Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2006, 21:27
niña
niña is offline
Aargh, Milouska er nog in!
Oud 28-04-2006, 21:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Frédérique is het geloof ik niet. Roderick zou het best wel eens kunnen zijn! Hij was ook niet echt een doorzetter en wilde ook niet per se voor die vrijstelling gaan, want tja.. Een mol heeft dat niet nodig he?
Milouska is gewoon de verliezer denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 21:56
jet
jet is offline
toine en peggy zaten allebei op frederique. zij zijn er allebei uit

fre en milous zitten op roderick

roderick is de mol
Oud 28-04-2006, 22:47
peaceflower
peaceflower is offline
Respect voor Frédérique!! Wat een topprestatie, met die fiets die berg op. Mooi om te zien hoe ze die finish ervaarde als een persoonlijke overwinning. En het werd haar gegund.

Met de finale in zicht is alles duidelijk nu. Roderick moet de mol wel zijn. Frédérique wordt de winnaar en Milouska verliezer.

Die glimlach van Roderick weer na de executie van Peggy. Hij glimlachte ook al zo na de vorige executie. Een teken dat Roderick gewoon enorm van het spel en zijn rol als mol geniet. Je ziet het aan hem af.
Bovendien was zijn molboek opvallend leeg. En ook zat hij al een paar afleveringen op de verkeerde mol (Peggy) maar blijft hij in het spel.
Frédérique werd alom verdacht in de groep, zowel door Toine als door Peggy inderdaad, en die zijn er dus al uit. Frédérique kan de mol niet zijn.
Milouska vind ik hier en daar nog erg verdacht, maar ik blijf bij mijn opvatting dat zij erg graag de mol zou willen zijn en zich mollerig voordoet, maar het gewoon niet is.
Oud 29-04-2006, 11:17
Severus
Severus is offline
Ik denk nu ook dat Roderick de Mol is, ja. Hij stemde immers steeds op Peggy, en die is er nu uit. Peggy stemde op Frédérique, maar omdat die de Mol niet is, ligt zij er nu uit.

Dus Roderick moet het nu wel zijn.
Oud 29-04-2006, 13:58
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Als Milouska de mol is, is ze beste mol ooit.

Na George dan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 17:38
.Pure
.Pure is offline
Fuck, waarom Peggy eruit

naja, ik ga ook maar voor Roderick dan. En idd echt een topprestatie van Frédérique, vast ook een van de redenen waarom ze wilde dat WIDM uitgezonden bleef (en omdat ze in de finale zit of course)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 20:39
ook hallo
ook hallo is offline
ik werd echt een beetje aandoenelijk toen frederique die berg opfietste, omdat ze nu dood is enzo

IK dacht de hele tijd dat het frederique was, ik denk dat het ook nog wel mogelijk is, maar ik vind roderick wel onwijs verdacht nu. ook omdat hij al na 300 meter wilde stoppen op die berg enzo
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 11:19
xx
xx is offline
Ja Roderick is de mol..... dat moet toch haast wel!! Hij zat de hele tijd op Peggy, hij had er dus wel uit moeten gaan!

xx

En idd als Milouska de mol is dan vind ik dat zeeer goed gedaan!!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:19
Bell
Bell is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 29-04-2006 @ 21:39 :

IK dacht de hele tijd dat het frederique was, ik denk dat het ook nog wel mogelijk is, maar ik vind roderick wel onwijs verdacht nu. ook omdat hij al na 300 meter wilde stoppen op die berg enzo
ja, datzelfde heb ik ook...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 14:44
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 28-04-2006 @ 23:47 :
Respect voor Frédérique!! Wat een topprestatie, met die fiets die berg op. Mooi om te zien hoe ze die finish ervaarde als een persoonlijke overwinning. En het werd haar gegund.

Met de finale in zicht is alles duidelijk nu. Roderick moet de mol wel zijn. Frédérique wordt de winnaar en Milouska verliezer.

Helemaaml mee eens
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 15:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 29-04-2006 @ 21:39 :
ik werd echt een beetje aandoenelijk toen frederique die berg opfietste, omdat ze nu dood is enzo
Ik moest de hele tijd denken aan het feit dat haar lichaam al dood aan 't gaan was op dat moment. Er was al vanalles fout in haar lijf. En toch kan je dan zo'n prestatie leveren...
Oud 30-04-2006, 16:03
idontcare
idontcare is offline
ik weet het niet, ik weet het echt niet meer. ik was er altijd zo van overtuigd dat frederique de mol was, maar nu kan het eigenlijk gewoon niet meer. zo'n gevoel

roderick of milouska. dan denk ik milouska, want die is zo dom, dat ze het wel moet zijn want anders had ze er echt niet meer ingezeten denk ik zo.
Oud 30-04-2006, 16:46
Welgemeend
Welgemeend is offline
Roderick was ook degene die voorstelde om gebalanceerde teams te maken, terwijl nergens stond dat dat nodig was, en zo saboteerde hij wel de opdracht, als frederique niet zo geweldig was, was zn plan wel gelukt.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Welgemeend schreef op 30-04-2006 @ 17:46 :
Roderick was ook degene die voorstelde om gebalanceerde teams te maken, terwijl nergens stond dat dat nodig was, en zo saboteerde hij wel de opdracht, als frederique niet zo geweldig was, was zn plan wel gelukt.
Het is de meest logische gedachte als je hoort dat je een sterkte/zwakte-analyse moet maken. Ik dacht daar ook meteen aan. Vind dat niet echt persé mollerig
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 18:42
Verwijderd
M'n gevoel zegt al vanaf aflevering 1 dat Roderick het is. Dus ik hoop uiteraard dat hij het is, en niet Milouska.

Frederique kan volgens mij echt niet inderdaad, aangezien Toine op haar zat, en hij eruit ging.
Wat ik wel gek vind is dat Karel vd Graaf dat zo duidelijk zei. Ik bedoel, iedereen heeft natuurlijk wel door dat Frédérique het dan dus eigenlijk niet kan zijn, maar zoals hij het zei verklapte hij dat eigenlijk al een beetje.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 11:00
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Waarom duurt de aflevering op internet maar 3.52 minuten?
Oud 02-05-2006, 13:57
Verwijderd
Ja kut hè, is gewoon een foutje blijkbaar.
Gelukkig heb ik het nog opgenomen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 14:13
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 02-05-2006 @ 12:00 :
Waarom duurt de aflevering op internet maar 3.52 minuten?
Je kunt m wel gewoon kijken op uitzendinggemist.nl
Oud 03-05-2006, 21:43
Roos
Roos is offline
Er stonden inderdaad eerst maar 3 minuten op, maar nu staat -ie er helemaal op.

Ik vind 't echt spannend.. Ik moet vrijdagavond werken, dus hopelijk staat de online-versie er snel op!
Oud 03-05-2006, 22:14
Levitating Nun
Ik heb een feest vrijdag.
Enerzijds: hoera, leuk. Anderzijds: kut kut kut.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 22:48
bbyn
bbyn is offline
ik zit op de camping vrijdag inderdaad ja.. zonder tv...
Oud 05-05-2006, 12:03
Verwijderd
Ik ben al een beetje zenuwachtig als ik aan vanavond denk, erg hè?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 12:07
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 05-05-2006 @ 13:03 :
Ik ben al een beetje zenuwachtig als ik aan vanavond denk, erg hè?
Goed dat je het zegt was bijna vergeten dat het vanavond weer zo ver is.
De ontmaskering van de Milouska.
Oud 05-05-2006, 12:27
Levitating Nun
Vanavond is de ontmaskering nog niet. Wie is de Mol heeft 11 afleveringen in totaal, morgen is nummer 9 aan de beurt, 10 is de finale, 11 terugblik.

En Roderick is de mol
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 05-05-2006 @ 13:27 :
Vanavond is de ontmaskering nog niet. Wie is de Mol heeft 11 afleveringen in totaal, morgen is nummer 9 aan de beurt, 10 is de finale, 11 terugblik.

En Roderick is de mol
Exactement.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 12:44
Verwijderd
Huh, serieus?
Is vanavond de ontmaskering nog niet?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 05-05-2006 @ 13:44 :
Huh, serieus?
Is vanavond de ontmaskering nog niet?
Dat verwacht ik niet.
Meestal stellen ze dat dan nog een weekje uit.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 12:54
niña
niña is offline
Oooh ja, true.
Oud 05-05-2006, 14:45
Freshh~
Freshh~ is offline
oh ja idd er is nog een 'gewone' aflevering met de drie overgebleven kandidaten, maar ik dacht dat ik wel in de Spits en Veronica gids las dat vanavond de ontknoping was
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 14:45
ook hallo
ook hallo is offline
Ik dacht dat vanavond de finale was en volgende week ontknoping + terugblik

Maar ik zal het wel mishebben
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 14:52
Levitating Nun
Als dat zo zou zijn, is dat wel raar.

Alle andere series hebben mijn beschrijving gevolgd.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 15:02
ook hallo
ook hallo is offline
Dan zal ik het me wel fout herinnerd hebben
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 15:13
Verwijderd
Ik heb net de vorige aflevering teruggekeken maar volgens mij zitten ze allemaal op Frédérique. Dan kan het nog dat zij het is, ivm met Toine en Peggy die eruit liggen en op haar gestemd hebben. (Al denk ik dat zij het niet is )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 20:01
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik wil ook weten wat er in de brief voor Roderick staat...
Volgens mij was dat echt gespeeld: 'wat heeft zij goed gespeeld'. Hij bedoelde vast: 'wat heb ik goed gespeeld'.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 20:29
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
WAT EEN MOTHERF*CKERRRRRRSSS !!
Oud 05-05-2006, 20:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 05-05-2006 @ 21:01 :
Ik wil ook weten wat er in de brief voor Roderick staat...
Volgens mij was dat echt gespeeld: 'wat heeft zij goed gespeeld'. Hij bedoelde vast: 'wat heb ik goed gespeeld'.
Volgens mij doelde hij op Milouska als Mol. Zei niet iedereen in het begin van het spel (of halverwege het spel) dat Milouska een Oscar zou krijgen als zij de Mol was? Nou dan. Zoiets in die richting kan hij hebben bedoeld.

Hij kan ook Frédérique hebben bedoeld, vanwege haar buitengewone prestatie op de berg.... maar ik denk dat het Milouska is.
Oud 05-05-2006, 20:50
xx
xx is offline
Hoe konden ze dit nou doen!!!!! Dit had ik dan toch niet verwacht (ook al hebben ze dit wel al een keer eerder gedaan). Ik weet nu echt even niet meer wie het is! Alles wijst er nu op dat Milouska of Frédérique de mol is. Maar mijn zus en ik hadden nu ook de theorie bedacht dat deze keer de mol gewoon niet ontmaskerd wordt en Roderick gewoon de mol is. Karel zei toch voor dat de reeks begon in de Wereld Draait Door dat er iets zou gebeuren waardoor we echt van onze stoel zouden vallen... Dit is natuurlijk nog nooit gebeurd!! Of misschien.. draai ik nu wel een beetje door

Wat een geweldig programma is het toch!!!

xx
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 20:59
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Milouska is de mol. Ze staat vanaf aflevering 1 bovenaan, en nu ze er nog steeds in zit weet ik het zeker. Frederique is het sowieso niet, iedereen die op haar stemde is eruit, maar ze gaat het wel winnen, en Roderick.. Welke mol zet zichzelf nou drie afleveringen buitenspel .
Ach, als ie het wel is, petje af.
Oud 05-05-2006, 21:25
niña
niña is offline
Zooo, dat zandmeer, indrukwekkend zeg.
Oud 05-05-2006, 22:20
Severus
Severus is offline
Citaat:
niña schreef op 05-05-2006 @ 22:25 :
Volgens mij hebben ze daar ooit de clip voor "Frozen" van Madonna opgenomen. Het kwam mij in ieder geval vaag bekend voor.
Oud 05-05-2006, 23:46
Roos
Roos is offline
Het viel me op dat tijdens de test van Roderick, je zag hoe iemand de antwoorden aanklikte. Je zag dat er aangeklikt werd: de mol is een vrouw, en nog 1 vraag die niet over Roderick ging.
Kan natuurlijk ook slimme montage zijn geweest, maar zo niet, dan is Roderick niet de mol (anders zou hij wel op zichzelf 'stemmen').
Oud 06-05-2006, 01:46
noomy
noomy is offline
Ik denk ook dat Roderick de mol is, maar dat komt ook een beetje door die zonnebril die hij de hele tijd op had, alles is een aanwijzing.
Maar bij die aanwijzing zei hij: wat heeft die het goed gespeeld.
Dus ik denk ook Milouska, omdat Fré de hele tijd express dingen fout deed, wat ze toen zei : ik ga nu even doen alsof ik de mol ben.
tenzij ze dat deed zodat de kijkers juist zouden denk dat zij het niet was en we daarom "van onze stoel af gaan vallen".
Echt kut, de VPRO zei: vandaag wordt de mol ontmaskert blablabla.
Oud 06-05-2006, 09:01
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-05-2006 @ 00:46 :
Het viel me op dat tijdens de test van Roderick, je zag hoe iemand de antwoorden aanklikte. Je zag dat er aangeklikt werd: de mol is een vrouw, en nog 1 vraag die niet over Roderick ging.
Kan natuurlijk ook slimme montage zijn geweest, maar zo niet, dan is Roderick niet de mol (anders zou hij wel op zichzelf 'stemmen').
De test van de mol telt niet mee toch?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 09:26
jet
jet is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-05-2006 @ 00:46 :
de mol kan invullen wat ie wil hoor... maakt toch niet uit.

maargoed deze aflevering heeft me wel weer in de war gebracht ik zit al vanaf afl 2 op roderick, en nu ga ik twijfelen
Oud 06-05-2006, 10:05
niña
niña is offline
Ik weet het echt niet, en ik ben er volgende week niet dus ik moet nog meer dan een week wachten tot de uitslag
Oud 06-05-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
niña schreef op 05-05-2006 @ 22:25 :
Zoutmeer

Ik begrijp niet dat ze 6 enveloppen hebben kunnen pakken bij die opdracht, maar dat ze maar 5 stenen mee hadden. Heb ik iets gemist? Mochten ze een steen laten liggen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 10:18
Verwijderd
Citaat:
xx schreef op 05-05-2006 @ 21:50 :
Hoe konden ze dit nou doen!!!!! Dit had ik dan toch niet verwacht (ook al hebben ze dit wel al een keer eerder gedaan). Ik weet nu echt even niet meer wie het is! Alles wijst er nu op dat Milouska of Frédérique de mol is. Maar mijn zus en ik hadden nu ook de theorie bedacht dat deze keer de mol gewoon niet ontmaskerd wordt en Roderick gewoon de mol is. Karel zei toch voor dat de reeks begon in de Wereld Draait Door dat er iets zou gebeuren waardoor we echt van onze stoel zouden vallen... Dit is natuurlijk nog nooit gebeurd!! Of misschien.. draai ik nu wel een beetje door

Wat een geweldig programma is het toch!!!

xx
Als ze de mol niet bekend maken, dan is dat gewoon flauw en een laf einde. Ik zou van mijn stoel vallen wanneer het Milouska is, en ik begin dat steeds meer te vermoeden. Hoewel ik eerst echt compleet op Frederique zat.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 11:17
niña
niña is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-05-2006 @ 11:16 :
Zoutmeer
Zout, je bent de eerste die me verbetert >.<
Oud 06-05-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-05-2006 @ 11:16 :
Zoutmeer

Ik begrijp niet dat ze 6 enveloppen hebben kunnen pakken bij die opdracht, maar dat ze maar 5 stenen mee hadden. Heb ik iets gemist? Mochten ze een steen laten liggen ofzo?
Dat vroeg ik mij dus ook al af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten