Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit wordt een onmogelijke opgave, maar ik hoop toch dat iemand het herkent.
Het is een dancenummer, waarschijnlijk uit het jaar 2010/2011 (hij stond op dezelfde cd als BOB ft Hayley Williams - Aiplanes, en ik hoor hem ook standaard na dat nummer komen). Het is een vrouw die zingt 'oh oh, oh oh, owoahowoaho oh oh, oh oh' en de rest ben ik ook echt gewoon kwijt. Om het wat duidelijker te maken: http://vocaroo.com/i/s0hThrmtLLs9 Laat in godsnaam iemand het herkennen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
...misschien?
||
![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=RPV8c3Q4D8U |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het oh oh oh deed me meteen denken aan een nummer dat ik wel eens langs hoor komen in mijn playlist, maar daar komt Pokerface van Lady Gaga in voor. Ik heb geen idee of het een mix is of een andere versie van Lady Gaga zelf. Daarentegen lijkt het weer niet op wat je zingt, maar als het een mix is, ligt het misschien daaraan. Probleem is dat ik hem niet kan vinden. Ik ga wel nog verder zoeken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is een kermiscd. Minidisk eigenlijk. Volgens mij worden die alleen voor de kermis gemaakt, maar dat is wel een goede indicatie van wanneer het nummer uit kwam (want het was een top 40 disk).
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
[/QUOTE] Dat is een kermiscd. Minidisk eigenlijk. Volgens mij worden die alleen voor de kermis gemaakt, maar dat is wel een goede indicatie van wanneer het nummer uit kwam (want het was een top 40 disk).[/QUOTE]
Dat 'woah' gedeelte wat je zingt doet me denken aan; Snow Patrol - Shut your eyes. Maar het word door een vrouw gezongen? zit er ook dance in of welke genre? |
![]() |
||
Citaat:
Het wordt door een vrouw gezongen inderdaad en het is een danceplaatje. Echt kermismuziek.
||
Citaat:
En dan komen de twee plaatjes uit die periode waarvan ik zeker weet dat het dance-plaatjes zijn en het gezongen wordt door vrouwen: -Armin van Buuren vs Sophie Ellis-Bextor - Not giving up on love -Afrojack ft. Eva Simons - Take over control Beiden vind ik ook typisch kermismuziek.
|
Ik heb ze allebei op mijn mp3 staan en ze zijn het allebei niet, maar je zit zeker in de goede muziekrichting te zoeken
![]() ![]()
|
Ik zoek de snelle versie van het nummer 'Skinhead' van 'Laurel Aitken'. De versie die ook in de film Skin te horen is, maar ik kan alleen maar de rustige versie vinden, deze versie dus
![]() http://www.youtube.com/watch?v=SPfO66UrWL8
|
![]() |
Hoi.
Ik zoek een liedje. Heb het lange tijd geleden eens gezien op tv. (de video clip) Maar ik ben het nu natuurlijk vergeten hoe het ging en van wie het kwam. Ik herinner me een klein meisje (dacht met rode jas) in een gebouw (soort kelder) samen met een man met lange jas (duister type) Zij viel hem aan met krachten uit haar handen (dacht ik) en versloeg hem zo. Ik dacht niet dat er in gezongen werd. Kan iemand mij helpen aub? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Ik zoek het nummer dat de laatste tijd bij een ZAPP (nederland 3) reclame van het programma Spangas. (om te promoten wat er allemaal in dat programma gebeurt) Het nummer lijkt me wel een beetje Avincii style maar ik kan het niet vinden Weet iemand hoe dit liedje heet? ps: Ik probeer achter wat meer details te komen over het liedje Doei, Jesse |
![]() |
||
Citaat:
Het nummer dat ze hier gebruiken is: "Mike Posner - Cooler than Me" |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.eo.nl/geloven/programma/g...-komt-aan-wal/
Hoe heet het nummer wat te horen tijdens het intro? De meeste muziek van deze serie komt uit de film Kingdom of Heaven maar dit nummer volgens mij niet.
||
![]() |
Citaat:
Vraag.is al oud, maar miss heb je er nog wat aan ;p |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Tar Anárion | 138 | 26-08-2018 16:44 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 14 Roxy | 500 | 25-10-2004 23:40 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 13 Verwijderd | 500 | 01-08-2004 13:48 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12 Verwijderd | 500 | 16-05-2004 23:16 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |