Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2006, 17:29
Verwijderd
Heel raar, maar ik ben het vergeten.
Advertentie
Oud 29-01-2006, 17:37
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Mushu schreef op 29-01-2006 @ 18:29 :
Heel raar, maar ik ben het vergeten.
Oud 29-01-2006, 17:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Femic schreef op 29-01-2006 @ 18:26 :
Nee, ik bedoel dat het helaas geen waarheid was, het moest namelijk zijn: dat m'n enkel helemaal niet meer pijn deed! Maar dat doet ie dus wel
Ah oke. vervelend
Oud 30-01-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 28-01-2006 @ 17:43 :
Iemand die heel vaak in de mediatheek is? Die ook betaald word om daar te zijn?
Forumfreakie is ook een tijd betaald om in de mediatheek te zijn.
Maar die komt niet uit Zuid-Afrika. Gelukkig, ik schrok al...

Ontopic: mijn droom is mij ontschoten.

Laatst gewijzigd op 30-01-2006 om 18:54.
Oud 30-01-2006, 18:52
catootje
catootje is offline
Jongen uit mijn klas, heel vaag
Oud 30-01-2006, 18:59
Verwijderd
Hum, het ging over een winkel waar ze plastic bodyparts verkochten, en ik ging er naartoe om -jawel- een mannelijk geslachtsdeel te kopen. Verder werden daar voodoopraktijken ten uitvoer gebracht (dmv roze barbies) en bovendien veranderde de koopwaar in zwermen ongedierte als je ze vastpakte. Vervolgens werd ik achternagezeten door een of andere heks (die van de winkel ja), en moest ik weer eens rennen voor mn leven. En tot slot ondervroeg ik een oudere vrouw over een moord waar zij van verdacht werd, maar verleidde ze mij en we begonnen een seksrelatie, hoewel achteraf bleek dat ze mij alleen gebruikte om onder dat onderzoek uit te komen.

I have a sick, sick mind.
Oud 30-01-2006, 19:04
Tink*
Tink* is offline
Ja, nu weet ik mijn droom niet meer.

Edit; er schiet me iets te binnen. Mijn broertje had een krantenwijk met een klasgenoot van mij, en ik moest die overnemen. En een leraar die kanker heeft was doodgegaan en stonden we op de rand van een fontein. En toen zeiden ze dat hij de fontein was en de bron van alle kennis etc. Vaag.
Oud 04-02-2006, 20:29
Verwijderd
Is het trouwens raar als je je dromen vergeet?
Oud 04-02-2006, 20:38
Verwijderd
Ik droomde dat Tom Cruise langskwam op mijn werk, en dat ie een leren jas droeg. Ik liep hem voorbij en siste "kadaverjas" is zijn oor, waarom Tom erg beledigd was. Ik verbaasd; wist niet dat Tom Cruise nederlands verstond En toen gingen we levend airhockey doen op bureaustoelen
Oud 04-02-2006, 20:51
Verwijderd
Ik had hele erge nachtmerries, maar ik weet niet meer waarover. Ik weet wel dat ik na één ervan wakker werd met mijn handen in de lucht en dat ik die van schrik weer snel naar beneden deed.
Oud 04-02-2006, 21:10
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Een politicus van een Groene partij en een andere politicus moesten ergens in het buitenland wezen, maar omdat de Groene politicus felle principiele bezwaren had tegen vliegen (nog meer dan nu omdat het in een nog sterker vervuilde wereld afspeelde). Maar het was van groot belang dat die Groene politicus toch zou gaan, omdat anders zijn standpunt niet gehoord zou worden. De andere polticus had een oneerlijke voorsprong omdat het met een boot veel langer zou duren. Maar uiteindelijk ging de Groene politicus toch vliegen met een zogenaamde Groen Vluchttoestel, wat veel minder uitstoot zou geven. Ik weet nog dat ik het allemaal een beetje hypocriet vond.

Er waren vast nog een hoop details in deze vage droom, maar die zijn me ontschoten. Ik meen me nog te kunnen herinneren dat er duistere afspraken werden gemaakt bij lobby sessies.
Oud 04-02-2006, 22:12
Verwijderd
Dat ben ik vergeten, maar het was wel een fijne droom volgens mij.
Oud 04-02-2006, 23:18
sexylexy
sexylexy is offline
'
Oud 04-02-2006, 23:23
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 05-02-2006 @ 00:18 :
'
Jij doet álles voor je PPD, is het niet?

OT:
Citaat:
jw1985 schreef op 04-02-2006 @ 23:12 :
Dat ben ik vergeten, maar het was wel een fijne droom volgens mij.
Oud 04-02-2006, 23:30
Skilly
Skilly is offline
Dat ik hem zag op me oude school. EN hij me totaal negeerde zoals gewoonlijk. En ik dus bij de congierge kwam. Praten. Was wel gezellig. Maar ik wasverdrietig dat hij me gengeeerd was. Ik snapte niet waarom want dat is altijd zo geweest
Oud 05-02-2006, 08:01
Verwijderd
Bedenk je het meest dubieuze verhaal mogelijk. Trefwoorden : zwerver, Frankrijk, paspoort, schoenen.
Oud 05-02-2006, 08:34
Perlina
Perlina is offline
dat ik in slaap viel en wakker werd in een ander land als baby, maar dat ik kon denken en praten zoals ik nu ben.

stomme droom
Oud 05-02-2006, 09:06
snoopy
snoopy is offline
Dat ik op 'vakantie' was naar Marokko en dat ik een tunnel moest graven onder een begraafplaats door, maar dat vond ik eng
Oud 05-02-2006, 09:32
Perlina
Perlina is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-02-2006 @ 10:06 :
Dat ik op 'vakantie' was naar Marokko en dat ik een tunnel moest graven onder een begraafplaats door, maar dat vond ik eng
Heb ik ook eens gedroomd O___o
Oud 05-02-2006, 09:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Eerst liepen een studiegenootje en ik door een stad, op onze sokken, en we moesten ergens heen en hier was de Dom dus moesten we de andere kant op want vanaf daar kon je de Dom niet zien, maar we konden niet echt de weg vinden en het was raar.

Daarna had ik een nog raardere droom, de kern ervan was dat ik wilde slapen en dat dat niet ging. En op zolder lagen allemaal vreemde mannen en die lieten me niet met rust en toen werd ik woedend en begon alles kort en klein te slaan en toen pakte zo'n man me vast bij mijn polsen en hij sloeg iets op mijn vinger. En toen dacht hij dat hij hem gebroken had, maar mijn vinger is gewoon zo scheef
Oud 05-02-2006, 09:56
Verwijderd
ik wilde het onthouden maar ik ben het toch vergeten

ik heb de laatste tijd wel erg vaak van een fysiotherapeut gedroomd
Oud 05-02-2006, 10:06
Verwijderd
dat ik in amerika op vakantie was
Oud 05-02-2006, 10:13
Verwijderd
Dat ik overvallen werd in mijn winkel en dat de overvaller een klappertjespistool had. Dat die vrouw, overvaller dus, wegliep en ik gauw het geld uit de kassa ging halen. En naar buiten rende waar de marktbakker die tegenoverons stond verkleed als Kabouter Plop een heel verhaal over broodjes begon en ik wilde er eigenlijk alleen maar door om de politie te bellen.

En dat een vriendin van mij dood was. Verdronken. Want ik was samen met haar in een kano de zee op gegaan terwijl het stormde en natuurlijk kapzeisde de kano. Zij verdronk, ik niet. En bij ons op het sportveld, van school, was een herdenkingsdienst, maar ze was er zelf ook, zwevend boven iedereen. Heeeeel raar. En iedereen ging haar handjes geven enzo.

Hoe ik er bij kom?
Oud 05-02-2006, 10:32
Verwijderd
hoe ik er soms bij kom
Oud 06-02-2006, 19:19
Verwijderd
Weet ik niet meer.
Oud 06-02-2006, 19:30
Verwijderd
Ik was in het ouderlijk huis van de vriendin van mijn broer. Daar was een vrouw, die blijkbaar de vriendin van haar vader was. Haar moeder zou thuis komen, dus moest die ander snel weg en toen die moeder er was deden we allemaal alsof we niets wisten.
Ik zat opeens bij een collega en die was gezellig met mij aan het praten en begon me opeens te zoenen. Dat wilde ik niet, want hij was niet leuk. Toen zei hij: 'jij bent er zeker zo een die alleen maar lieve woordjes wil horen'. Helemaal verbaasd lag ik op de grond ( ) met mijn ogen dicht toen ik heel lief op mijn lippen gekust werd. Ik deed mijn ogen open en daar stond die 'ene jongen' en hij zei: 'ik wist niet of het mocht, maar *iemand* zei dat ik samen met jou naar de merels moest gaan kijken.'

Toen werd ik wakker, toch wel een raar idee als je die jongen dan in het echt ziet.
Oud 06-02-2006, 19:37
Mara
Mara is offline
Een vriendin van me liep opeens in een minirok en had idioot lange en dunne benen.
Oud 06-02-2006, 19:53
Miracle
Miracle is offline
Over een trein die niet kwam, terwijl ik op vakantie moest.
Oud 07-02-2006, 13:21
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Ik zat in een eng computerspel waarbij ik me zo snel mogelijk moest verstoppen anders werd ik overhoop geschoten, maar ze vonden me de hele tijd dus dan begon het weer op nieuw.
Oud 07-02-2006, 14:32
Verwijderd
een vriendin had gedroomd dat ik uit de toekomst kwam

oh en ik droomde dat ik in de bibliotheek met iemand aan het praten was
Oud 07-02-2006, 16:09
Verwijderd
Vanochtend wist ik het nog, nu ben ik het weer vergeten. Het sloeg in elk geval nergens op.
Oud 07-02-2006, 16:37
Verwijderd
ik weet het niet meer, kweet alleen nog dat mn vriendin er in voor kwam
Oud 07-02-2006, 17:05
Verwijderd
Citaat:
mltinus schreef op 07-02-2006 @ 17:37 :
ik weet het niet meer, kweet alleen nog dat mn vriendin er in voor kwam
jaaaaja
Oud 07-02-2006, 17:08
Hanneke
Hanneke is offline
Ik droomde een paar dagen terug dat we natuurkunde hadden, maar we konden de leraar niet vinden. Wel een andere natuurkundeleraar die eigenlijk veel slimmer is, en toen gingen we aan hem vanalles vragen en kregen we van hem les. Toen kwam de leraar binnen waar we eigenlijk les van hadden en die was helemaal verontwaardigd omdat we niet naar zijn les wilden (terwijl die leraar normaal echt neit boos wordt)
Oud 07-02-2006, 17:55
Xonzo
Xonzo is offline
een rare droom dat we in het café zaten, en dat er daar iemand was met een rolstoel waar een heel fel licht op brande. Er lag iemand bovenop me, en toe scheen dat licht in mijn ogen en deden mn ogen pijn, waarop die persoon op me me heeft getroost. In dezelfde nacht heb ik ook nog gedroomd over een bus en in een grote stad en dat ik niet meer wist waar ik was, en dan moest ik door een donkere enge tunnel.
Oud 07-02-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 07-02-2006 @ 18:05 :
jaaaaja
haha, nou je het zegt, zo komt het wel over, maar dat was het niet
Oud 07-02-2006, 18:52
Aurora
Aurora is offline
Ik heb gedroomd dat iedereen uit mijn klas zijn scriptie-voorstel had ingeleverd, behalve ik, en dat ik helemaal geen onderwerp kon bedenken.

Helaas is dit zo ongeveer op waarheid berust. Argh.
Oud 07-02-2006, 21:27
Verwijderd
Ik droomde dat mijn klasgenoten mijn kamer opruimden.
Oud 08-02-2006, 09:44
hasseltboy
hasseltboy is offline
Over Marit.
Oud 08-02-2006, 09:54
Verwijderd
ik heb gedroomd dat ik dacht dat ik één van mijn laatste 2 vakken die ik nog moet voor mijn propedeuse had gehaald, maar dat toen bleek dat het toch onvoldoende was.
Oud 08-02-2006, 10:22
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
hmm ik droomde dat ik naar huis fietste, maar in de straat viel ik om en rolde ik een beetje over de grond.. toen zag ik een joch spelen met m'n fiets, hij brabbelde in het engels 'come on.. lets go bike.. yeah great bike' ... ik dacht hmm een engelse.. dus ik zei "hey, thats my bike". Hij zei "no, it's mine!" ik dacht aah.. klotejoch, geef terug man, dus ik zei "it has a dutch license plate [mn fiets had een nummerbord ofzo] hij zei "it's mine! "
Ik dacht naja, dan hou je 'm maar.. zelfs in mn dromen ben ik de schlemiel.. ik liep naar huis en mn ma zei waar is je fiets? ik zei nou die heeft dat jonk daar afgepakt.. ze zei 'wat nou afgepakt? ga je fiets halen!" dus ik dacht oke.. ik liep er heen en hoorde steeds "nils! nils! nils!" Ik dacht jezus, ik loop er toch al heen, hou je klep dicht! Maar het was m'n echte moeder die me riep dat ik eruit moest.. degene die dit verhaaltje heeft gelezen heeft geen leven
Oud 08-02-2006, 13:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik allemaal over die hekjes springen, want ik kon nog best ontsnappen als ik heel snel liep, maar daarna werd het van dat mulle zand en dat rent zo irritant. Zeker toen ik bij zo'n soort zee kwam. Ik probeerde me nog te verstoppen, maar die twee mensen haalden me in en zeiden: "als je nu gewoon door was gerend, had je het nog wel kunnen halen", maar ik kón gewoon niet meer. En dat jongetje zetten zijn mes aan de achterkant van mijn hals en greep me vast bij mijn rug en dat deed zo'n pijn. Ik verzette me heus wel, ik probeerde hem te wurgen en dat lukte me ook bijna, maar ik moest steeds even stoppen omdat mijn rug zo pijn deed en ik was zo bang voor dat mes...

Mijn rug deed écht pijn, ook nog toen ik wakker werd.
Oud 08-02-2006, 14:57
Aurora
Aurora is offline
Dat Chuny van ER een baby kreeg van dr Romano
Oud 09-02-2006, 11:10
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Aurora schreef op 08-02-2006 @ 15:57 :
Dat Chuny van ER een baby kreeg van dr Romano
OMG

Dat ik op een brug fietste en dat een man daar stil stond en toen kwam hij naar me toe en toen begon ik keihard te schreeuwen maar er was niemand en toen kwam er uiteindleijk toch nog iemand me redden <3
Oud 09-02-2006, 12:42
Verwijderd
Dat de winkel waar ik mijn nieuwe spijkerbroek heb gekocht mijn broek aan iemand had uitgeleend. Ik eiste mijn geld terug en die vrouw leek daar verbaasd over te zijn. Ik werd heeeeeeeeeeel boos.
Oud 11-02-2006, 08:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
We gingen met een vliegtuig naar Florida. De stewardess was nogal maf. Toen we waren geland, was er een mens met een raar gebit dat helemaal in paniek raakte. Toen ging mijn famillie naar ons huisje daar rijden, door een dierenpark ofzo. En daar stonden dan hele grote, magere paarden met een hele lange nek. Een roodharig meisje van een jaar of twaalf was de hele tijd een irritant liedje aan het zingen.
Ik vat het niet helemaal.
Oud 11-02-2006, 10:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Niet zo heel boeiende dingen eigenlijk Wel véél gedroomd, maar nogal saai.
Oud 11-02-2006, 10:30
SCANDAL0US
SCANDAL0US is offline
Echt heeeel apart
Oud 11-02-2006, 11:09
Verwijderd
Geen idee, ik heb amper geslapen, laat staan gedroomd.
Oud 11-02-2006, 11:10
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik had een slaapverlamming en dat was heel eng.

Regels voor berichten