Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Mystically schreef op 04-07-2003 @ 01:15:
alleen er is 1 klein verschil met die hond en het konijn... het konijn gaat ergens heen, de hond blijft om me heen hangen en volgt mij ipv dat ik haar zou volg
ja halllo, jij moet die hond ook volgen.. hij heeft waarschijnlijk een bovenaardse missie...
die zal hij volbrengen ook!!!!

zweeeeeeeeef zweeeeeeeeef zweeeeeeeeeef (wel goedkoop trouwesn als je nog op vakantie moet, spaart trein en vliegtuig...)
Advertentie
Oud 04-07-2003, 21:26
AngelLena
AngelLena is offline
Ze bedoelt dat als ze die hond volgt, dat het wandelen eindigt bij waar de hond zich op dat moment bevind, want die hond wil niet dat zij hem volgt, die hond wil haar volgen. Ook dat kan.
Oud 05-07-2003, 02:36
Verwijderd
Citaat:
ida15 schreef op 04-07-2003 @ 21:40:
ja halllo, jij moet die hond ook volgen.. hij heeft waarschijnlijk een bovenaardse missie...

zweeeeeeeeef zweeeeeeeeef zweeeeeeeeeef (wel goedkoop trouwesn als je nog op vakantie moet, spaart trein en vliegtuig...)
zeg dan nix...
Oud 05-07-2003, 05:37
Mystically
Mystically is offline
Citaat:

Oud 05-07-2003, 13:02
Elister
Elister is offline
Ik ken een witte herdershond, precies zoals Mystically beschrijft. Niet dat dat er iets mee te maken heeft maar toch..
Oud 05-07-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Mystically schreef op 01-07-2003 @ 12:18:
Er loopt als sinds een poosje een hond achter me aan, een witte herdershond. Ze heeft een soort van ketting om, met witte stenen. Ik heb ook weleens het gevoel alsof ze tegen me praat, via m'n hoofd.

Als ik thuis zit, zit de hond meestal voor de deur en anders ergens in de tuin. Het probleem is alleen dat niemand anders haar kan zien Weet een van jullie misschien wat ze komt doen? Of waar ze vandaan komt ofzo?
ah, je hebt mijn gepensioneerde drugshond gevonden
Oud 05-07-2003, 14:39
Shade
Shade is offline
Citaat:
Havock schreef op 05-07-2003 @ 14:28:
waar slaat dat nou op....
Oud 05-07-2003, 21:03
Mystically
Mystically is offline
Citaat:
Oud 06-07-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 05-07-2003 @ 15:39:
waar slaat dat nou op....
hier heb je een euro, ga een gevoel voor humor downloaden.
Oud 06-07-2003, 16:07
Mystically
Mystically is offline
Citaat:
wie iets vindt, mag et houden
Oud 08-07-2003, 19:48
Verwijderd
Citaat:

maar natuurlijk.

en niet verder vertellen, maar eigenlijk ben ik een draak die tot doel heeft de hele mensheid tot slavernij te dwingen.

en regelmatig mensen flambeert en opeet.

jawel, zeker weten.
Oud 08-07-2003, 20:23
Nørd
Nørd is offline
Ik heb ook een witte hond. Alleen heeft die een hekel aan me.
Oud 08-07-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Nørd schreef op 08-07-2003 @ 21:23:
Ik heb ook een witte hond. Alleen heeft die een hekel aan me.
ja, dat weet ik.

en geef hem eens ongelijk
Oud 09-07-2003, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 08-07-2003 @ 22:15:
ja, dat weet ik.

en geef hem eens ongelijk
1x is grappig Havock, maar niet bezig blijven.
Oud 09-07-2003, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 09-07-2003 @ 02:10:
1x is grappig Havock, maar niet bezig blijven.
... ik ken hem persoonlijk, zijn hond heeft écht een hekel aan hem
Oud 09-07-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 09-07-2003 @ 11:54:
... ik ken hem persoonlijk, zijn hond heeft écht een hekel aan hem
kan zijn maar heeft hier nix meer mee te maken
Oud 11-07-2003, 11:36
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mijn vraag vind ik hier wel mooi inpassen;
afgelopen zondag kwam ik een echtpaar tegen met allebei een vogel op hun arm, de man een havik en de vrouw een uil.
ik ging erop af omdat ik de uil heel interessant vind aangezien het mijn totem is. nu, na veel gedring kon ik eindelijk het best aanraken *hoera*. de vrouw zei dat ik het natuurlijk wel leuk vond omdat het mijn symbool was. ik schrok best wel. na een tijdje vroeg ik hoe ze het wist en toen zei ze dat ze het aanvoelde.
hoe kan dat nou
kvond het best wel eng op zich.
Oud 11-07-2003, 12:15
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Op zich vind ik dit wel een geloofwaardig verhaal, maar ik vind het wel vaag dat niemand anders hem kan zien. Kun je dit niet beter testen ofzo? Gewoon aan iemand vragen? Of misschien dat je een foto kunt maken van de hong en hem hier kunt posten? Ik ben namelijk wel benieuwd...
Oud 11-07-2003, 13:16
pe51
pe51 is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 11-07-2003 @ 12:36:
mijn vraag vind ik hier wel mooi inpassen;
afgelopen zondag kwam ik een echtpaar tegen met allebei een vogel op hun arm, de man een havik en de vrouw een uil.
ik ging erop af omdat ik de uil heel interessant vind aangezien het mijn totem is. nu, na veel gedring kon ik eindelijk het best aanraken *hoera*. de vrouw zei dat ik het natuurlijk wel leuk vond omdat het mijn symbool was. ik schrok best wel. na een tijdje vroeg ik hoe ze het wist en toen zei ze dat ze het aanvoelde.
hoe kan dat nou
kvond het best wel eng op zich.
Misschien voel jij op een later moment in je leven óók anderen aan. Die zullen dan ook schrikken.

Die vrouw had denk ik zelf de uil ook als totem. Misschien dat ze daarom zoveel moeite had gedaan om met een uil te lopen.
Mensen die van dezelfde soort muziek houden, begrijpen elkaar beter. Mensen die allebei in een uitkering zitten, of allebei militair zijn, ook. Op dezelfde manier kunnen mensen die een uil als totemdier hebben (inzicht en wijsheid als ideaal hebben) elkaar misschien ook iets sneller herkennen - omdat ze gelijksoortig zijn.

Het kan ook zijn, dat ze deze gevoelens ingegeven kreeg, om jou een gevoel van herkenning te geven, meer vertrouwen in totemdieren of zoiets. Of misschien was ze helderdziend of heldervoelend, en vroeg ze zich af, waarom jij op die manier belangstelling voor juist de uil had. Als je je van je schrik herstelt, kan het misschien nog werken ook.

Ik ben zelf ook vaker geschrokken als ik chatte met mensen die toevallig aura konden lezen, of die vooraf mijn woorden konden voelen. Je meent gelijk, dat ze álles kunnen zien van je. Maar dat blijkt niet zo te zijn, als je het nagaat. Iemand die zulke dingen kan, krijgt het van 'boven', is mijn idee. Ook als ze dat zelf niet vinden. Niemand kan of mag alles weten. En wie dan tóch probeert te weten, als het niet mag, die verpest zijn eigen gave. Zo werken die dingen. Je bent dus ergens best wel beschermd.

Maar nadat ik dit zo een keer of wat had meegemaakt, leerde ik om mezelf te herstellen van zulke schrik, en met vertrouwen in de ander te beginnen. En af en toe is het best ook handig, hoor. Die mensen kunnen soms antwoorden op vragen van je geven, waar je wat aan hebt.

Ik hoop dat jij hier ook positief tegenaan kunt kijken.

groeten, peter.
Oud 11-07-2003, 13:25
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
na afloop heb ik best een tijdje met dr zitten praten over van alles en nog wat ook. dus toen viel het wel mee
maar zoiets verwacht je ook niet vandaar dat ik een beetje de kriebels kreeg.

en ik voelde me altijd al aangetrokken tot mn totem, heb ook een paar jaar met een kettinkje gelopen tot ik het kwijt was
Oud 11-07-2003, 18:58
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 11-07-2003 @ 14:25:
na afloop heb ik best een tijdje met dr zitten praten over van alles en nog wat ook. dus toen viel het wel mee
maar zoiets verwacht je ook niet vandaar dat ik een beetje de kriebels kreeg.

en ik voelde me altijd al aangetrokken tot mn totem, heb ook een paar jaar met een kettinkje gelopen tot ik het kwijt was
Hoe weet je dan wat je "totem dier" is?? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar..
Oud 11-07-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 11-07-2003 @ 19:58:
Hoe weet je dan wat je "totem dier" is?? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar..
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=gids
Oud 13-07-2003, 14:32
AngelLena
AngelLena is offline
Heb het topic klein beetje opgeschoond. Het is een serieus onderwerp en een grapje is tot daar aan toe, maar ga er niet over doordrammen. Bv die opmerking over die stealth drugshond ging te ver nadat er al een aantal andere hele flauwe grappen waren gemaakt.
Oud 20-07-2003, 00:30
Mononoke
Mononoke is offline
Kun je ook meerdere totemdieren hebben?
Of is er altijd eentje specifiek die eruit springt
(heel erg of een klein beetje)?

Het kan toch namelijk veranderen...
Oud 20-07-2003, 01:47
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Mononoke schreef op 20-07-2003 @ 01:30:
Kun je ook meerdere totemdieren hebben?
Of is er altijd eentje specifiek die eruit springt
(heel erg of een klein beetje)?

Het kan toch namelijk veranderen...
Volgens mij kan je er wel meer hebben, en veranderen doet t ook wel volgens mij. Maar er zijn ook mensen die hun leven lang een en hetzelfde totemdier hebben, als ik dat op internet zo'n beetje volg.
Oud 22-07-2003, 23:58
Agnès
Agnès is offline
Citaat:
Mystically schreef op 01-07-2003 @ 12:18:
Er loopt als sinds een poosje een hond achter me aan, een witte herdershond. Ze heeft een soort van ketting om, met witte stenen. Ik heb ook weleens het gevoel alsof ze tegen me praat, via m'n hoofd.

Als ik thuis zit, zit de hond meestal voor de deur en anders ergens in de tuin. Het probleem is alleen dat niemand anders haar kan zien Weet een van jullie misschien wat ze komt doen? Of waar ze vandaan komt ofzo?
Ik heb al je stukjes even doorgelezen en kom tot de conclusie dat jij het wel erg ver zoekt, volgens mij speelt het allemaal in je gedachten af, als jij die hond ziet en anderen niet, dan verbeeld je je het maar, misschien wil je heel graag een hond? zou dat het kunnen zijn?? misschien had je dit ook beter op psychologie kunnen posten? waarom moet je direct het paranormale erbij halen?
Oud 23-07-2003, 00:03
Brutus
Brutus is offline
ik krijg er rillingen van...
Oud 23-07-2003, 00:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
*Squarelty* schreef op 23-07-2003 @ 00:58:
Ik heb al je stukjes even doorgelezen en kom tot de conclusie dat jij het wel erg ver zoekt, volgens mij speelt het allemaal in je gedachten af, als jij die hond ziet en anderen niet, dan verbeeld je je het maar, misschien wil je heel graag een hond? zou dat het kunnen zijn?? misschien had je dit ook beter op psychologie kunnen posten? waarom moet je direct het paranormale erbij halen?
Omdat het in de eerste instantie iets mystieks zou kunnen zijn en die mogelijkheid bestaat nog steeds.... Aangezien crossposten niet mag, laten we em fijn hier staan tot bewezen is dat het een psychisch iets is.
Oud 25-07-2003, 00:11
MikeyMo
MikeyMo is offline
k heb er niet veel verstand van maar probeer eens wat meer bij deze hond te ontdekken...probeer naar hem toe te lopen(als je dat durft,ik zou het niet durven) en probeer te kijken wat hij dan doet...probeer tegen hem te praten...en mischien wil je zelf zograag een hond dat het gewoon verbeelding is..

maar mijn tip is: probeer te kijken wat deze hond van je wilt, en prober het te ontdekken

suc6!

ps: dit is egt interresant...
en k heb nu gheen zin om naar mn bed the ghaan...
(k ben best bijgelovig)

Regels voor berichten