Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 07-06-2007 @ 16:04 :
+ ze bestaan niet meer dus ergens moet het toch misgegaan zijn
Ja, net zoals de Batavieren en de Romeinen en de Kelten, allemaal uitgestorven
Advertentie
Oud 07-06-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2007 @ 17:32 :
Ja, net zoals de Batavieren en de Romeinen en de Kelten, allemaal uitgestorven
hadden zeker ook lang haar?

rare jongens...
Oud 07-06-2007, 16:52
Myuki
Myuki is offline
Ik hou van een man met lang haar, en vind het doorgaans mooi als een man lang haar heeft. Behalve als het te recht geknipt, glanzend en perfect verzorgd is...
Oud 07-06-2007, 18:26
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb een zwaar groot zwak voor mannen met lang haar. Altijd al zo geweest. *kwijl*
Oud 07-06-2007, 18:33
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-06-2007 @ 10:01 :
Wel een echte afknapper vind ik een te kleine penis
WTF, ik snap 'm nu pas
Oud 07-06-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 07-06-2007 @ 16:03 :
verkrachting, ik kan me er niets anders bij hun voortplanting voorstellen namelijk.
Dat waren nog eens mannen

ontopic: Geen reet van aan trekken, als je t maar verzorgd houdt, dus wast en kamt/borstelt. Er zijn genoeg vrouwen die het wel leuk vinden.
Anders korter knippen en als je een vriendin hebt, weer lang laten groeien, dan kunnen ze er geleidelijk aan wennen
Oud 07-06-2007, 20:43
Nefertari
Nefertari is offline
ligt eraan.
Zoals Jared leto.. wel.
dus zonder pluis, zwart en tot je kaak ongeveer
Oud 07-06-2007, 20:46
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Nefertari schreef op 07-06-2007 @ 21:43 :
ligt eraan.
Zoals Jared leto.. wel.
dus zonder pluis, zwart en tot je kaak ongeveer

het is (goudachtig)blond dus niet zwart

sorry dat ik deze infoachter heb gehouden kleur kan namelijk ook van belang zijn
Oud 07-06-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 07-06-2007 @ 21:46 :
sorry dat ik deze infoachter heb gehouden kleur kan namelijk ook van belang zijn
Nee. Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat vrouwen (of mannen) selecteren op haarkleur.
Oud 07-06-2007, 21:55
Hakuna
Hakuna is offline
Ik laat mijn haar weer (half)lang groeien, heb jaren geleden lang haar gehad in een paardestaart, wil wel weten hoe dat het mij na lange tijd kort haar gehad te hebben opnieuw staat indien het de juiste lengte heeft.

Indien ik het alsnog vind tegenvallen dan is een afspraak met de kapper zo gemaakt.
Oud 07-06-2007, 22:24
DvoorA
DvoorA is offline
nee, ranzig
Oud 07-06-2007, 22:31
Fantôme
Fantôme is offline
ik vind lang haar bij mannen wel mooi als het goed verzorgd is, niet té lang is (tot op de schouders of iets erover vind ik wel mooi), vol haar (dus niet sluik) en het liefst met een slag.

zodra je haar dus sluik wordt, je het niet borstelt en goed verzorgd vind ik het niet mooi staan.
Oud 08-06-2007, 05:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De vriend van mijn vriendin heeft lang haar (onder zijn schouders, blond) en hem staat het goed. Maar hij is dan ook 'alto' (dat zijn de meeste jongens met lang haar volgens mij).
Verder nog een jongen met lang haar gekend, geen alto, maar door het lange haar (en zijn kleding) kwam ie over als een hippie
Oud 08-06-2007, 07:54
Verwijderd
Ohja ik ken wel een jongen/man die al flink kaal begint te worden en zijn haar nog wel lang heeft. Dat ziet er niet uit als je op jonge leeftijd kaal wordt kun je het beter milimeteren.
Oud 08-06-2007, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-06-2007 @ 21:51 :
Nee. Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat vrouwen (of mannen) selecteren op haarkleur.
Tuurlijk wel. Donker haar mag half lang, blond kan helemaal lang maar dat moet het wel gewassen zijn, en rood haar moet kort. Dat snap je toch...
Oud 08-06-2007, 08:46
Verwijderd
ligt echt aan het gezicht van de persoon. Maar als het goed staat vind ik t wel wat hebben
Oud 08-06-2007, 08:48
Verwijderd
Ik heb een hele grote zwakke plek voor mannen met lang haar, heb ik ook altijd gehad. Mits goed verzorgd. Als het vet en ongekamd is, en de schilfers hangen erlangs, nee, dan krijg ik toch echt spontaan kotsneigingen.
Bruin haar is mooi, maar laatst zag ik een jongen lopen met lang rood haar, dat nog mooi was ook. Echt, zo supermooi vond ik dat! Rood haar, sowieso.
Oud 08-06-2007, 10:22
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 07-06-2007 @ 13:23 :
die hadden een heel leuk innerlijk
Offtopic: Dan heeft t dus toch nog voordelen om van de Noormannen af te stammen
Oud 08-06-2007, 10:58
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Mijn vriendje heeft kort haar, dus essentieel is het niet, maar ik vind een man met lang haar vaak wel leuk om te zien. Idd goed verzorgd (geldt voor de meeste dingen toch ook wel) moet het wel zijn. Tja, het is ook gewoon vaak zo dat mannen met lang haar een beetje mijn interesses hebben . Ze zijn vaak idd 'alto' zoals Spekkie al zegt.
@Secret Agent: rood haar, idd
Oud 08-06-2007, 11:01
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-06-2007 @ 10:01 :
Mits netjes verzorgd, klitvrij en lekker ruikend kan het best mooi zijn. Ik vind dat niet per definitie een afknapper ofzo.

Wel een echte afknapper vind ik een te kleine penis
Oud 08-06-2007, 11:02
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
het is (goudachtig)blond dus niet zwart

jezus zeg wat een type ben jij zo krijg je iig nooit een vriendin
Oud 08-06-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-06-2007 @ 09:43 :
Tuurlijk wel. Donker haar mag half lang, blond kan helemaal lang maar dat moet het wel gewassen zijn, en rood haar moet kort. Dat snap je toch...
Ach natuurlijk, stom.
Oud 08-06-2007, 11:20
bingomassacre
bingomassacre is offline
Haar dat (ver) over de schouders reikt is een absolute nono. Gelukkig zijn er altijd wel leuke altow/gothic meisjes die dat juist weer helemaal diggen enzo.
Oud 08-06-2007, 16:20
Verwijderd
Ik ben helemaal stapelgek op lang haar. Altijd al geweest en zal ik ook altijd blijven. Ik HOOOOUUUUUUUU ervan.

En ik ben alto noch goth. En ik ben ook niet gek.

edit: okee, over dat laatste kan gediscussieerd worden.
Maar ik ben in elk geval niét krankzinnig.
Oud 08-06-2007, 16:44
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 08-06-2007 @ 11:58 :
een man met lang haar vaak wel leuk om te zien. Idd goed verzorgd ......
Ze zijn vaak idd 'alto' .....
iedere dag wassen (onder douch) en meerdere keren kammen per dag soms wel 10 keer ( zit meestal in de klit)

weet niet wat alto is dus ben het waarschijnlijk niet al wil ik wel weten wat het is.

+ krijg hier (zeeland) nog alveel reactie,s van dat meen je niet van de vrouwtjes komt waarschijnlijk omdat de meeste hier kort haar hebben

1 op +/- 10000 jongens heeft hier namelijk lang haar

zit aan 2 dingen te denken knippen en niet knippen

knippen:

Voordeel:
* veel meer vrije tijd(verzorgen van haar kost veel tijd).

* minder rare gezichten(dedat kan je niet menen gezichten).

* kan er een goede cent aan verdienen +/- €50(ja dit is mij algeboden door mijn klas.

niet Knippen

Voordeel:

* lang haar ( vind ik zelf wel mooi maar kort is ook niet lelijk).

* kan het altijd nog afknippen waneer dit nodig is.

* veel meer kapsel mogelijkheid.

afwegen kom ik op 0 of te wel geen idee
daarom dit topic om toch van de rand af te komen in het knippen of niet knippen vak(dus jullie mening telt best veel
Oud 08-06-2007, 16:48
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
weetnie schreef op 08-06-2007 @ 17:44 :
knippen:

Voordeel:
* veel meer vrije tijd(verzorgen van haar kost veel tijd).

* minder rare gezichten(dedat kan je niet menen gezichten).

* kan er een goede cent aan verdienen +/- €50(ja dit is mij algeboden door mijn klas.

niet Knippen

Voordeel:

* lang haar ( vind ik zelf wel mooi maar kort is ook niet lelijk).

* kan het altijd nog afknippen waneer dit nodig is.

* veel meer kapsel mogelijkheid.
Herberekening van jouw afweging:

Knippen:

één pluspunt: vrije tijd
neutraal: rare gezichten (dat heeft te maken met je zelfbeeld, niet met je haar, moet je je namelijk gewoon niks van aantrekken)
één minpunt: je bent echt de lul van de klas als je je voor hun geld laat verleiden tot het afknippen van je haar

Niet knippen:

drie pluspunten: JIJ vindt het mooi, dat is het belangrijkste
één pluspunt: knippen kan altijd nog
neutraal: kapselmogelijkheid maakt voor een kerel niet zoveel uit qua kort of lang haar, met beide zijn een aantal dingen te doen

0 tegen 4
Oud 08-06-2007, 16:58
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Konijn schreef op 08-06-2007 @ 17:48 :
Herberekening van jouw afweging:

één minpunt: je bent echt de lul van de klas als je je voor hun geld laat verleiden tot het afknippen van je haar.....

drie pluspunten: JIJ vindt het mooi ....

laat me er niet door verleiden maar is wel handig extratje als ik het toch laat knippen.

ja maar vind kort haar ook mooi 50/50
langhaar 50%
korthaar 50%
Oud 08-06-2007, 17:33
Pluis
Pluis is offline
ik heb een hele makkelijke richtlijn: zijn haar mag niet langer zijn dan dat van mij (en dat van mij is niet zo heel vreselijk lang)

Oh en er moet natuurlijk wel een fatsoenlijk, verzorgd ogend model in geknipt zijn, anders is zelfs kort haar geen gezicht.
Oud 08-06-2007, 21:15
weetnie
weetnie is offline
zelf weet ik het dus echt niet

mmh is er geen manier om een poll te houden/invoegen dan kan ik daar daar de conclusie uit treken.

een met keuze tussen knippen en houden. ja met muntje werkt ook maar zoveel geluk heb ik niet ( komt best zielig over btw maar zo is het niet bedoelt)

will graag knippen of houden pollen dus op doner dag zal ik dan meten meete stemen wint(als ik er een poll in kan krijgen of forumbeheerders)
Oud 08-06-2007, 22:04
Konijn
Konijn is offline
Ok, vergeet mijn vorige punt over je klasgenoten die je 50 euro bieden:
als je je keus om je haar te laten knippen van een poll via internet af laat hangen, van mensen die je uberhaupt niet eens gezien hebben met lang haar, dán ben je pas triest.
Oud 08-06-2007, 22:06
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Konijn schreef op 08-06-2007 @ 23:04 :
Ok, vergeet mijn vorige punt over je klasgenoten die je 50 euro bieden:
als je je keus om je haar te laten knippen van een poll via internet af laat hangen, van mensen die je uberhaupt niet eens gezien hebben met lang haar, dán ben je pas triest.
mens doe niet moeilijk weet het zelf niet meer dus daarom dat ik et aan andere vraag denk wel dat de meeste het nt hier wel van inzie + had ook muntje kunnen gebruiken maar dit leek me gewoon leuker
Oud 08-06-2007, 22:18
Vice
Vice is offline
Citaat:
weetnie schreef op 08-06-2007 @ 17:58 :
laat me er niet door verleiden maar is wel handig extratje als ik het toch laat knippen.

ja maar vind kort haar ook mooi 50/50
langhaar 50%
korthaar 50%
Zolang je twijfelt, moet je het niet doen.
Oud 08-06-2007, 22:30
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
het verschilt idd, meestal vind ik lang haar bij mannen niet zo mooi simpeleweg omdat het er vaak onverzord uitziet. als je het goed verzorgt en borstelt kan het nog wel goed staan, maar smaken verschillen! en ik zou gewoon doen wat je zelf het prettigst vind niet omdat je graag een vriendin wilt en dat je denkt dat je dat krijgt met kort haar en niet met lang haar, je toekomstige vriendin zal vallen op jou niet op je haar
Oud 09-06-2007, 07:33
Maija
Maija is offline
Citaat:
DNMB schreef op 07-06-2007 @ 23:24 :
nee, ranzig
Oud 09-06-2007, 07:35
Verwijderd
Citaat:
sorry dat ik deze infoachter heb gehouden
Je gaat je toch niet verontschuldigen voor het niet op een internetforum vermelden van je haarkleur, kom nou. Ongeacht wat voor kapsel je hebt: meisjes vallen níet op jongens die over zich heen laten lopen. Of je nou van het 'meisjes willen een jongen die ze kan beschermen'-kamp, het 'meisjes willen op gelijke voet staan en lol hebben met een jongen'-kamp of van het 'meisjes willen een spannende badguy'-kamp bent.

Enals je dan toch het van meisjes laat afhangen: welk meisje vind je leuker?

meisje a

meisje b
Oud 09-06-2007, 07:59
Metal
Metal is offline
Allebei botte ellende.
Oud 09-06-2007, 08:30
Qimm
Qimm is offline
Je kunt het altijd afknippen. Het groeit toch wel weer terug
Oud 09-06-2007, 08:56
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-06-2007 @ 08:35 :
Je gaat je toch niet verontschuldigen voor het niet op een internetforum vermelden van je haarkleur, kom nou. Ongeacht wat voor kapsel je hebt: meisjes vallen níet op jongens die over zich heen laten lopen. Of je nou van het 'meisjes willen een jongen die ze kan beschermen'-kamp, het 'meisjes willen op gelijke voet staan en lol hebben met een jongen'-kamp of van het 'meisjes willen een spannende badguy'-kamp bent.

Enals je dan toch het van meisjes laat afhangen: welk meisje vind je leuker?
[afbeelding]
meisje a
[afbeelding]
meisje b
zou toch a kiezen
Oud 09-06-2007, 09:01
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
weetnie schreef op 09-06-2007 @ 09:56 :
zou toch a kiezen
vond meiden zonder of met weinig make-up meestal mooier
hou van puur natuur vind ik altijd mooier

hopelijk ben ik hier niet de enigste in.

maar ja als iedereen dat zou vinden zouden meiden best veel geld uitsparen aan make-up

mijn stelling make-up maakt lelijk
Oud 09-06-2007, 09:09
WolterB
WolterB is offline
Volgens mij moet je eerder wat doen aan jezelfvertrouwen dan aan je kapsel. Je komt op mij heel onzeker over en dat is, zoals al eerder gezegd is in dit topic, de grootste afkanpper.
Oud 09-06-2007, 09:12
Verwijderd
De kans dat een meisje dat op meisje a lijkt lang haar mooi vindt is kleiner dan de kans dat een meisje dat op meisje b lijkt lang haar mooi vindt. Dus als je valt op meisjes zoals a, maak je meer kans als je het af knipt.
Oud 09-06-2007, 09:25
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-06-2007 @ 10:12 :
De kans dat een meisje dat op meisje a lijkt lang haar mooi vindt is kleiner dan de kans dat een meisje dat op meisje b lijkt lang haar mooi vindt. Dus als je valt op meisjes zoals a, maak je meer kans als je het af knipt.
oke eindelijk heeeeeeel duideljk antwoord.

kapper ik kom er aan
Oud 09-06-2007, 09:33
Drez
Drez is offline
serieus.
echt, doe normaal.
Oud 09-06-2007, 09:50
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Drez schreef op 09-06-2007 @ 10:33 :
serieus.
echt, doe normaal.
\

????
Oud 09-06-2007, 09:52
Qimm
Qimm is offline
Drez bedoelt waarschijnlijk dat je moet doen wat jij wil en niet wat anderen je zeggen. Maar goed.
Succes bij de kapper
Oud 09-06-2007, 10:09
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-06-2007 @ 10:52 :
Drez bedoelt waarschijnlijk dat je moet doen wat jij wil en niet wat anderen je zeggen. Maar goed.
Succes bij de kapper
dankje heb afspraak op donderdag (hat ik al maar toen voor puntje,s nu voor heel haar) vraag me enkelt af wel kapsel ik nu ga nemen

iemand surgestie,s?
Oud 09-06-2007, 10:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
weetnie schreef op 09-06-2007 @ 11:09 :
dankje heb afspraak op donderdag (hat ik al maar toen voor puntje,s nu voor heel haar) vraag me enkelt af wel kapsel ik nu ga nemen

iemand surgestie,s?
Wat je zélf leuk vindt. Laat je geen kapsel aanmeten/-praten door mensen van buitenaf, maar bepaal zelf wat je leuk vindt.
Oud 09-06-2007, 10:51
Verwijderd
Je kunt bij de kapper zo'n boek doorbladeren en daar een leuk kapsel uitkiezen of je kunt aan de kapper vragen om zelf iets te verzinnen. Of je neemt een foto van internet of uit een tijdschrift mee.
Oud 09-06-2007, 12:00
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 07-06-2007 @ 10:58 :
Nee, dank je.

Ik denk niet dat het krijgen van een relatie ligt aan de lengte van je haar, maar aan wat je uitstraalt en hoe je bent.
Oud 09-06-2007, 12:33
Bloem
Bloem is offline
Omg, ga een cursus zelfvertrouwen volgen ipv op een forum, waar zelfs niemand je foto's heeft gezien en waar alleen maar mensen zitten die jij niet kent, te vragen of je wel of niet je haar af moet knippen zodat je sneller aan de vrouw komt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten