Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 09:00
ieyor
ieyor is offline
kheb 2 zolderkamertjes achterelkaar vinnet wel goed zo, jaar geleden heb ik deze kamer pas gekregen en toen kunnen inrichten

kleerkast met iejoors erop

de vloer

de vleugeltjes aan mn plafond...

indeling:

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 09:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2002, 10:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
GRRR schreef:
en natuurlijk opblaaspoppen links en rechts
whahahahaahahaha
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 11:14
Roos
Roos is offline
Citaat:
IEYOr schreef:
Wat is het nut van die stoel in de linkerbovenhoek
Staat een beetje ingebouwd
Oud 07-10-2002, 11:16
sanguis
sanguis is offline
mijn ideale kamer zou zo'n harige donkerpaarse vloerbedeking moeten hebben en bloedrode muren en plafond.. van die kersenhouten kasten ed. met antraciet kleurige ijzeren sloten en zo'n ijzeren bed (met veel van die krulletjes en frutsels enzo)
en lichtjes die ergens achter zijn geplaatst, dus licht achter een spiegel of schilderij enzo
met van die donkerpaarse zware gordijnen (fluweel achtig iets)

droomt lekker weg...

nu saaie kamer met blauwe vloerbedekking, lichtgele muren, blauwe gordijen, witte kasten en een lelijk houtlkleurig bed.
Oud 07-10-2002, 11:18
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
rosi schreef:
Wat is het nut van die stoel in de linkerbovenhoek
Staat een beetje ingebouwd
dumpplek voor mn bedsprei-ding en ask dat ding ooit nodig heb is ie er, anders was t ook maar n verloren hoek geweest
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:02
Eaglewing
Eaglewing is offline
Zelf ben ik zeer tevreden met mn kamer, hij is niet heel erg groot, gewoon een mooi maatje voor mij

Met deze informatie kunnen jullie niets natuurlijk

Ehm... (gaat geen tekening maken)

Hij is denk ik 6 bij 6.

Overheersende kleuren zijn roomwit & zacht geel.

Zacht geel tapijt.

Wit bed (1 persoons) met klamboe (onontbeerlijk in deze contreien), onder het bed staan 3 rood/wit gestreepte opbergdozen.

Schrijfplank aan de muur.

Vrij grote zithoek, met 2 rieten stoelen, een 2 persoonsbankje (met een doek er nonch. overheen gedrapeerd) en een tafeltje. Naast de zithoek een boekenkastje.

Onder het bankje is mn stereo onzichtbaar weggewerkt. Speakertjes zijn ook niet te zien. (altijd leuk als mensen op mijn kamer komen zijn ze bijna altijd op zoek naar de muziekbron)

Verder nog een wastafel en een laag ladenkastje.

Alleen de sfeerverlichting moet nog worden aangebracht.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:24
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ik wil het liefst een kamer met allemaal hoekjes erin dus niet zo saai vierkantje. Met een oude houten vloer en een grote bank en alles rood zwart

ik heb zeg maar het houten vloer gedeelte , de zwarte bank , houten kasten en rood. op zich wel ok, maa rnog lang niet af.
rood en zwart is mooi en veel hout ook
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:33
AtHell
AtHell is offline
mwah k ga mn kamer toch binnekort verbouwen dus laat ik het hier dr maar bij pleuren :]

k ga m iig behangen *weet nog niet welke kleur* maar iig wel een warm kleurtje (ja dat kan :]) en dan behang ik mn deur ook helemaal weg zodattie zeg maar een beetje verstopt is.. ik weet ook niet waarom ik dat zou willen maar t lijkt me gewoon tof.

uiteraard sloop ik ook mn hoogslaper en neem ik een gewoon laag/half hoog bed voor mn raam geplaatst dan met kastjes/opberg iets eronder gefrutselt.

ergens maar mn bank en stoel neer zetten en dan dr tv en playstation ook maar eens die richting uitgooien en misschien wel een klein tafeltje erbij zetten om dan mn drinken op te zetten anders moet je dat de hele tijd zo vasthouden en dat is alleen maar klote lastig :] ow en ik wil een zitzak/poef om mn voeten op de pleuren want dat is gewoon ruig.

her en der zien dat ik wat grene (schrijf ik dat zo.. jah) kastjes/plankjes frusels vind om dr bij te pleuren want dat is tof.

zorgen voor wat sfeer verlichting want nu zuigt mn verlichting gedeelte en sja ik gooi ook wel wat kleden dingen neer omdat t dan nog toffer is als je op blote pootjes of sokken rond huppelt en sja mn pc tafel raak ik ook nog wel ergens kwijt dus geen bureau nodig.

.. en uiteindelijk word het een zooitje ....heerlijk toch.
Oud 07-10-2002, 15:38
punkyfish
punkyfish is offline
In de herfstvakantie ga ik waarschijnlijk mijn kamer verven, dan worden de muren donkerrood en eentje donkerpaars. Ook meteen nieuwe gordijnen aanschaffen. Mijn kamer was altijd helemaal blauw met wit, maar heb er nu al een paar rood/paarse accenten (kussentjes - fotolijstjes - lamp - rozenlampjes - dekbed) door heen gegooid, zodat ik dadelijk niet meer zoveel in één keer hoef te veranderen.

Ik zal nog wel eventjes een tekeningetje proberen te maken.

Edit: hij gaat er ongeveer zo uitzien. Ik zie nou dat ik nog een stuk leeg houd, nog eventjes bedenken wat daar komt

Ik heb trouwens tegen de muur waar het bed tegen staat 6 planken hangen, waar vooral véééééél fotolijstjes opstaan, maar ook cd-spelers. Tussen de planken hangt mijn cdrek. Ernaast, langs het raam hangen rode rozenlampjes (oehoe ).
En boven het tafeltje komt deze 'poster' te hangen, twee keer, in twee lijstjes:

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:57
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
ik heb hetzelfde bed als IEYOr

ik zou zoooooooooo graag een hangmat in mn kamer willen, maar mijn kamer is daar gewoon te klein voor, maar mochten we ooit verhuizen naar een groter huis dan zal ik die hangmat krijgen ook

ik ben nu best tevreden over mijn kamer
ik heb licht-groen/blauw behang met groen tapijt en witte gordijnen (heel irritant in de zomer, laat veel te veel licht door ) wit bed + wit bureau

heb 2 groene kastjes, 1tje zitten mn kleren in en staan mn make-up/cremepjes/bodymilkjes/e.d. prul op en de andere staat naast mn bed met de radio + zooi cd's
heb heel veel kussens op mn bed, 2 grote cilindervormige kussens met groene overtrek
verder heb ik een wasbak op mn kamer wat heel fijn is..

maar t is niet mijn ideale kamer..
wil graag een grote kamer, wil wel de kleuren groen (echt grasgroen is t ) houden, maar ook wel wat felroze kleuren en paars erin, een groot hoekbureau waar ik én mn huiswerk e.d. kan maken én creatief bezig kan zijn met tekenen/sieraden maken/ander prul. een kast met veel open vakjes waar ik spullen in kan opbergen en daarvoor hangt dan een gordijn (met verticale groene en paarse strepen) en daarnaast eenzelfde soort kast maar dan zonder gordijn waar ik radio + cd's e.d. in kwijt kan..wil ook mn bed houden, is handig want ik gebruik em ook als bank met dus heel veel kussens. Een grote hangkast voor mn kleren en een lange spiegel. Een wasbak met een tafeltje voor mn makeup prulletjes enzo. En last but not least: DE HANGMAT! die MOET er gewoon bij in een ideale kamer
Oud 07-10-2002, 16:12
Verwijderd
ik heb best wel un relaxe ideale kamer, op de kleur na, hy's helemaal licht.. hou ik persoonlijk niet zo van.
er hange + liggen best veel gedroogde rozen (ben ik helemaal van weg). er hangt een grote donker paars/ zwarte klamboe boven myn bed,
er staat een grote kandelaar erges in ut midden van mijn kamer en een mini-heksenbezempje tegen de muur.
verder heb ik echt een gave boekenkast, die heb ik helemaal beplakt met foto's + tekeningen.
en twee hele gave posters..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 01:23
drama
drama is offline
Zodra ik weer een huisje heb wordt het wel weer een Draam-hol alleen hoe dat er precies uit gaan zien hangt van grofvuil af
Oud 25-10-2002, 18:57
Sytrial
Sytrial is offline
Mijn kamer is rood.. Het was de bedoeling dat de ene muur donkerder rood werd dan de andere maar dat is mislukt. Dus helemaal 1 kleur rood En uhhm.. er hangt een gouden spiegel, en 4 vandie grote bandposters, er staat een ronde tafel met zoon oosters kleed en mijn bed ligt vol kussens (tog best wel irritant om ze er elke avond af te mikken ). En ik heb geen vloerbedekking ik ben zelf maar ff creatief bezig geweest met wat ouwe vloerkleden.

Ik vin me kamer wel leuk enzo, maar het is niet mijn droomkamer. Mijn droomkamer zou groter moeten zijn, waar je met een trappetjeding naar boven kan gaan, waar je dan nog kan liggen. (ik ben niet goed in uitleggen, maar ik ken iemand die dit heeft ) En als mn kamer dan tog groter zou zijn, dan wou ik ook meer posters, en ik wou vloerbedekking

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:51
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ben echt blij met mijn kamer hoor!!!
hij's in een 'L"-vorm, zodat ik een slaaphoek heb!
mijn kamer is 6.5*6.5m, veel ruimte dus. hij's fuchsiaroze en donkerpaars!! echt leuk!!
kep 2 persoonsbed, bank, tv, video, playstation....
ik heb een groot bureau, een eettafel, dat is echt heel makkelijk, want je kan er heel veel zooi op kwijt (computertje en aanhang, boeken, huiswerk)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 15:09
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
de Duif met de Bijl schreef:
ik heb hetzelfde bed als IEYOr
ikea is hip
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 15:17
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Faery schreef:
liefst met 2persoonsbed .

Iedereen wil een 2 persoonsbed, nou ik heb er eentje , mijn broer en me zusje ook.

Ik ben wel redelijk tevreden over mijn kamer, het is er alleen één grote zooi, en mijn kamer ziet er nog ongeveer hetzelfde uit als toen ik 8 was, alleen i.p.v poppen,prulletjes etc. staan er nu boeken.
Ik besteed niet zoveel aandacht aan mijn kameer. Ik zie natuurlijk altijd wel hele mooie dingen die ik wel in mijn kamer zou willen hebben, mooie lampen, stoelen, gordijnen etc (echt van die design dingen), maja, daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven.
Oud 29-10-2002, 16:07
shanli
shanli is offline
Voor de kleuren zou ik dieprood kiezen,met van die doorzichtige(wel met een kleur natuurlijk gordijnen,voor een bepaalde sfeer in mijn kamer.
Als bed zou ik graag zo'n hemelbed hebben,heel groot met een klamboe.
Er moet ook een grote,oude, klerenkast in staan,met een spiegel langs de binnenkant.
Een houten vloer zou ik ook geweldig vinden,liefst een de die er oud uit ziet

*gaat verder dromen en ideeen opdoen*
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:08
SpiritX
SpiritX is offline
Heel ruim, scheiding tussen slaapgedeelte en gedeelte om te werken. Heel groot bureau. Ruime opbergmogelijkheden voor paper, klappers en zulk soort dingen. Kabelgoten door de hele kamer. Alles strak, modern ingericht. Lekker groot 2 persoons bed en een hele grote kledingkast. Een mooie bank waar je lekker in kunt zitten, zonder al te veel weg te zakken, om een boek te lezen of wat tv te kijken....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb nu : een verrot klein kamertje, met een veel te grote kleding kast, een veel te grote boekenkast, voor zover het behang nog tegen de muur zit is het knalgeel (the horror) en een band van mickey mouse (jah, lach maar.. )
daarom is het behangen met posters.. (niet perse mooie, maar tis beter dan gescheurd behang..)

En ik wil : zwart plafond, zwarte vloerbedekking, lichtgroene muren, zwarte kozijnen en lichthouten meubels (ik sleutel gewoon een btje aan de meubels die ik nu heb.. ) En een bed met veel kussens..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten