Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik woon in een wijk (Pas 3 jaar oud), die helemaal aan de buitenkant van Velserbroek ligt. Ik woon wel middenin die wijk maar vlakbij is een groot recreatie deel (Spaarnwoude) met veel bos en watertjes. Zo'n beetje om de hoek is een klein meer met een strandje (Westbroekplas - of Het surfmeer genoemd). Ons dorp wordt omringt door weilanden (Letterlijk), we wonen in een polder en 300 meter verderop is een snelweg (A9). Ik weet niet of dit nuttig is maar dan weet je alvast wat ![]()
|
Ik heb toen ik jong was iets gelijkaardigs meegemaakt. Toen ik een jaar of 7,8 was hoorde ik telkens zacht maar duidelijk een soort snerpend krekelgeluid op mijn kamer, meestal s'avonds en 'snachts. Toen heeft het enkele jaren opgehouden en toen ik 12 was keerde het weer terug. Ondertussen is het verdwenen, maar geen idee wat het was...Er zal wel een of andere verklaring voor zijn geweest...Geen idee wat die adem zou kunnen zijn geweest...Misschien komt het binnen de zovele jaren nog eens terug
![]()
||
Citaat:
en ik ben zo in de war dat ik niet eens meer weet welke van de 3 ik wil.... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Tsja echt gelovig ben ik dan nog wel niet maar vanuit de visie van een geest ben ik het wel met AngelLena eens. En overdag hoor je zoveel geluiden dat het soms mischien niet opvalt. Of mischien heeft die geest ook wel bepaalde redenen. Ervanuit gaant dat het een geest is.
||
Citaat:
![]() ![]() Mutant: Die verklaring is ook mogelijk (daar dacht ik zelf ook even aan ![]() x2_shade: je wordt 'gelovige' genoemd, niet gelovige. Ik kan ook wel elke keer "mensen die (misschien) in geesten geloven" opschrijven, maar daar ben ik te lui voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() niks gebeurd trouwens vannacht.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar volgens mij heb ik er welens van gehoord dat je oor kan suizen ofzowiets...? net zoals een schelp mss? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik iig ook. Soms ff raar gevoel of geluid in je oor kan ook maar dat herken je meestal wel. Dit is nieuw en komt me niet bekend voor. Ik denk niet dat het m'n oor is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ikzelf kan bijvoorbeeld volledig in een boek opgaan of starend zitten te eten zodat ik nog niet es hoor als ze me roepen. Maar ook zijn er dan achtergrondgeluiden, rijdende auto's, vogels, stemmen,... |
![]() |
|
Ik ben lid sinds 21 april (Net als Mutant trouwens viel me op
![]() sinds 21 augustus is, toen hoorde ik het voor 't eerst. Ik heb het eerst 3 dagen aangehoord en veel over nagedacht wat het kon zijn, maar dus daarna toch maar hier gepost. Ik snap trouwens wel wat je mischien denkt, dat ik het een beetje WIL horen omdat ik zoek naar bewijs van geesten en er hevig over twijfel. Zou ik in jou geval iig denken. Ik begon als iemand die eigenlijk in niks geloofde dat niet bewezen was, maar nu twijfel ik hevig over het bestaan van geesten. Maar ik twijfel al iets van 2 maanden. En het kwam ook op erg onverwachte momenten de 1e keren, toen ik aan iets compleet anders dacht. Bovendien duurd dit nu al meer dan 2 weken (onregelmatig). Maar tis duidelijk geen fantasie of willen horen meer. Wat ik 1e dagen wel een beetje dacht.
||
Citaat:
Behalve dat "moment rust voor jezelf"... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als het idd een geest is dan he...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb inmiddels de rest van deze thread gelezen en in het stukje waar je uitlegt waar je woont zeg je iets over een meer (of watertje ofzo) wat mischien kan is, dat bij harde wind (onregelmatig verschijnsel, net zoals de "adem" ) het water tegen de kant slaat of op een strandje spoelt en ervan af (denk aan het geluid van het strand bij de zee) <-- sorry voor de lange zin
![]() Dit geluid zou door gordijnen, hersenen, etc. zo vervormd kunnen zijn dat het op adem lijkt. (ik weet daqt het dichtbij klinkt maar mischien is je raam vlak bij je oor) Ik zou het anders ook niet weten maar veel succes ermee ![]()
|
nee et meer is wel een aardig stuk verderop weg en er moet wel een hele harde wind staan voor golven daar. En idd komt het vlak bij m'n oor vandaan wat ver van het raam ligt. Bovendien was m'n raam een aantal keer dicht.
||
![]() |
Citaat:
ik ken jasper (Shade) al een eindje en hij is eeeeecht niet de persoon om zich zo'n dingen te gaan inbeelden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
guess what....he didnt show up. toeval? Geen idee eerlijk gezegt hoor, ik weet er nog steeds niet veel van. Er zit totaal geen ritme in en ik heb nu alweer 2 nachten niks gehoord.... vanavond mischien weer...(Met recorder)
||
Citaat:
Nee, schieten we weinig mee op he? Nah ja, ik ben nog wat dingen aan't onderzoeken, zodra ik meer weet hoor je ook weer meer van mij.
||
Citaat:
gefeliciteerd trouwens ![]() ![]()
|
tjsa ik heb nou al een week niks meer gehoord
![]() ik snap et nie... het enige wat me laatst opviel is dat er een begraafplaats 500meter verderop ligt. Was me eigenlijk nooit opgevallen,... ivm geesten zou dat mischien iets kunnen betekenen....het ligt in Haarlem Noord. Maargoed ik hoor niks meer dus ik weet et ook niet meer.
||
Citaat:
![]() Misschien is het alleen maar mooi dat je niets meer hoort...
|
oh, dat klan hoor, ik woon al vier jaar in een dorpje, en ik heb nooit geweten dat er een joodse begraafplaats lag, totdat die op het nieuws kwam omdat er vernielingen waren verricht aan de zerken. wat ik overigens een heel kwalijke zaak vindt, en ook nog eens zeer dom.
|
tsja achter onze wijk zijn weilanden, daarachter veel bomen en dan Haarlem. Pas sinds ik dit schooljaar naar een school in Haarlem moet rij ik in die richting. Ik woon hier 3 jaar ik had et nog nooit opgemerkt door die bomen en omdat ik er zo goed als nooit lang reed.
Maar dat viel me dus laatst op.
|
Begraafplaats he? Tja, zou een mogelijke verklaring kunnen zijn voor een aanwezigheid, maar je hebt nu al zolang niets meer gehoord....
Mijn onderzoek is eigenlijk op niets uitgelopen. Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen... Als je het weer hoort en niks geen respons krijgt, zou ik nu toch wel beginnen met vragen of het wil vertrekken...
|
![]() |
Is het zo dat 'de geest' er niet was telkens als je je recorder aan had staan? Want als het wel een geest is, kan het ook zijn dat deze de energie van je recorder voelt en daarom niet komt..
Misschien is het wel bang dat (als je geluiden erop kunt horen) je die aan andere mensen laat horen, en dat absoluut niet wil (ok, deze zin klinkt niet echt logisch). Controleer dit eens door een paar nachten wel met recorder aan te liggen en een paar dagen niet. (Voor alle mensen hier: hey! jullie hebben een nieuw lid ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 | |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 |