Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Dus die buikpijn komt bij mij wellicht niet door de samentrekkingen, maar door het (onbewust) opspannen van de spieren tijdens het hele gebeuren...
bij mij wel jah......dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook daardoor komt...

Citaat:

Alleen jammer nog dat ik er een kwartier over doe eer ik een beetje opgewarmd ben.... <sofie3 wenst dat ze een jongen was>
ja dat ken ik...
maar een jongen zijn? neuhhhh liever niet
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 13:08
sofie3
sofie3 is offline
Misschien heeft de manier waarop je het met jezelf doet er iets mee te maken? Ik draai gewoon heel snel circeltjes met mijn wijsvinger op mijn kittelaar, misschien is dat wel fout ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:30
carla-tje
carla-tje is offline
Op het randje fietsen? He, toffe naam! Goed gevonden... En vermits de anderen hier blijkbaar echt open kunnen praten, draag ik ook maar mijn steentje bij aan dit boeiende onderwerp.

Ik ken het fenomeen al wel langer, heb het al meerdere keren gebruikt als slaapmutsje, of gewoon om de verveling tegen te gaan (yep, kan gebeuren!). Je moet er wel genoeg tijd voor nemen, anders lukt het niet. Ben toch al gauw twintig minuten bezig met "dichterbij kruipen" en dan weer "af te zakken"

Ik moet wel zeggen dat vijf keer "naderen" volgens mij niet voldoende is. Het is inderdaad zo dat het na elk uitstel altijd moeilijker wordt om niet spontaan een orgasme te krijgen in de wachttijd tussen twee sessies door - vooral in het begin had ik daar net als sofie veel last van. Soms volstaat het niet je handen weg te trekken, maar moet je ook echt aan iets anders (onprettigs) denken, of het orgasme komt toch, zelfs zonder aanrakingen, en zeker als je al enkele keren tegen de grens bent geweest. Je moet dan de volgende keer de wachttijd tussen de sessies wat langer maken.

Als ik er nog eens echt tijd voor maak, dan ga ik voor minstens vijftien tot twintig toenaderingspogingen. Ik kan jullie verzekeren dat dit knap lastig is, aangezien je dus twintig keer (tegen de zin van je lichaam in!) moet stoppen met iets dat lekker aanvoelt. En je mag pas stoppen op het moment dat de orgasmekriebels beginnen, NIET er voor, want dan is er niks leuks aan. Maar de ontlading die volgt op het einde, als je je dan eindelijk kan laten gaan, is fenomenaal. Bij mij is het dus inderdaad zo dat hoe meer ik stop, hoe beter het orgasme is op het einde. Dat was toch een vraag van jullie he? Wel bij mij is het dus zo. Tijdens een normaal, snel orgasme bij m'n vriend of bij mezelf voelt het wel lekker, met tintelingen en samentrekkingen, maar het is niet te vergelijken bij het uitgestelde orgasme. Dat spettert echt in m'n kop, ik tril helemaal, en de samentrekkingen zijn heel heftig en lijken wel te blijven duren. Meer dan twintig heb ik nog nooit gedaan, op het einde van zo'n sessie ben ik echt wel bekaf en gebruik ik mijn allerlaatste krachten om alles af te ronden. Hihi

Wat ik ook wel eens heb gehad - en daar las ik nog niks over hier - is dat het mis *lijkt* te gaan. Best grappig is dat. Je krijgt dan het typische orgasme-kriebel-gevoel, er start 1 samentrekking, en ondertussen denk je: "oh shit, 't is afgelopen voor vandaag!". Door echter je op dat moment helemaal te ontspannen en snel aan iets anders te denken, kan je *alsnog* de rest van het hoogtepunt inhouden. Maar je kan het beter zo ver niet laten komen, want voor je 't weet hou je 't toch niet meer op, en is het inderdaad defintief uit met spelen.

Verder iemand nog tips misschien?
Oud 22-03-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
*verhaal*
kijk dát is dus de expert
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:36
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
<sofie3 wenst dat ze een jongen was>
Hmz, als ik zie dat mijn vriendin nadat ze eenmaal is klaargekomen gewoon door kan gaan en kan blijven klaarkomen... wel 10 keer achter elkaar ofzo, dan wordt IK toch wel jaloers hoor...
Oud 22-03-2002, 16:09
carla-tje
carla-tje is offline
Oh mijn god neen, ik ben absoluut geen autoriteit Alicia... in tegendeel, ik weet zelfs niet of mijn lichaam wel normaal reageert... vandaar dat ik dit heb gepost, een beetje uit nieuwsgierigheid hoe de anderen het fietsen ervaren

En wat betreft het bericht van 10 keer na elkaar: dat lukt mij niet hoor. Na 1 keertje ben ik uitgeteld en moet mijn vriend me met rust laten voor een bepaalde tijd. Vandaar misschien dat het mezelf pesten zo leuk is: dan heb je aan 1 keer meer fun
Oud 22-03-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Oh mijn god neen, ik ben absoluut geen autoriteit Alicia... in tegendeel, ik weet zelfs niet of mijn lichaam wel normaal reageert... vandaar dat ik dit heb gepost, een beetje uit nieuwsgierigheid hoe de anderen het fietsen ervaren

En wat betreft het bericht van 10 keer na elkaar: dat lukt mij niet hoor. Na 1 keertje ben ik uitgeteld en moet mijn vriend me met rust laten voor een bepaalde tijd. Vandaar misschien dat het mezelf pesten zo leuk is: dan heb je aan 1 keer meer fun

sofie3 noemde mij eerst de expert....toen las ik dat berichtje van jou en d8 ik: neeheej...dát is de expert!

maarruh....tuurlijk reageert jouw lichaam wel normaal joh.......volgens mij zijn er alleen veel meiden jaloers op jou als ze dat lezen (like me)
naja en of 10x achter elkaar mij zou lukken.....kweeniej....k heb nog geen ervaring met jongens op dat gebied. Maar zoals het nu lijkt, denk ik niet dat ik vaker achter elkaar kan komen

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:35
carla-tje
carla-tje is offline
Hey Alicia! Tot hoever ben je bij het "fietsen" al geraakt? Vijf keer, zoals sofie? Dat is bij mij niet genoeg voor een mega-hoogtepunt, daarvoor moet ik echt veel langer doorgaan... Ik denk dat niemand het in z'n hoofd haalt om zo lang zichzelf te pesten, gewoon omdat het een rotgevoel is als je moet stoppen net op het moment je er bijna bent, maar wie zich over deze grens heenzet, krijgt een mooie beloning

Ik heb het nog nooit getimed, maar ik denk dat ik eens ik 1 keer bij de top ben geweest, er heel snel terug geraak. Zeg maar 30 seconden stimuleren tot het orgasme nadert, 30 seconden afkoelen, en zo dus 20 keer verder. Is dit bij jullie ook zo? Ik ging vroeger ook nooit verder dan drie keer ofzo, tot ik eens het idee kreeg om het langer vol te houden. Nou, dat heb ik geweten toen... ik ben heus niet verlegen om een experimentje alleen of met m'n vriend, maar tegen het "fietsen" kan niks of niemand op... nu ja, ik denk dat jullie al wel een mooi voorproefje hebben gekregen Nu nog wat langer volhouden
Oud 22-03-2002, 17:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Euh, nee
...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Hey Alicia! Tot hoever ben je bij het "fietsen" al geraakt? Vijf keer, zoals sofie? Dat is bij mij niet genoeg voor een mega-hoogtepunt, daarvoor moet ik echt veel langer doorgaan... Ik denk dat niemand het in z'n hoofd haalt om zo lang zichzelf te pesten, gewoon omdat het een rotgevoel is als je moet stoppen net op het moment je er bijna bent, maar wie zich over deze grens heenzet, krijgt een mooie beloning

Ik heb het nog nooit getimed, maar ik denk dat ik eens ik 1 keer bij de top ben geweest, er heel snel terug geraak. Zeg maar 30 seconden stimuleren tot het orgasme nadert, 30 seconden afkoelen, en zo dus 20 keer verder. Is dit bij jullie ook zo? Ik ging vroeger ook nooit verder dan drie keer ofzo, tot ik eens het idee kreeg om het langer vol te houden. Nou, dat heb ik geweten toen... ik ben heus niet verlegen om een experimentje alleen of met m'n vriend, maar tegen het "fietsen" kan niks of niemand op... nu ja, ik denk dat jullie al wel een mooi voorproefje hebben gekregen Nu nog wat langer volhouden
ja ook zo'n 5 keer dus...
maar inderdaad, wat jij zegt....
ik heb dan gewoon veel te veel zin om door te gaan!
Maar wat je vertelt klinkt zeker weten als de moeite waard.......dusseh......als ik me eens verveel ghehe als het binnenkort nog eens gebeurd post ik het ook wel ff hierzo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 22:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik ken het ook ja, kan zo ook wel een hele tijd doorgaan. Bij jongens is het volgens mij wat makkelijker te timen. Bij een meisje zou ik het veel moeilijker vinden als bij mezelf.
Oud 24-03-2002, 10:48
Zorkman
Zorkman is offline
ikzelf nog nooit voorgehad
mijn vriendin wel al eens bij het vingeren, maar dan was da wel niet door uitstellen, maar..kweeniejuist hoe da'k het dee (spijtig genoeg ), maar ze bleef zo een 20-30-tal sec zo op't randje hangen..zo...'t begin gevoel van een orgasme, nie zozeer de echte "ontlading", maar eerder de laatste "oplading"
nuja, kannet nie uitleggen (sto per dan mee :-))
vroeg mij gewoon af ofda da dan ook zozeer iets was
Oud 24-03-2002, 14:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Zorkman schreef:
ikzelf nog nooit voorgehad
mijn vriendin wel al eens bij het vingeren, maar dan was da wel niet door uitstellen, maar..kweeniejuist hoe da'k het dee (spijtig genoeg ), maar ze bleef zo een 20-30-tal sec zo op't randje hangen..zo...'t begin gevoel van een orgasme, nie zozeer de echte "ontlading", maar eerder de laatste "oplading"
nuja, kannet nie uitleggen (sto per dan mee :-))
vroeg mij gewoon af ofda da dan ook zozeer iets was
Jij=vaag.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 15:11
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Hmz, als ik zie dat mijn vriendin nadat ze eenmaal is klaargekomen gewoon door kan gaan en kan blijven klaarkomen... wel 10 keer achter elkaar ofzo, dan wordt IK toch wel jaloers hoor...

blaat, iz zwaar jaloers op jou vriendin
Oud 25-03-2002, 07:10
sofie3
sofie3 is offline
Was dit weekend bij m'n vriend, 'k ga het vanavond dus maar eens uittesten... of is iemand anders me al voorgeweest?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:34
carla-tje
carla-tje is offline
He Sofie, grappig! Mijn vriend zag ik dit weekend namelijk net *niet*, dus ik had zelf alle tijd van de wereld voor een experimentje...

Alhoewel ik er eerst totaal geen zin in had (omdat ik net menstrueerde dit weekend), heb ik het toch gedaan. Was gewoon nieuwsgierig of het me nog ging lukken denk ik...

Ik heb het twee keer getest: een keertje op vrijdag en een keertje gisteren. De eerste keer heb ik me laten leiden door mijn eigen lichaam. Zoals Alicia al aangaf, is het rond de vijfde keer stoppen erg lastig om je nog in te houden. Had er op dat moment zelf geen zin meer in om verder te experimenteren, en heb me na de vijfde stop over de rand gegooid. Een zalig hoogtepunt, dat wel, maar niks in vergelijking met wat ik vroeger voelde. Positief was wel dat mijn buikpijn zo goed als weg was.

Twee dagen later heb ik het nog eens met volle moed geprobeerd, en na een halfuurtje maximale concentratie zat ik op 20 stopbeurten. Het is en het blijft vreselijk moeilijk jezelf in te houden, maar de 'beloning' op het einde is niks in vergelijking met vijf keer stoppen. Jezusmariajozef! M'n spieren gingen als een razende tekeer, ik geloof dat ik wel tien seconden lang heb liggen rillen. En er is me zelfs een kleine oerkreet (nu ja, meer een grom) ontsnapt het moment supreme... Dat heb ik normaal nooit!

Nu ja, goed, ik kruip weer onder m'n steen... ben normaal geen flapuit, en zeker niet op seksgebied. Ik heb m'n zegje gehad, de rest is aan jullie. Laat maar horen of het jullie ook lukt en tot ooit!
Oud 25-03-2002, 17:41
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:

Twee dagen later heb ik het nog eens met volle moed geprobeerd, en na een halfuurtje maximale concentratie zat ik op 20 stopbeurten. Het is en het blijft vreselijk moeilijk jezelf in te houden, maar de 'beloning' op het einde is niks in vergelijking met vijf keer stoppen.
Citaat:

Jezusmariajozef!

Citaat:

M'n spieren gingen als een razende tekeer, ik geloof dat ik wel tien seconden lang heb liggen rillen. En er is me zelfs een kleine oerkreet (nu ja, meer een grom) ontsnapt het moment supreme... Dat heb ik normaal nooit!

Nu ja, goed, ik kruip weer onder m'n steen... ben normaal geen flapuit, en zeker niet op seksgebied. Ik heb m'n zegje gehad, de rest is aan jullie. Laat maar horen of het jullie ook lukt en tot ooit!
okee, dus tis zo'n 20 keer stoppen?? Naja, dat moet ik toch ook kunnen!!
Ga ik zeker eens proberen want het klinkt echt ehh goddelijk zeg maar.....wowie...

naja, als het binnen nu en 2 weken nog eens gelukt is dan horen jullie het wel
Suc6 aan Sofie
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:05
Verwijderd
Hmz met drie keer geef ik de moed wel op, hoor Ik vinnut echt een kutgevoel om vlak ervoor te stoppen, hoewel het resultaat errug leuk kan zijn ja
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:33
lyndsay
lyndsay is offline
ik wist wel dat t bestond, maar niet dat dta zo heette.. wel grappig
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:29
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hmz met drie keer geef ik de moed wel op, hoor Ik vinnut echt een kutgevoel om vlak ervoor te stoppen, hoewel het resultaat errug leuk kan zijn ja

Mag ik dit aan de redactie van het forum als "understatement of the year" laten voordragen?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:22
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Euh, nee
Oud 26-03-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Mag ik dit aan de redactie van het forum als "understatement of the year" laten voordragen?

That's me, understatement girl
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 17:20
carla-tje
carla-tje is offline
Jammer dat je't al na drie keer opgaf...
Oud 26-03-2002, 18:33
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
inderdaad, ik kan echt blijven komen! Wel 15 à 20 keer na elkaar!! Wat is het fijn om een meisje te zijn (sometimes...)
Oud 27-03-2002, 09:00
sofie3
sofie3 is offline
Toch vreemd hoor Iris... een maand geleden verklaarde je nog dat 5 bij jou het allermaximum was...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Jammer dat je't al na drie keer opgaf...
Wie, ik?

Hehe, iets te vaak gehad dat je zeg maar net wel klaarkomt, alleen dan is de lol eraf -_o

Enneh... op bepaalde manieren kannik wel iets van 10 x achter elkaar klaarkomen, daz inderdaad cool, meisje zijn

Nu nog uitvogelen hoe dat werkt met een jongen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:56
carla-tje
carla-tje is offline
10x achter elkaar? Nou Morgan, dan mag jij me eens uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt! Kan ik hier misschien ook nog iets leren
Oud 27-03-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
10x achter elkaar? Nou Morgan, dan mag jij me eens uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt! Kan ik hier misschien ook nog iets leren
ja Morgan, leg eens uit?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 18:30
Verwijderd
Uh...

*zegt een woord*

douchekop
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 22:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Uh...

*zegt een woord*

douchekop

*MENTAL PICTURE*

Rrrrrrrrrrow Morgan . Kspreek je op msn wel .
Oud 28-03-2002, 07:54
carla-tje
carla-tje is offline
Nou, dat moet je dan toch n's even uitleggen... hoe werkt dat dan precies? Want als ik de douchekop gewoon naar 'die' plek richt, gebeurt er gewoon NIETS! (buiten wat gekietel van de straal)
Oud 28-03-2002, 12:36
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Nou, dat moet je dan toch n's even uitleggen... hoe werkt dat dan precies? Want als ik de douchekop gewoon naar 'die' plek richt, gebeurt er gewoon NIETS! (buiten wat gekietel van de straal)
ja precies...
bij mij gebeurt er ook nix!!!!!
Óf ik voel er idd alleen maar een beetje gekietel van, óf het doet gewoon pijn....
Ik vind het eerder "eng" om te doen ofzow, kweenie. (maarjah ik ben ook nogal vaag, duzz )
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 16:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ok, ik ben geen meisje, maar van wat ik ervan heb begrepen moet je niet de straal erop richten, maar gewoon de douchekop er tegenaan duwen...
Oud 28-03-2002, 16:30
Verwijderd
Hehe, kan allebei... Beetje creatief zijn, dames
En nie meteen weghalen... Lol komt vanzelf

Hoe leg je dat uit... sjah, je moet niet zo gevoelig zijn dat je al niet tegen aanraking kunt, want dan zal het idd geen fijn gevoel zijn

Voordeel van de douchekop is dattie constant hetzelfde ritme heeft.

Zoooo, en nu heb ik al weer genoeg hierop gezegd.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Hehe, kan allebei... Beetje creatief zijn, dames
En nie meteen weghalen... Lol komt vanzelf

Zoooo, en nu heb ik al weer genoeg hierop gezegd.

ghehehe jij vertelt het echt geinig met je
Naja, k zal het eens proberen dan. Maar k heb ergens zo'n vermoeden dat ik er té gevoelig voor ben
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:48
sofie3
sofie3 is offline
Eindelijk... eindelijk heb ik de tijd én het geduld gevonden om wat langer dan voorheen op het randje te fietsen.

Nou ja, wat zal ik zeggen.... Het was... euhmmmm... cool! Neen, da's niet het juiste woord... het was... euhmmm.... ongelofelijk formi-dastisch

Heb het precies zo aangepakt als carla beschreef. Boekje bij de hand genomen ("Zout op m'n huid" blijft mijn topper), en kwartiertje over de eerste aanloop gedaan. Daarna exact twintig keer naar het randje toe gewerkt. De ene keer valt het beter mee dan de andere, maar het blijft opletten dat je ten eerste GOED tegen de rand aankomt, en ten tweede er VER genoeg vanaf blijft Ik denk dat de instelling "als ik nu nog een seconde doorga, komt het orgasme" goed is. Net het gevoel dat alles begint te kriebelen zeg maar. Daarna handen wegtrekken. Mijn truuk was dan van even door te gaan met lezen in het boek, en een minuut nadien weer verder te gaan met stimulatie. En zo twintig keer na elkaar. Ben in totaal dus wel meer dan een half uur bezig geweest, maar dat komt omdat ik een trage starter ben. De meesten zullen het wel sneller kunnen denk ik.

Daarna boek weggelegd en... euh... full speed ahead! En dan komt de beloning... het was echt WOW... het is natuurlijk net hetzelfde als een echt orgasme, maar het lijkt of alles zich in slow motion afspeelt. Eerst kriebelingen in je buik, die altijd erger worden, daarna die bekende "gush" naar je kop en je tenen (maar 10x zo sterk!), en dan de ontlading in samentrekkingen die niet lijken te eindigen. Zonder twijfel HET beste gevoel OOIT (en ik heb heel wat ervaring met mijn gezegende leeftijd) Het is iets te veel 'werk' om het elke keer op deze manier te doen (helaas), maar herhaling staat zeker op het programma!

Wel gek dat er zo weinig anderen aan het experimenteren geslagen zijn vind ik... bij het volgende familiefeest vlieg ik m'n nichtje alvast om de hals
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:17
Verwijderd
Heh heh heh, bedankt voor de uitgebreide uitleg

Man, na een kwartier ben ik al geirriteerd... Hoe doe je dat?!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:25
sofie3
sofie3 is offline
Ik zorg er meestal voor dat ik vochtig genoeg ben. Ofwel met 'eigen productie' ofwel met wat speeksel (vooral naar het einde toe). Het is niet zo dat je echt een half uur moet zitten zwoegen, want dan raakt alles inderdaad geirriteerd. Als je een paar keer dicht bij het orgasme bent geweest, heb je de volgende keren maar enkele seconden stimulatie meer nodig om er terug bij te geraken. Je moet het denk ik ook wel niet als een 'opdracht' aanzien, je moet ook zelf er zin in hebben en opgewonden zijn. Anders wordt het lastig denk ik.

Hoeveel keer raak jij in een kwartier tegen het orgasme aan?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:39
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik zorg er meestal voor dat ik vochtig genoeg ben. Ofwel met 'eigen productie' ofwel met wat speeksel (vooral naar het einde toe). Het is niet zo dat je echt een half uur moet zitten zwoegen, want dan raakt alles inderdaad geirriteerd. Als je een paar keer dicht bij het orgasme bent geweest, heb je de volgende keren maar enkele seconden stimulatie meer nodig om er terug bij te geraken. Je moet het denk ik ook wel niet als een 'opdracht' aanzien, je moet ook zelf er zin in hebben en opgewonden zijn. Anders wordt het lastig denk ik.

Hoeveel keer raak jij in een kwartier tegen het orgasme aan?
*zie boven* Eerste keer duurt ut langst, daarna kan steeds sneller Uh... weet eigenlijk niet hoe lang het de eerste keer duurt... tien minuten?...

Maar misschien moet ik ook es van techniek veranderen, anders hebben jongens idd niet vaak succes... -_o
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
*MENTAL PICTURE*

Rrrrrrrrrrow Morgan . Kspreek je op msn wel .

Nou dankjewel joh
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:43
sofie3
sofie3 is offline
Je zegt hierboven dat je 't met drie keer al opgeeft... maar wel 10x achter elkaar kan komen met douchestraal...

Dat zijn 2 verschillende dingen he... tegen het randje fietsen wil zeggen: net NIET klaarkomen. Als je dat gevoel alleen kan bereiken door de douchekop, dan kan ik me inbeelden dat je geen half uur in bad wil gaan zitten... kan je 't dan gewoon met je vingers niet?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Je zegt hierboven dat je 't met drie keer al opgeeft... maar wel 10x achter elkaar kan komen met douchestraal...

Uhmz... dat is dus met drie keer net-niet komen geef ik het op. Met gewoon-wel-komen kan ik langer doorgaan

Dat zijn 2 verschillende dingen he... tegen het randje fietsen wil zeggen: net NIET klaarkomen. Als je dat gevoel alleen kan bereiken door de douchekop, dan kan ik me inbeelden dat je geen half uur in bad wil gaan zitten... kan je 't dan gewoon met je vingers niet?
Dat is me nog nooit gelukt... Heb ook niet bijzonder vaak geprobeerd, vonnut zo leuker
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:52
Alpaca
Alpaca is offline
Gisteren heb ik mijzelf een beetje klaargemaakt voor mijn vriend. Ik zat een beetje te prutsen totaan het tintel-gevoel en dan ben ik gestop. In bed is mijn vriend verder gegaan. Ik heb mijn best gedaan om niet klaar te komen. Eigenlijk is dat niet moeilijk, gewoon zorgen dat je niet samentrekt. Je moet je dus enorm ontspannen en dan genieten... Het was echt zalig. En na een tijdje kwam er een spontaan en lang en ontspannen orgasme. Zeker voor herhaling vatbaar!
Oud 02-04-2002, 15:47
carla-tje
carla-tje is offline
Alpaca, volgende keer moet je maar eens bij jezelf proberen nog vaker naar het hoogtepunt toe te werken, als je rustig de tijd hebt. Je zal zien dat 1 keer stoppen zalig is, maar hoe meer je stopt, hoe beter het wordt...

Ik heb nog een vraagje aan Morgan, die dus blijkbaar nauwelijks 3x kan stoppen tegen het orgasme, maar wel 10 orgasmes na elkaar kan krijgen... <jaloerse blik> hoe flik je dat meid? Lig je 10 minuten onder die straal, komt het eerste orgasme, blijf je de straal richten, en komen ze dan allemaal de ene na de andere, zonder onderbreking? Of zie ik dat fout?
Oud 02-04-2002, 15:51
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Alpaca, volgende keer moet je maar eens bij jezelf proberen nog vaker naar het hoogtepunt toe te werken, als je rustig de tijd hebt. Je zal zien dat 1 keer stoppen zalig is, maar hoe meer je stopt, hoe beter het wordt...

Ik heb nog een vraagje aan Morgan, die dus blijkbaar nauwelijks 3x kan stoppen tegen het orgasme, maar wel 10 orgasmes na elkaar kan krijgen... <jaloerse blik> hoe flik je dat meid? Lig je 10 minuten onder die straal, komt het eerste orgasme, blijf je de straal richten, en komen ze dan allemaal de ene na de andere, zonder onderbreking? Of zie ik dat fout?
Nu was daar geen tijd voor, om dat vaker te doen .

Ik heb ook geen problemen met 10 keer na mekaar klaarkomen. Je moet gewoon niet volledig klaarkomen. Ik trek dan helemaal bijeen. Dan stop ik heel even. En een paar sec later begin ik weer en volgt het orgasme weer bijna direct. En dan weer op naar het volgende...
Ik moet wel zeggen dat ik dat nog amper doe, nu ik een vaste vriend heb. Ik vind het veel leuker dat hij mij doet klaarkomen. Da's toch een ander gevoel en veel leuker, vind ik.

Oud 02-04-2002, 16:17
carla-tje
carla-tje is offline
Alpaca, als ik het zo hoor dan kom je eigenlijk geen 10x klaar, maar heb je wel het lekkere kriebelende gevoel, zonder de samentrekkingen? Da's volgens mij net hetzelfde als op het randje fietsen... of heb je echt de orgasmekriebels en de hevige samentrekkingen, en probeer je met man en macht die samentrekkingen in te houden? Hmmm... ik snap het blijkbaar nog niet helemaal...? Hoe zit het precies in elkaar?
Oud 02-04-2002, 16:21
Alpaca
Alpaca is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Alpaca, als ik het zo hoor dan kom je eigenlijk geen 10x klaar, maar heb je wel het lekkere kriebelende gevoel, zonder de samentrekkingen? Da's volgens mij net hetzelfde als op het randje fietsen... of heb je echt de orgasmekriebels en de hevige samentrekkingen, en probeer je met man en macht die samentrekkingen in te houden? Hmmm... ik snap het blijkbaar nog niet helemaal...? Hoe zit het precies in elkaar?
Dat van die 10 keer is denk ik echt wel klaarkomen hoor! Je doet jezelf gewoon klaarkomen met het wrijven . En dan wacht je héél even en begin je gewoon opnieuw. Ik krijg dan bijna direct weer een orgasme.
Het grote verschil met anders, is dat het heel krachtige, maar korte orgasmes zijn.

Oud 02-04-2002, 16:22
Alpaca
Alpaca is offline
Je moet gewoon zorgen dat je bij dat klaarkomen niet te ver gaat. Net klaarkomen en dan stoppen met wrijven.
Oud 02-04-2002, 16:29
carla-tje
carla-tje is offline
Maar je hebt dan wel de normale samentrekkingen die je altijd tijdens een orgasme voelt? Als ik het goed snap moet je dus net tot op het hoogtepunt gaan, en dan stoppen en jezelf er in laten glijden? Maar verder niets tegenhouden ofzo?

Als ik het 2x na elkaar wil doen, nou, dat lukt gewoon niet (pijnlijk, geirriteerd; gewoon geen zin). Ik moet altijd even wachten eer ik weer kan, maar ik ben dan ook echt volledig tot het einde doorgegaan met stimulatie.

Maar het verschil zit hem dus blijkbaar in de intensiteit... als ik 20x net op het randje stop zonder samentrekkingen te hebben, dan is de 'explosie' achteraf wel echt ENORM... samentrekkingen duren dan wel een volle 10 seconden denk ik... mega!
Oud 02-04-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:

Uhmz nee, wel met tussenpozen, want meteen na het klaarkomen is het wel errug gevoelig... Maar dat hoeft geen lange tussenpoos te zijn

Achter elkaar moet denk ik ook wel lukken, zoals Alpaca zei, maar dat heb ik nog niet echt geprobeerd...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten