Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en niet verder vertellen, maar eigenlijk ben ik een draak die tot doel heeft de hele mensheid tot slavernij te dwingen. en regelmatig mensen flambeert en opeet. jawel, zeker weten. |
![]() |
|
![]() |
mijn vraag vind ik hier wel mooi inpassen;
afgelopen zondag kwam ik een echtpaar tegen met allebei een vogel op hun arm, de man een havik en de vrouw een uil. ik ging erop af omdat ik de uil heel interessant vind aangezien het mijn totem is. nu, na veel gedring kon ik eindelijk het best aanraken *hoera*. de vrouw zei dat ik het natuurlijk wel leuk vond omdat het mijn symbool was. ik schrok best wel. na een tijdje vroeg ik hoe ze het wist en toen zei ze dat ze het aanvoelde. hoe kan dat nou ![]() kvond het best wel eng op zich. |
![]() |
||
Citaat:
Die vrouw had denk ik zelf de uil ook als totem. Misschien dat ze daarom zoveel moeite had gedaan om met een uil te lopen. Mensen die van dezelfde soort muziek houden, begrijpen elkaar beter. Mensen die allebei in een uitkering zitten, of allebei militair zijn, ook. Op dezelfde manier kunnen mensen die een uil als totemdier hebben (inzicht en wijsheid als ideaal hebben) elkaar misschien ook iets sneller herkennen - omdat ze gelijksoortig zijn. Het kan ook zijn, dat ze deze gevoelens ingegeven kreeg, om jou een gevoel van herkenning te geven, meer vertrouwen in totemdieren of zoiets. Of misschien was ze helderdziend of heldervoelend, en vroeg ze zich af, waarom jij op die manier belangstelling voor juist de uil had. Als je je van je schrik herstelt, kan het misschien nog werken ook. Ik ben zelf ook vaker geschrokken als ik chatte met mensen die toevallig aura konden lezen, of die vooraf mijn woorden konden voelen. Je meent gelijk, dat ze álles kunnen zien van je. Maar dat blijkt niet zo te zijn, als je het nagaat. Iemand die zulke dingen kan, krijgt het van 'boven', is mijn idee. Ook als ze dat zelf niet vinden. Niemand kan of mag alles weten. En wie dan tóch probeert te weten, als het niet mag, die verpest zijn eigen gave. Zo werken die dingen. Je bent dus ergens best wel beschermd. Maar nadat ik dit zo een keer of wat had meegemaakt, leerde ik om mezelf te herstellen van zulke schrik, en met vertrouwen in de ander te beginnen. En af en toe is het best ook handig, hoor. Die mensen kunnen soms antwoorden op vragen van je geven, waar je wat aan hebt. Ik hoop dat jij hier ook positief tegenaan kunt kijken. ![]() groeten, peter. |
![]() |
|
![]() |
na afloop heb ik best een tijdje met dr zitten praten over van alles en nog wat ook. dus toen viel het wel mee
![]() maar zoiets verwacht je ook niet vandaar dat ik een beetje de kriebels kreeg. en ik voelde me altijd al aangetrokken tot mn totem, heb ook een paar jaar met een kettinkje gelopen tot ik het kwijt was ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb het topic klein beetje opgeschoond. Het is een serieus onderwerp en een grapje is tot daar aan toe, maar ga er niet over doordrammen. Bv die opmerking over die stealth drugshond ging te ver nadat er al een aantal andere hele flauwe grappen waren gemaakt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
k heb er niet veel verstand van maar probeer eens wat meer bij deze hond te ontdekken...probeer naar hem toe te lopen(als je dat durft,ik zou het niet durven) en probeer te kijken wat hij dan doet...probeer tegen hem te praten...en mischien wil je zelf zograag een hond dat het gewoon verbeelding is..
maar mijn tip is: probeer te kijken wat deze hond van je wilt, en prober het te ontdekken suc6! ps: dit is egt interresant... en k heb nu gheen zin om naar mn bed the ghaan... ![]() (k ben best bijgelovig)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Versaaiingspakket of saaimachine? #1897 Verwijderd | 500 | 28-12-2013 20:24 | |
De Kantine |
Outer Saai Invaders #1828 Verwijderd | 500 | 19-05-2013 18:33 | |
De Kantine |
Saaier draaier baaier fietser bietser #1773 Verwijderd | 500 | 23-01-2013 20:52 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Flora & Fauna |
** Welke hond vind jij de liefste? ** *~*DutchGirl*~* | 84 | 13-04-2002 21:41 |