Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hints kunnen ook slaan op de personen die eruit gaan in de aflevering, niet alleen op de mol zelf. En ik vond het ook een heel mooi stuk van Frédérique. Hield het met moeite droog. Ik moest vooral denken aan hoe zij daar in een ziekenhuisbed dat lag voor te lezen. Je hoorde af en toe ook best wat moeite in haar stem volgens mij om haar emoties in te houden. En ook om iemand die bijna dood gaat te horen zeggen hoe het leven volgens haar moet zijn. Heel, heel mooi.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dit stond al na de 2e aflevering op die site hoor en is dus al lang bekend . Maar zeker is het niet of het doorgaat. Verder gaat de AVRO binnenkort een oude versie van ''Wie is... de mol'' herhalen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar niet gek natuurlijk, aangezien dit een heel moeilijk te monteren programma is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met Prince en John en George ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zo zijn bij mij de seizoenen gerangschikt van favoriet naar minst favoriet (met daarachter mijn favoriete kandidaten uit dat seizoen): 1. Seizoen 3 (George, Jantien, Ellen, Harry) 2. Seizoen 2 (Yvonne en Sigrid) 3. Seizoen 5 (Lottie, Marc-Marie, Yvon) 4. Seizoen 6 (Frédérique, Peggy, Toine) 5. Seizoen 4 (Chandrika, Elise, Aafke) 6. Seizoen 1 (Petra) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop echt dat ze een seizoen gaan herhalen, ik heb veel oude seizoenen maar half gezien. Ze moeten op z'n minst afleveringen op internet zetten, dat is handig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Frankrijk 27 Moniek! 25 Severus 22 Hyperspeed 22 Fleurop 21 pino123 18 Nubis 16 Bas Braadpan 15 Igorrrai 14 peaceflower 12 Röps 12 xx 12 Faerie 11 ook hallo 11 _Mosquito_ 11 Bloody_Kisses 11 miejni 10 Goede Fee 10 Loontjuh 9 Humble Dummy 9 Hyphen 9 .Pure 9 Fay 9 Skip 8 Sherco 7 MadameMinke 7 cagie 7 Chick Rock 7 Sjoerd 6 zoemzoem 6 Barbera 6 AlopiA 6 z0pje 5 welle 5 Welgemeend 5 *Sbien 5 Laen 4 Zozo 4 Balance 4 Cheenna 3 Een Tweeling 3 Love_Fulfilled 2 Subject 2 Aragnabite 0 mltinus 0 koekiemonstertje 0
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|