Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat mannen ook geen vrouwen hoeven met vadsig haar spreekt voor zich, maar andersom lijkt het minder vanzelfsprekend, dus vandaar. Gok ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik laat mijn haar weer lang groeien tot er weer een paardestaart van gemaakt kan worden (foto plaats ik bij pagina 10 van dit topic) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Blij dat we onze mening weer even hebben kunnen ventileren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha, priceless. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar daar heb je ook eigenlijk gelijk in
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Op die laatste foto's van jou zie je gewoon lui die óf lelijk haar hebben, óf zelf gewoon niet leuk zijn om naar te kijken. Maar het kan dus ook heel anders, zoals hier, Magnus uit Hammerfall: ![]() ![]() (De middelste.) Bekender voorbeeld, Johnny Depp: ![]() ![]() En van de haarstijlen die jij mooi vindt zijn ook genoeg lelijke foto's te vinden: ![]() Kortom, het is ongeveer hetzelfde als beweren van: "Alle mannen met lang haar zijn mooi ![]() ![]() Maar bij vrouwen vind ik het lelijk ![]() ![]() Tot zo ver de rant, je mag best een eigen mening hebben verder hoor. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan ook wel zeggen van 'mensen uit Drenthe ofzo vind ik dus echt dom en achterlijk', maar dan word ik ook niet echt serieus genomen. Oh en trouwens, dat grietje op je zesde foto heeft ook haar tot over d'r schouders. Vind je dat ook lelijk ende onverzorgd, of geldt dat dan weer alleen voor mannen? Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
In de jazz/fusion muziek kunnen ze er ook wel wat van, hier een foto van Scott Henderson uit 2006. ![]() ![]() |
![]() |
||
Ik snap niet wat mensen tegen lang haar hebben. Ik vind het wel iets charmants hebben. Daarnaast kan kort haar ook heel vies en onverzorgd uitzien.
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() omfg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik vind Johnny Depp zijn haar lang ook niet mooi, ik vind haar tot over de schouders gewoon niet mooi, en dat is mijn mening. ![]() ![]() Dit vind ik dus ook verschrikkelijk lelijk. Brad Pitt maakt mooi haar heus niet lang. Net als Johnny Depp. Alleen omdat iedereen hem kent met dat kapsel is het opeens mooi, of omdat Johnny Depp een mooie man is. Het staat hem goed, daar ben ik het absoluut mee eens, maar het kapsel zelf vind ik gewoon niet mooi ![]() Nu is het net alsof ik lang haar mooi moet vinden omdat Brad Pitt/Johnny Depp/andere knappe acteur dat ook heeft ![]() En of er nou een 'heerser' op de foto staat omdat 'ie toevallig in Iron Maiden zit, dat maakt zijn haar er niet mooier op. En ik snap wel dat die foto van Europe oud is, maar dat maakt het kapsel nog niet lelijk, want er lopen alsnog mensen rond met zo'n kapsel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh, ik heb ook nog ooit lang haar gehad. Maar toen luisterde ik veel te veel naar Guns 'n Roses en zelfs af en toe naar Metallica dus dan moet dat wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik zit met een erg vervelend karakter probleem ... mdac | 12 | 23-05-2010 09:47 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal..vin je dr van..? Linlilalove55 | 35 | 20-07-2003 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |