Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dragon, vooral het middenveld daalt of stijgt bij PIC/MOTS, de rest blijft redelijk hetzelfde.
|
En er is weer training geweest
![]() Ik heb deze week Spelhervattingen getrained ![]() IN de annoucment van Hattrick 6.5 zegt HT bjorn dat spelhervatting ernstig onderschat worden als je ziet hoeveel vrije trappen en penalty's je krijgt. Ik moet zeggen, ik had woensdag in de beker 1 vrije trap, en die ging er mooi in ![]() Bij mij gingen 6 spelers vooruit ![]() Ik train nog 1 weekje verder met spelhervatting, in de hoop dat mijn speler met uitstekend naar formidabel gaat ![]() |
![]() |
|
![]() wat ik ook probeerde... Ik kreeg mn vorm van mn spelertjes maar niet lager voor het nieuwe salaris... En steeg het alleen hoog... En nu... Daalt vorm zeer snel... Zelfde training ![]() En nog bedankt poepdoosj Vorig jaar ben ik de 3de ronde eruit gegooid... = trots op dat resultaat want moest tegen tegenstanders uit veel hogere divisies en speelde nog maar net... ![]() Nu ga ik er helaas een ronde eerder uit waarschijnlijk ![]() ![]() ![]() Wrom is er geen optie dat je naar een bepaalde datum kan toeleven en dat hun vorm dan piekt... Ham doet het BTW weer... weet niej wat er was... ![]()
|
Mwoah, niet slecht, maar niet goed genoeg voor mij, deze gaat morgen op de transferlijst
![]() Herman Huits (14876965) 19 jaar, redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Krachtig Nationaliteit: Nederland vastgestelde waarde: 66 000 Euro Loon: 840 Euro/week Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 0 Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos |
![]() |
|
Om jullie een idee te geven hoe het financieel bij mij zit, even een overzicht, zoals je ziet maak ook ik zwaar verlies, maar ik hou dit nog wel 3 weken vol zonder -100k te komen staan
![]() En die 10 woordvoerders zorgen wel voor veel meer supporters, en meer sponsorgeld, ik heb in 1 week 6150 meer sponsorgeld ![]() ![]() Economie Kapitaal: 45 302 Euro (5 590) Euro Sponsoren: dolgelukkig Fanclub: 845 leden Supporters: content Inkomen Kaartverkoop 0 Sponsorgeld 38 550 Voordeel 0 Rente 0 Tijdelijk 0 Totale inkomen 38 550 Uitgaven Stadionkosten 9 600 Spelersloon 21 162 Tijdelijk 2 000 Personeel 25 500 Jeugdopleiding 20 000 Totale uitgaven 78 262 Verwacht inkomen/verlies -39 712 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan ik ook even Live kijken ![]() |
![]() |
|
Economie
Kapitaal: -311 991 Euro (-377 532) Euro Sponsoren: dolgelukkig Fanclub: 856 leden Supporters: tevreden Deze week Inkomen Uitgaven Kaartverkoop 0 Stadionkosten 16 396 Sponsorgeld 37 200 Spelersloon 23 746 Voordeel 0 Rente 15 600 Tijdelijk 0 Tijdelijk 0 Personeel 27 000 Jeugdopleiding 20 000 Totale inkomen 37 200 Totale uitgaven 102 742 Verwacht inkomen/verlies -65 542 Vorige week Inkomen Uitgaven Kaartverkoop 14 557 Stadionkosten 7 680 Sponsorgeld 33 300 Spelersloon 21 592 Voordeel 0 Rente 13 414 Tijdelijk 120 Tijdelijk 2 000 Personeel 27 000 Jeugdopleiding 20 000 Totale inkomen 47 977 Totale uitgaven 91 686 Inkomen/verlies van vorige week -43 709 Ik heb vorig seizoen steeds langzaam winst gemaakt per 2weken (1uit 1 thuis) maakte ik meestal 3000 winst ongeveer... Dat vond ik dus niet opschieten en besloot mn stadion uit te breiden... Dikke verlies nu... Maar ik hoop het met een paar wedstrijden weer terug verdient te hebben ![]() Trouwens... Volgens mij is ook mn sponsergeld gereset terwijl ik dat hardstikke hoog had vorig jaar voor een 6de div club.... Beetj jammer maarjah ik overleef het wel ![]()
|
![]() |
Economie
Kapitaal: -3 973 Euro (-14 391) Euro Sponsoren: tevreden Fanclub: 654 leden Supporters: dolgelukkig Deze week Inkomen Kaartverkoop 30 690 Sponsorgeld 31 050 Voordeel 0 Tijdelijk 0 Totale inkomen 61 740 Uitgaven Stadionkosten 9 105 Spelersloon 24 354 Rente 199 Tijdelijk 2 000 Personeel 16 500 Jeugdopleiding 20 000 Totale uitgaven 72 158 Verwacht inkomen/verlies -10 418 Ik vind dat me spelersloon wel wat duur uitvalt ![]() Misschien in het vervolg wat meer Belgen kopen, ik heb 12 verschillende nationaliteiten in mijn ploeg ![]()
||
Citaat:
![]() Toen ik me aanmelde waren er 350 wachtenden, 1,5 week later mocht ik meedoen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oja, nog 1 tip ![]() ![]() |
![]() |
|
4-1 verloren (wat mij eigenlijk nog meevalt in een uitwedstrijd, al moet ik erbij zeggen: tegen 10 man
![]() ik had wel een formidabele/uitmuntende verdediging.. ik sta 7e, heeee, niet laatste! mijn doelstelling gaat de goede kant op. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt voor de tip ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zo, terug van vakantie en ik zie dat het er weer goed voor staat bij hattrick.
![]() Beker 2-1 gewonnen (met redelijk middenveld) en nu een makkelijke tegenstander in de 2e ronde. En competitie 3-1 gewonnen. ![]() En daarnet een jeugdspeler met goed scoren getrokken dus die ga ik verkopen en ik sta al 250.000 in de plus. Dus een nieuwe goede jeugdmiddenvelder moet er wel in zitten. En een goede verdediger ga ik ook ff kopen denk ik. |
![]() |
|||
Citaat:
Dat doe je bij wedstrijdorders onder de naam kan je dan kiezen "extra middenvelder" Citaat:
|
Ik heb gewonnen!!!!!!!!!!
![]() Echt knap van mezelf en mn team ![]() Tegenstander was behoorlijk wat beetjes beter... en toch gewonnen... Ik ben trots op mn manschappen ![]() Met 5-2 zelfs ![]() FC knijtert Spelersrapport en Team opstelling Middenveld: matig Rechter Verdediging : uitstekend Centrale Verdediging: uitstekend Linker Verdediging : goed Rechter Aanval : redelijk Centrale Aanval : redelijk Linker Aanval : goed ik vind aardig goed voor 6de divisie club...
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 20:03. |
![]() |
|
Verwijderd
|
3-1 gewonnen in de beker met een half 2e elftal.
Volgende tegenstander komt in de IV.-divisie, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden. Wel wéér thuis trouwens. ![]() ![]() Heb trouwens een 20 jarige verdediger 2-2.5 ster gekocht en een 18 jarige middenvelder met goed positiespel. hoeveel kan ik denken jullie trouwens krijgen voor een 17-jarige met goed scoren? Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 20:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Daar moet je toch minimaal 200K voor kunnen krijgen, waarschijnlijk nog wel meer ![]() Wel Reclame maken op het Advertentieforumpje he ![]() Als je mazzel heb krijg je daar wel 500K voor ![]() Zoek anders even op de Transferlijst naar 17 jaar en goed scoren, en kijk wat er geboden wordt ![]() Ik heb BTW mijn jeugdspeler van Zondag verkocht voor 16.000 euro ![]() ![]() Ik heb trouwens vanavond in oefenduel in zweden met 2-2 gelijkgespeelt ![]() En maar 5900 inkomsten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog nooit iemand van mijn jeugd verkocht gekregen
![]() Vandaag oefenpotje met 4-3 gewonnen thuis na verlengingingen ![]() Hopen dat na deze spannende match er weer vele supportertjes bijkomen want ik draai op rode economiecijfers ![]()
||
Citaat:
![]() 1. Het weer Als het regent komen er minder mensen dan als het zonnetje schijnt ![]() ![]() 2. Je Supportersclubgrootte Ik heb nu +- 870 supporters hoe meer je er hebt, hoe voller je stadions zullen zitten ![]() ( BTW: maak je stadion altijd 20x zo groot als je supportersclub ![]() 3. Je tegenstander Hoeveel Supporters heeft je tegenstander? is het een Internationale wedstrijd of een lokale? In welke Divisie speelt je tegenstander? Internationaal trekt nu eenmaal meer toeschouwers dan nationaal, en als je tegenstander in de Eredivisie speelt, komen er meer mensen kijken dan dat die in Div 7 speelt ![]() Jij kijkt toch ook liever naar Ajax - Feyenoord dan bv. Haarlem - VVV ![]() 4. Cupregels, of normaal Bij Cupregels komen er meer mensen kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn Jeugdopleiding is nu goed ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb net training gehad, maar het is niet wat ik verwacht had
![]() Ik had gehoopt dat mijn speler met Uitstekend spelhervatting naar Formidabel zou gaan, zodat die nog meer gaat scoren via vrije trappen ![]() Hij heeft nu in 3 wedstrijden meegedaan, en scoorde 2x uit vrije trap en 1 keer uit een penalty ![]() maar goed, hij ging dus niet vooruit ![]() ![]() er gingen wel 9 spelers vooruit, maar niet degene die ik wilde dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb hem nu voor 380 000 in ieder geval. |
![]() |
|
Ik word een beetje moe van mn spelers...
Vlak voor salaris veranderingen steeg de waarde van mn spelers zeer snel... Wat ik dus eigenlijk niet wou... En nu voor de 2de week bijna allemaal daling... ![]() ![]() Maar positie spel stijgt ook niet ![]() Zelfs niet een beetje (kan je zien in ham)
|
![]() |
Als je spelhervattingen traint, stijgt de vorm dan ook ?
![]() Of gaat ie dan achteruit ? Ik trainde voor de eerste keer positiespel maar gaf toch ook niet wat ik verwachtte ![]() Niemand stijgt maar in totaal stijgt mijn team wel met 18 conditiepunten ( ![]() ![]() Ik had net geen conditieverandering verwacht en lichte vormstijging.. vaag ![]()
Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 13:03. |
![]() |
|
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: goed Spelhervatting: redelijk wil ik die wel weg ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
De verschillende league's Tofke_H | 0 | 06-07-2003 22:09 |