![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en jij kunt beter leren goede zinnen te maken dan je zinnen alleen zo groot mogelijk te schrijven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Schat, ezelsbruggetje: GGGGGroter DDDDan(allebei medeklinkers) EEEven groot AAAls( allebei klinkers) Ik denk dat de fenomenen stellende trap, vergelijkende trap en overtreffende trap voor jou iets te hoog gegrepen zijn. Waarom denk ik dit? Omdat je ook nog eens Als DAT op de verkeerde manier gebruikt. Je kunt zou hem beter leren gebruiken in plaats van hem alleen te meten, =correct nederlands of: Je kunt hem beter leren gebruiken DAN DAT je hem alleen meet. Of: Je kunt hem beter leren gebruiken DAN hem alleen te meten Is dit erg? Boeit dit? JA. Het staat zo ongelooflijk stom! Als je je eigen taal niet eens foutloos kunt schrijven, dan zal het met de inoud van de boodschap wel even triest gesteld zijn. Echt, dat denken de meeste mensenwanneer ze zo'n kreupele zin onder ogen krijgen.
||
Citaat:
Leuk hoor, maar inhoud spel je als volgt: i-n-h ![]() en die stukjes open laten tussen woorden versimpeld het lezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Modewoorden? Het verschil tussen als en dan is te fundamenteel om iets met een modeverschijnsel te maken te hebben. Leven voor school? Hoezo, over als/dan hoef je toch zeker niet meer na te denken? Vanaf, pak 'm beet, je achtste levensjaar hoor je dit op de automatische piloot te kunnen.
||
![]() |
Citaat:
Inoud of een vergeten spatie is een typo, maar versimpeld moet met een t, en dat is weer grammatica. Derde persoon enkelvoud, tegenwoordige tijd, stam plus t.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar we zullen het hier maar bij laten. De boodschap zal wel overgekomen zijn, ook bij de rest van het forum.
|
![]() |
Er stond laatst een stukje in de fancy:
ik ben een jongen van bijna 2meter lang dus meisjes denken vaak dat ik ook zwaar geschapen ben, maar dat is dus mn probleem. Mijn penis is in slappe toestand 3cm en in stijve toestand 5 cm en soms 6 cm, is er soms iets mis gegegaan in de groei?? ![]() ![]() ![]() ja ik denk het wel!!
||
![]() |
Citaat:
drie is een grasspriet( vinger erbij jongens!), drie en een half is zeer comfortabel, vier is lekker, vier en en half is een dikke, vijf doet eigenlijk pijn, vijf en een half mag je je wel weer aankleden.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mijn penis is wel 2 meter lang... of eigenlijk zelfs nog wel langer.. als je hem afsnijd, de huid in 1 lange reep gaat snijden en dan opmeet... ja, ik kwam bij 2 meter, toen viel ik flauw van de pijn. Flauwekul allemaal (wie kent het verhaal van de oprichting van Rome)
||
Verwijderd
|
Citaat:
*vindt het steeds minder verwonderlijk dat de penetratie zo moeilijk gaat* om ontopic te blijven: lengte was 15,5 cm |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik heb ff opnieuw gemeten, dit keer met geijkte rolmaat ![]() slap 10.5 cm stijf 18.5 cm diameter 4.5 cm omtrek 14 cm Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 22:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er thuis een tot mijn beschikking van 17,5 bij 4, daar ben ik compleet tevreden mee. En er zit nog een lieverd aan vast ook. Maar als het meer is dan kun je altijd een poging wagen natuurlijk. Minder kun je het shaken, of je moet een leuk vormpje hebben.
|
![]() |
best lache dat bijna niemand iets met 15/16 zegt.
Want daar staat het gemiddelde niet op. Dus ja, Ik weet zeker dat de helft van de mensen die hier hebben gereageert gewoon beetje uit hun nek lullen en zeker NIET allemaal zo zijn als dat ze beweren. En inderdaad wat boeid de lengte nou, het gaat erom wat je ermee kunt. En er zijn hier ook behoorlijk wat arrogante lijers. Irriteert me behoorlijk met die vage opmerkingen. Latarz
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lengte penis jwz123 | 3 | 19-10-2011 14:56 | |
Psychologie |
Hoe lang duurt een hulpverleningsgesprek? ilse | 14 | 14-04-2011 00:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |
Eindexamens 2003 |