Advertentie | |
|
![]() |
|
Culturele diversiteit die verloren gaat. Maar het is vooral een kwestie dat je het niet voor elkaar krijgt. Als je nu al ziet dat elk land hun taal o zo belangrijk vindt dan gaan ze echt niet zomaar een andere taal aannemen hoor dat plaats moet maken voor hun taal.
![]()
|
Dat is wel heel erg saai.
Als je dan op vakantie bent en je nog steeds het gevoel hebt dat je in Amstelveen ofzo zit. Ik vind andere talen soms heel mooi. ![]() Bovendien is het wel heel erg onrealistisch. Dan zou je de hele wereld mee moeten laten werken en dat is niet zo makkelijk, heb ik gehoord.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wat hebben mensenlevens daarmee te maken? Gaan er echt zo veel mensen dood omdat ze binnen andere landen een andere taal spreken? Of nouja, misschien wel, met oorlogen enzo. Maar is dat genoeg om die hele ommegooi voor te doen?
Maar ik vind in elk geval wel dat het handig zou zijn als iedereen een gedeelde tweede taal had, mijn voorkeur gaat dan uit naar Engels omdat ik dat al spreek en heel veel mensen ook. Maar Spaans wordt ook veel gesproken. En Chinees maar dat zijn denk ik voornamelijk mensen die in China wonen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
omdat ik mijn emailadres zag, ging ik die veranderen in flauwekul. en toen zei 'ie opeens 'okee, we hebben je een email verzonden, daar moet je de link klikken en je kan weer verder' maar oeps he, die email bestaat niet. kan je dat even veranderen please ![]() ik kon trouwens ook geen uc maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 18:32 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 |