Advertentie | |
|
![]() |
|
Antwoorden online op http://www.eindexamen.nu
Kheb rond de 15 ft, als 't al niet meer is ![]() |
![]() |
|
Frans was moeilijk!!! en idd, die gatentekst was echt klote.. Snapte echt niet waar die over ging.. Gelukkig ben ik niet de enige.. dat geeft weer een beetje troost..
Maar iig, hij was te lang.. heb em af moeten raffelen.. Vind t wel jammer, normaal gaat Frans wel goed.. Maar helaas... |
![]() |
|
http://www.havovwo.nl Kun je je cijfer bereken
|
![]() |
|
![]() |
punten kun je o.a berekenen via www.examenhulp.nl
Heb ik net ook gedaan en ik ben superblij!!!!! Had echt verwacht dat ik het slecht gemaakt heb, maar viel dus ontzettend mee!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik had echt geen idee hoe ik het gedaan had... ik merkte dat op het eind mijn concentratie behoorlijk weg viel, waardoor ik het naar mijn gevoel ineens minder deed... bleek ook bij nakijken (had alles dubbel opgeschreven), in het laatste half uur de meeste fouten...
had trouwens 33 van de 47 punten... ik ben tevreden hoor... zeker als je nagaat dat ik hiervoor niets had voorbereid (behalve 1 proefexamen gemaakt...) |
![]() |
|
K heb t ook nagekeken en kwam op 25 punten uit. Dat is dus tussen de 4.8 en de 5.4 en ik heb een 5.1 nodig om voldoende te staan... Dat wordt dus toch nog effe hopen (maar ja een onvoldoende is ook niet zo heel erg, als de rest maar wel goed gaat...)
|
![]() |
ik heb het trouwens wel superstreng nagekeken... alles wat maar een béétje niet klopt fout gerekend... ik had wel zelf een paar keer van "dat zou je eventueel ook goed kunnen rekenen"... maar heb het zo streng mogelijk gedaan, en weet dus dat ik MINIMAAL 33 punten heb...
1 ding is zeker... NOOIT MEER FRANS!!!!!! (want zelfs als ik op andere vakken nog zak heb ik Frans iig afgesloten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Frans was flink naar....ik moet een 4.8 halen en betwijfel of ik dat heb
![]() Ik heb niet nagekeken, want dat vind ik eng, ik hoor het over 4 weken wel.... de andere 4 uit me klas klaagden er ook over dat ie moeilijk was ...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Slecht slecht slecht
Het was te moeilijk en te lang... Maar ik kan het niet nakijken omdat ik al die meerkeuzevragen niet heb overgeschreven en dus niet meer uit mijn hoofd weet..
|
![]() |
dacht ik dacht ik hem vet goed had, heb ik maar 31 punten (maximaal 6,5). maar weet je wat een oetjes dat zijn. zeggen ze bij vraag 27 dat je twee redenen moet geven waarom die babys in die creche cyberbebes zijn, geven ze twee redenen die precies het zelfde zijn!
Maximumscore 2 27 • hun doen en laten op de crèche is via internet te volgen (door hun ouders) 1 • ze maken gebruik van de computer / internet / multimedia 1 wat vind je hier nou van... |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Frans Dvine | 3 | 26-05-2008 15:01 | |
VMBO |
Frans bagel | 4 | 30-05-2006 21:47 | |