Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het duo amoroso koller nou niet bepaald beter dan tomasson van hooijdonk
en op het middenveld hebben we 2 betere spelers ono en bosvelt buitenspelers hebben hun rosicky en nog zo iemand maar wie zegt er dat die beter zijn dan van persie en kalou ? dus mijn voorspelling 3-1
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het zijn inderdaad 2 goede spitsen, maar Pierre en Thomasson lijken me een stuk beter. nog 1 dag, 2 uur, 44 minuten en 30 seconden... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en feyenoord......ja geloof ik goed....... |
![]() |
|
Ja jongens gefeliciteerd! Al vind ik nog steeds dat PSV daar had moeten staan
![]() Ik vond Dortmund tegenvallen, ik heb alleen het laatste half uur ofzo gezien, de 3-2 was net gevallen, maar ze konden me geen moment overtuigen. Geen mooie acties, geen mooi combinatievoetbal, er kwam weinig uit. Maar het blijven Duitsers, dus het was wel heel spannend. Feyenoord Klasse!!!! |
![]() |
||
Citaat:
Een echte Feyenoordfan en LPF-stemmer kwam hem tegen en vroeg om een foto met die pet op...hij deed het nog ook, hoewel Pim zelf een echte Spartaan was...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weet iemand wie de finale van Write Now gewonnen heeft? sojamelk | 12 | 29-06-2009 09:12 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson #3 DE FINALE! Dobomobo | 163 | 02-12-2005 09:51 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler DE FINALE! I <3 cock | 96 | 19-07-2004 22:44 | |
Muziek |
Playroll in de finale Rebirth Of Cool | 288 | 21-04-2003 18:23 | |
Muziek |
bandstoernooi 6e ronde: de finale.... Radiohead vs. The Smashing Pumpkins! Verwijderd | 88 | 16-04-2003 18:44 |