Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En anders 2e rang, maarja.. Ik heb mn kaartje al een maand ofzo denk ik omdat ik dacht dat het echt al snel uitverkocht zou zijn maar dat valt dus ook wel mee aangezien laatst een vriend van me ook nog z'n kaartje 1e rang binnen had kunnen halen ![]() maar check ticketservice, daar kun je zien of ze uitverkocht zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ik vind megalomaniac de koelste van de 5, hoewel niemand het in mijn omgeving daarmee eens is. Ik vind geen enkel nummer op die cd matig of redelijk..ze zijn allemaal erg sterk. Morning view vind ik aan het einde wat zwakker worden, make yourself bevat wat mindere nummers, s c i e n c e vind ik op lange termijn niet boeiend genoeg, hoewel er zeer coole nummers op staan, en fungus amongus komt vaak over op mij als een experiment, hoewel dat wel het album is met de meeste funk erop.
maar megalomaniac verveelt me geen moment 5 beste nummers megalomaniac, willekeurige volgorde: Sick sad little world Smile lines Leech Megalomaniac Zee deveel (deze was moeilijk) Ik ga 23 mei ook ![]()
||
Citaat:
A crow left of the murder
||
Citaat:
![]() Mja, ik wil heel graag gaan maar moet even op geld wachten, hopelijk zijn er volgende week nog kaartjes.
||
Citaat:
ik ging weer te veel op in mn story dat ik stomme foutjes maak weet iemand al wat de volgende single wordt?
|
![]() |
er zullen vast nog wel kaartjes zijn denk ik..
en er blijken tot nu toe al gave sets gespeeld te zijn, ik zit namelijk ook op het enjoyincubus.com forum, en daar posten fans van over de hele wereld, en dus ook mensjes die al naar concerten zijn geweest van incubus afgelopen weken, en als ik zo die playlist zie dan krijg ik er wel enorme zin in, ik zal eventjes eentje zoeken in Bangkok, Thailand they played (not in correct orders): *circles *wish you were here *warning *are you in ? *just a phase *clean *consequence *pardon Me *magic Medicine *vitamin *idiot box(?) or was i dreaming? *a certain shade of green *megalomaniac *a crow left of the murder *talkshows on mute *Priceless *sick sad little world *here in my room *pistola *pantomime en dan nog een paar die een beetje afwijken van deze, maar echt te gek gaaf naar mijn mening ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb hier de setlist uit engeland :
1. MEGALOMANIAC >2. A CROW LEFT OF THE MURDER >3. WARNING >4. IDIOT BOX >5. JUST A PHASE >6. PRICELESS >7. NOWHERE FAST >8. WISH YOU WERE HERE >9. PANTOMIME (with Brandon on Guitar) >10. HERE IN MY ROOM >11. DRIVE (Bass and Piano Version) >12. PISTOLA >13. DRUM, BASS AND DJ JAM >14. VITAMIN >15. JOSE'S DRUM SOLO (about 10 minutes long) >16. EVERYTHING IS DEAD >17. BEWARE! CRIMINAL >18. CROWDED ELEVATOR >19. TALK SHOWS ON MUTE >20. SUMMER ROMANCE (ANTI-GRAVITY LOVE SONG) (Including a cover of >Kelis' 'Milkshake' where the saxophone solo should have been) >21. MAGIC MEDICINE >22. A CERTAIN SHADE OF GREEN >------------------------------------------------ > >23. BEN'S BASS SOLO >24. SICK, SAD, LITTLE WORLD >25. ARE YOU IN? zeeeker gaaf ![]() eenn...hundred reasons is ook zeker te doen ![]() als fan heb je hier toch wel 30 euro voor over...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jezus wat een pitfestijn gister zeg...
Gespeeld: CROW: Megalomaniac, a crow left of the murder, talkshows on mute, beware criminal!, Sick sad little world, pistola, priceless, here in my room M. V.:Wish you were here, just a phase, warning, R U In M Y ![]() SCIENCE: Vitamin, Idiot box, A Certain shade of green, Summer romance (met milkshake van kelis tussendoor)......volgens mij speelden ze magic medicine ook tussendoor. Verder speelden ze: -pantomime -nog een nader te identificeren nummer (b-kantje of iets van F.A) -dikke drumsolo -bassolo Ze waren echt heel erg strak... Nog meer mensen die er bij waren?
||
Citaat:
ik was er dus ook bij.. en ik vond het echt een goed concert, alleen ze hadden echt wat meer hardere nummers mogen spelen! het begon redelijk hard met afwisseld softe nummers, maar op het einde was het alleen langzaam... (vond ik) had die brandon het over science, gingen ze het sofste nummer van dat album spelen ![]() maja het was evengoed tof en had het niet willen missen!
||
Citaat:
En ze speelden idd strak, maar dan nog vond ik het saai, zowel qua show als qua band.
|
|