![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Ik vond het met de ezel wel weer even leuk... Maar nu dat gezeur met Oscar, ik begrijp niet echt waar dat ineens vandaan komt en het is hoe dan ook te overdreven..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Natuurlijk is er een goede techniek voor nodig, maar er komt ook veel kracht en uithoudingsvermogen nodig
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vrolijk koppie wel, maar ook erg dun. ze verzwakte er erg door, Oscar is een veel betere kracht, sterker, niet geliefd maar wel hardwerkend. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
een meisje met donker haar dat heel veel met bibi op trok en ook vaak bij de andere dames (sophie ed.) zat. Ze deed behoorlijk weinig en dus is ze er ook wel terecht uit, vind ik. Ze moest het opnemen tegen matthijs. ik vind de vrouwen trouwens ook bijzonder weinig doen. En maar klagen en klagen: ondertussen doen de mannen idd het zware werk. Ik denk dat Bibi straks de nieuwe farmleidster is. Dat zal wat worden ![]()
||
Citaat:
Bibi was trouwens boos omdat d'r vriendinnetje genomineerd was, dus die ging ook maar een hele dag lang zonnen en werd vervolgens boos dat er wat van gezegd werd. Maar over Matthijs ben ik het met je eens. Wat een lulletje is dat. Grote bek, maar doet zelf helemaal niks. Donderdag ook weer: hij liep een beetje bij de jongens te vertellen hoe weinig de dames deden, maar zelf deed hij ook geen klap.
|
|