Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat wil je niet weten...
eerst zo'n dom oude oma die zichzelf peachers noemt en begint daar wat te schreeuwen. zit een beetje te strippen. ECHT BELACHELIJK. de voorste rijen begonnen zich om te draaien. Iedereen was de middelvinger aant opsteken. Toen wou DIE GORE BITCH water int publiek gooien, met wat nep bloed erbij. iedereen rende als de neten aan de kant. en godverdomme roepen als je geraakt werd. Flesjes die ze gooide gooiden je teruh, enkele plastic glazen werden naar haar kop gegooid. Uiteindelijk ging ze weg ![]() ![]() en toen kwam MANSON!!!!! GEWELDIG!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vond het super geweldig vet alles ik stond precies in het midden vooraan tegen het hek met me zus en beste vriendin kheb overal blauwe plekke last van me ribben en benen maar het was de moeite waard ik vond het super echt geweldig en geil die manson ziet er zo ontiegelijk geil uit damn ik wou dat het gister was
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb me meer dan prima vermaakt, ik vond het zelfs helemaal geweldig! Heerlijk concert, mooie show, geluid goed en lekker hard. Hoogtepunt voor mij was zeker The Beautiful People op het eind, wow
![]() Peaches als supportact vond ik ook harstikke tof! Nog nooit zo'n gek wijf op een podium gezien ![]() |
![]() |
|
Hehe, had beloofd te gaan dus ben er geweest en moet zeggen dat MM zowaar wel een leuke show weggaf
![]() Peaches was echt kut, een strippend lelijk playbackend wijf. Hehe kleine toevoeging nog: Ik heb al veel gezien in mijn leven maar het stelletje freaks en rejects bij MM sloag echt de kroon, heb me erg vermaakt met mensen kijken ![]()
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 16:20. |
![]() |
|
Ik ben gisteren ook geweest. Ik vond het echt geweldig! Een super optreden! Mooi geluid en een hele leuke show..damn wat waren die twee meisjes lenig!
![]() Het einde vond ik wel een beetje raar...of het lag aan mij dat ik net aan het praten was....het was echt zo opeens pats boem en weg was ie.. Ik vond het echt een ideale drukte... Bij de tap kon je goed staan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het was idd abrupt afgelopen opeens ja, maar had er ook wel genoeg van, dus vond het juist fijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Wordt het nog op tv uitgezonden, later deze week misschien?
Kunnen de mensen die er geweest zijn er nog op terug kijken. ![]() Ik stond rechts bij de speakers tussen een stel kleuters in, je raadt het al: geen gebeuk, geen blauwe plekken, oersaai publiek voor mn neus. Ik had alleen maar dronken mensen om me heen ![]()
||
Citaat:
Vervolgens bekeek ik je fotoboek en zag ik een mooi gezicht met lelijke piercings, dus dacht ik 'nehhh laat maar'. Daarna bedacht ik me dat piercings ook uit kunnen dus hier heb je alsnog m'n nummer 06******** ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |