Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-11-2005 @ 12:40 :
De meeste meisjes zullen de eerste optie kiezen. Maar het ligt er ook maar aan hoe lang ze zelf zijn (erg lange vrouwen zullen niet snel een veel langere man tegenkomen).
Waarschijnlijk zijn er daarom meer kleine vrouwen dan lange vrouwen, lange vrouwen planten zich immers niet zo snel voort!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2005, 04:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Sherco schreef op 31-10-2005 @ 19:01 :
Maar goed, het gaat om het innerlijk he, niet om het uiterlijk.

Precies!

En voor de rest word ik altijd heel moe van meisjes die zitten van 'mijn vriend moet perse langer zijn'. Alsof je besluit dat je nooit verliefd kan worden op ieman die korter is.

En dan nog: wat doet lengte er toe...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 06:24
Tox
Tox is offline
niet belangrijk
Oud 11-11-2005, 10:39
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-11-2005 @ 11:58 :
Het gaat erom dat hij meer lichaamsmassa heeft dan ik
Omdat ik vrij lang en slank ben en (helaas) niet zo breed heb ik het tegenovergestelde van jou nodig, een meisje met weinig tot geen massa . Anders krijg je zo'n lachwekkend Laurel en Hardy effect.
Dat ze een paar cm groter is maakt niet zoveel uit, zolang het maar geen 30 cm is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 10:43
Iduna
Iduna is offline
Ik ben zelf maar een klein meisje, dus iemand vinden die langer (en forser) is dan ik is over het algemeen niet moeilijk. Ik moet er niet aan denken dat die man kleiner is dan ik.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:50
Optima
Optima is offline
Citaat:
Angmar schreef op 31-10-2005 @ 17:12 :

-een jongen met een middelmatig knap gezicht en groter dan jij, of
sorry, ik wil een grote knuffelbeer, hij hoeft er nieteens goed uit te zien, want als hij kleiner is dan ik, kijk ik hem toch niet in zijn gezicht aan...
Oud 11-11-2005, 12:18
Estar
Estar is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 11-11-2005 @ 11:43 :
Ik ben zelf maar een klein meisje, dus iemand vinden die langer (en forser) is dan ik is over het algemeen niet moeilijk. Ik moet er niet aan denken dat die man kleiner is dan ik.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 12:32
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 11-11-2005 @ 05:11 :

En dan nog: wat doet lengte er toe...
Tsja, voor jou dus niks, voor veel andere mensen kennelijk wel. En misschien zou ik best verliefd kunnen worden op iemand die kleiner is, maar ik vind een jonger die kleiner is dan ik, over het algemeen, minder aantrekkelijk dan iemand die langer is dan ik.

De één valt niet op dikke mensen, de ander niet op blond haar, en weer een ander heeft liever iemand die langer is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 11-11-2005 @ 13:32 :
Tsja, voor jou dus niks, voor veel andere mensen kennelijk wel. En misschien zou ik best verliefd kunnen worden op iemand die kleiner is, maar ik vind een jonger die kleiner is dan ik, over het algemeen, minder aantrekkelijk dan iemand die langer is dan ik.

De één valt niet op dikke mensen, de ander niet op blond haar, en weer een ander heeft liever iemand die langer is.
Uiteraard, dat is erg natuurlijk en ik vind ook niet dat daar iets mis mee is. Maar sommige meisjes lijken nogal veel aandacht te schenken aan lengte, er zijn zelfs meisjes die jongens lijken te selecteren op lengte en ook jongens afwijzen omdat ze niet minstens een kop groter zijn dan zij zelf, dat gaat toch wel erg ver. Tegenwoordig maak ik me hier niet meer druk om, maar toen ik een paar jaar geleden werd afgewezen en achteraf via-via hoorde dat ze mij wel aardig, maar te klein vond, deed dat echt veel pijn, terwijl zo'n uitspraak niet erg vreemd wordt gevonden. Zegt een jongen echter dat een meisje 'kleine borsten' of 'een veel te dikke kont' heeft, dan vindt men dat opeens belachelijk (wel terecht in mijn ogen, maar als het één belachelijk is...).
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 14:25
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Eén van mijn vriendjes was altijd kleiner dan ik, maar is vet gegroeid in twee jaar Hij is nu een heel stuk groter dan ik Het maakt me eigenlijk niet uit, maar een heel groot verschil lijkt me ook onhandig..? Iig, mijn (een beetje ) vriendje is groter nu
Reageren

Regels voor berichten