Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2007, 14:25
Metal
Metal is offline
Behalve wanneer ze Mephostophilis Elmer heten.

Laatst gewijzigd op 03-07-2007 om 14:34.
Advertentie
Oud 03-07-2007, 14:31
Verwijderd
Wat een rare naam, wie noemt zijn kind nu zo?
Oud 03-07-2007, 14:35
Metal
Metal is offline
Fixed, for youuuuu. :$
Oud 03-07-2007, 20:37
Shock
Shock is offline
Ik heb zaterdag de helft van m'n haar af laten halen. Wie wil er nu verkering met me?
Oud 04-07-2007, 21:45
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Ik vind jongens met kort haar, juist meestal niks Het moet of half lang zijn of gewoon echt lang Vind zelf dat wat langer haar nog mooier is! Vroeger vond ik het voornamelijk mooi als het erg donker was maar heb nu een vriend met lang blond haar en blauwe ogen echt super mooi! Ben heel verliefd !!!
Oud 04-07-2007, 21:50
Verwijderd
lang bruin haar met krullen > kort haar

maar aangezien ík dat heb ben ik redelijk bevooroordeelt.
Oud 06-07-2007, 20:51
kruizer
kruizer is offline
Mooi man, dit.
Als het over mannen en lang haar gaat, is het altijd meteen 'alleen als het niet vies is'. Bij vrouwen is dat nooit aan de orde.
Zoek anders een leven.
Oud 06-07-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 06-07-2007 @ 21:51 :
Mooi man, dit.
Als het over mannen en lang haar gaat, is het altijd meteen 'alleen als het niet vies is'. Bij vrouwen is dat nooit aan de orde.
Zoek anders een leven.
Oud 07-07-2007, 08:16
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 06-07-2007 @ 21:51 :
Mooi man, dit.
Zoek anders een leven.
Dat komt doordat vrouwen hun haar doorgaans goed verzorgen, terwijl er genoeg mannen zijn die denken dat ze het gewoon lang moeten laten groeien en dat het dan vanzelf net zo zit als dat van Antonio Banderas. En dan heb je ook nog mensen die er gel in gaan smeren.. Dan krijg je dus van die jochies met vettige scheefgeknipte plakken haar, dat is gewoon niet aantrekkelijk.

Dat mannen ook geen vrouwen hoeven met vadsig haar spreekt voor zich, maar andersom lijkt het minder vanzelfsprekend, dus vandaar. Gok ik.
Oud 07-07-2007, 13:54
Verwijderd
Inderdaad, ik gok dat 25 % van de mannen met lang haar het een vettige warboel laat worden terwijl je bij vrouwen met lang haar dat toch maar bij hoogstens 5 % ziet.
Oud 07-07-2007, 16:14
Metal
Metal is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-07-2007 @ 09:16 :
Dat komt doordat vrouwen hun haar doorgaans goed verzorgen, terwijl er genoeg mannen zijn die denken dat ze het gewoon lang moeten laten groeien en dat het dan vanzelf net zo zit als dat van Antonio Banderas. En dan heb je ook nog mensen die er gel in gaan smeren.. Dan krijg je dus van die jochies met vettige scheefgeknipte plakken haar, dat is gewoon niet aantrekkelijk.

Dat mannen ook geen vrouwen hoeven met vadsig haar spreekt voor zich, maar andersom lijkt het minder vanzelfsprekend, dus vandaar. Gok ik.
Ik heb een antonio banderas coupe.
Oud 07-07-2007, 21:27
dallie
dallie is offline
Lang haar staat over het algemeen bijzonder kansloos naar mijn mening.
Oud 07-07-2007, 22:09
stout!
stout! is offline
Ik vind het merkwaardig dat deze vraag een topic van 4 pagina's oplevert.
Oud 07-07-2007, 22:28
Luna
Luna is offline
ik ben ook nogal verbaasd ja
Oud 08-07-2007, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 07-07-2007 @ 17:14 :
Ik heb een antonio banderas coupe.
Je snapt dat zulke statements gillen om fotografisch bewijs?
Oud 08-07-2007, 02:22
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
stout! schreef op 07-07-2007 @ 23:09 :
Ik vind het merkwaardig dat deze vraag een topic van 4 pagina's oplevert.
En als je pech hebt zelfs 10 pagina's.

Ik laat mijn haar weer lang groeien tot er weer een paardestaart van gemaakt kan worden (foto plaats ik bij pagina 10 van dit topic)
Oud 08-07-2007, 09:32
Metal
Metal is offline
Citaat:
dallie schreef op 07-07-2007 @ 22:27 :
Lang haar staat over het algemeen bijzonder kansloos naar mijn mening.
Kleding waar vrij groot Armani op staat ook, vind ik zelf.
Blij dat we onze mening weer even hebben kunnen ventileren.
Oud 08-07-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
weetnie schreef op 09-06-2007 @ 23:03 :
haal juist mijn plezier uit plezier van andere

en ja vind het behoorlijk gek klinken ik vind het een beetje ego klinken namelijk

laat niet over me heen lopen trouwens (nou mischien beetje dan)

Hahaha, priceless.
Oud 09-07-2007, 14:14
dallie
dallie is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-07-2007 @ 10:32 :
Kleding waar vrij groot Armani op staat ook, vind ik zelf.
Blij dat we onze mening weer even hebben kunnen ventileren.

Maar daar heb je ook eigenlijk gelijk in
Oud 09-07-2007, 14:48
Verwijderd
Ik vind lang haar over het algemeen mooier dan kort haar. Ik hou niet van kale koppies of gemilimeterd haar (meestal).

Dit vind ik wel mooi;

Maar haar tot op de kont of schouders ofzo vind ik dus echt lelijk en onverzorgd.

Oud 09-07-2007, 18:20
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
die 2e foto!!!!
Oud 09-07-2007, 19:05
Verwijderd
Citaat:
DIY schreef op 09-07-2007 @ 15:48 :
Ik vind lang haar over het algemeen mooier dan kort haar. Ik hou niet van kale koppies of gemilimeterd haar (meestal).

Dit vind ik wel mooi;

Maar haar tot op de kont of schouders ofzo vind ik dus echt lelijk en onverzorgd.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Je kiest ook echt alleen de lelijke foto's om te laten zien wat je lelijk vindt. Bovendien is die tweede Steve Harris en dat is gewoon een heerser op een onflatterende foto.

Op die laatste foto's van jou zie je gewoon lui die óf lelijk haar hebben, óf zelf gewoon niet leuk zijn om naar te kijken. Maar het kan dus ook heel anders, zoals hier, Magnus uit Hammerfall:

(De middelste.)

Bekender voorbeeld, Johnny Depp:

En van de haarstijlen die jij mooi vindt zijn ook genoeg lelijke foto's te vinden:

Kortom, het is ongeveer hetzelfde als beweren van:

"Alle mannen met lang haar zijn mooi

Maar bij vrouwen vind ik het lelijk

Tot zo ver de rant, je mag best een eigen mening hebben verder hoor.
Oud 09-07-2007, 19:42
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
DIY schreef op 09-07-2007 @ 15:48 :
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?

Ik kan ook wel zeggen van 'mensen uit Drenthe ofzo vind ik dus echt dom en achterlijk', maar dan word ik ook niet echt serieus genomen.

Oh en trouwens, dat grietje op je zesde foto heeft ook haar tot over d'r schouders.
Vind je dat ook lelijk ende onverzorgd, of geldt dat dan weer alleen voor mannen?

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 19:45.
Oud 09-07-2007, 21:26
Konijn
Konijn is offline
Die laatste foto (van Europe) is dan ook uit 1986.. toen was dat in. Zo'n beetje alle meiden waren toen verliefd op die jongens.
Lekkere vergelijking dus ook

Even een wat normalere vergelijking dus:

Dit is 1986

En zo zien ze er nu uit:

En ik zie niet in waarom dat lelijk en onverzorgd zou zijn

(Ik persoonlijk vind dat dus stukken mooier dan kort haar).
Oud 09-07-2007, 22:18
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Konijn schreef op 09-07-2007 @ 22:26 :
Die laatste foto (van Europe) is dan ook uit 1986.. toen was dat in. Zo'n beetje alle meiden waren toen verliefd op die jongens.
Lekkere vergelijking dus ook

Even een wat normalere vergelijking dus:

Dit is 1986
Dat waren zg Poedel kapsels dat was in de jaren '80 erg trendy in de hardrock en metalscene, kijk maar eens op oudere albumhoezen van Metallica uit 1984 en vergelijk het met covers na 2000.

In de jazz/fusion muziek kunnen ze er ook wel wat van, hier een foto van Scott Henderson uit 2006.

Oud 09-07-2007, 22:42
Vice
Vice is offline
Ik snap niet wat mensen tegen lang haar hebben. Ik vind het wel iets charmants hebben. Daarnaast kan kort haar ook heel vies en onverzorgd uitzien.

Citaat:
Paranoide schreef op 09-07-2007 @ 20:05 :
Maar bij vrouwen vind ik het lelijk

[afbeelding]

Tot zo ver de rant, je mag best een eigen mening hebben verder hoor.
Is dat een vrouw?
omfg
Oud 09-07-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 09-07-2007 @ 20:42 :
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?

Ik kan ook wel zeggen van 'mensen uit Drenthe ofzo vind ik dus echt dom en achterlijk', maar dan word ik ook niet echt serieus genomen.

Oh en trouwens, dat grietje op je zesde foto heeft ook haar tot over d'r schouders.
Vind je dat ook lelijk ende onverzorgd, of geldt dat dan weer alleen voor mannen?
Mensen uit Drente zijn natuurlijk ook dom en achterlijk Maar mannen met lang haar verzorgen hun haar vaak wel minder goed dan vrouwen met lang haar.
Oud 10-07-2007, 10:30
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 09-07-2007 @ 20:42 :
'Wat vinden meiden hier van: mannen met lang haar"

En nee, ik vind Johnny Depp zijn haar lang ook niet mooi, ik vind haar tot over de schouders gewoon niet mooi, en dat is mijn mening.

Dit vind ik dus ook verschrikkelijk lelijk. Brad Pitt maakt mooi haar heus niet lang. Net als Johnny Depp. Alleen omdat iedereen hem kent met dat kapsel is het opeens mooi, of omdat Johnny Depp een mooie man is. Het staat hem goed, daar ben ik het absoluut mee eens, maar het kapsel zelf vind ik gewoon niet mooi

Nu is het net alsof ik lang haar mooi moet vinden omdat Brad Pitt/Johnny Depp/andere knappe acteur dat ook heeft

En of er nou een 'heerser' op de foto staat omdat 'ie toevallig in Iron Maiden zit, dat maakt zijn haar er niet mooier op.
En ik snap wel dat die foto van Europe oud is, maar dat maakt het kapsel nog niet lelijk, want er lopen alsnog mensen rond met zo'n kapsel.
Oud 10-07-2007, 10:36
Verwijderd
En bovendien had ik elke andere foto van Steve Harris uit kunnen zoeken;

Ook al zou het een charmante/oncharmante foto zijn, ik vind het kapsel gewoon niet mooi.
Oud 10-07-2007, 17:34
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
DIY schreef op 10-07-2007 @ 11:30 :
ik vind haar tot over de schouders gewoon niet mooi, en dat is mijn mening.
'Niet mooi' is natuurlijk heel wat anders dan 'onverzorgd'.
Oud 11-07-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
kruizer schreef op 10-07-2007 @ 18:34 :
'Niet mooi' is natuurlijk heel wat anders dan 'onverzorgd'.
Ik vind het beide. Het zal vast allemaal wel goed uitgekamd worden en netjes in een staartje ofzo zitten maar het oogt zo onverzorgd. VIND IK.
Oud 12-07-2007, 09:49
r0xy_1991
r0xy_1991 is offline
Ik vind heel kort altijd het einde vooral als ze zwart haar hebbe en beetje een kleurtje hebbe.
lang haar vind ik helmaal niet mooii!!!!!
Oud 12-07-2007, 12:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
DIY schreef op 11-07-2007 @ 12:59 :
Ik vind het beide. Het zal vast allemaal wel goed uitgekamd worden en netjes in een staartje ofzo zitten maar het oogt zo onverzorgd. VIND IK.
Ik vind jouw haar ook lelijk en onverzorgd uitzien, maar dat betekend nog niet dat ik op lang haar afknap.
Oud 13-07-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 12-07-2007 @ 13:44 :
Ik vind jouw haar ook lelijk en onverzorgd uitzien, maar dat betekend nog niet dat ik op lang haar afknap.
Ik zei toch dat ik langer haar over het algemeen mooier vind dan kort haar, waar zeik je nou over
Oud 13-07-2007, 12:54
Verwijderd
Bovendien had ik het over haar bij MANNEN.
Oud 13-07-2007, 13:08
Verwijderd
Dit ziet er ook onverzorgd uit maar dit vind ik dan wel weer heel vet;

Maar goed, dit is ook niet echt 'lang' haar.
Oud 17-07-2007, 08:59
MysticRiver
MysticRiver is offline
Oehhhhhh, mannen met lang haar kunnen best hot zijn, moet alleen wel bij ze passen en zo! Net zoiets als dat kaal koppie bij man echt ontzettend goed kan staan... maar bij sommigen niet
Oud 18-07-2007, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-06-2007 @ 23:42 :
Dat onzekere gezemel zorgt er al voor dat de meeste meiden geen relatie met je willen. Doe toch in godsnaam wat je zélf mooi vindt staan, wees een beetje trots op wie je bent en wat je kunt. Lang haar kan mooi zijn en lelijk, maar als jij je zo gedraagt ben je per definitie onaantrekkelijk. Argh.
Hahaaa <3
Oud 26-07-2007, 23:41
Meadow
Meadow is offline
Als het staat: Godsgruwelijk mooi. 't Liefst met krullen.... Ik kan daar heftig over zwijmelen, en vind het enorm sexy, Ik houd sowiso heel erg van mannen met iets vrouwlijks, en lang haar helpt daar natuurlijk erg bij.

Wat ik vreselijk vind zijn mannen met lang har dat vies en onverzorg is, of bijvoorbeeld alleen maar altijd in een staart achter hun hoofd. Waar heb je dat haar dan voor? Dus mannen, laat het lekker hangen, vlecht het in, doe het in een hoge staart, wat dan ook, en verzorg het goed . (Of laat het knippen )
Oud 02-08-2007, 12:18
lotus_x
lotus_x is offline
het verschilt gewoon per persoon, het moet je staan.
Oud 02-08-2007, 13:56
nivava
nivava is offline
ik vind jongens met lange haren sexy....
Het liefst tot de schouders of net iets langer...
Oud 02-08-2007, 15:31
juudjuh
juudjuh is offline
ik vind eht wel leuk. mits er iets leuks mee gedaan is, een moedelletje in geknipt en as het goed verzorgt is.
anders laat maar zitten en knip het af!!!
Oud 03-08-2007, 14:27
Teddy-chan
Teddy-chan is offline
Pluspunt. Zeer groot pluspunt.

Hoewel ik natuurlijk wel eisen heb. Het moet niet zo'n glam rock kapsel zijn. Dat vind ik best wel afschuwelijk. Maar gewoon glad of licht krullend lang haar, los of in een lage staart, vind ik sexy. Het liefst zwart, maar anders gewoon de oorspronkelijke haarkleur. (Anders wordt je zo'n bleekscheet.)

Najah, halflang is ook heel leuk. Als er een beetje model in zit, kan het een jongen heel knap maken.

Hansi Kürsch, Blind Guardian. Bij hem vind ik dit haar heel mooi staan. ^^,
Oud 04-08-2007, 18:04
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik vind het kklelijk en ranzig.
Oud 04-08-2007, 19:06
Haligh
Haligh is offline

oei.
Oud 05-08-2007, 00:39
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-08-2007 @ 20:06 :
[B[afbeelding]

oei. [/B]
Dieje mens zijn haar is te lang en er staan te veel snaren op zijn gitaar (c:

Oh, ik heb ook nog ooit lang haar gehad. Maar toen luisterde ik veel te veel naar Guns 'n Roses en zelfs af en toe naar Metallica dus dan moet dat wel.
Oud 05-08-2007, 00:47
Briseďs
Briseďs is offline
Ik vind écht lang haar meestal niet mooi bij mannen. Ik hou over het algemeen van mannen die net wat korter of net wat langer haar hebben dan gemiddeld.

Alhoewel mijn ex-huisgenoot lang haar had en wel lekker was. En de vriend van mn tante heeft ook lang haar en hem staat t ook wel goed, maar hij heeft het wel altijd in een soort knotje.

Kortom: bij sommige uitzonderingen kan het leuk zijn, maar in het algemeen liever niet.
Oud 05-08-2007, 12:59
Verwijderd
Corpsmat foshizze
Oud 07-08-2007, 14:23
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik vind lang haar mooi . Mits het natuurlijk niet alle kanten opstaat of what so ever. Gewoon lang stijl haar of met wat slag .
Oud 08-08-2007, 14:29
madelief21
madelief21 is offline
Tja als iemand leuk is, is hij leuk dan maakt het niet uit of hij kort of lang haar heeft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten