Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar daar was hij toch verliefd op ze hebben het daar wel eens over gehad maar ehm was hij niet met haar getrouwd ofzo? Naja, anyways, Benjamin probeerde idd Charlie aan een snufmoviemaker te verkopen ![]() maar vergeet bijv. niet dat Laura ooit een vrouw vermoord heeft! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wist trouwens niet dat Ludo zo'n talenwonder was... Frans, Duits, Engels, Italiaans: hij draait er z'n hand niet voor om. ![]()
|
![]() |
Ik denk dat ze het op Ludo houdt, en dan komt janine erachter dat ze nog steeds iets voelt voor ludo en hem terug wilt en dan ontstaat er zoiets als sofia en janine, alleen wordt het dan isabella en janine of cours
![]() Ew ja, ik las in WIO (zo'n blad dat je bij de decanen kan halen) dat victoria op het gymnasium heeft gezeten en momenteel politicologie én ruslandkunde studeert ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zal ik t maar weer even vertellen dan... ![]() Philip werkte als stagiaire bij Laura en ze kregen een verhouding. Robert werd jaloers en saboteerde de auto van Philip, die een ongeluk kreeg maar t overleefde. Laura voelde zich schuldig omdat Robert het deed uit liefde voor haar.. Ze besloot hem een vals alibi te geven in de persoon van Mary Verstraete... Philip kwam hier na een tijd achter en daarom besloot Laura Mary te vermoorden op aanmoediging van Cleo. Later hebben ze samen ook Philip 'virtueel' vermoord door al zn gegevens via de computer te wissen waardoor ie officieel niet meer bestond en ie niet meer terug kan vanuit t buitenland... Mary werd vervolgens in t kanaal gegooit, waar Stefano haar later nog een keer liet uitvissen om Cleo onder druk te zetten... Zoooo... ![]()
||
Citaat:
Wie zou dat meisje nou toch zijn... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar dat van Janine's zusje Marieke is al een tijd geleden, weet ook niet of zij dat mysterieuze meisje is waar ze het over hebben... ![]() Zal wel niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhow, haar nieuwe haarkleur staat geweldig. En ik denk echt niet dat er iets gaat gebeuren tussen haar en Ludo. Misschien wel met die geile Rus, trouwens...wel erg voorspelbaar dat het een Rus is, in elk interview met Victoria is te lezen dat ze Russisch is dus gtstkijkend Nederland heeft heus geen bewondering voor haar Russisch gebrabbel. Ja, Marieke komt er weer gezellig bij. Morris moet Nederlands leren (vallurie ![]() En stuur die Pascale naar een toneelopleiding zeg.... |
![]() |
||
Citaat:
Dat is mijn taak! ![]() ![]()
||
Citaat:
jaaaaa, kweet het!!! dat donkere meisje heette BeBe!! maar benjamin ging er toen uit omdat hij bij gtst was ontslagen omdat hij altijd te laat kwam. Na een poosje werd hij weer aangenomen. Hij had dat toen wel verteld toch? dat het helemaal fout gelopen was met die Bebe.. (lekker goed lopend nederlands stukje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hou me wel weer bezig met de verhalen van meer dan 2 jaar geleden, dat gaat beter... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gtst #22 Verwijderd | 0 | 19-11-2006 13:03 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg: jA jullie eigen idee!!van GTST aha HilaryGirl15 | 6 | 30-11-2004 10:39 | |
Films, TV & Radio |
3 Vragen over GTST Martijn | 2 | 20-12-2002 20:41 | |
Films, TV & Radio |
meest gekeken 2001 top 5 diamondvoodoo | 25 | 07-01-2002 10:56 | |
Films, TV & Radio |
Dragonball Z meeting (3) niceman1984 | 40 | 27-12-2001 19:01 |