Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik denk dat white pony wat toegankelijk is.
Dat was ook de eerste cd die ik van hen hoorde. Ik weet nog wel dat ik bij het eerste moment dacht van 'Jezus, wat een bagger'. Na het optreden op ll2000 (?) ben ik echter bekeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de cd zelf niet, maar ken alle nummers wel van voor to achter. Ik vind het geniaal, je kunt er je totale emotie in kwijt. Ik verbaas me altijd weer over de zangpartijen. Zangtechnisch zingt hij zo vals, maar toch is het zo mooi. Ik zie deftones, en dan around the fur, niet speciaal als het begin van mijn geweldige muziek leven oid, maaar ze geven wel een zekere waarde aan de muziek!
|
Verwijderd
|
*buigt*
atf is uiteraard hun beste cd, en ze blijven een geweldige band! alleen hun live optredens zijn behoorlijk in kwaliteit gedaald. dat is erg jammer van ze. ben wel benieuwed wat ze op hun nieuwe cd gaan doen, en of ze iemand inhuren die echt mooi artwork maakt voor de hoes. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En ja de waarde voor mij zijn ze zeker een icoon geworden en samen met KoRn het begin geweest van mijn voorlopige smaakontwikkeling om maar zo te stellen.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ATF is in mijn ogen een van de beste cd's die er is. Ben op me 16e ofzo met Deftones geïnfecteerd toen My Own Summer uitkwam. Sindsdien 10 optredens van ze gezien en ben nog steeds zwaar fan van ze.
Mijn favotracks zijn Damone (hidden track), MX, Lotion en Be Quiet And Drive. Zet de cd nog vaak op omdat hij blijft boeien. Nadat deze cd uitkwam zijn er zoveel beroerde bandjes geweest die deze sound probeerden te kopiëren. Allemaal tevergeefs natuurlijk. Vanwege de diverse support acts (Snapcase, Will Haven, Far etc.) ben ik ook met, voor mij tot dan toe onbekende, veel andere soorten bandjes in contact gekomen. Deze cd (en band) was dus mijn opening naar allerlei andere genres (hardcore, emo, metal). Tot die tijd luisterde ik voornamelijk naar grunge en andere alternatieve bandjes uit die hoek. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dude had jij nou Deftones geintervieuwd of heb ik dat verkeerd?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Herwaarderingstopic] Friseau - Neven Houden Stand Verwijderd | 24 | 04-08-2004 01:14 | |
Muziek |
HWDTOPIC: Vandals - HItler bad, vandals good 86dagreed | 28 | 28-04-2004 21:19 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic, Sepultura - Chaos A.D. Tumor | 28 | 07-04-2004 19:09 | |
Muziek |
[Herwaarderingstopic 4] : Alice in Chains - Dirt 86dagreed | 30 | 25-03-2004 10:27 |