Advertentie | |
|
![]() |
|
Beste allemaal,
Hebben jullie hem al binnen? De nieuwe cd van Franz Ferdinand. De single heet "Take me Out" en het is een mengeling van The Strokes, Britpop, Vleugje Rock/Pop. Het klinkt heel lekker in het gehoor. Prima plaat met veel toekomst perspectieven. Afkomstig uit de Schotse hooglanden, wil echter niet zeggen dat het ingetogen muziek is. Zeer knallend en fris. Geen rauwe muziek, heel gerefanieerd. Meer informatie op: http://www.franzferdinand.co.uk/ ![]() ![]()
||
Citaat:
die moeten ook zulke fratsen uithalen.
||
Citaat:
||
Citaat:
mmm ik wist niet dat ie een hit had. Leek me gewoon leuk om te kijken. Zo populair dus.
|
Ik heb ze vanavond gezien in Ekko en het optreden was in één woord geweldig! echt super, lekker opzwepend, stevig, lekkere stemmen, goeie sfeer en de zaal was stampvol.
![]()
||
Citaat:
![]() Oh ja, het deed me trouwens erg denken aan een ritje in een achtbaan, maar dan 5 kwartier lang ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vond het erg leuk en ik ben het met antispleen eens, het was lekker vrolijk en afwisselend, ze speelden erg goed. ik heb de bassist en de gitarist nog gesproken en het waren ook nog eens aardige jongens. ik vind het een gezellige hype ![]() |
![]() |
|
jahoorja ik vind ze goehoed!
op zich ben ik niet altijd zo van de gestyleerde kunstacademieeske bandjes maar ze hebben toch iets grappigs en ook iets van zelfspot, en ja, jahoorja, ik vind ze goehoed!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Franz Ferdinand in Tivoli! Verwijderd | 57 | 28-06-2006 19:03 | |
Muziek |
Franz Ferdinand Maurice | 75 | 28-10-2005 09:16 | |
Muziek |
15 nov: Franz Ferdinand Verwijderd | 131 | 17-11-2004 15:26 | |
Muziek |
Bas-tablatuur: Take me out - Franz Ferdinand Der_Raucher | 3 | 12-04-2004 16:37 | |
Muziek |
Onlangs aangeschafte artikelen op muziek gebied. DEADLOCKED | 251 | 12-03-2004 21:09 | |
Muziek |
Franz Ferdinand Poor Leno | 2 | 23-02-2004 19:23 |