Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natúúrlijk speelt Muse niet in Paradiso man, trek je kop es uit het zand, de vorige keer was het HMH, het lag echt wel in de lijn der verwachting dat ze Ahoy zouden doen heur. Daarbij, ik gok er zo op dat Muse zelf níet kiest waar ze spelen, maar idd het management. Ze weten dat veel mensen komen, dus doen ze het in Ahoy. Zeikerds. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij, waarom zou Muse in een klein zaaltje gaan spelen? Omdat jij dat wilt? Dacht het niet. Het is toch een harstikke logische keuze dat je als je 1 optreden (ms 2!) doet in NL (en op de meeste wereldtours is dat nu eenmaal wat NL krijgt) dat je zoveel mogelijk mensen wil laten meegenieten?? Natuurlijk kies je dan voor het grootste dat het land te bieden heeft. Muse gaat toch niet 8 X in Tivoli spelen? Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 12:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Skinless, Pinkop 2001 optreden was best leuk.. en daar hebben ze ook aardig wat fans gekregen. En hoe duur is het optreden eigenlijk in de Ahoy? Ik vind het altijd erg duur in vergelijking met paradiso o.id.. Ozzy Osbourne is ook iets van 40euro, voor 40euro heb ik op waldrock 10 bands ofzow gezien dus dat is zonde
![]() |
![]() |
||
Citaat:
alternatief zei je? wat dacht je van een product? spelen voor massa's mensen, geld binnen, hup volgende. dat vind ik zelfs onaardig tegenover de fans. met die centjes die ze inmiddels verdiend hebben kunnen ze makkelijk een ander management nemen enz enz. arrogant blijven ze trouwens, matt iig wel.
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 15:50. |
![]() |
||
Citaat:
als je 'true' bent (sowieso al lekker triest dat je in die termen denkt) dan zou je argumentatie zijn dat de band te groot is, geluid en zaal heeft daar weinig mee te maken. mensen kunnen een hekel hebben aan ahoy, echt echt echt waar! placebo speelt trouwens wel 2 x achter elkaar in de hmh. ook lekker dom maar ja.
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 15:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon de manier van : 'Nou ik zou ze erg graag zien, maar nee, nu ze in Ahoy komen echt niet, balen man, wou ik ze net zien, komen ze in Ahoy, nu kan het niet meer'. Dat is pas bullshit. Die overdreven Ahoy-haat. Het toch om de band, niet om de venue. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik quote Sigur en maak een opmerking - jij quote mij en geeft kritiek op die opmerking - ik quote jou weer en verdedig mijn opmerking TEGEN sigur, en richt dat ook meteen tegen iedereen die iets soortgelijks zei. Snappu? ![]() |
![]() |
|
|