![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morbo staat boven menselijke ziektes dat rare hoofd van hem daarin bewaart hij lekker eten zodat hij het wanneer hij weer honger heeft het nogmaals kan verteren hij haat het menselijk ras en ook the offspring |
![]() |
|
hij wil wel heel de mensheid uitroeien dus hij heeft wel iets van lepra weg
^^ Dat zei je...maar als ie n beetje van lepra weghad dan mag tie tog best wel noar de offspring? Of controleren ze daar of je lepra hebt..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morbo lijkt er op maar heeft of is het niet dus tja, die komt niet binnen. owja MyrnaMeisje, volgens Bart ben ik de ivo die jij bedoelt, hoezo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
op kazaa kan je alle afleveringen downloaden, tjek maar eens volgens mij is de enige reden dat Morbo presentator van t nieuws is, omdat hij dan kan vertellen over ongelukken die mensen overkomen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij was toch die dronken zatlap die over de tenten stond te kwijlen en knakworsten in zn tent heeft gevonden en met Lisette liep te kloten * ![]() ![]() IIiiiiiits a smalll wooooorld aaaaaafter aalllllll |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die crab is cool 'look I'm useful'
||
Citaat:
Vroeg ik me af ik d8 al dat ik je kende ![]() Kwas ook op lowlands namelijk met setties en elines en nog 2 mafkezen uit hoofddorp( idonea en kris) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |