Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 22:25
Shade
Shade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-09-2003 @ 23:14:
Waar woon je? Misschien rare vraag, vraag niet waarom, maar zou misschien kunnen helpen...
ik? zie mijn info

In Velserbroek, naast Haarlem (NL)
Oud 06-09-2003, 22:35
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ga op onderzoek uit... Woon je in het dorp zelf of er net buiten...
Oud 06-09-2003, 22:36
Shade
Shade is offline
Citaat:
lunaria schreef op 06-09-2003 @ 23:25:
shade, proficiat zeu. Ieder topic die jij start wordt zo'n megagroot succes!! . Iedereen reageert keienthousiast en zow en vindt het megaspannend. Ik ook eigenlijk Laat me weten wanneer je nog iets waarneemt!!
hehehe, mjah maar dat god topic eigenlijk van iemand die ermee begonnen was en dit is niet echt bedoeld om spannend te zijn he

Maar dat is het idd wel en ik ben dankbaar voor iedereen's steun.
Vannacht was het trouwens heel raar...

Zodra ik m'n licht uit deed begon het, eerst heel zacht en toen steeds duidelijker. Het kwam weer van rechts. Ik deed het licht aan...ging rechtop zitten en niks meer...

Toen 10 minuten later (donker) begon het weer, ik hoorde het 2 minuten ofzo aan en vroeg 2 keer om een duidelijker teken. Het was dit keer heel anders....de ene keer was het zacht en andere keer duidelijker. Maar niet vlak nadat ik om een teken vroeg ofzo....

Kortom het was duidelijk nie zo dat (nog steeds stel dat he) de geest een teken gaf.
Ik deed ook tijdens het liggen dit keer m'n licht aan.

Ik hoorde het namelijk al een minuut, heel zacht en af en toe iets luider, en dan weer langzaam zachter en 't ging ook heel zachtjes door toen ik m'n licht aan deed. Ik zag nergens iets ook niet van de bron.
Toen in totaal ongeveer 2 minuten voorbij waren stierf het heel langzaam weg....

Ik begin het steeds raarder te vinden en de enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat er iets met m'n RECHTER oor is. Hoewel dat me erg sterk lijkt want kheb nog nooit last gehad en geen bijzondere dingen laatste tijd. En bovendien heb ik het ook 2 keer links gehoord....

het wordt vreemder en vreemder

Reactie op Lunaria:
Toch bedankt

Grandmommy:
Ik ook nu

Denise:
Je bent 13 maar wat maakt dat uit...toen ik zo oud was snapte ik ook meer dan andere mensen dachten en was ik zeker geen klein opdondertje jij vast ook niet. Bedankt voor je steun

Rainbow:
Ik precies hetzelfde alleen geloof ik nog niet in geesten. Hoewel ik wel flink twijfel.
En kheb nog steeds geen duidelijk teken gehad als er al iets een teken moest voorstellen.

Iedereen:
't begint een beetje een mooi verhaal topic te lijken alsof ik een spannend verhaal vertel en kick op de reactie van "oohh wat spannend". Maar ik zweer dit is tot nu toe allemaal echt gebeurd en tis geen roep om aandacht ofzo....(Wat ik zelf mischien inmiddels wel zou denken *sorry...*).

Maar ik ben wel blij dat ik serieus wordt genomen en van iedereen steun krijg
Oud 06-09-2003, 22:39
Shade
Shade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-09-2003 @ 23:35:
Ik ga op onderzoek uit... Woon je in het dorp zelf of er net buiten...
nou nu je het zegt...
Ik woon in een wijk (Pas 3 jaar oud), die helemaal aan de buitenkant van Velserbroek ligt. Ik woon wel middenin die wijk maar vlakbij is een groot recreatie deel (Spaarnwoude) met veel bos en watertjes. Zo'n beetje om de hoek is een klein meer met een strandje (Westbroekplas - of Het surfmeer genoemd).

Ons dorp wordt omringt door weilanden (Letterlijk), we wonen in een polder en 300 meter verderop is een snelweg (A9).

Ik weet niet of dit nuttig is maar dan weet je alvast wat
Oud 06-09-2003, 22:53
Droyd
Droyd is offline
Ik heb toen ik jong was iets gelijkaardigs meegemaakt. Toen ik een jaar of 7,8 was hoorde ik telkens zacht maar duidelijk een soort snerpend krekelgeluid op mijn kamer, meestal s'avonds en 'snachts. Toen heeft het enkele jaren opgehouden en toen ik 12 was keerde het weer terug. Ondertussen is het verdwenen, maar geen idee wat het was...Er zal wel een of andere verklaring voor zijn geweest...Geen idee wat die adem zou kunnen zijn geweest...Misschien komt het binnen de zovele jaren nog eens terug
Oud 06-09-2003, 22:57
Shade
Shade is offline
Citaat:
Droyd schreef op 06-09-2003 @ 23:53:
Ik heb toen ik jong was iets gelijkaardigs meegemaakt. Toen ik een jaar of 7,8 was hoorde ik telkens zacht maar duidelijk een soort snerpend krekelgeluid op mijn kamer, meestal s'avonds en 'snachts. Toen heeft het enkele jaren opgehouden en toen ik 12 was keerde het weer terug. Ondertussen is het verdwenen, maar geen idee wat het was...Er zal wel een of andere verklaring voor zijn geweest...Geen idee wat die adem zou kunnen zijn geweest...Misschien komt het binnen de zovele jaren nog eens terug
nou kheb liever dat het OF gewoon laat merken dat het een geest is....OF gewoon laat merken dat het GEEN geest is....OF voor altijd stopt.

en ik ben zo in de war dat ik niet eens meer weet welke van de 3 ik wil....
Oud 06-09-2003, 23:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 06-09-2003 @ 23:39:
nou nu je het zegt...
Ik woon in een wijk (Pas 3 jaar oud), die helemaal aan de buitenkant van Velserbroek ligt. Ik woon wel middenin die wijk maar vlakbij is een groot recreatie deel (Spaarnwoude) met veel bos en watertjes. Zo'n beetje om de hoek is een klein meer met een strandje (Westbroekplas - of Het surfmeer genoemd).

Ons dorp wordt omringt door weilanden (Letterlijk), we wonen in een polder en 300 meter verderop is een snelweg (A9).

Ik weet niet of dit nuttig is maar dan weet je alvast wat
Da's wat ik wou weten... Ik ga even wat onderzoek doen, je hoort spoedig meer van me als ik iets te weten ben gekomen.
Oud 06-09-2003, 23:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
Toch vind ik het weer opvallend dat het altijd snachts gebeurt...warum warum?

Vanuit mijn eigen perspectief kan ik het namelijk wel verklaren waarom het juist snachts is. Maar ik wil het vanuit de 'gelovigen' hun perspectief zien dus verlicht mij
Oud 06-09-2003, 23:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-09-2003 @ 00:15:

Vanuit mijn eigen perspectief kan ik het namelijk wel verklaren waarom het juist snachts is. Maar ik wil het vanuit de 'gelovigen' hun perspectief zien dus verlicht mij
Omdat (volgens mijn visie dan) de menselijke geest 's nachts tot rust komt en het dus voor de geest (aanwezigheid dus) makkelijker is om cantact te maken met de menselijke geest.
Oud 06-09-2003, 23:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2003 @ 00:20:
Omdat (volgens mijn visie dan) de menselijke geest 's nachts tot rust komt en het dus voor de geest (aanwezigheid dus) makkelijker is om cantact te maken met de menselijke geest.
ja, maar of ik nou open sta voor contact of niet. Bepaalde geluiden die te ontvangen zijn door de ('normale' percepties, in dit geval horen) hebben toch geen ene aars te maken met "open staan voor..." ?
Oud 06-09-2003, 23:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-09-2003 @ 00:21:
ja, maar of ik nou open sta voor contact of niet. Bepaalde geluiden die te ontvangen zijn door de ('normale' percepties, in dit geval horen) hebben toch geen ene aars te maken met "open staan voor..." ?
Hoor je mij ook niet zeggen. Of je er nou open voor staat of niet. Dat maakt niets uit. In mijn visie gaat het er meer om of de aanwezigheid vind dat jou geest klaar is voor dit soort contact of niet en zo ja, wanneer is het meest geschikte moment. Dat is meestal wanneer de menselijke geest tot rust komt en over het algemeen is dat 's nachts.
Oud 06-09-2003, 23:30
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2003 @ 00:27:
Hoor je mij ook niet zeggen. Of je er nou open voor staat of niet. Dat maakt niets uit. In mijn visie gaat het er meer om of de aanwezigheid vind dat jou geest klaar is voor dit soort contact of niet en zo ja, wanneer is het meest geschikte moment. Dat is meestal wanneer de menselijke geest tot rust komt en over het algemeen is dat 's nachts.
ja, maaaar (altijd leuk zo'n maar) even vanuit de oorspronkelijke context gekeken (want daar doeld eik nu op). Het heeft er toch niks mee te maken of je geest tot rust is en er klaar voor is. Want of ik nou iemand hoor hijgen overdag of in de nacht, dat maakt niet uit. Je hoort het beide.
Oud 06-09-2003, 23:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-09-2003 @ 00:30:
ja, maaaar (altijd leuk zo'n maar) even vanuit de oorspronkelijke context gekeken (want daar doeld eik nu op). Het heeft er toch niks mee te maken of je geest tot rust is en er klaar voor is. Want of ik nou iemand hoor hijgen overdag of in de nacht, dat maakt niet uit. Je hoort het beide.
Klopt. Alleen wat ik zeg, geesten vinden het volgens mij makkelijker om gehoord te worden als de menselijke geest tot rust komt. Niet als het druk is in de menselijke geest. Geesten zijn in principe vrij zwak. Als je geest het erg druk heeft met van alles, vinden ze het heel moeilijk om er duidelijk tussendoor te komen. Snappie?
Oud 07-09-2003, 00:20
Verwijderd
's Nachts? Misschien klinkt het wel overdag, maar hoor je het niet, 's nachts is het gewoon stiller en rustiger en hoor je bepaalde dingen makkelijker. Geluiden die je overdag over het hoofd zou horen.
Oud 07-09-2003, 00:54
Shade
Shade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-09-2003 @ 00:15:

wow ik word gelovige genoemd!!

Tsja echt gelovig ben ik dan nog wel niet maar vanuit de visie van een geest ben ik het wel met AngelLena eens. En overdag hoor je zoveel geluiden dat het soms mischien niet opvalt.

Of mischien heeft die geest ook wel bepaalde redenen.

Ervanuit gaant dat het een geest is.
Oud 07-09-2003, 08:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-09-2003 @ 00:49:
Klopt. Alleen wat ik zeg, geesten vinden het volgens mij makkelijker om gehoord te worden als de menselijke geest tot rust komt. Niet als het druk is in de menselijke geest. Geesten zijn in principe vrij zwak. Als je geest het erg druk heeft met van alles, vinden ze het heel moeilijk om er duidelijk tussendoor te komen. Snappie?
oh bedoel je het op die manier. Vanuit de geest gezien... ok dank je voor de uitleg

Mutant: Die verklaring is ook mogelijk (daar dacht ik zelf ook even aan ) maar dan zou het vrij frappant zijn dat je toch niks horto tijdens het eten, als je ff rustig zit, aan het lezen bent etc...

x2_shade: je wordt 'gelovige' genoemd, niet gelovige. Ik kan ook wel elke keer "mensen die (misschien) in geesten geloven" opschrijven, maar daar ben ik te lui voor
Oud 07-09-2003, 11:48
Shade
Shade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-09-2003 @ 09:46:
x2_shade: je wordt 'gelovige' genoemd, niet gelovige. Ik kan ook wel elke keer "mensen die (misschien) in geesten geloven" opschrijven, maar daar ben ik te lui voor
is goed hoor

niks gebeurd trouwens vannacht....
Oud 07-09-2003, 16:12
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
Ik begin het steeds raarder te vinden en de enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat er iets met m'n RECHTER oor is. Hoewel dat me erg sterk lijkt want kheb nog nooit last gehad en geen bijzondere dingen laatste tijd. En bovendien heb ik het ook 2 keer links gehoord....
ik heb weleens dat ik ineens een hele hoge piep hoor wat wel ff duurt net zoals je heel fftjes hoort als je je tv uitzet..
maar volgens mij heb ik er welens van gehoord dat je oor kan suizen ofzowiets...?
net zoals een schelp mss?
Oud 07-09-2003, 16:25
Shade
Shade is offline
Citaat:
Denise01 schreef op 07-09-2003 @ 17:12:
ik heb weleens dat ik ineens een hele hoge piep hoor wat wel ff duurt net zoals je heel fftjes hoort als je je tv uitzet..
maar volgens mij heb ik er welens van gehoord dat je oor kan suizen ofzowiets...?
net zoals een schelp mss?
ja die pieptoon heeft iedereen wel es volgens mij
ik iig ook. Soms ff raar gevoel of geluid in je oor kan ook maar dat herken je meestal wel. Dit is nieuw en komt me niet bekend voor. Ik denk niet dat het m'n oor is.
Oud 07-09-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-09-2003 @ 09:46:
Mutant: Die verklaring is ook mogelijk (daar dacht ik zelf ook even aan ) maar dan zou het vrij frappant zijn dat je toch niks horto tijdens het eten, als je ff rustig zit, aan het lezen bent etc...
Je zou ervan opkijken hoe weinig je hoort als je niet luistert. Als je in bed ligt is er niets om je op te concentreren, je gaat slapen en je kunt nog wel wat denken, maar je bent nergens op gefocust. Omdat je dus nergens anders op geconcentreerd bent, hoor je dus bepaalde dingen eerder.
Ikzelf kan bijvoorbeeld volledig in een boek opgaan of starend zitten te eten zodat ik nog niet es hoor als ze me roepen. Maar ook zijn er dan achtergrondgeluiden, rijdende auto's, vogels, stemmen,...
Oud 07-09-2003, 21:00
sn00p
sn00p is offline
Hoi X2_shade,

Ik heb een vraagje,
Is dit allemaal begonnen VOOR of NA dat je hier op het forum actief bent geworden?
Oud 07-09-2003, 21:14
Shade
Shade is offline
Ik ben lid sinds 21 april (Net als Mutant trouwens viel me op ) en ben na 2 weken ofzo hier actief geworden. Terwijl dit nu....*ff terug scrollen en rekenen*:
sinds 21 augustus is, toen hoorde ik het voor 't eerst.

Ik heb het eerst 3 dagen aangehoord en veel over nagedacht wat het kon zijn, maar dus daarna toch maar hier gepost.

Ik snap trouwens wel wat je mischien denkt, dat ik het een beetje WIL horen omdat ik zoek naar bewijs van geesten en er hevig over twijfel. Zou ik in jou geval iig denken.

Ik begon als iemand die eigenlijk in niks geloofde dat niet bewezen was, maar nu twijfel ik hevig over het bestaan van geesten. Maar ik twijfel al iets van 2 maanden. En het kwam ook op erg onverwachte momenten de 1e keren, toen ik aan iets compleet anders dacht.

Bovendien duurd dit nu al meer dan 2 weken (onregelmatig). Maar tis duidelijk geen fantasie of willen horen meer. Wat ik 1e dagen wel een beetje dacht.
Oud 07-09-2003, 21:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mutant schreef op 07-09-2003 @ 19:51:
Je zou ervan opkijken hoe weinig je hoort als je niet luistert. Als je in bed ligt is er niets om je op te concentreren, je gaat slapen en je kunt nog wel wat denken, maar je bent nergens op gefocust. Omdat je dus nergens anders op geconcentreerd bent, hoor je dus bepaalde dingen eerder.
Ikzelf kan bijvoorbeeld volledig in een boek opgaan of starend zitten te eten zodat ik nog niet es hoor als ze me roepen. Maar ook zijn er dan achtergrondgeluiden, rijdende auto's, vogels, stemmen,...
daar heb je helemaal gelijk in!

Behalve dat "moment rust voor jezelf"... alleen die momenten heb jeniet zo vaak in vergelijking met slapen, dus zo is het ook weer te verklaren...mmkay
Oud 07-09-2003, 21:25
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 07-09-2003 @ 22:14:
Ik ben lid sinds 21 april (Net als Mutant trouwens viel me op
Offtopic: en nu al forumbaas...snif snif hoe kan dat >:]
Oud 08-09-2003, 07:36
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 07-09-2003 @ 22:14:
Net als Mutant trouwens viel me op

Fade: dat is een hele uitleg, mocht je hem willen, je weet hoe pmen werkt.
Oud 08-09-2003, 07:50
load_harmony
load_harmony is offline
hej! kijk alsjeblieft uit! dat meen ik.. je haalt je meer om je hals dan je lief is! ga geen rare dingen doen, en stuur hem het liefst nog gewoon weg... dit meen ik..........
Oud 08-09-2003, 08:05
Shade
Shade is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 08-09-2003 @ 08:50:
hej! kijk alsjeblieft uit! dat meen ik.. je haalt je meer om je hals dan je lief is! ga geen rare dingen doen, en stuur hem het liefst nog gewoon weg... dit meen ik..........
Ik heb em niet opgeroepen en echt gemeen lijkt hij me niet. Maar ik zal zeker geen rare dingen doen, aardig tegen em zijn en mischien ooit weg vragen te gaan.

Als het idd een geest is dan he...
Oud 08-09-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
load_harmony schreef op 08-09-2003 @ 08:50:
Niet alle aanwezigheden hebben t slecht met je voor... Shade kan beter eerst te weten komen wat het wil voor hij het wegstuurt.
Oud 08-09-2003, 17:20
sn00p
sn00p is offline
Ik heb inmiddels de rest van deze thread gelezen en in het stukje waar je uitlegt waar je woont zeg je iets over een meer (of watertje ofzo) wat mischien kan is, dat bij harde wind (onregelmatig verschijnsel, net zoals de "adem" ) het water tegen de kant slaat of op een strandje spoelt en ervan af (denk aan het geluid van het strand bij de zee) <-- sorry voor de lange zin

Dit geluid zou door gordijnen, hersenen, etc. zo vervormd kunnen zijn dat het op adem lijkt.

(ik weet daqt het dichtbij klinkt maar mischien is je raam vlak bij je oor)

Ik zou het anders ook niet weten maar veel succes ermee
Oud 08-09-2003, 19:51
Shade
Shade is offline
nee et meer is wel een aardig stuk verderop weg en er moet wel een hele harde wind staan voor golven daar. En idd komt het vlak bij m'n oor vandaan wat ver van het raam ligt. Bovendien was m'n raam een aantal keer dicht.
Oud 08-09-2003, 20:18
Eurynome
Eurynome is offline
Citaat:
sn00p schreef op 07-09-2003 @ 22:00:
Hoi X2_shade,

Ik heb een vraagje,
Is dit allemaal begonnen VOOR of NA dat je hier op het forum actief bent geworden?
heyhey
ik ken jasper (Shade) al een eindje en hij is eeeeecht niet de persoon om zich zo'n dingen te gaan inbeelden ! Maar ik zou er ook eerst aan denken als ik dit verhaal zou lezen . Nu ja, ik verzeker het je dat hij het zich niet inbeeldt!!
Oud 08-09-2003, 20:35
sn00p
sn00p is offline
ik ben erg benieuwd hoe dit alles afloopt
Oud 08-09-2003, 21:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
Doe een bandje in de cassetterecorder.... de rest spreekt voor zich...

ohja niet vergeten om op het recordknopje te drukken
Oud 08-09-2003, 23:33
Shade
Shade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-09-2003 @ 22:39:
Doe een bandje in de cassetterecorder.... de rest spreekt voor zich...

ohja niet vergeten om op het recordknopje te drukken
ja heb ik al 3 nachten gedaan....
guess what....he didnt show up.
toeval?

Geen idee eerlijk gezegt hoor, ik weet er nog steeds niet veel van. Er zit totaal geen ritme in en ik heb nu alweer 2 nachten niks gehoord....

vanavond mischien weer...(Met recorder)
Oud 09-09-2003, 22:41
Shade
Shade is offline
nope, niks
mischien vanavond....

majah ik post wel weer als er wel wat gebeurd want dit is tulijk niks....
Oud 10-09-2003, 13:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 09-09-2003 @ 23:41:
nope, niks
mischien vanavond....

majah ik post wel weer als er wel wat gebeurd want dit is tulijk niks....
]

Nee, schieten we weinig mee op he? Nah ja, ik ben nog wat dingen aan't onderzoeken, zodra ik meer weet hoor je ook weer meer van mij.
Oud 11-09-2003, 18:19
Shade
Shade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2003 @ 14:40:
]

Nee, schieten we weinig mee op he? Nah ja, ik ben nog wat dingen aan't onderzoeken, zodra ik meer weet hoor je ook weer meer van mij.
oké,

gefeliciteerd trouwens
Oud 12-09-2003, 20:52
grandmommy
grandmommy is offline
oh nu weet ik echt niet meer wat ik er van moet denken! ik hou het op een poltergeist, maar ze zeggen dat je die zelf maakt he? oh...kregen we maar wat meer didelijkheid van die energie...
Oud 13-09-2003, 16:24
Shade
Shade is offline
tjsa ik heb nou al een week niks meer gehoord
ik snap et nie...

het enige wat me laatst opviel is dat er een begraafplaats 500meter verderop ligt. Was me eigenlijk nooit opgevallen,...
ivm geesten zou dat mischien iets kunnen betekenen....het ligt in Haarlem Noord.

Maargoed ik hoor niks meer dus ik weet et ook niet meer.
Oud 13-09-2003, 18:03
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 13-09-2003 @ 17:24:
het enige wat me laatst opviel is dat er een begraafplaats 500meter verderop ligt. Was me eigenlijk nooit opgevallen,...
Een begraafplaats die 500m verderop ligt, is jou nooit opgevallen hoe krijg je dat voor elkaar....

Misschien is het alleen maar mooi dat je niets meer hoort...
Oud 13-09-2003, 18:43
grandmommy
grandmommy is offline
oh, dat klan hoor, ik woon al vier jaar in een dorpje, en ik heb nooit geweten dat er een joodse begraafplaats lag, totdat die op het nieuws kwam omdat er vernielingen waren verricht aan de zerken. wat ik overigens een heel kwalijke zaak vindt, en ook nog eens zeer dom.
Oud 13-09-2003, 19:43
Shade
Shade is offline
tsja achter onze wijk zijn weilanden, daarachter veel bomen en dan Haarlem. Pas sinds ik dit schooljaar naar een school in Haarlem moet rij ik in die richting. Ik woon hier 3 jaar ik had et nog nooit opgemerkt door die bomen en omdat ik er zo goed als nooit lang reed.

Maar dat viel me dus laatst op.
Oud 13-09-2003, 22:08
Multilot
Multilot is offline
ok
Oud 23-09-2003, 16:01
Multilot
Multilot is offline
Hoe is het afgelopen???
Oud 23-09-2003, 17:35
AngelLena
AngelLena is offline
Begraafplaats he? Tja, zou een mogelijke verklaring kunnen zijn voor een aanwezigheid, maar je hebt nu al zolang niets meer gehoord....

Mijn onderzoek is eigenlijk op niets uitgelopen. Ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen... Als je het weer hoort en niks geen respons krijgt, zou ik nu toch wel beginnen met vragen of het wil vertrekken...
Oud 26-09-2003, 09:03
*[FairyGirl]*
*[FairyGirl]* is offline
Is het zo dat 'de geest' er niet was telkens als je je recorder aan had staan? Want als het wel een geest is, kan het ook zijn dat deze de energie van je recorder voelt en daarom niet komt..
Misschien is het wel bang dat (als je geluiden erop kunt horen) je die aan andere mensen laat horen, en dat absoluut niet wil (ok, deze zin klinkt niet echt logisch).
Controleer dit eens door een paar nachten wel met recorder aan te liggen en een paar dagen niet.

(Voor alle mensen hier: hey! jullie hebben een nieuw lid )
Oud 26-09-2003, 16:19
*Senorita*
*Senorita* is offline
Hey Shade...

Ik volg je berichten sinds het begin...en als het mij zou overkomen, denk ik dat ik doodsbang zou worden.
Ik ben echt wel benieuwd naar de reactie van de geest of whatever....
Sterkte ermee!
Oud 26-09-2003, 22:03
grandmommy
grandmommy is offline
trouwens, al lang niks meer van em gehoord....is dit een slecht teken?
Oud 01-10-2003, 12:07
DutCh LuNaTiC
DutCh LuNaTiC is offline
Shade is Fine!
Hijs me buurjongen, hij heb et een beetje druk met school rs, etc
Oud 01-10-2003, 13:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
DutCh LuNaTiC schreef op 01-10-2003 @ 13:07:
Shade is Fine!
Hijs me buurjongen, hij heb et een beetje druk met school rs, etc