![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en liz vond het volgensmij idd niet zo erg. maar volgensmij vond zij het gewoon niet zo leuk als de andere? ze lag wat minder in de groep en was ook niet zo fanatiek
||
Citaat:
Toine is niet de mol. @ jet: vanavond herkansing om 22:40 op NED 3 (of 2) meen ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ach, misschien heeft ze wel op iemand anders gestemt, weet jij veel.. ze kunnen het programma toch zo draaien.
ik vond het wel raar van toine dat ie een telefoontje kreeg en niet wilde zeggen van wie het was. en dat richard de telefoon was vergeten is ook nogal verdacht.. en dat frederique die roos liet liggen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Inderdaad jammer dat Liz weg is. Ik heb haar geen moment verdacht, ze heeft ook niets 'mollerigs' gedaan, maar ze was een leuke kandidate.
![]() Roderick blijft ook deze week weer mijn mol. Al zou het me ook niets verbazen als het aan het eind toch Milouska bleek te zijn. Peggy heeft ook nog steeds mollerige trekjes... ik vind het opvallend dat ze in de groep heel erg verdacht wordt. Ik denk dat Frederique de roos echt was vergeten, daar gok ik dan maar op. Bij Toine kan ik me niet (meer) voorstellen dat hij de mol is. Richard was de eerste twee afleveringen mijn mol, maar nadat hij eruit ging en weer terugkwam heb ik hem geen moment meer verdacht.
|
Verwijderd
|
Wel weer een van de leukere afleveringen vond ik!
Echt te grappig dat Toine Milouska belde en zei dat alle jokers aan Toine moesten worden gegeven. ![]() En van Liz was het voor mij al steeds duidelijk dat ze het niet was, tot het eind van de vorige aflevering. Toen ging ik overleggen met m'n zus over wie ik in de top3 zou zetten. En toen heb ik toch maar Liz vorige keer op 2 gezet, omdat ik ging twijfelen en ik toch wel altijd al een klein beetje aan Liz dacht op de een of andere manier. Heb ik nu wel mooi spijt van! Maar ja, ach. Roderick vind ik trouwens ook echt een leuke kandidaat. ![]() Misschien wel de mol? |
![]() |
|
Jeetje.. echt raar dat Frederique is overleden
![]() Maar goed, ik vond haar wel vrij irritant en verdacht deze aflevering.. Maar eigenlijk ook niet genoeg om haar meteen als mol te bestempelen.. Pff ik weet het echt niet meer! Het is moeilijk.. Ik vind Toine gewoon verdacht, maar ook Peggy is raar (hoewel deze afl veel minder dan de andere keren) en Milouska, tsja, ze is toch niet zo dom als ze hier doet?? ![]()
|
Ik vond Frederique heeeeel verdacht overkomen tijdens de aflevering... Dat maakte me wel in de war aangezien ik er echt van overtuigd ben dat Richard de mol is.
Hij ging met Liz koffie drinken wat achteraf betekende dat ze minder geld voor de pot zouden krijgen... hij vergat de telefoon... Hij ging in het straatnamenspel naar Milouska om haar te beschermen waardoor Frederique zowel de straatnaam als nummer zou kunnen zien (maar Milouska beschermde zichzelf te goed)... Raar om frederique nog zo op en top levend te zien...
|
Verwijderd
|
Roderick: is de mol
hij zei in aflevering 1 iets in zijn introductie: "het aandeel endemol heeft een waarde van 9 euro" let op endeMOL en 9 heeft ook een bepaalde betekenis het hele spel en voor zover ik heb kunnen terugzoeken, heeft endemol nooit op 9 euro gestaan.. dus dat stukje is los opgenomen, voor het programma--> roderick is de mol |
![]() |
|
ik zat net de aflevering van vrijdag op internet te kijken en volgens mij is frederique de mol. er waren 7 rozen in het spel, waarvan 1 witte. dit kan geen toeval zijn lijkt me. aangezien frederique in 'de meiden van de wit' heeft gespeelt is dit wel een hele duidelijke aanwijzing, toch?
![]()
||
Citaat:
Frédérique is de mol ![]() denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke mensen, luister nou eens.
Roderick is gewoon de mol, en wel hierom: - De aanwijzing in het introductiefilmpje, waarin Roderick nieuws voorleest dat over EndeMOL gaat, inderdaad. Ik weet niet of jullie alle seizoenen van WIDM gezien hebben, maar dit is dus echt een typische Mol-aanwijzing - Het feit dat hij zich bij de eerste aflevering gelijk opofferde. Je weet natuurlijk niet in hoeverre hij al weet van de opdrachten, maar een echte Mol stapt natuurlijk gelijk naar voren als hij denkt dat er iets te Mollen valt - Dat hij Milouska opeens niet meer hoorde was inderdaad wel heel nep, en ook echt zodra hij aan haar een vraag gesteld had, daarvoor was alles nog gewoon verstaanbaar - Het introfilmpje: Iedereen beweegt zich op een of andere manier voort, met een bus, rennend, via de kabelbaan, enz. Roderick is de enige die stilstaat, en dat valt nog extra op doordat de camera zo om hem heen draait, let maar eens op. En de belangrijkste van allemaal: Frédérique had 2 afleveringen geleden ofzo op Liz gestemd. Hiervoor moest ze denk ik een paar keer invullen: "De Mol was niet bij de groep", enzovoort. Liz is er nu dus uit, maar Frédérique zit er nog in! Omdat Roderick dus óók niet bij de groep was had Frédérique die vragen toch goed beantwoord, en zit ze er nog in. |
![]() |
|
Roderick is inderdaad wel erg verdacht...
Maar ik denk dat Frédérique het ook erg goed gaat doen... Die wordt winnaar of ze is stiekem toch de mol ofzo... Misschien beetje raar dat ik dit zeg hoor, maar het kwam opeens in me op, maar toen ik hoorde dat ze overleden was ( ![]() Maar dat kan natuurlijk ook wel weer erg ver gedacht zijn.. Denk alleen wel dat ze erg ver is gekomen! Maar Roderick is vast wel de Mol. Hij lijkt veel te aardig om er zo nog in te zitten.. Net als Liz.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het Frederique is, ze doet gewoon zo mollig. Zo blijft ze graag bij Toine, omdat ze weet dat mensen hem verdenken. Bijvoorbeeld nu met die rozen; mensen zien het nu als een 'zie je wel! het is Toine!' terwijl Frederique min of meer besloot de rozen te laten liggen. Slim om bij Toine te zijn.
En ik vind haar soms heel overdreven reageren door raar te lachen enzo. Vooral tijdens die executierondes doet ze dat. Alsof ze even duidelijk wil maken dat ze echt wel nerveus was (terwijl dat onzin is natuurlijk). Ik verdenk haar echt énorm! Maar Roderick ook wel ![]() Laatst gewijzigd op 14-04-2006 om 14:58. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[poule] WIDM 14 [pool] Little Phoebe | 130 | 23-03-2014 10:16 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '12 WolterB | 268 | 12-03-2012 11:41 | |