Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 15:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 18-01-2004 @ 14:28:
Als FB weet je toch wel wat Onzin-topics zijn en wat Kantine-topics zijn? Ik snap niet waarom er een hele ophef is over dit. Een FB weet wat spam/onzin/niet-onzin/serieusheid/zinnigheid is. Dus als er iets wordt gesloten, zul je nog een keer naar de serieusheid van je topic moeten kijken.

Kusje,
Pientjeuh
Horen de leden dit zelf ook niet te weten om zichzelf en de fb's een hoop werk te besparen? Da's het hele doel lijkt mij. Het beleid van DK dermate duidelijk te krijgen dat iedereen iig in grote lijnen weet wat wel en niet kan/mag.
Oud 18-01-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 18-01-2004 @ 16:32:
Horen de leden dit zelf ook niet te weten om zichzelf en de fb's een hoop werk te besparen? Da's het hele doel lijkt mij. Het beleid van DK dermate duidelijk te krijgen dat iedereen iig in grote lijnen weet wat wel en niet kan/mag.
Ja, ik ben het met je eens. Maar ik denk dat wij dat met zn tweetjes niet voor mekaar krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 18-01-2004 @ 16:39:
Ja, ik ben het met je eens. Maar ik denk dat wij dat met zn tweetjes niet voor mekaar krijgen.
Is ook niet aan ons om te bepalen. Is aan Boogie en Tofke, wat niet wegneemt dat ook zij alle hulp als welkom zien. Dus als je suggesteis hebt, pak ze vooral bij de kraag.
Oud 18-01-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 18-01-2004 @ 14:17:
Superstrakke moderatie levert nog geen flinke verhoging van het niveau van DK op, hoor. (hoogstens minder spam ed)
Natuurlijk wel.. , maar ik ga er ook vanuit dat zolang je het goede voorbeeld geeft, mensen dit uiteindelijk overnemen. [hiermee val ik de moderatie niet aan, maar ik denk wel, dat zolang duidelijk is wat goede topics zijn, er meer van dat soort komen]
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 18-01-2004 @ 17:46:
Natuurlijk wel.. , maar ik ga er ook vanuit dat zolang je het goede voorbeeld geeft, mensen dit uiteindelijk overnemen. [hiermee val ik de moderatie niet aan, maar ik denk wel, dat zolang duidelijk is wat goede topics zijn, er meer van dat soort komen]
Mee eens. Daarom wordt er nu ook gewerkt aan een duidelijk beleid. Maar zitten meer haken en ogen aan dan je denkt. Waterdicht ga je em toch niet krijgen, maar de kleine gaatjes die je vindt kan je wel zo klein mogelijk maken natuurlijk. Nogmaals: als er suggesties zijn: trek die fb's aan de jas.
Reageren

Regels voor berichten