Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn stadion op dit moment: Totale capaciteit: 15000 Staanplaatsen: 9000 Gewone zitplaatsen: 3000 Overdekte zitplaatsen: 2500 Zitplaatsen in de VIP boxen: 500 T is waarschijnlijk niet de ideale indeling ma t zit toch bijna elke keer weer helemaal vol... ![]() ![]()
|
En het was weer janken met de YP
![]() ![]() 19 jaar, redelijk vorm, gezond Een populair persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Sijmen Hendrix Nationaliteit: Nederland vastgestelde waarde: 7 000 Euro Loon: 520 Euro/week Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Is inmiddels Bordenwasser bij Joop Braakhekke ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb vandaag weer een nieuwe speler gekocht en heb nu 3 middenvelders met goed positiespel om te gaan trainen. 2 Van 18 en 1 van 20. Die laatste is misschien iets te oud, maar goed: dan kopen we er anders wel nog 1 van 18 bij, als ik er een goedkoop kan krijgen.
![]() enzof60: regio's spelen niet afzonderlijk, maar je speelt soms wel tegen clubs uit dezelfde regio. |
![]() |
|
Ik was vorige week opzoek naar een clown...
Ik had bij de eerste op de transferlijst er meteen 1 gevonden. Tenminste dat dacht ik... 19 jaar, goed vorm, gezond Een populair persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. schaam :$ ik lette dus ff niej op leiderschap en had al bod gedaan... gelukkig maar 4000 maar vond het toch k*t. Zn eigenschappen waren ook niet echt hoog... erg laag zelfs. Dus ik dacht die raak ik waarschijnlijk nooit kwijt. Ik zette hem toch maar op transferlijst, wie niet waagt wie niet wint toch? Kijk ik net... Zie ik hem niet meer in selectie... Dus ik kijk naar transfergeschiedenis... 2003-08-16 Verkocht Jos Colen naar FC BSC Young boys 30 000 Euro (29 000 Euro) 2003-08-13 Gekocht Jos Colen van De Bokkejetsers 4 000 Euro (29 000 Euro) Heb ik hem gewoon voor 30000 verkocht ![]() Nu ben ik blij ![]() ![]()
|
En ik heb net een matige/redelijke speler uit mn jeugd getrokken:
Thomas Eizema (15513351) 18 jaar, redelijk vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig Ik denk dat hij matig is ![]() Ik stel hem vanavond op in de basis dus dan zie ik wel hoe goed hij is ![]()
|
Verwijderd
|
hehe, doe je goed met die nepclown.
![]() hoeveel geld hebben jullie trouwens? Ikzelf sta nu op 150k en vanavond een wedstrijd, dus zal wel zo'n 250k worden. Dan nog een speler verkopen voor +/- 200k. Dus dan kom ik misschien wel op 450k. ![]() ![]() Kan ik gebruiken voor een nieuwe redelijke coach (250k gok ik??) en aan het eind van het seizoen stadionuitbreiding. |
![]() |
|
Kapitaal: -90 785 Euro
Maar ik ben er best wel heel erg tevreden over om eerlijk te zijn ![]() Ik draaide steeds met vorige stadion per 2weken maar 5-10.000 winst. En omdat dus niet opschoot ben ik gokje gaan nemen door stadion behoorlijk uit te breiden. Ik kwam door stadion uitbreiding ongeveer 380.000 in de min(kan nergens vinden hoeveel exact dus is gokje/schatting ![]() en eerste paar weken schoot het niet op met schuld werd alleen langzaam groter... Dus ik dacht dat word leuk ![]() ![]() Maar toen mn stadion drukker bezocht werd door goede resultaten werd ging schuld vrij snel weg... Komt natuurlijk ook omdat ik steeds thuis speelde in beker tot 4de ronde. En door verkoop van slechte spelers en door ontslaan van slechte spelers kreeg ik geld en werden mn uitgaven kleiner. Ik hoop dat ik binnen 4weken uit de schulden ben
|
Op dit moment is mijn financiele status: -94 771 Euro
Vorige week heb ik een winst van 93 003 Eur gemaakt. ![]() Ik heb dus goede hoop dat ik over een aantal weekjes weer redelijk in de plus sta... ![]() Wanneer ik weer +- 100.000 in de plus sta ga ik mijn stadion flink uitbreiden. (Maar duurt nog wel even voor t zover is)
|
![]() |
Voor jullie misschien een stomme vraag, maar ben bij dit spel nu eenmaal een leek.
Ik speel in zesde divisie van de 7. Is dat de op een na hoogste of de op een na laagste PS. Speel nu (zoals natuurlijk de meeste mijn wedstrijd. Mijn MER United uit tegen FC Sportclub) Match ID : 8149997 Als anderen hun ID er ook op zetten kom ik kijken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zal je wedstrijd in de gaten houden ![]() |
![]() |
|
Wat een klote wedstrijd...
11659 fans kwamen naar FC knijtert Arena op deze bewolkte dag. Dat is echt niet normaal weinig bezoekers... en dat alleen omdat ik vorige week heb gelijk gespeeld en in de beker heb verloren? Vorige keren was stadion steeds vol ![]() ![]() pffffff Ik kan dit echt niet uitstaan... Zow schiet het niej op met die schulden... Deze week maar 13.000 winst :@ en dan volgende week uitwedstrijd dus dat word ook al negatief week saldo. En ik sta maar 2-0 voor tegen slecht team... speel wel speel het rustig maar dat mag geen smoes zijn!!!
|
Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg liet toe dat Rudie Samplonius in de 5e minuut de 0 - 1 voor Fean kon scoren. In de 14e minuut kreeg Höjden een niet te missen mogelijkheid om te scoren. Dit betekende de1 - 1. Tristan Opsteegh pikte de splijtende pass vanaf de rechterkant op en punterde hem voorbij de doelman van de bezoekers.
"Hmm grappig wat scoort een linksback nou"... JÅ EEN GOAL VOOR MIJ ![]() ![]() ![]() Yeah, ik ben trots op me team ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Ben absoluut niet tevreden over mijn middenveld... ![]() ![]() Gegevens vd wedstrijd: BVD03 - FC GoldenGoal 4 - 2 BVD03 Middenveld: redelijk Rechter Verdediging : redelijk Centrale Verdediging: redelijk Linker Verdediging : goed Rechter Aanval : uitstekend Centrale Aanval : goed Linker Aanval : goed FC GoldenGoal Middenveld: zwak Rechter Verdediging : goed Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging : redelijk Rechter Aanval : uitstekend Centrale Aanval : goed Linker Aanval : formidabel
|
FC knijtert
Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: zwak Rechter Verdediging : uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging : goed Rechter Aanval : redelijk Centrale Aanval : matig Linker Aanval : redelijk ARCHI Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: rampzalig Rechter Verdediging : redelijk Centrale Verdediging: goed Linker Verdediging : redelijk Rechter Aanval : waardeloos Centrale Aanval : waardeloos Linker Aanval : slecht en mn debuut speler 2,5 ster ![]() ![]()
|
Mijn eerste competitie wedstrijd
![]() SE Höjden (ik dus) Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging : uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging : goed Rechter Aanval : redelijk Centrale Aanval : zwak Linker Aanval : slecht 't Fean '58 Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: waardeloos Rechter Verdediging : matig Centrale Verdediging: matig Linker Verdediging : zwak Rechter Aanval : redelijk Centrale Aanval : goed Linker Aanval : goed De wedstrijd eindigt in 2 - 3 in 't voordeel van 't Fean '58. Nu staat die gast 2e in de competitie, ik vind dan toch dat mijn team het goed gedaan heeft ![]() ![]() ![]()
|
Heb ff een boel winst gemaakt door een speler te verkopen...
![]() Deze vleugelspeler had ik gekocht voor een prikkie omdat ie op dat moment 2 weken geblesseerd was. Daarna heb ik m veel wedstrijden laten spelen zodat zijn waarde nog extra omhoog ging. En nu was het moment daar dat ik hem te koop heb gezet, en iemand is zo gek geweest m te kopen... ![]() ![]() Transfers voor Milan van Egmond 2003-08-19 <van> FC GoldenGoal <naar> FC Affligem 153 000 Euro (131 000 Euro) 2003-06-11 <van> TTS TopTeamSchie <naar> FC GoldenGoal 26 000 Euro (69 000 Euro) 127.000 Euro winst dus op een speler die ik maar 2 maandjes geleden heb ingekocht... Is mijn nooit eerder gelukt. Ben nu weer helemaal blij, door deze transfer ben ik ook compleet uit mijn schulden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
De verschillende league's Tofke_H | 0 | 06-07-2003 22:09 |