Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Geruchten gaan dat de kaartjes volgende zaterdag pas verkocht gaan worden. Maar blijf voor de zekerheid www.ticketservice.nl in de gaten houden.
|
![]() |
Mwah, heb Muse in de HMH gezien, en vond t wel erg koel, maar luister er de laatste tijd dusdanig weinig naar, dat ik ook niet echt naar t concert ga...
Ze kunnen er dan wel een goede show van maken, maar dat maakt geen verschil in onpersoonlijkheid, dus Ahoy up ur ass...
|
Verwijderd
|
Ik ga toch maar niet. Als ik zou gaan zou ik naar Hambrug gaan, want dat is evenver rijden voor mij als Rotterdam, maar er komen nog genoeg concerten waar me vader me heen moet brengen deze herfst/winter.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
al woon je in groningen dan is rotterdam nog dichterbij.
|
gaat natuurlijk
![]() alleen wie kan ahoy voor mij omschrijven? ben er nog nooit geweest namelijk... is er kans dat ik ook daadwerkelijk iets meer dan een glimp van de band op kan vangen?? en heb begrepen dat er zowel zit als staanplaatsen zijn > wat is aan te raden voor een beter uitzicht??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aan de ene kant durf ik het er niet op te wagen, aan de andere kant is degene waarmee ik dan ga ergens in de middle of nowhere niet te bereiken door bergen met vakantie... *trekt haren uit hoofd smiley* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en er stond ook ergens dat dat wel nog kon, dus toen wist ik het niet meer ![]() |
![]() |
|
|