![]() |
|
Op (helaas) zondag 14 December.
De voorverkoop start 26 Juli. http://teletekst.nos.nl/gif/408-01.html Hopelijk speelt hij de dag ervoor in Belgie ofzo, want doordeweeks of zondags komt niet zo best uit. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hi als er iemand hierheen wil met mij, wil de gene me ff emailen please? ken namelijk niet die er met me heen wil
![]() freakingangel17@hotmail.com <-- me msn&email thnx Loes |
![]() |
|
Ik ga er heen.
Ach dat er mensen heen gaan die er wat anders uitzien kan me niks schelen. Eng zijn ze niet, en als ze proberen dat te doen, tja, mij heb je er niet mee. Op Fields Of Rock kon ik niet zo goed zien. Lijkt me wel leuk in een donkere hal. Word dan ook pas de tweede keer dat ik hem live zie. En het lijkt mij dat er wel een langere setlist zal zijn dan op de festivals, dus vermaken zal ik me wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus zo'n b-podium is het niet. En Ozzy Osbourne zou daar eerst ook komen, alleen laste het al af voor de vvk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Silverchair trad in Paradiso op, dus what the fuck praat je onzin over b-podium ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
2. Op Ozzy Osbourne na is het allemaal troep wat ik b-muziek noem. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Haha marilyn manson haha.
![]() En B podium? Hoe kan je die gigantische fabriek vergelijken met een zaaltje dat barst van de sfeer (niet dat ik een paradisofan ben...ook al te groot vind ik haha). Totaal idiote vergelijking van een nog idioter figuur....
|
Mooi dat jij kaartjes hebt, heb ik ze gelukkig niet..
Had ik maar kaartjes voor David Bowie.. (vul 't hele verhaal maar in over dat MM een Ziggy Stardust kloon probeert te zijn bla bla bla).. Wel goed dat ik niet de enige ben die de Heineken Muzak Hell een verschrikkelijke tent vind (en verschrikkelijk niet-bier). Ik snap niet dat MM in zo'n ballentent wil optreden, weet hij dan niet dat Freddie Heineken christelijk is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=peaches |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |