![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hier is tie 19 cm op zn langst, slap is heel afwisselend; ligt aan de temperatuur dr omheen.
||
Citaat:
twee maal pi maal 4,3 = 27 cm omtrek ![]() Je hebt 13,5 dus gedeeld door pi, maar je moest ook nog delen door 2 ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Of het prettig is, zo'n dikke, hangt ook af van het model. Iets als mijn vriend, wiens eikel dikker is dan de rest, moet niet groter zijn dan de bijna vier die hij is. Anders moet het altijd met zoveel beleid en verstand, en soms wil je wel eens meteen ter zake komen, zal ik maar zeggen.
Maar een kleinere eikel, die de boel alvast een beetje rustig oprekt, maakt de weg vrij voor iets wat best een stuk dikker mag zijn.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
de doorsnede is twee maal de straal dus de omtrek is pi maal de straal |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb medelijden met die jongen. Het is echt een sprietje ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 14:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Even rolmaatje erbij gepakt, hmm, 13 is genoeg hoor. Als je als meisje boven komt zitten komt-ie wel diep genoeg. En het voordeel is dat je het zo hard kunt doen als je wilt, in ieder gewenst raar standje. De lepeltjeshouding of de ruggelingse brug-met-clitvingeren daarentegen zal niet goed gaan, hij glipt er dan te snel uit. En dat zijn nou net mijn favoriete houdingen... Maar in het algemeen geldt: jij bent geslaagd voor het lul-examen. Nou je mondeling nog. Een jongen die niet kan of, Godverhoede het, wil likken kan het wel vergeten bij de dames. Dan blijft het bij een eenmalige gebeurtenis en ze seint acuut al haar vriendinnen in.
|
Verwijderd
|
Ik heb geen meetlint hier in de buurt...ik vraag het wel ff aan mn vriendin ( die kan misschien een beetje schatten)
"zeg, weet jij hoe groot/lang/dik mijn lul is? ik kan geen meetlint vinden, en het is voor sexualiteit topic ![]() "Geen flauw idee ![]() ![]() Nou binnenkort het verlossende antwoord ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat een hoop gezeik hier seg. De normale afmetingen van een lul zijn 5 slap en 15 hard. Of lezen jullie nooit zo'n dingen. Je zou het beter wel eens doen in plaats van de "supermannen" uit te hangen!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wil je dat lepelen eens proberen met me? En likken doe ik wel hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bewaar jezelf maar liever voor een meisje dat van je houdt. En ga lekker bij haar stuntelen. Het is heel gezellig, samen stuntelen.
|
![]() |
[QUOTE]poesiefox schreef op 11-04-2003 @ 00:12:
Bewaar jezelf maar liever voor een meisje dat van je houdt. En ga lekker bij haar stuntelen. Het is heel gezellig, samen stuntelen. [/QUOTE He jammer, Ik wilde weleens met zo'n sexexpert als jou proberen of ik door het praktijk lulexamen kwam ![]() |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]Boy17 schreef op 11-04-2003 @ 11:34:
Citaat:
Misschien ben ik bij een andere jongen dan mijn eigen vriend wel een onhandige stoethaspel. Ik ben helemaal op hem ingespeeld natuurlijk. Nou ja, dat is een ding waar we wel nooit achter zullen komen, of hij moet een keer een dodelijk ongeval krijgen ofzo. Jemig, dan moet ik met een ander...
||
![]() |
Citaat:
*spuugt meerdere malen om de vieze smaak in haar mond kwijt te raken* MMV is nog erger dan VVM!
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou zijn we het nog vergeten. In ieder geval is ie lang/breed genoeg om haar te laten klaarkomen zonder haar kittelaar te betasten en als ik te hard stoot raak ik soms haar baarmoeder (vandaag voor het eerst)wat ze niet zo prettig vind. Dus liever een cm of 2 er af, ook al is het ook weer niet de grootste lul die ze gehad heeft (uiteraard). Ik doe mijn dinnetje liever geen pijn.
Maar ik wil het toch weten, met al die superlullen van al die studs hier wil ik me wel vergelijken, aangezien ik er in ieder geval wel mee om kan gaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Lengte penis jwz123 | 3 | 19-10-2011 14:56 | |
Psychologie |
Hoe lang duurt een hulpverleningsgesprek? ilse | 14 | 14-04-2011 00:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |