Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik geloof wel in geesten..,
heb zelf ook namelijk al veel meegemaakt maar heb geen zin om dat allemaal op het forum te zetten en dan afgekraakt te worden.. mensen die niet in geesten of andere dingen geloven.. kom dan ook niet op dit forum...
|
Ik heb wel eens geesten op proberen te roepen, maar er gebeurde niks
Ik heb ze toentertijd geprobeerd op te roepen om voor mezelf en een vriendin te bewijzen dat ze niet bestaan en aangezien er niks gebeurde ben ik nog steeds overtuigd van die mening!
||
Citaat:
Prima dat je meer wil weten om onze redenen om te geloven, maar ga mensen niet af lopen zeiken omdat je het niet gelooft want daar heb ik en velen met mij een hekel aan en is ook niet eerlijk. Als jij in God gelooft wil ik best mijn eigen gedachten over de kwestie met je delen maar ik ga je niet overtuigen of bekeren of de grond in lopen boren om jouw geloof. Dat vind ik laag bij de grond en laf. Zolang dat niet gebeurt, vind ik het prima dat er niet-gelovers op dit forum rondhuppelen... Die getuigen alleen maar van interesse, de anderen van laf, geslotenheid en kortzichtigheid.
|
![]() |
Tuurlijk,praat dagelijks met geesten
Lekker ff bijkletsen. Er zitten echt aardige bij hoor! Had ik natuurlijk ook nooit verwacht. Ze zijn meestal heel geinterreseerd in de voetbal uitslagen. Ook praat ik vaak met zo over filosofie. En waarom het leven zo mooi is. Jammer genoeg kunnen ze daar niet zo goed over meepraten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Vaak, meestal op donderdagavond. Helaas is er iets misgegaan en wordt de situatie nu net zo benauwend als in het stukje van Hans Teeuwen en Pieter Bouwman in 'Ondankbare plant', kortom, de geest aapt mij in alles na en uiteindelijk zal hij mij mijn huis uitzetten en de visite misleiden. Wat moet ik doen?
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof er niet in en vindt dit ook niet echt grappig hoor En ik stamp helemaal niemand de grond in en beledig ook verder niemand Maar als er dan zo iemand als victor komt.... Dat geloven zelfs jullie toch niet hoop ik?
||
Citaat:
En die Victor, als ik nou de indruk kreeg dat hij het serieus meende kon ik er misschien op in gaan, maar die indruk krijg ik absoluut niet dus ga ik daar verder niet op in...
|
verder ben ik juist veel op mystiek omdat ik die verhalen wel interresant vindt
Ik wil juist weten waarom jullie er wel in geloven en dingen vragen die redenen zijn waarom ik niet geloof. Mutant heeft me bijna kunnen overtuigen dat er meer in de mens zit dan we denken door dat ongebruikte hersen deel. Zo leer ik op dit forum toch meer over anderen en mezelf en lees interessant dingen DAAROM ben ik dus hier (enne dus absoluut niet om anderen uit te lachen of voor lul te zetten. maar soms zeg ik wel gewoon dat ik niet snap dat sommigen daarin kunnen geloven....)
||
Citaat:
|
ok
![]() maar soms klink ik een beetje onaardig vind ik zelf ook maar zo is et iig niet bedoelt... Want ik heb ook paar vrienden die in dit soort dingen geloven en dat veranderd niets aan hoe we met elkaar omgaan
||
Citaat:
Je kan soms onaardig en halsstarrig klinken, maar een beetje normaal peroon ziet ook in dat het niet zo bedoeld is, dat je slechts geinteresseerd ben. Maar ik ga zo slaapjes doen, succes verder met de zoektocht naar je antwoorden! Praten binnenkort vast verder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je vist naar complimentjes, want dat er met jou te praten valt, heb ik je al verteld ![]() |
![]() |
|
nee ik dacht dat angellena me weg wou hebben of zich afvroeg waarom ik hier steeds was terwijl ik er niet in geloof
maar na die post van 22:28 begon ik mteen aan die van 22:31 dus ik zag die post van angellena vlak na m'n 1e niet dus was daarna beetje overbodig ![]() (we gaan wel een beetje offtopic zo he? ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij? Flijn | 38 | 21-05-2009 14:34 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] nog zonder titel Verwijderd | 8 | 21-07-2002 18:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 |