Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n dromen zijn meestal een heel logisch verhaal, maar nu was het een beetje een warboel. Ik droomde dat ik twee katten had die af en toe verdween. Telkens als ze weer weg waren dacht ik even dat ze dood waren gegaan, maar dan herinnerde ik me weer dat ze gewoon in meerdere realiteiten leefden en zodoende van huis naar huis gingen. Toen was ik opeens in een grote flat en ik moest heel snel van boven naar beneden vluchten langs allemaal kamers. Het was een beetje een Cube-idee, in elke kamer kon een eng beest of een valstrik zitten. Het lukte me om beneden te komen en ik dacht 'nou, joh, zo erg was dat niet', maar toen zag ik plots een dwarsdoorsnede van het huis en daar bleek dat ik zo'n beetje de enige route had genomen die niet op mijn dood zou uitkomen. De kamer waar ik 't laatst was - een doodgewoon washok - was pal naast een heel grote kelder met een reusachtig beest dat nog wel 't meest weghad van dit monsterlijke gevaarte. Daar kreeg ik dorst van, dus ik ging naar huis en dronk daar duizend liter water, maar ik werd er niet minder dorstig van. Omdat het een droom was, durrrr. Toen werd ik wakker en ging ik for realz water drinken.
Gisteren droomde ik dat de apocalyps was gekomen en dat ik een beetje rondliep tussen de flatgebouwen terwijl er overal rook en instortende flats en schreeuwende mensen waren. Ik wist niet wat er aan de hand was en ik raakte best nieuwsgierig, dus ik ging naar huis om 't op te kunnen zoeken op het internet. Toen ik bijna thuis was rende er opeens een kleine dikke man van ongeveer 10 centimeter hoog langs mijn voeten. Hij zei 'hahahaha je bent aan het dromen en straks word je wakker'. Toen werd ik inderdaad wakker. Dat vond ik heel vervelend, want ik wilde best graag weten op wat voor manier de wereld tot een einde was gekomen. Stomme kutman. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |