![]() |
||
Citaat:
WhoeHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
owkee weet je wat je moet doen als je wil weten hoe lang die van een jongen is dan moet je de afstand van de punt van de duim tot de punt van de wijsvinger meten in gesterkte houding
![]() ![]() ![]() jullie denken hoe weet ze dat maar ik heb iets te lang stage gelopen op een urologie afdeling (did some strange stuff) Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 22:08. |
![]() |
||
Citaat:
de afstand duim-wijsvinger is gemiddeld rond de 18 cm en dat si de gemiddelde lengte van de penis ook als het waar zou zijn zou ik er een moeten hebben van rond de 22,5 cm en dat heb ik echt niet ![]() en er zijn redelijk veel mannen met een penis van onder de 10 cm en zulke kleine handen zou je alleen bij een baby terug vinden ![]() |
![]() |
|
Ik heb echt medelijden met sommige mensen zeg!!!
![]() Het gemiddelde van stijve penis licht op zo een 20 cm hierzo Maar in het echt is het 15 Dat betekend dat er ook mensen zijn om het echte gemiddelde te laten kloppen met een lengte van ongeveer 4cm dat vind ik nou echt zielig
||
Citaat:
![]() 13,5? hwmah... 17 ![]() ![]() Bovendien zou jij posten als je er eeen van 4 cm had? ![]()
|||
Citaat:
Dat zou ook nog kunnen ![]() ![]() Citaat:
![]()
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- gentleman schreef: Die van mij is 30 cm. Ik heb namelijk een enorme toplul. -------------------------------------------------------------------------------- quote konflict 19M - Lid schreef: ze vroegen naar je penismaten, niet de omtrek van je hoofd ________________ Whaaaaaaaaaaahahaha dit is echt the best joke ever, sorry moest ff reageren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hihihi ![]() Had ik al gezegd dat die van mij niet groot, maar groot genoeg is? ![]() Groot genoeg om vast te worden gehouden, om in de mond te worden genomen en om een meisje goed te kunnen stimuleren. Groot genoeg dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vreselijk, zo'n enorm ding, of je krijgt kramp in je kaken, of je schraapt er iedere keer zo langs met je kiezen....jaiks!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lengte penis jwz123 | 3 | 19-10-2011 14:56 | |
Psychologie |
Hoe lang duurt een hulpverleningsgesprek? ilse | 14 | 14-04-2011 00:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |
Eindexamens 2003 |