Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen aan de volumeknop ![]() ![]() En waar kan ik drivers vinden? Moeten die op een of andere cd-rom staan? (ik heb de computer pas gekocht, met helemaal niks erop enzo) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoja, hoe installeer ik de goede driver? |
![]() |
||
Citaat:
Als de aansluitingen in de buurt van de stekker van jouw toetsenbord zitten dan kunnen die drivers inderdaad op die CD staan. |
![]() |
|
Ik zou het volume checken, dat kan ook omlaag geschroefd zijn door een programmaatje, of op "mute" staan bijvoorbeeld.
Dubbelklikken op het speakerboxje rechtsonderaan in Windows, of onder bureauaccesoires/volume-instellingen. Lijkt me ook raar dat de drivers ineens wegzijn of corrupt zijn ofzo...
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hoe krijg ik nou de driver geïnstalleerd? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(geen setup.exe, maar wel setup.) En het volume in Windows stond wel ergens helemaal op nul, dat heb ik wat naar boven gedaan, maar toen deed het geluid nog niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je mss ook hoe ik mijn geluid dan weer terug krijg? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: maar eigenlijk wil ik alleen maar mn geluid terug |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mn moeder niet, maar die snapt nog minder van computers dan ik ![]() Maar hoe krijg ik mn geluid terug? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Echt met alles? Dat ik niet alleen het geluid opnieuw moet installeren, maar ook ALLES? ![]() Ik vraag het eerst wel aan mn vader, misschien dat hij het geluid terugkrijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zou er misschien ook over kunnen denken op een besturingssysteem zoals Windows XP. Een stuk stabieler en makkelijker voor mensen die niet zoveel verstand hebben van computers. Of het draait op jouw PC is natuurlijk wel afhankelijk van de hoeveelheid intern geheugen en de kloksnelheid van jouw processor. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk eens onder Apparatenbeheer of er ergens een uitroepteken/kruisje staat weergegeven. In Windows98 vind je dat volgens mij door rechtermuisklik te doen op Deze Computer -> vervolgens Eigenschappen kiezen -> Tabblad hardware ofzo en dan apparatenbeheer (uit me hoofd).
Laatst gewijzigd op 16-01-2004 om 20:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb geen zin om winXP te kopen ![]() Ik heb bij Apparaatbeheer gekeken, en daar staan nergens uitroeptekens, ook geen vraagtekens of wat trouwens. |
![]() |
||
Citaat:
Op de speakers zelf zitten ook bepaalde kabels ingeplugd als het goed is. Wissel die ook eens om.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, in de ene zitten 3 kabels ja, in de ander 1. En ze gaan idd naar elkaar toe, maar om ze om te kunnen wisselen heb ik een hele lange en dunne schroevendraaier nodig. En die heb ik niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staan allemaal verschillende setups op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan ga ik naar deze computer dan naar d: En daar staan allemaal verschillende mappen, met in die mappen nog meer mappen, en nog wat andere dingen, en ook een paar setups. |
![]() |
||
Citaat:
Als het goed is krijg je in het daaropvolgende schermpje de kans om wat af te zoeken. Vul 'sound' in; en zoek op de D:\. Misschien kom je zo de juiste map tegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar over 2 weken is mijn vader hier, misschien dat hij er iets van snapt... Toch bedankt voor het helpen iedereen! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Software & Hardware |
Geluid van m'n laptop Verwijderd | 8 | 17-07-2011 21:02 | |
Liefde & Relatie |
Het verhaal van mij en mijn mama :'( Kleintjeyakult | 154 | 01-05-2006 00:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
het maisveldincident substantial | 4 | 28-02-2002 19:35 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |