Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Een kennis van mijn ouders is huisarts. Op een keer kwam er een vrouw, die gewoon ongesteld werd enzo, zonder duidelijke buik, die zo'n buikpijn had.
Een paar uur later was er een kind.
Jaaaa shut up zeg, daar ben ik dus superbang voor. Nou lijkt me dat je op een gegeven moment wel dusdanig dik bent dat je wel soort van blind moet zijn wil je het niet doorhebben, maar toch (en dan is het wss al wel te laat om 'er iets aan te doen')

Overigens sta ik in dat geval mijn kindje af aan Lorelei en Rationeel.
Advertentie
Oud 20-09-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Een kennis van mijn ouders is huisarts. Op een keer kwam er een vrouw, die gewoon ongesteld werd enzo, zonder duidelijke buik, die zo'n buikpijn had.
Een paar uur later was er een kind.
Dat vind ik altijd van die rare verhalen, je moet toch merken dat je zwanger bent?
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht dat dat juist de bedoeling was met die naald

Waarom niet? Het is hier juist zo leuk! Afgezien van melkkorrels uit borsten peuteren. Serieus Moz, ik krijg nachtmerries vannacht
Ik wilde mijn ontzetting met jullie delen
Verwijderd
Niet dus.
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde mijn ontzetting met jullie delen
Nou bravo, well done.

Verwijderd
Citaat:
Het is niet één gaatje, een tepel is een soort..zeef met meerdere uitgangen!!!!!! Huhu zeef.
gat-ver.
Oud 20-09-2010, 15:55
Verwijderd
Mijn middenrif trekt samen.
Oud 20-09-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Het is hier juist zo leuk! Afgezien van melkkorrels uit borsten peuteren. Serieus Moz, ik krijg nachtmerries vannacht
Ik moet stiekem ook nog leren dat lukt zo niet he! Maar ben eventjes gestopt, mag zo weer verder.
Erge nachtmerries vannacht over melkkorrels in borsten wist trouwens niet dat dat kon.
Oud 20-09-2010, 15:56
Verwijderd
Oh Sarah naamzoek, ik las laatst iets over innestelbloedingen die vrouwen dan vaak zien als ongesteldheid en vervolgens toch zwanger blijken (dus de maand erna niet meer ongesteld zijn en dan al 2 maand zwanger blijken). Komt dat vaak voor?
Verwijderd
Citaat:
Ik moet stiekem ook nog leren dat lukt zo niet he! Maar ben eventjes gestopt, mag zo weer verder.
Erge nachtmerries vannacht over melkkorrels in borsten wist trouwens niet dat dat kon.
Oh ja, dat is wel een beetje standaard als je hier veel komt

Wat doe je in het 'dagelijks leven'?
Verwijderd
Sann, denk je dat je zwanger bent?
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik altijd van die rare verhalen, je moet toch merken dat je zwanger bent?
Dat hoor je inderdaad nog vrij vaak. Mensen die denken dat ze moeten poepen ofzo, en dat dan op de wc opeens dat kind eruitkomt.

Dan word je dus én gewoon nog ongesteld, én je hebt geen zichtbaar dikke buik, én je hebt nauwelijks last van weeen, én het kind komt er zonder problemen uit. Jeetje.
Oud 20-09-2010, 15:57
Verwijderd
Dit topic wakkert de angst wel weer aan ja Maar nee, het is niet mogelijk Denk ik.
Oud 20-09-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat is wel een beetje standaard als je hier veel komt

Wat doe je in het 'dagelijks leven'?
Ben eigenlijk best veel met school bezig, ben niet helemaal gezond dus het gaat een beetje lastig allemaal en naast school kan ik dan ook niet zo veel doen. Voor de rest teken/schilder ik als het kan en lees ik een beetje rond op dit forum.

En jullie/jij?
Verwijderd
klik voor nog een leuk bevallingsverhaal!
Verwijderd
Citaat:
Oh Sarah naamzoek, ik las laatst iets over innestelbloedingen die vrouwen dan vaak zien als ongesteldheid en vervolgens toch zwanger blijken (dus de maand erna niet meer ongesteld zijn en dan al 2 maand zwanger blijken). Komt dat vaak voor?
Ja, die komen best vaak voor, maar zijn ook wel anders dan normale menstruatie, geloof ik, dus als het goed is merk je zelf het verschil wel. (Hoewel sommige vrouwen misschien denken dat ze gewoon minder hevig menstrueren en dan blij zijn.) Volgens mij is het wel uitzonderlijk om 9 maanden lang om de maand zo'n bloeding te hebben, maar in de eerste drie maanden oid is dat relatief veelvoorkomend.
Verwijderd
Citaat:
Ben eigenlijk best veel met school bezig, ben niet helemaal gezond dus het gaat een beetje lastig allemaal en naast school kan ik dan ook niet zo veel doen. Voor de rest teken/schilder ik als het kan en lees ik een beetje rond op dit forum.

En jullie/jij?
Hoe oud ben je? Wat doe je voor school?

Ik studeer rechten, 4e jaar nu
Oud 20-09-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:

En jullie/jij?
Wat vervelend dat je niet helemaal gezond bent
Oud 20-09-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, die komen best vaak voor, maar zijn ook wel anders dan normale menstruatie, geloof ik, dus als het goed is merk je zelf het verschil wel. (Hoewel sommige vrouwen misschien denken dat ze gewoon minder hevig menstrueren en dan blij zijn.) Volgens mij is het wel uitzonderlijk om 9 maanden lang om de maand zo'n bloeding te hebben, maar in de eerste drie maanden oid is dat relatief veelvoorkomend.
Godver Op mijn ongesteldheid vertrouw ik voortaan ook niet meer
Oud 20-09-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud ben je? Wat doe je voor school?

Ik studeer rechten, 4e jaar nu
Ah leuk! Een vriendin van me wil dat ook gaan doen.

Ben pas 15 en zit nu in 4havo. Vorig jaar nog op vwo maar het was makkelijker voor mn gezondheid als ik naar havo zou gaan
Hierna wil ik de pabo gaan doen en op een mytylschool gaan werken.
Oud 20-09-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Dat hoor je inderdaad nog vrij vaak. Mensen die denken dat ze moeten poepen ofzo, en dat dan op de wc opeens dat kind eruitkomt.

Dan word je dus én gewoon nog ongesteld, én je hebt geen zichtbaar dikke buik, én je hebt nauwelijks last van weeen, én het kind komt er zonder problemen uit. Jeetje.
Het schijnt dat persweeën precies voelen alsof je moet poepen. En dat like 80-90% van de vrouwen poept TIJDENS de bevalling

Even een quote van ander forum plukken:

Citaat:
Er stonden vijf man aan mijn voeteneind (er was intussen ook een echte volleerde gyn bij gekomen) om te zien of er al wat kwam... ik perste eens flink en ja hoor: daar was ie... een drol van een meter *oh nee*.
*huil* :''''"'D
Oud 20-09-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Anders doe je elke week een zwangerschapstest!
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het verschil wel groot hoor, dus als je gewoon normaal menstrueert is er niets aan de hand, als het ineens oud bloed lojkt te zijn, of juist maar heeel weinig, dan kan het een innestelingsbloeding zijn.
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt dat persweeën precies voelen alsof je moet poepen. En dat like 80-90% van de vrouwen poept TIJDENS de bevalling
Ja, dit weet ik. Serieus, dat is nog waar ik het ergst tegenop zie hè!

Maar, volgens mij ben je tijdens de weeën en alles al zo ellendig dat je alles al eruit gepoept hebt hoor. Tenminste, ik zou daar voor zorgen
Verwijderd
Citaat:
Wat vervelend dat je niet helemaal gezond bent
Achja, er zal vast een tijd komen dat het beter gaat.
Oud 20-09-2010, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Achja, er zal vast een tijd komen dat het beter gaat.
Ja vast wel! Ik ben vorig jaar ook bijna alleen maar in deeltijd naar school gegaan door een slechte gezondheid, maar nu gaat het weer goed
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit weet ik. Serieus, dat is nog waar ik het ergst tegenop zie hè!
Ja ik ook stiekem Dat bevallen zal verder vast wel goedkomen, hallo, als Britney Spears het kan, kan ik het ook.
Verwijderd
Citaat:
Bij teenmom was er ook een meisje die zich daar druk om maakte. Die vriendin van dr die zou misschien gaan lachen als ze wel poepte tijdens de bevalling.
Verwijderd
Citaat:

Soms geven ze van te voren een klysma zodat je leeg bent wanneer je echt begint met bevallen, beter
Oud 20-09-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ah leuk! Een vriendin van me wil dat ook gaan doen.

Ben pas 15 en zit nu in 4havo. Vorig jaar nog op vwo maar het was makkelijker voor mn gezondheid als ik naar havo zou gaan
Hierna wil ik de pabo gaan doen en op een mytylschool gaan werken.
Ah weer een echte scholier erbij

Dan is dat indd een verstandige beslissing waarschijnlijk Wat is een mytylschool?
Citaat:

jaaaaa daar las ik een vrij hilarisch stukje over van herman finkers geloof ik. Nou ja in die mate hilarisch als het ver van je bed show is. Arme jij *aai*
Citaat:
Anders doe je elke week een zwangerschapstest!
Je kunt een zwangerschapstest pas doen als je overtijd bent, 1x per maand is dus voldoende wel een beetje een dure hobby though
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ook stiekem Dat bevallen zal verder vast wel goedkomen, hallo, als Britney Spears het kan, kan ik het ook.
Sterker nog, iedereen kan het. Er is nog nooit een baby blijven zitten *dooddoener*
Sherlock
Sherlock is offline
Eeuy een nieuwe
Oud 20-09-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ja vast wel! Ik ben vorig jaar ook bijna alleen maar in deeltijd naar school gegaan door een slechte gezondheid, maar nu gaat het weer goed
Ah mooizo. Ik kan ook niet hele dagen naar school helaas. Vandaag ook maar weer thuisgebleven. Gelukkig heb ik een klas die alles snapt.
Verwijderd
Citaat:
you go moz.
Verwijderd
Of ik ga gewoon nooit meer seksen *lampje*
Verwijderd
Baaah wat een naar onderwerp
Verwijderd
Citaat:
Ah weer een echte scholier erbij

Dan is dat indd een verstandige beslissing waarschijnlijk Wat is een mytylschool?
Op een mytylschool leren gehandicapte kinderen.
Oud 20-09-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ah mooizo. Ik kan ook niet hele dagen naar school helaas. Vandaag ook maar weer thuisgebleven. Gelukkig heb ik een klas die alles snapt.
Wil je zeggen wat je precies hebt? Hoeft niet hoor.
Verwijderd
Citaat:
[...]
Je kunt een zwangerschapstest pas doen als je overtijd bent, 1x per maand is dus voldoende wel een beetje een dure hobby though
Die dipsticks kosten iets van 1 euro per stuk, dus zo heel duur is dat niet als je iedere maand zou willen testen.
Verwijderd
Citaat:
Ik zie jou wel als non!
Verwijderd
Citaat:
Maar volgens statistieken raakt ook een (klein) percentage van de vrouwen die aan volledige onthouding doet zwanger Sarah postte dat toch laatst?
Oud 20-09-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ah oke tof!
Citaat:
Die dipsticks kosten iets van 1 euro per stuk, dus zo heel duur is dat niet als je iedere maand zou willen testen.
Serieus? Wow leerzaam topic Ik dacht een tientje ofzo. (dan nog niet echt een dure hobby, maar het was natuurlijk bij wijze van spreken )
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Heb je daar geen andere opleiding dan de pabo voor nodig?
Verwijderd
Citaat:
Maar volgens statistieken raakt ook een (klein) percentage van de vrouwen die aan volledige onthouding doet zwanger Sarah postte dat toch laatst?
wat dan liegen die vrouwen!
Oud 20-09-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ik zie jou wel als non!
Ik mezelf eigenlijk ook wel! Zonder jezus en all that is
Citaat:
ja daaaaag. Dat zijn leugenaars.
Verwijderd
nu zwanger zijn lijkt me echt niks
Verwijderd
Citaat:
Wil je zeggen wat je precies hebt? Hoeft niet hoor.
Ja hoor, zo'n groot geheim is het ook weer niet.
Ik heb jeugdreuma en weet het sinds januari. Liep al 5 jaar met pijn, artsen die niet wisten wat het was, 1 zware operatie gehad en daarna nog een kijkoperatie. Toen wisten ze het echt niet meer en wilde ik zelf naar de reumatoloog om te kijken of dat het misschien was. Toen deden alleen m'n knieen nog pijn trouwens. En inmiddels doen al mijn gewrichten pijn en ook de pezen/spieren er om heen.

Tot nu toe kan ik tegen geen 1 medicijn, maar van de week mag ik weer met nieuwe beginnen! Hopelijk gaan deze werken en kom ik eindelijk van m'n rolstoel af.
Verwijderd
Citaat:
Ah oke tof!

Serieus? Wow leerzaam topic Ik dacht een tientje ofzo. (dan nog niet echt een dure hobby, maar het was natuurlijk bij wijze van spreken )
Als je dipsticks per 12 koopt, kosten ze 13 euro oid, dus heb je genoeg voor een jaar Die ClearBlue dingen met digitale venstertjes die ook nog eens aangeven hoe lang je al zwanger bent, zijn natuurlijk veel duurder.
Sherlock
Sherlock is offline
Ik begin wederzijdse gevoelens te krijgen over mijn lijstje!
Oud 20-09-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik begin wederzijdse gevoelens te krijgen over mijn lijstje!
Wederzijds nog wel!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten