Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 16:05
arrebar
arrebar is offline
laatst ging ik uit hele grote verveling, een artikel in een tijdschrift over de band autumn lezen, wat mij daar opviel is hoe nadrukkelijk die met fantasy bezig zijn, gvd die gasten zijn volwassen en dan gaan ze zich nog met sprookjes verhalen bezig houden, net als al die 13- 17 jarige mensen die dat zwaar geweldig vinden, toen ik 5 was vond ik sprookjes ook wel leuk hoor, maar 11 jaar later voel ik mezelf hier toch wel iets te oud voor, wtf is nou zo leuk aan dat fantasee gedoe
Oud 12-08-2002, 16:12
]{ing
]{ing is offline
Maak je niet druk, ofzo..

Maar ja, het heeft wel wat.. ookal kan ik me zelf niet voorstellen dat ik er daadwerkelijk mee bezig zou zijn. En veel kleding is mooi en ik vind eigenlijk alles wat middeleeuws is gewoon leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:16
funest
funest is offline
Citaat:
]{ing schreef:

Maar ja, het heeft wel wat.. ookal kan ik me zelf niet voorstellen dat ik er daadwerkelijk mee bezig zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:42
shanli
shanli is offline
Citaat:
]{ing schreef:

Maar ja, het heeft wel wat.. ookal kan ik me zelf niet voorstellen dat ik er daadwerkelijk mee bezig zou zijn. En veel kleding is mooi en ik vind eigenlijk alles wat middeleeuws is gewoon leuk.
die kleding is idd
Oud 12-08-2002, 17:05
Hukkie
Hukkie is offline
Ja, die kleding kan heel stijlvol zijn, ik ben er best wel voor.

Btw, waarom maak je je (topicstarter) in hemelsnaam zo druk over andermans hobby's? Niet echt volwassen ofzo.
Oud 12-08-2002, 17:39
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
fantasyboeken zijn heel volwassen boeken...
LOTR is tenslotte ook fantasy
Oud 12-08-2002, 17:59
AtHell
AtHell is offline
tja als jij fantasy in het algemeen (d8 dat te lezen in je topic) als kinderachtig beschouwt na een leeftijd van 5 á 7 jaar dan denk je daar toch vrij bekrompen over imo, k ben zelf graag af en toe bezig met fantasie is het nou film, boek, muziek of spel tis toch vrij intressant imo

neem nou iemand die op zn 50ste een hele set modeltreinen heeft.. is dat echt zo anders dan een persoon die tegen die tijd nog fijn weg kan dromen bij LotR of nog geniet van een stevige warhammer battle ??..

.. en fantasy is niet enkel en alleen sprookjes.. maar geeft niet dat je je er niet genoeg in verdiept en zomaar een link legt tussen die twee en ze beschouwt als één..

[edit]

en als newbie mag je je best wel wat meer openminded instellen

[/edit]
Oud 12-08-2002, 17:59
punkyfish
punkyfish is offline
Zo kinderachtig vind ik het niet... En het meeste ziet er ook hartstikke lief en mooi uit, alleen als het echt overdreven is vind ik het meestal .

(Ik heb het over kleertjes )
Oud 12-08-2002, 18:53
arrebar
arrebar is offline
het gaat mij om de sprookjesteksten, niet om de kleding
Oud 12-08-2002, 19:33
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Sprookjes zoals Assepoester, Sneeuwwitje en Doornroosje zijn voor kinderen en dus kinderachtig geschreven, logisch lijkt me.
Ik vind ze nog hartstikke leuk, wat maakt het nou uit of het kinderachtig is of niet?
Maar fantasy boeken zoals LOTR zijn echt niet kinderachtig.
Het zijn ook gewoon boeken voor volwassenen hoor.

*Me is verslaafd aan Galadriel en ben een hele collectie aan het verzinnen *
Oud 12-08-2002, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Maar fantasy boeken zoals LOTR zijn echt niet kinderachtig.
Het zijn ook gewoon boeken voor volwassenen hoor.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Wat ik alleen wél een beetje kinderachtig en kansloos vind, zijn volwassenen die nog 24/7 in 'elf' en fantasy-kleren lopen (bijv. een bekende forummer ) en dan claimen 'dat ze zo zijn' en dus niet in normale kleren willen lopen...hoezo drop-out...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:57
Synonym
Synonym is offline
Ik vind Fantasy best mooi! (de verhalen enzo) om als een elfje rond te gaan lopen vind ik overdreven. Als je een keer iets aanhebt dat 'elferig' is, dat is prima maar da's mijn mening...
Oud 12-08-2002, 20:10
Verwijderd
Paar mensjes van forum hebben wel een foto staan in zo'n elven outfit... bij die mensjes vind ik het bijzonder mooi staan eigenlijk... *Zou dr zelf alleen neit in gaan rondlopen maargoeed
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:10
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
arrebar schreef:
het gaat mij om de sprookjesteksten, niet om de kleding
Oh, ja, maar daar weet ik niet veel van af... Ik ga LOTR kijken op Lowlands en dan vorm ik er wel een mening over voor zover dat gaat na 1 film waarvan ik niet eens weet of het wel helemaal fantasy-of-wat-dan-ook is.
Oud 12-08-2002, 20:30
Aurelia AutumnRain
Citaat:
nare man schreef:

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Wat ik alleen wél een beetje kinderachtig en kansloos vind, zijn volwassenen die nog 24/7 in 'elf' en fantasy-kleren lopen (bijv. een bekende forummer ) en dan claimen 'dat ze zo zijn' en dus niet in normale kleren willen lopen...hoezo drop-out...
Ja, oke, om in een uitgebreide elfen outfit naar school te gaan is een beetje overdreven.
Maar voor festivals ect. (en al helemaal de fantasy fair) is het hartstikke leuk!
Vind ik dan...
Oud 12-08-2002, 23:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Oneens.

Wie bepaald wat 'normale' kleren zijn? Wat voor jou normale kleren zijn, nare, is misschien voor die bepaalde forummer helemaal abnormaal, en wellicht vindt hij zijn kleding mooi. Ik bedoel, wie ben jij om te bepalen wat normaal is, en wat kansloos is enzo. Bottomline, de maatschappij dat ben jij en met een beetje tolerantie en respect is die maatschappij een stuk fijner.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:44
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
eXo schreef:
Wie bepaald wat 'normale' kleren zijn? Wat voor jou normale kleren zijn, nare, is misschien voor die bepaalde forummer helemaal abnormaal, en wellicht vindt hij zijn kleding mooi.
Iedereen moet dus voor zichzelf bepalen wat hij normaal en abnormaal vind. Maar dan komt de volgende zin:
Citaat:
Ik bedoel, wie ben jij om te bepalen wat normaal is, en wat kansloos is enzo.
Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
fibonacci schreef:

Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen?
Uh.. nie dat ik weet... misschien wel. Leg es uit, ik ben nie zó slim.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 00:06
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
eXo schreef:
Uh.. nie dat ik weet... misschien wel. Leg es uit, ik ben nie zó slim.
Iedereen mmoet zelf bepalen wat hij normaal vind en wat niet, maar nare man mag iets niet kansloos vinden ?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 00:10
Verwijderd
Citaat:
fibonacci schreef:

Iedereen mmoet zelf bepalen wat hij normaal vind en wat niet, maar nare man mag iets niet kansloos vinden ?
Uh.. jawel. Maar iemand, of een bepaalde levenshouding, kansloos noemen is niet respect tonen, da's beledigen. Dacht ik zo.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 00:20
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
eXo schreef:
Uh.. jawel. Maar iemand, of een bepaalde levenshouding, kansloos noemen is niet respect tonen, da's beledigen. Dacht ik zo.
Je mag iets op z'n minst kansloos vinden. Nare man lijkt me ook geen type dat mensen op straat gaat naroepen, dus ik zie geen probleem.

Het blijft altijd zoeken naar een gulden middenweg tussen mensen in hun waarde laten en je eigen mening durven te uiten. Soms staat iets je gewoon niet aan, en valt dat niet zó te verwoorden dat de ander van kritiek gevrijwaard blijft.

Persoonlijk ben ik van mening dat mensen die zich excentriek uitdossen (waaronder ik lopen in elfjeskleding versta) ook bestand moeten zijn tegen een beetje kritiek. Ik ga niet mensen tegen de schenen schoppen of expres onderuit halen, maar ik mag toch wel zeggen wat ik ervan vind? Hoge bomen vangen veel wind.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 00:25
Verwijderd
Citaat:
fibonacci schreef:

Je mag iets op z'n minst kansloos vinden. Nare man lijkt me ook geen type dat mensen op straat gaat naroepen, dus ik zie geen probleem.

Het blijft altijd zoeken naar een gulden middenweg tussen mensen in hun waarde laten en je eigen mening durven te uiten. Soms staat iets je gewoon niet aan, en valt dat niet zó te verwoorden dat de ander van kritiek gevrijwaard blijft.

Persoonlijk ben ik van mening dat mensen die zich excentriek uitdossen (waaronder ik lopen in elfjeskleding versta) ook bestand moeten zijn tegen een beetje kritiek. Ik ga niet mensen tegen de schenen schoppen of expres onderuit halen, maar ik mag toch wel zeggen wat ik ervan vind? Hoge bomen vangen veel wind.
Ja.. ben ik het eigenlijk wel mee eens, en nare zei ook expliciet 'ik vind', en dit forum is voor meningen dus.

Waarschijnlijk vatte ik z'n topic iets té negatief op.. waarschijnlijk mede dankzei dat 'hoezo drop-out' en 'niet in normale kleren willen lopen'...

Uh fantasy.. sja ik uh.. heb d'r eigenlijk geen ervaring mee. Wat moet ik me erbij voorstellen? Mensen die zich consequent als koning Arthur verkleden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 02:42
Verwijderd
ja, ik snap het ook niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 09:15
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
gentleman schreef:
ja, ik snap het ook niet hoor.
toch fijn zown onderbouwde stelling.. niet gewoon roepen wat nare en fibonacci zeggen... top inbreng :]
Oud 13-08-2002, 10:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vind t wel leuk.

Verder geen mening over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Ja, oke, om in een uitgebreide elfen outfit naar school te gaan is een beetje overdreven.
Maar voor festivals ect. (en al helemaal de fantasy fair) is het hartstikke leuk!
Vind ik dan...
Dan is het hartstikke leuk, lijkt mij. Als ik naar een houseparty ga kleed ik me ook totaal anders dan wanneer ik gewoon over straat loop.

Waar ik met m'n post op doelde, is het verschijnsel dat mensen zó krampachtig aan die stijl vasthouden dat ze er in hun sociale functioneren in gehinderd worden. Ik ken een meisje op de uni wat moeilijker een stageplaats kan krijgen omdat ze zich altijd compleet gothic kleedt. Dat is gewoon jammer. Ik vind dat je wel mag verwachten dat iemand die een extreme stijl aanhangt, zoals fantasy/elfs, op bepaalde momenten inziet dat het de situatie er gewoon niet voor is. Als je koste wat het kost je eigen stijl wilt blijven volhouden, onder het motto 'ik mag toch zelf weten wat ik draag, laat me in m'n waarde', dan ben je zélf eigenlijk de intolerante persoon, eXo!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:19
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik erger me dood aan al die elfjes , krampachtig een manier zoeken om nog alternatiever(red. idioter) er bij te lopen.

oeh oeh kijk mij!

en voordat ik weer mijn graf in geflamed word wil ik nog wel fftjes kwijt dat dit slechts mijn mening en gedachtengang is en dat ieder voor de rest lekker moet doen wat hij of zij zelf wil, ik vind het alleen wal-gen-lijk
Oud 13-08-2002, 11:22
Aurelia AutumnRain
Ja, daar ben ik het mee eens.
Toen ik stage moest lopen 2 jaar geleden was er ook een meisje die zich nogal alternatief kleedde.
Dat vonden de mensen bij dat bedrijf waar ze stage ging lopen niet zo geweldig, maar wat ze helemaal erg vonden was dat ze een omgekeerd kruis droeg (wat ik me goed kan voorstellen omdat ze daar veel met klanten in aanraking zou komen).
Maar ze wou hem perse omlaten, want ze droeg hem elke dag.
Ze had er een hele heisa van gemaakt, en wou zich ook niet normaal kleden enzo...
Terwijl ik me gewoon heb aangepast.
Ik bedoel, een soort bedrijf die veel met mensen werkt die wat van je willen kopen, willen nou eenmaal een goede indruk maken.
En dan kan je niet met extreme kleding aankomen. Voor jezelf is het misschien normale kleding, maar hun vinden het misschien shokerend.

Nouja, blablabla, ik vind zulke kleding best leuk, maar als het niet gewenst is, vind ik best dat je je aan kan passen...
Oud 13-08-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Dan is het hartstikke leuk, lijkt mij. Als ik naar een houseparty ga kleed ik me ook totaal anders dan wanneer ik gewoon over straat loop.

Waar ik met m'n post op doelde, is het verschijnsel dat mensen zó krampachtig aan die stijl vasthouden dat ze er in hun sociale functioneren in gehinderd worden. Ik ken een meisje op de uni wat moeilijker een stageplaats kan krijgen omdat ze zich altijd compleet gothic kleedt. Dat is gewoon jammer. Ik vind dat je wel mag verwachten dat iemand die een extreme stijl aanhangt, zoals fantasy/elfs, op bepaalde momenten inziet dat het de situatie er gewoon niet voor is. Als je koste wat het kost je eigen stijl wilt blijven volhouden, onder het motto 'ik mag toch zelf weten wat ik draag, laat me in m'n waarde', dan ben je zélf eigenlijk de intolerante persoon, eXo!
Hmm.. deels heb je wel gelijk, je kunt inderdaad (negatieve) reacties verwachten als je je zo extreem kleed. Toch vind ik dat jammer... iemand benadelen omdat hij/zij nou eenmaal kiest voor een bepaalde kleding/levensstijl enzo.

Maar je bent inderdaad vrij achterlijk als je nadeel ondervind vanwege je kledingstijl, en daar tóch aan vasthoudt. Verder wil ik nog even kwijt dat ik me nog nooit als een elf heb verkleed, ik geen flauw idee heb van hoe dat zou moeten, en ik daar ook totaal geen aspiratie toe heb . Peace out.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:02
Verwijderd
Ik vinnet zelf ook erg leuk, de verhalen, de films, de kleding..maar k zou der zelf niej zo bij lopen, omdat t te opvallend is voor elke dag zeg maar...

ik vinnet wel leuk dat anderen zich zo kleden, dat fleurt de wereld weer een beetje op
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 19:10
acid-star
acid-star is offline
pardon?!? Waar bemoei je je mee als je het zelf niet eens leuk vind! Goede fantasy boeken zijn niet zomaar sprookjes, maar snel al ongeloofelijke diepzinnige en keiharde literatuur. Ik verslind zo een halve Bibliotheek per jaar en ik heb nog steeds vaak moeite met bepaalde fantasy auteurs.

Ik ken genoeg "volwassenen" die zich met fantasy bezighouden en ze zijn allemaal honderd keer leuker dan saaie grijze grote mensen, omdat ze tenminste nog kunnen fantaseren. En dat is iets om trots op te zijn.
Oud 13-08-2002, 22:01
Ninnoc
Ninnoc is offline
qua kleding--doe wat je niet laten kan, ik vind het persoonlijk wel leuk als ik iemand zie lopen in elf/wizards weet ik van wat voor kostuumpje. Ik moet er wel bij zeggen dat de leeftijd dan ook wel meespeelt, zo gauw het onder de 17/18 komt vind ik het vaak aanstellerij en zo als jaap zei 'kijk mij debiel zijn' maar vooral bij oudere mensen vind ik het erg leuk.

MAAR als je het hebt over literatuur(/lectuur) en dergelijke vergis je je grof. LOTR is niet alleen als boek maar nu ook als film een groot succes, en wat blijkt... , nu de film er is blijkt iedereen het toch wel leuk te vinden en komen mensen als jij erachter dat je geen freak hoeft te zijn om fantasy leuk te vinden of om ik noem maar iets van spelletjes te houden (en dan bedoel ik dingen als vampire of bordspellen) ofzo
Oud 13-08-2002, 22:07
Li
Li is offline
Citaat:
AtHell schreef:

toch fijn zown onderbouwde stelling.. niet gewoon roepen wat nare en fibonacci zeggen... top inbreng :]
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:10
Verwijderd
Citaat:
arrebar schreef:
laatst ging ik uit hele grote verveling, een artikel in een tijdschrift over de band autumn lezen, wat mij daar opviel is hoe nadrukkelijk die met fantasy bezig zijn, gvd die gasten zijn volwassen en dan gaan ze zich nog met sprookjes verhalen bezig houden, net als al die 13- 17 jarige mensen die dat zwaar geweldig vinden, toen ik 5 was vond ik sprookjes ook wel leuk hoor, maar 11 jaar later voel ik mezelf hier toch wel iets te oud voor, wtf is nou zo leuk aan dat fantasee gedoe
life is short, be child as long as ya can.....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:06
Rikku
Rikku is offline
ik hou zelf ook heel veel van fantasy en het is echt niet kinderachtig..

Fantasy boeken zijn niet sprookjes zoals doornroosje enzow gewoon verhalen over andere werelden met andere wezens enzow heel leuk om eens over te fantaseren dat dat zou kunnen bestaan!

Ik speel ook veel fantasy games en die zijn ook heelmaal niet kinderachtig..

en het is toch beter om te blijven fantaseren over dingen die niet waar zijn dan een beetje saai te leven met een 9 tot 5 baantje en kinderen en een huisje en een hond zonder ooit maar eens je in te leven in iemand die in een hele andere wereld woont ofzoiets het verruimt je horizon en geeft je inlevingsvermogen en een manier om dingen eens anders te bekijken! dat vind ik leuk aan fantasy verhalen en games etc..

k speel ook dungeons en dragons hehe
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:07
Verwijderd
-respect-
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:08
Verwijderd
Citaat:
vampfreak schreef:

life is short, be child as long as ya can.....
Jij blijft het ook nog wel een tijdje...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 08:25
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
acid-star schreef:
pardon?!? Waar bemoei je je mee als je het zelf niet eens leuk vind! Goede fantasy boeken zijn niet zomaar sprookjes, maar snel al ongeloofelijke diepzinnige en keiharde literatuur. Ik verslind zo een halve Bibliotheek per jaar en ik heb nog steeds vaak moeite met bepaalde fantasy auteurs.

Ik ken genoeg "volwassenen" die zich met fantasy bezighouden en ze zijn allemaal honderd keer leuker dan saaie grijze grote mensen, omdat ze tenminste nog kunnen fantaseren. En dat is iets om trots op te zijn.
ik snap niet hoe het kan boeien, al dat elvengedoe, kijk als je de lord of the rings leuk vind of harry kotser okee, maar je kan er gewoon mee overdrijven, door aleen nog maar met fantaseren bezig te zijn
Oud 14-08-2002, 08:34
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
Rikku schreef:

en het is toch beter om te blijven fantaseren over dingen die niet waar zijn dan een beetje saai te leven met een 9 tot 5 baantje en kinderen en een huisje en een hond zonder ooit maar eens je in te leven in iemand die in een hele andere wereld woont ofzoiets het verruimt je horizon en geeft je inlevingsvermogen en een manier om dingen eens anders te bekijken! dat vind ik leuk aan fantasy verhalen en games etc..

k speel ook dungeons en dragons hehe
er is meer dan aleen saai en fantasy
Oud 14-08-2002, 10:35
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Waar je je niet allemaal druk om kunt maken...
Oud 14-08-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
ja joh, zenuwcellen herstellen niet, wees er zuinig op.

en ik vind het zelf zeker wel wat hebben qua kleding, om al niet te spreken van de boeken.. om maar even een voorbeeld te noemen: tolkien is een fantasyschrijver, en zijn boeken zijn toch mooi verkozen tot wereldliteratuur. als alles aan fantasy zo stom en saai zou zijn als je iedereen nu meedeelt, dan zou dat nooit gebeurd zijn.

als jij iets niet leuk vindt, kijk dan een andere kant op. het zal namelijk nooit zo zijn dat alles om je heen precies naar je zin is.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:42
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
arrebar schreef:

ik snap niet hoe het kan boeien, al dat elvengedoe, kijk als je de lord of the rings leuk vind of harry kotser okee, maar je kan er gewoon mee overdrijven, door aleen nog maar met fantaseren bezig te zijn
ik lees net je info, tja misschien snappen andere mensen wel niet dat je gitaar spelen en muziek luisteren cool kan vinden. (besides ik hou wel van fantasy maar harry potter vind ik verschrikkelijk)

Het hele punt is gewoon sommige mensen vinden stephen king leuk andere daniele steel en andere houden van fantasy , sommige mensen houden van gitaar spelen en sommige mensen houden ervan op spelletjes te spelen.
Kwestie van smaak dacht ik zo.

Bovendien moet ik eerlijk zeggen dat ik echte fantasy fans eerst ook freaks vond tot ik lotr las. Probeer het een keer en het is gewoon geweldig hoe tolkien die hele wereld heeft bedacht met alle wezentjes die allemaal hun eigen gewoonten en een eigen taal hebben, echt geniaal. En toen werd ik dus door die vriend uitgenodigt voor een avondje rollplayen, ik dacht dat hij met een stel nerds debiel ging zitten doen maar het was allemaal hardstikke leuk en nix geen nerds gewoon met een biertje erbij en goede muziek aan nix geen urkeltypes
Oud 14-08-2002, 18:45
arrebar
arrebar is offline
tja maar als mensen elfs leren praten vind ik toch wel erg het te serieus nemen,
Oud 14-08-2002, 18:50
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
arrebar schreef:
tja maar als mensen elfs leren praten vind ik toch wel erg het te serieus nemen,
ik neem ook aan dat jij een aantal liedjes uit je hoofd op de gitaar weet te spelen
Oud 14-08-2002, 20:08
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ehm. Sorry, Ik ben ten eerste niet volwassen, ten tweede draag ik niet elke dag vleugels en ten derde weet ik heel goed het verschil tussen de realiteit en fantasy. Dankuwel.

(ik ben Lisa/acid star) (trouwens) (puh)
Oud 14-08-2002, 20:15
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Fantasy is toch voor gasten met roos, een bril en een tasmanian devil t-shirt?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Biertjehakken schreef:
nee, voor die mensen is macintosh gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Zucht.. . word even pissed over Fantasy anders. Kvind het wel relaxed om te lezen soms.. die plaatjes en schilderijen heersen helemaal. Maargoed, ik ga niet in elvenkleren rondhuppelen met een toverstaf, ik vind een plaatje van een draak nou eenmaal gewoon koeler dan een plaatje van een stoomtrein
ja, daar heb je een reden voor he.. een plaatje van een draak IS nou eenmaal koeler dan een plaatje van een stoomtrein
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:31
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:
Oud 14-08-2002, 20:34
Masked Mage
Masked Mage is offline
Oke, zal ik me er toch maar weer mee gaan bemoeien dan
(heb namelijk weer aanval bemerkt)

Laat personen zijn wie ze willen.
wie niet in de maatschap mee wil draaien moet die keuze ook kunnen hebben.
mijn leven is voor fantasy, realiteit is te verachterlijk.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten