![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rare jongens... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Geen reet van aan trekken, als je t maar verzorgd houdt, dus wast en kamt/borstelt. Er zijn genoeg vrouwen die het wel leuk vinden. Anders korter knippen en als je een vriendin hebt, weer lang laten groeien, dan kunnen ze er geleidelijk aan wennen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is (goudachtig)blond dus niet zwart sorry dat ik deze infoachter heb gehouden kleur kan namelijk ook van belang zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet niet wat alto is dus ben het waarschijnlijk niet al wil ik wel weten wat het is. + krijg hier (zeeland) nog alveel reactie,s van dat meen je niet van de vrouwtjes komt waarschijnlijk omdat de meeste hier kort haar hebben 1 op +/- 10000 jongens heeft hier namelijk lang haar zit aan 2 dingen te denken knippen en niet knippen knippen: Voordeel: * veel meer vrije tijd(verzorgen van haar kost veel tijd). * minder rare gezichten(dedat kan je niet menen gezichten). * kan er een goede cent aan verdienen +/- €50(ja dit is mij algeboden door mijn klas. niet Knippen Voordeel: * lang haar ( vind ik zelf wel mooi maar kort is ook niet lelijk). * kan het altijd nog afknippen waneer dit nodig is. * veel meer kapsel mogelijkheid. afwegen kom ik op 0 of te wel geen idee daarom dit topic om toch van de rand af te komen in het knippen of niet knippen vak(dus jullie mening telt best veel |
![]() |
||
Citaat:
Knippen: één pluspunt: vrije tijd neutraal: rare gezichten (dat heeft te maken met je zelfbeeld, niet met je haar, moet je je namelijk gewoon niks van aantrekken) één minpunt: je bent echt de lul van de klas als je je voor hun geld laat verleiden tot het afknippen van je haar Niet knippen: drie pluspunten: JIJ vindt het mooi, dat is het belangrijkste één pluspunt: knippen kan altijd nog neutraal: kapselmogelijkheid maakt voor een kerel niet zoveel uit qua kort of lang haar, met beide zijn een aantal dingen te doen 0 tegen 4 ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja maar vind kort haar ook mooi 50/50 langhaar 50% korthaar 50% |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enals je dan toch het van meisjes laat afhangen: welk meisje vind je leuker? ![]() meisje a ![]() meisje b |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hou van puur natuur vind ik altijd mooier hopelijk ben ik hier niet de enigste in. maar ja als iedereen dat zou vinden zouden meiden best veel geld uitsparen aan make-up mijn stelling make-up maakt lelijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kapper ik kom er aan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iemand surgestie,s? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal..vin je dr van..? Linlilalove55 | 35 | 20-07-2003 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |