| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ik zag gister tijdens het uitgaan opeens Bas Muijs (Stefano), Geert Hoes (Morris), Koert-Jan de Bruijn (Dennis) en Wouter de Jong (Milan).. zeer aangenaam uitzicht
![]() Er hing natuurlijk een hele zwerm tienermeisjes om ze heen, ik zou me echt doodgeneren als ik daar tussen had gestaan
|
|
|
|
Vanavond begint het weer; het nieuwe seizoen!
zal het lijk Laura een officieel lijk worden of zal ze nog een jaar langer mijn beeldbuis vervuilen??? Gaat Robert verder met snuiven of leert hij met naalden omgaan, krijgt hij AIDS en gaat dood??? Wordt Charlie verlamd, verminkt, vervormd en krijgt zij plastische chirurgie en komt zij dan terug als Lieke van Lexmond??? Blijft Isabella tegen de kast praten of wordt het dit keer de tafel??? Zal Pascal een nieuwe UFO voor op haar hoofd vinden of gaat ze toch proberen Benjamin te vinden in haar 2000 jaar oude Egyptische gewaad??? En helpt Sjors haar biologische moeder ontsnappen uit de gevangenis??? Het zal mij benieuwen...
|
|
|
|
Zielig voor Pascale
En Laura is lekker boos op Dennis, want die lul heeft niet gedaan wat hij haar beloofd had. En kan iemand Valerie en Barbara even dood laten gaan? Ik word strontziek van die twee. Bah.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En Charlie moet beter worden en moet Aukje blijven want dies leuwker dan Lieke (nie op lieke bedoelt hoor )
|
|
||
|
Citaat:
Heej hallow Ik zie jouw oowk niet 1 2 3 tegen zon paal aan vallen. Je bent cker niet verlamt maar dat het aanstellerij was! Charlie is eerst aangereden , en dan klettert ze van haar fiets af, en dan tegen zown paal aan met haar buik. Reken maar dat je pijn hebt!! Kej tis maar n soap, maar geen kinderserie en als je zow valt, heb je eg wel iets hoor!!
|
|
|
|
erg nep dat van charlie, ze viel niet hard met dr hoofd van die heuvel enal helemaal niet tegen die paal en toch heeft ze een hersenschudding enzo. Verder moest ik enorm lachen bij dat vechten van ray en benjamin... wat een LOL zeg sjezus....
En tja zielig voor dennis ja met zo'n keuze ...... en ook niet eens de vader zijn!!!!! |
|
|
|
||
|
Citaat:
GTST speelt in op de actualiteiten, dus ook in GTST verdwijnen er mensen in dat gebied
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
POGING tot moord he.... (ja het was nog van 3 sept), het zal idd wel weer iemand zijn die ze allemaal kennen (hoezo voorspelbaar
). ik vind dat ze die ruzie tussen barbara en valerie nou eens moeten oplossen of iets moeten laten gebeuren zodat dat verandert, want het begint erg saai te worden.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en dat van Martine: ik blijf erbij dat zij volgens mij is gearresteerd vanwege een poging tot moord op helen helmink. maar toch raar dat jef dan zei dat ze echt iemand vermoord had...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
trouwens wat is die laura toch een verschrikkelijk doos! bah echt zo'n oud vies lijk dat nog meespeelt om alvast voor der pensioen te sparen
snap niet dat ze die niet eens schrappen uit de serie, en die robbert die doet zo verschrikkelijk lomp altijd met z'n verschrikklijk wijze raad, tegen milan en valerie. En dan die jef die mag ook wel eruit hartaanval ofzo ![]() het valt me trouwens wel op dat bijna geen 1 acteur echt "dood"gaat in de serie de meeste gaan ergens ver weg studeren of emigreren naar het buitenland voor werk.... alleen die vorige vrouw van jef die ging dood, en RIck engelskes
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
dit is wat ik me ervan herinner. Ze werd de hele tijd lastig gevallen en toen kwamen ze zo'n dood rund brengen.. of ben ik nu in de war?
|
|
||
|
Citaat:
![]() volgens mij was het ook een poging tot moord op Helen Helmink... en Jef is gewoon stom dus daar moeten we niet naar luisteren ![]() dat kind heet Sil....is dat niet een of ander afwasmiddel? ![]() Isabella is er weer met d'r kastvriendin
|
|
||
|
Citaat:
Helamaal niet Dat heeft Martine gedaan! Ik weet het 100% cker!!
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Of zoiets. Nee, eigelijk kan dat niet, want het feit dat Robert de vader is moet natuurlijk ook nog een keer uitkomen. De vader van Wendela/Sjors is inderdaad Frits van Houten. En ik weet het nog niet helemaal zeker, maar er was ooit een gemenerik, Koen (jaja, lang geleden!), en die heeft Helen Helmink toen opgesloten in haar eigen huis. Vastgebonden op de stoel enzo. Die Koen wilde Helen vermoorden, en volgens mij was hij een handlanger van Martine Hafkamp. Zat het zo??
|
|
||
|
Citaat:
ray en benjamin liggen nog steeds op dezelfde plek. Robert herinnerde zich dus dat hij charlie had aangereden en het laatste was dat charlie te horen kreeg dat ze nooit meer kan lopen. Isabella is vaag... die doet eng. ![]() Verder is er weinig gebeurd |
||
|
|
||
|
Citaat:
en peaceflower: d'r gaat bij mij idd ook wel een belletje rinkelen. helen helmink is idd een tijdje vastgebonden geweest in d'r flatje. of ie koen heet weet ik allang niet meer, maar volgens mij had 't wel met martine te maken ja. maar helen helmink is nooit vermoord, want ze ging met d'r broer naar australie/canada (één van die 2). en Rissie: het was echt hannie die frits vermoordde hoor!
|
|
|
|
Eigelijk zouden ze dat ook niet moeten doen, al die ouwe prut van Martine Hafkamp weer naar boven halen. Bijna niemand weet meer wat er in die tijd is gebeurd...
Straks komt Daniel weer terug en Arnie (die het ongeluk toch had overleefd) en Suzanne en Mathilde en Kim en Jessica en Linda en Stan...
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Gtst #22 Verwijderd | 0 | 19-11-2006 13:03 | |
| Liefde & Relatie |
Vervolg: jA jullie eigen idee!!van GTST aha HilaryGirl15 | 6 | 30-11-2004 10:39 | |
| Films, TV & Radio |
3 Vragen over GTST Martijn | 2 | 20-12-2002 20:41 | |
| Films, TV & Radio |
meest gekeken 2001 top 5 diamondvoodoo | 25 | 07-01-2002 10:56 | |
| Films, TV & Radio |
Dragonball Z meeting (3) niceman1984 | 40 | 27-12-2001 19:01 | |