Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2006, 20:52
Verwijderd
ik kan de aflevering niet openen op de site.
kan iemand mij een linkje sturen waarin ie m gelijk in media player opent??
Advertentie
Oud 19-03-2006, 22:15
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 19-03-2006 @ 21:52 :
ik kan de aflevering niet openen op de site.
kan iemand mij een linkje sturen waarin ie m gelijk in media player opent??
*zie mijn frustraties over de vorige aflevering*

ff geduld, na een paar dagen lukt het pas...
Oud 19-03-2006, 23:21
Roos
Roos is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 19-03-2006 @ 17:19 :
iehl ja! dat zag ik nog heel niet. maar hoe kom je aan die foto idd?
Die stond op het forum van wieisdemol.nl
Ik vind 't maar vreemd.
Bij de foto stond trouwens dat Mary-Lou op vakantie was, en dat ze er daarom niet bij kon zijn.
Oud 20-03-2006, 10:07
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 19-03-2006 @ 16:54 :
Hij weet niet wie de mol is. De jaren ervoor wist Angela het wel, maar nu weet Karel het niet.
Oja tuurlijk de presantatoren weten natuurlijk niet wie het is..
Oud 20-03-2006, 14:51
Verwijderd
die presentator kan ook wel gelijk de prullenbak in.
wat slecht zeg.

jammer dat ik het nog niet kan zien!
Oud 20-03-2006, 14:53
Verwijderd
ik kan trouwens afl. 1 ook niet zien, hij geeft die pagina niet weer, je weet wel die pagina van vernieuwen.
help!
Oud 21-03-2006, 17:53
Severus
Severus is offline
Vandaag kon ik aflevering 2 eindelijk op de officiële site bekijken.

En weet je wat raar is? Het beeldmateriaal van Toine uit het introductiefilmpje komt duidelijk uit aflevering 2 (hetzelfde bootje, Toine heeft dezelfde outfit aan, etc.) - maar die precieze shot is nergens in aflevering 2 terug te vinden! En dat terwijl bij de anderen het shot uit het introductiefilmpje wel in de afleveringen terug te vinden zijn (in ieder geval bij de twee afgevallen kandidaten).

Weird.....
Oud 21-03-2006, 20:01
Verwijderd
Mijn verdenkingen gaan uit naar:

1. Richard
2. Peggy
3. Roderick
Oud 22-03-2006, 21:17
Liett
Liett is offline
Citaat:
American*Dream schreef op 12-03-2006 @ 20:06 :
Op wieisdemol.nl staan de kandidaten bovenaan bij 'kandidaten' afgebeeld met wisselend een lichte achtergrond oplopend via allerlei grijze tinten tot een donkergrijze achtergrond. Bij Liz staat zelfs als enige een echte achtergrond (muur) afgebeeld.
De achtergrond van Geert is het lichtst, en hij is er het eerste uit. Vertrekken de kandidaten in oplopende kleurvolgorde?
En waarom die muur bij Liz? Is dat toeval? Vin het wel vreemd
..er zou wat in kunnen zitten, maar de licht-naar donker-theorie klopt ook niet echt meer nu Chris eruit is.
Oud 23-03-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Bas Braadpan schreef op 20-03-2006 @ 11:07 :
Oja tuurlijk de presantatoren weten natuurlijk niet wie het is..
Presentator. Sinds dit jaar is dat zo.
Oud 23-03-2006, 16:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 23-03-2006 @ 17:38 :
Presentator. Sinds dit jaar is dat zo.
Angela wist ook nooit wie het was?
Oud 23-03-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-03-2006 @ 17:38 :
Angela wist ook nooit wie het was?
Oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat Angela het wel altijd wist, maar Karel dus niet. Hmm nouja is verder ook niet echt belangrijk
Oud 23-03-2006, 18:19
Verwijderd
Volgens mij wist Angela wel altijd wie de mol was hoor.
Oud 23-03-2006, 22:45
Verwijderd
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Angela het het laatste jaar niet wist, want toen kende ze sommige kandidaten ook persoonlijk of zoiets...
De jaren ervoor wist ze het wel.
Oud 24-03-2006, 07:11
Severus
Severus is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 23-03-2006 @ 23:45 :
De jaren ervoor wist ze het wel.
Ja, en één keer had ze het eens bijna verklapt, geloof ik. Dat was in seizoen 3 ofzo.
Oud 24-03-2006, 20:25
Faerie
Faerie is offline
Ook al verdenk ik Peggy na deze aflevering heel erg, haar intro filmpje is van volgende week.. dus misschien betekent dat toch dat ze er uit gaat.

Ik hou het toch op Frederique of Milouska.
Oud 24-03-2006, 20:31
Laen
Laen is offline
Citaat:
Faerie schreef op 24-03-2006 @ 21:25 :
Ook al verdenk ik Peggy na deze aflevering heel erg, haar intro filmpje is van volgende week.. dus misschien betekent dat toch dat ze er uit gaat.

Ik hou het toch op Frederique of Milouska.
welk introfilmpje?
Oud 24-03-2006, 20:40
Verwijderd
Richard eruit.
Vond hem wel leuk.

Ik weet overigens bijna zeker dat Roderick de Mol is, vraag me niet waarom...
Oud 24-03-2006, 20:45
Severus
Severus is offline
Ben ik even blij dat ik de afgelopen dagen goed naar het introductiefilmpje had gekeken en daarom Richard uit mijn lijstje van verdachten had gezet.

De volgende mensen kunnen er volgende week uitgaan: Liz, Toine en Peggy. De rest (Roderick, Frédérique, Mary-Lou en Milouska) overleeft het in ieder geval zeker. Daar ga ik dus wel weer rekening mee houden bij het opstellen van mijn Mollenlijstje.

Bij deze aflevering was iedereen wel verdacht, moet ik zeggen. Vooral Peggy maakte zichzelf verdacht: ze verfuckte de volgorde van de foto's (omdat ze Mary-Lou niet noemde), en ging net als Richard hard voor danspaar 4. Plus we zien hoe zij (en ook Frédérique) heus jokers wil stelen. Daar ga je dan wel bij nadenken. Over één ding had Richard dan toch gelijk in aflevering 2: Peggy lijkt het lieve meisje, maar met haar moet je oppassen.

Maar, anderen waren ook verdacht.

Mary-Lou had opeens geen hoogtevrees meer toen ze aan de kabelbaan hing (terwijl ze in aflevering 1 nog de broek volscheet bij die brug). En bij de executie, toen zij en Richard overbleven, keek ze me wat te zelfverzekerd of zelfvoldaan.

Milouska had bij de foto's haar bril niet bij zich, dus ze "vertrouwde maar op Frédérique's oordeel." Wat mij opviel was dat ze bij foto 1 niets zag en het maar aan Frédérique overliet, en dat ze bij foto 2 opeens wel dingen van de foto kon zien.

Liz was ook verdacht, want ze deed er echt alles aan om maar niet herkend te worden tijdens de tango. Als zij de Mol is, dan wil ze natuurlijk wel die vrijstelling inpikken - maar aan de andere kant heeft ze er maar weinig aan om die vrijstelling in te pikken. Ze blijft toch sowieso in het spel zitten, en door haar geijver heeft Roderick die vrijstelling nu ook. Voor haar als Mol was het juist handiger geweest om die opdracht te verkloten, zodat Roderick zijn vrijstelling misliep en dus mogelijk uit het spel kon worden gesmeten. Dus dat geeft wel te denken.

Het lijkt steeds waarschijnlijker te worden dat de Mol niet in het danspaar zit, maar bij de groep. Milouska, Peggy en Mary-Lou beginnen ook steeds verdachter te worden in mijn ogen. Ik begin te twijfelen of Toine wel de Mol zou kunnen zijn, want hij is waarschijnlijk gewoon fanatiek en speelt het spel keihard. En bij Roderick en Frédérique heb ik het idee dat ze soms wel wat acteren, maar dat ze niet de Mol kunnen zijn.

Hmm, moeilijk moeilijk.
Oud 24-03-2006, 21:03
Verwijderd
en frederique verdenkt liz, waar basseert ze dat op..
hmm..
en dan die jokers jatten, best kinderachtig.
en nu richard weg is, is mijn verdachte nr 1 weg...
Oud 24-03-2006, 21:13
Severus
Severus is offline
Ik lees net het volgende in het dagboek van de Mol:

"Ik sta er tussen en kijk ernaar. Waardevolle jokers worden achteloos in een tas gestopt of weggegeven, uitgeleend zelfs."

'Uitgeleend' slaat natuurlijk op Toine, die zijn joker aan Frédérique had uitgeleend en ook een joker van haar verwacht terug te krijgen, naarmate het spel vordert.

Dat zinnetje uit het dagboek van de Mol impliceert dus dat de Mol weet dat Frédérique stiekem aan Toine een joker had gevraagd. Mary-Lou was daar op dat moment ook bij, en die had Frédérique ook een joker gegeven. Als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten, hadden ze afgesproken om het verder aan niemand te vertellen en het tussen hun drieën te houden.

De groep weet dus niets van de joker-transactie bij Toine, Frédérique en Mary-Lou. Maar hoe kan de Mol dat dan weten? Óf de Mol weet het via de regie- en productieleiding van het programma, óf de Mol was er zelf bij. Dan zou de Mol dus Toine, Frédérique of Mary-Lou kunnen zijn.

Interessant.....
Oud 24-03-2006, 21:34
Verwijderd
nu je het zegt,
en anders kun je de herhaling nog kijken op
www.uitzendinggemist.nl
Oud 24-03-2006, 21:43
niña
niña is offline
Peggy was wel dom bezig. En ik hoop dat Miljouska zich suf gedraagd en niet echt zo is 0_0
Oud 24-03-2006, 21:55
peaceflower
peaceflower is offline
Ik ben het spoor geheel bijster Mijn mol is weg.
Mijn gefocus op de mannen omdat het na twee vrouwelijke mollen nu wel weer een man zou zijn slaat nergens op. Er zijn er nu nog zeven over en ze zouden het allemaal kunnen zijn.

Ik vind het erg flauw van Frederique dat zij Milouska's jokers wil stelen. En ik krijg geen hoogte van Roderick omdat hij niets verdachts lijkt te doen. Wie heeft er goeie hints opgemerkt vandaag?
Oud 24-03-2006, 22:12
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Severus schreef op 24-03-2006 @ 22:13 :

Dat zinnetje uit het dagboek van de Mol impliceert dus dat de Mol weet dat Frédérique stiekem aan Toine een joker had gevraagd. Mary-Lou was daar op dat moment ook bij, en die had Frédérique ook een joker gegeven. Als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten, hadden ze afgesproken om het verder aan niemand te vertellen en het tussen hun drieën te houden.

De groep weet dus niets van de joker-transactie bij Toine, Frédérique en Mary-Lou. Maar hoe kan de Mol dat dan weten? Óf de Mol weet het via de regie- en productieleiding van het programma, óf de Mol was er zelf bij. Dan zou de Mol dus Toine, Frédérique of Mary-Lou kunnen zijn.

Interessant.....
Was het niet zo dat ze eerst wel een onderonsje hadden, maar daarna iets zeiden van 'zometeen vertellen we het aan de groep, ze zullen wel niet blij zijn'. En het shot daarna was dan van Chris die inderdaad niet blij was en het had over veraad geloof ik, omdat hij eerder aan Toine jokers had gevraagd.
Dus zo geheim was het volgens mij niet...
Oud 25-03-2006, 10:05
Verwijderd
Leuke aflevering! Ik verdenk Milouska nu het meeste. Dat ze haar bril niet bij zich had en foto 1 niet, maar foto 2 wel kon zien.
Ook met het tangodansen, toen ze moesten zeggen wie Roderick en Liz waren, was ze ook verdacht. Ze zei steeds dat ze het niet wist, en dat ze het met de groep eens zou zijn, en hield zich in de discussie stil. Toen Karel vroeg welk paar het zou worden zei ze als eerste heel hard; Nummer 4!.
Dat vind ik verdacht omdat ze nu voor de groep beslist, en er dus geen geld in de pot is.
Ook Peggy was verdacht want toen paar 2 opkwam met dansen zei ze meteen, 'Dat is Liz!'. Ze wist het heel zeker. Maar toen ze later moesten beslissen begon ze opeens over 4 (ze begon er niet mee, maar toen iemand anders zei dat paar 4 het ook zou kunnen zijn, was ze het daar mee eens)

Maargoed het zou iedereen kunnen zijn, ik zou het eigenlijk niet weten
Oud 25-03-2006, 13:15
Welgemeend
Welgemeend is offline
Pff, het is echt moeilijk zeg, iedereen zou wel de mol kunnen zijn. Behalve Toine. En ik vond het ook echt smerig dat ze jokers gingen jatten, wat een bitches zeg.
Oud 25-03-2006, 13:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het was trouwens wel weer voorspelbaar dat Richard eruit ging, hij was de enige die geen naam noemde
Oud 25-03-2006, 13:54
Laen
Laen is offline
Welk introductiefilmpje bedoelen jullie steeds? Het filmpje dat aan het eind van de aflevering wordt uitgezonden of de introductie aan het begin van deze serie?
En waar kan ik deze bekijken?
Oud 25-03-2006, 14:55
xx
xx is offline
Citaat:
Laen schreef op 25-03-2006 @ 14:54 :
Welk introductiefilmpje bedoelen jullie steeds? Het filmpje dat aan het eind van de aflevering wordt uitgezonden of de introductie aan het begin van deze serie?
En waar kan ik deze bekijken?
De filmpjes aan het begin... Daarin worden de kandidaten voorgesteld, maar daardoor kan je precies zien tot in welke aflevering ze in ieder geval blijven...

xx
Oud 25-03-2006, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
xx schreef op 25-03-2006 @ 15:55 :
De filmpjes aan het begin... Daarin worden de kandidaten voorgesteld, maar daardoor kan je precies zien tot in welke aflevering ze in ieder geval blijven...

xx
Aan de hand daarvan had ik in eerste instantie gedacht dat Liz eruit zou gaan, want in het filmpje zag je haar de tango oefenen. Maar goed, uiteindelijk zegt het denk ik weinig over wie afvalt, eerder over wie nìet afvalt.
Oud 25-03-2006, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 24-03-2006 @ 21:45 :

Liz was ook verdacht, want ze deed er echt alles aan om maar niet herkend te worden tijdens de tango. Als zij de Mol is, dan wil ze natuurlijk wel die vrijstelling inpikken - maar aan de andere kant heeft ze er maar weinig aan om die vrijstelling in te pikken. Ze blijft toch sowieso in het spel zitten, en door haar geijver heeft Roderick die vrijstelling nu ook. Voor haar als Mol was het juist handiger geweest om die opdracht te verkloten, zodat Roderick zijn vrijstelling misliep en dus mogelijk uit het spel kon worden gesmeten. Dus dat geeft wel te denken.
Dat maakt haar juist niet verdacht. Er vliegt sowieso iemand uit, maar met die vrijstelling weet ze dat (in dit geval) Roderick het niet is. Door zich te vermommen zou de groep minder snel voor paar 2 (R&L dus) kiezen en komt er geld in de kas. Als je mol bent, ben je sowieso door, dus kies je eerder voor geen geld in de kas, als voor een vrijstelling.
Dit vind ik dus geen reden om Liz als verdacht te zien.
Oud 25-03-2006, 16:35
zoemzoem
zoemzoem is offline
Mijn verdenkingen:
- waarom heeft Mary-Lou opeens geen hoogtevrees meer?
- waarom heeft Milouska haar bril niet op, ze heeft neem ik aan een bril voor veraf, maar heb haar nog niet gezien met bril op in de afleveringen.
- waarom vergeet Peggy de volgorde van de foto's, terwijl ze die net nog herhaald heeft?
- het verraste me dat Frederique zo fel was over het niet teruggeven van de jokers
- Richard met 'het is zeker weten paar 4', wat achteraf gewoon was om zichzelf verdacht te maken.
- het (proberen) stelen van de jokers door Fred en Peggy

Verdacht zijn: Peggy, Milouska, Mary-Lou
Mijn gevoel zegt: Fred en Roderick
Niet verdacht, maar juist daarom weer verdacht: Liz en Toine
Oftewel: ik heb geen flauw idee
Oud 25-03-2006, 16:47
xx
xx is offline
Weet je wat ik verdacht vind is dat Peggy vorige week op Chris heeft gestemd en deze week op Richard en die zijn er allebei uit!!! Misschien had ze minder fout, maar toch!!

xx
Oud 25-03-2006, 16:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
xx schreef op 25-03-2006 @ 17:47 :
Weet je wat ik verdacht vind is dat Peggy vorige week op Chris heeft gestemd en deze week op Richard en die zijn er allebei uit!!! Misschien had ze minder fout, maar toch!!

xx
Er zijn wel meer die zo slecht gestemd hebben, zijn er ook nog niet uit. Volgens mij wijst dat alleen op het lage niveau van stemmen. Vorig jaar werd er steeds een percentage genoemd, maar dat was pas later in de afleveringen. Dus ze hadden meer tijd om een mol te zoeken, toch lag dat percentage steeds rond de 40%, niet echt geweldig dus!

Maar ach, Peggy is ook mijn 'eerste' mol, dus misschien heb je wel helemaal gelijk en zou ik het als een aanwijzing moeten zien.

Ik denk trouwens dat we niet moeten vergeten dat datgene wat wij zien allemaal is geknipt en geplakt, de programmamakers zijn dus zeker in staat om dingen te insinueren die er helemaal niet zijn!!

Zucht, het is dus gewoon hartstikke moeilijk...
Oud 25-03-2006, 19:56
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 25-03-2006 @ 11:05 :
Leuke aflevering! Ik verdenk Milouska nu het meeste. Dat ze haar bril niet bij zich had en foto 1 niet, maar foto 2 wel kon zien.
Ook met het tangodansen, toen ze moesten zeggen wie Roderick en Liz waren, was ze ook verdacht. Ze zei steeds dat ze het niet wist, en dat ze het met de groep eens zou zijn, en hield zich in de discussie stil. Toen Karel vroeg welk paar het zou worden zei ze als eerste heel hard; Nummer 4!.
Dat vind ik verdacht omdat ze nu voor de groep beslist, en er dus geen geld in de pot is.
Ook Peggy was verdacht want toen paar 2 opkwam met dansen zei ze meteen, 'Dat is Liz!'. Ze wist het heel zeker. Maar toen ze later moesten beslissen begon ze opeens over 4 (ze begon er niet mee, maar toen iemand anders zei dat paar 4 het ook zou kunnen zijn, was ze het daar mee eens)

Maargoed het zou iedereen kunnen zijn, ik zou het eigenlijk niet weten
Frederique wist ook zeker dat het Liz was, maar toch leek ze erna minder bezwaar te hebben dat iedereen voor stel 4 koos..
Oud 25-03-2006, 22:23
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
xx schreef op 25-03-2006 @ 15:55 :

xx
In die theorie geloof ik dus niet, al zeggen meer mensen dit. Elke kandidaat kan er in elke aflevering uitgaan, bij WIDM weet je het nu eenmaal nooit.

Nu mijn mol Richard weg is ben ik maar even op Roderick gaan zitten. Hij zal uiteindelijk de mol wel niet zijn maar ja
Roderick doet gewoon niets verdachts, dus zou de verrassing des te groter zijn als blijkt dat hij achteraf toch de mol was
Oud 25-03-2006, 22:53
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 25-03-2006 @ 23:23 :
In die theorie geloof ik dus niet, al zeggen meer mensen dit. Elke kandidaat kan er in elke aflevering uitgaan, bij WIDM weet je het nu eenmaal nooit.
Neehoor. Als je al weet welke 2 opdrachten er volgende week komen door voorstukjes en sommige kandidaten hebben filmpjes in de leader met daarop een opdracht die nog niet is geweest en ook niet komt, dan weet je dat die er niet uit gaan. Snapez-vous?
Oud 25-03-2006, 23:01
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 25-03-2006 @ 23:23 :
Dat is een theorie die er is, niet één waar je in moet geloven ofzo.
Ik heb al drie keer goed geraden wie eruit zou gaan. En dat was voorgaande jaren ook al zo.
Oud 25-03-2006, 23:17
peaceflower
peaceflower is offline
Hm oke, dan zal het zeker zo zijn!
Maar is het dan nog wel zo leuk als je erop gaat letten? Ik bedoel, ik laat me liever verrassen dan dat ik al van tevoren weet wie er doorgaan.
Oud 25-03-2006, 23:29
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 26-03-2006 @ 00:17 :
Hm oke, dan zal het zeker zo zijn!
Maar is het dan nog wel zo leuk als je erop gaat letten? Ik bedoel, ik laat me liever verrassen dan dat ik al van tevoren weet wie er doorgaan.
Nee, natuurlijk is het niet leuk om dat al te weten. Ik let er eigenlijk ook niet op, niet bewust in elk geval. Maar het programma is in die dingen gewoon té voorspelbaar. En als je al 6 jaar kijkt...
Oud 26-03-2006, 12:37
xx
xx is offline
Ik zag trouwens net weer een stukje van de mol op tv en ik ben er nu toch eigenlijk wel achter dat ik Frederique echt stom vind!! Ik vind haar zo zweverig en ze is ook nog een bitch!! Dit moest ik even kwijt

xx
Oud 26-03-2006, 13:46
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Bah ik was er heilig van overtuigd dat Richard de Mol was... Nu weet ik het echt niet meer...
Oud 26-03-2006, 16:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik verdenk Milouschka heel erg, of ze is echt zo dom, onhandig en vergeetachtig.

Peggy vind ik wel cool en die mag er van mij nog niet uit.
Oud 26-03-2006, 17:20
NERD
NERD is offline
Stel: ze hadden het danspaar wel goed geraden. Dan hadden beide dansers mee moeten doen aan een test met vragen als "wat voor kleur helm had de mol op bij het fotospel", terwijl ze daar niet eens bij waren. Dus: hoe toevallig is het dat ze op het laatste moment toch van nummer 2 naar nummer 4 switchten? Komt uit praktische overwegingen wel heel erg goed uit op deze manier...

Of ben ik nu paranoia?
Oud 26-03-2006, 17:40
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 25-03-2006 @ 17:35 :
Mijn verdenkingen:
- waarom heeft Mary-Lou opeens geen hoogtevrees meer?

Dat vind ik een hele goeie.

Maarf Liz blijft mijn Mol.
Tango leren dansen terwijl je een danseres hebt gespeeld?
Ze stak in de eerste aflevering meteen haar hand op.
Ze praat soms nogal 'ingestudeerd' en ze heeft nou niet echt veel moeite gedaan om ervoor te zorgen dat ze er anders uitzag bij het tango dansen.

Verder vind ik Peggy en Toine erg verdacht.
Oud 26-03-2006, 18:32
.Pure
.Pure is offline
ik vind Frederique ook veel minder leuk dan ik had gedacht.

Peggy doet zo verdacht, maar misschien ligt dat er te dik op. Al was dat bij Yvon Jasper vorig jaar ook zo. Ze zei ook nog in t vliegtuig (nog voordat ze de tango-boekjes kregen) "Nu gaan we eindelijk de tango dansen". Misschien een normale opmerking, maar het komt mij wel als verdacht over.

Milouska is óf de mol, óf ontzettend dom. Wat een vervelende muts zeg
Toine doet t lekker koeltjes, toine mag winnen.

Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 18:34.
Oud 26-03-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-03-2006 @ 18:40 :
Dat vind ik een hele goeie.

Maarf Liz blijft mijn Mol.
Tango leren dansen terwijl je een danseres hebt gespeeld?
Ze stak in de eerste aflevering meteen haar hand op.
Ze praat soms nogal 'ingestudeerd' en ze heeft nou niet echt veel moeite gedaan om ervoor te zorgen dat ze er anders uitzag bij het tango dansen.

Verder vind ik Peggy en Toine erg verdacht.
maar als ze de mol was, zou ze toch juist zich meer vermommen, zodat ze haar niet herkennen en ze de vrijstelling krijgt.
(ze hebben nu ook koppel 4 gekozen, maar in eerste instantie 2, dus zo goed was ze niet vermomd)
Oud 26-03-2006, 22:21
Briseïs
Briseïs is offline
De volgorde van die test viel mij nogal op eigenlijk: Eerst Milouska die op Mery-Lou stemt, dan Mery-Lou die op Peggy stemt, Peggy die op Richard stemt en dan Richard die eruit gaat. Maar dat heeft verder waarschijnlijk niet echt iets te betekenen, ik kan iig niks verzinnen.

Richard was mijn mol, nu denk ik Milouska of Peggy. Peggy en Toine hadden allebei op Richard gestemd.

Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 22:39.
Oud 26-03-2006, 22:33
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 26-03-2006 @ 23:21 :

Peggy en Toine hadden allebei op Peggy gestemd.
Je bedoelt Milouska?

Regels voor berichten