Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oh jongens, ik had vandaag weer eens een faalactie. Ik moest bedrijven bellen omdat ik kerosine nodig heb en ik had een site gevonden waarop de bedrijven, inclusief nummer, opgesomd stonden. Dus ik bellen en elke keer kreeg ik een rare piep. Het leek wel of 'ie overging, maar ik hoorde echt iets heel vreemds. Nou doet mijn telefoon wel vaker raar met bellen (scherpe piepen geven enzo) dus ik gaf mijn telefoon de schuld. Bij het derde bedrijf werd ik echt strontziek van mijn telefoon en heb ik die van mijn moeder gepakt. Tot mijn grote verbazing gebeurde hetzelfde. Omdat het leek alsof 'ie over ging ging ik maar praten enzo, maar ik hoorde niks terug en af en toe werd de oproep ineens beëindigd.
![]() Toen vroeg mijn studiegenoot of ik alles door kon sturen, want toen zou zij wel bellen. Zegt ze vervolgens: 'Jess, ik zie alleen maar fax nummers, waar heb je de telefoonnummers vandaan?'. TOPPPP. Fax nummers zitten bellen. ![]() ![]() |
![]() |
||
tetlock zeehond naamzoek
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|