Advertentie | |
|
![]() |
|
had je eig pol moeten doen, was veel leuker gweest
![]() - vakantie - school/werk - internet - via via - vrienden (dus dat je mekaar al kent omda ge naastmekaar woont of wat je wel es hoort dat men elkaar vanaf baby kent ofzow ![]() - van uitgaan - bij bijv sportschool of dergelijke plek waar je je hobby uitvoert - overigen zoals bij de bakker ofzow, haha ![]() - anders, nl; (9) naja, zo is ook wel nice
|
Eigenlijk toen ik mijn vriendje ontmoete waren we eigenlijk elkaars vijand want hij was mijn buurjongetje die altijd van die propjes en irritante dingen gooide. later op vakantie waren alle vrienden en vriendinnen van me op vakantie en er was verbouwing bij ons en ik mocht niet eens met mijn vrienden mee. Nou ja toen iedereen weg was kwam mijn irritante buurjongen naar me toe ik was al voorbereid op een van zijn flauwe reacties mar hij zei:" fijn dat jij er nog bent, zullen we naar de bios of zo?" Ik geloofde mijn oren niet maar ik liet me nietmeeslepen en zei:"nu er niemand meer is doe je wel erg aardig he?" en toen mompelde hij zo iets van dat hij al maanden op mij was en omdat hij niet durfde zat hij me te pesten.Ik werd eerst kwaad tegen hem en ging weg later. Maar hij bleef later erg aadig doen en hij vroeg toen of we niet meer an vriendne konden zijn en dat zijn e nu
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi zomaar geen nieuw topic openen! #1872 Kikaa* | 488 | 01-06-2016 14:26 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Vakantieliefde... lingua | 38 | 29-06-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |