Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2002, 14:35
little lady
little lady is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
o jemig keykoards zijn zó twee weken geleden!
DAT MEEN JE NIETTTTT??..
Oud 15-09-2002, 15:30
Verwijderd
ik vind het een geweldige uitvinding aangezien ik mijn sleutels altijd kwijt ben zelfs als ze om me nek hangen

aangezien dr bij ons op school fattgiduuzend mensen mee rond lopen (clichéschool qua mensen) zal het wel in zijn
Oud 15-09-2002, 15:40
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
eigenlijk he, vind ik ze er echt niet uitzien, en wat sommige er allemaal aan hebben hangen, sleutels, mobiel (wel alleen als het een hele dure is natuurlijk), tasje(jah serieus). Wat wordt het binnenkort?? mode om je brommerhelm aan je been te binden???
Oud 15-09-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
eigenlijk he, vind ik ze er echt niet uitzien, en wat sommige er allemaal aan hebben hangen, sleutels, mobiel (wel alleen als het een hele dure is natuurlijk), tasje(jah serieus). Wat wordt het binnenkort?? mode om je brommerhelm aan je been te binden???
Hehe, ja, of je broek als cape gebruiken ofzo

Wat ik nu bij ons heel vaak zie, is een spijkerjasje (trui/longsleeve) diagonaal om 't bovenlichaam geknoopt.. zeg maar dat de mouwen zo'n streep vormen tussen de linkerschouder en de rechterzij, ziet er ook niet uit :/
Oud 15-09-2002, 16:03
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Hehe, ja, of je broek als cape gebruiken ofzo

Wat ik nu bij ons heel vaak zie, is een spijkerjasje (trui/longsleeve) diagonaal om 't bovenlichaam geknoopt.. zeg maar dat de mouwen zo'n streep vormen tussen de linkerschouder en de rechterzij, ziet er ook niet uit :/
die ken ik nog niet, ik zal er is op letten . tis gewoon een rage aan het worden, iets nieuws bedenken, maakt niet uit hoe lomp het eruit ziet, als het maar nieuw is, en dan maar hopen dat mensen het van je na gaan doen, want dan kan je zeggen dat je de eerste bent
Oud 15-09-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:

die ken ik nog niet, ik zal er is op letten . tis gewoon een rage aan het worden, iets nieuws bedenken, maakt niet uit hoe lomp het eruit ziet, als het maar nieuw is, en dan maar hopen dat mensen het van je na gaan doen, want dan kan je zeggen dat je de eerste bent
Ja, straks zie je echt mensen die broeken als trui gaan gebruiken en truien als broeken ofzo.. Echt zo'n school vol zo idioot mogelijk aangeklede mensen
En dan ben je 'normaal' als je er zo lomp mogelijk bijloopt en alto als je dat niet doen.. Kunnen we de kakmensjes ook voor alto uitschelden, gna
Oud 15-09-2002, 18:02
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Kunnen we de kakmensjes ook voor alto uitschelden, gna
YEAH! LOL
Oud 09-08-2009, 08:18
Maboq
Maboq is offline
helemaal in

Laatst gewijzigd op 09-08-2009 om 08:46.
Oud 09-08-2009, 12:16
Verwijderd
Ik weet niet wat ik erger vind, een topic uppen uit 2002 of het feit dat je met bepaalde trefwoorden naar dit topic hebt gezocht.
Oud 09-08-2009, 12:22
Vice
Vice is offline
Citaat:
helemaal in
Is het nu al retro?
Oud 10-08-2009, 08:42
Lychee
Lychee is offline
Ik vind het meer iets voor kinderen tot veertien jaar.

EDIT: Oh oud topic
Oud 10-08-2009, 10:12
*oma*
*oma* is offline
up

Regels voor berichten