik laat me wederom weer meeslepen en zie het gebeuren dat ik weer eens keihard op m'n bek ga... Afstand bewaren is nu de beste optie, maar of ik dat wil en kan doorzetten is een 2e...
|
![]() |
Dank jullie wel allebei! Ik ben over mijn grootste schrik heen en al heb ik er nog steeds weinig vertrouwen in, er zijn ook wel wat meevallers. In België hebben ze veel vaker vakantie bijvoorbeeld en mijn vriend is wel heel redelijk, begrijpend, lief, trouw etc. Hij is in mijn leven zeg maar wel echt de stabiele factor. Daarvoor in de plaats zorg ik van mijn kant voor de nodige drama in zijn leven. En ik weet ook wel zeker dat als hij in België gaat wonen (want dat is natuurlijk nog niet eens zeker, hij moet wel een toelatingsexamen halen), ik ervan uit kan gaan dat hij voor meer dan 100 procent zich in gaat zetten voor onze relatie en ik denk dat ik dat dan ook maar gewoon moet doen. Ik ben niet meer compleet wanhopig, maar het blijft natuurlijk wel een onmogelijk roteind.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Tenminste, in mijn omgeving werkt dat zo. Er zijn vast wel weer mensen die dit tegenspreken, maargoed. Sterkte ermee, kom op! *knuffel!* ot: Jaaaahaaaa, fijnfijnfijnfijn! Heerlijk weekend gehad <3 Lekker gezwommen - hihihi, kleine kindjes met jonge ouders en vrouwen met zwangerschapsgloed bekijken is echt heel erg leuk, vooral als we dan zelf fantaseren over onze eigen kindjes ![]() Ik kan zo gelukkig worden van stomme dingen als proberen of een sikje bij hem staat of dat ik zijn haar mag knippen of dat hij gaat kijken of mijn wenkbrauwen recht zijn of proberen een wenkbrauw op te trekken of disneyfilms kijken of op een tuinstoel onder de douche op zijn schoot zitten of halfslaperig tegen hem aan kruipen of zijn gezicht als hij thuiskomt van een concert en ik zit op de bank of of of of of of of! Deze verliefdfheid lijkt maar niet over te gaan en ik vin dhet heerlijk <<3 |
![]() |
||
Citaat:
Ja, ik snap wel wat je bedoelt, al moest ik wel lachen om dat hongerige wolf ![]() ![]() Ga proberen alles gewoon te laten gaan zoals het gaat, we gaan het zien ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Samen huisje opknappen is leuk
![]() ![]()
|
![]() |
Vandaag niet echt mijn dag...
Beetje alle emoties door elkaar heen. Ik wil met haar verder, ik hou van haar, en als ik denk aan haar glimlach, krijg ik de kriebeltjes. Ik moet er niet aan denken om met iemand anders te zijn. Dat gevoel maakt me ook kwetsbaar...En dat geeft ook weer angst om gekwetst te worden. Al die gevoelens...vind het soms maar erg lastig. Daarnaast heb ik vaak verandering door mijn studie, werk en alles. Ik heb behoefte aan bepaalde structuur en rust. Me hoofd kan het soms even niet aan. Dat frustreert mij wel. Ook het gevoel dat alles zo moeizaam kan gaan. Ik merk bij mij toch veel twijfel en onzekerheid naar mijzelf toe. Ik ben ook moe van de hele dag. Nee, vandaag lukt het even niet in mijn hoofd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wil je per se iets doen-doen? Er is zoveel, het hangt maar net af van wat je leuk vindt.. je kunt eh.. gaan abseilen van de euromast ![]() Of een dagje naar de sauna.. Ehm, of naar een theatervoorstelling? Of eetbare bodypaint kopen en lekker kliederen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-02-2011 om 22:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ Dat klinkt niet zo leuk
![]() OT: Zucht. Het voelt alsof ik een sneak preview krijg van m'n leven over een jaar of 5, en het bevalt me totaal niet. Het draait allemaal om werken (ok, nu stage lopen), en heb gewoon bijna geen sociaal leven. Ondertussen al wel wat mensen leren kennen, maar iedereen heeft het druk met stage, dus het beperkt zich tot af en toe een feestje/uitgaan in het weekend. Ergens zie ik het wel als goeie uitdaging voor me, want ik ben zo'n gezelschapsdier thuis dat ik maar eens moet leren dat het ook leuk is met mezelf. Heb het prima naar m'n zin zo lang ik wat te doen heb, maar als ik dan weer in een leeg huis aankom na de zoveelste lange dag zonder perspectief op afspreken met vrienden, voel ik me zo alleen ![]() En het helpt ook niet voor dat laatste dat de al spaarzame interessante mannen hier a. bezet b. te jong of c. in het bezit van een miljoen Facebookvrienden, waarvan driekwart vrouw, en een wall met alleen maar aanhankelijke berichtjes daarvan zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hij ging zondag mee naar een familie-ding en ik had van te voren niet verteld aan mijn familie dat ik weer met hem samen ben, dus ze waren nogal verrast om hem te zien, maar ze reageerden zó leuk
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Klimwand is misschien wel een idee ![]() ![]() Nog meer ideeen zijn welkom ![]()
||
Citaat:
Wil gewoon een keertje wat bijzonders doen, en dat we een half jaar hebben vind ik een goede gelegenheid.. Nu alleen nog weten wat.. haha..
|
|